Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija > Serije

Serije U nastavcima, a nisu sapunice

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.05.2014., 01:15   #1021
Quote:
ONeill kaže: Pogledaj post
Ova serija neće doživjeti dugovječnost kao Supetnatural. Ako bude sreće, ukinuti će je nakon prve sezone.
Ako bude sreće loše kritike će ukinuti seriju i prije nego počne, ili ih natjerati da naprave rewrite.
Old 05.05.2014., 00:06   #1022
Upravo pogledao. Meni također nije baš "sjela" epizoda i cijela ta priča ali nije mi ni bilo toliko loše. Čisto ok. Recimo meni je veći minus slaba gluma od strane ovog lika kojem su ubili curu (Ennis mislim da se zove ).

Vidjet ćemo dalje, iako ne planiram gledat.
Odgovori s citatom
Old 06.05.2014., 23:28   #1023
ovo je katastrofa
sapunjara koja pokusava biti nesto izmedu originalsa i supernaturala

vidio sam zamjerke za glavnog lika, meni čak i nije toliko los
al bolja premisa bi bi bila da su ko i sam i dean njih dvojica na cesti i jure razne demone i monstrume

a ovako, cijela ta saga s obiteljima, ljubavna priceeee
originalse sam prestao gledat jer su mi presapunicasti, ovo je jos gore

postoji mogucnost da se popravi, al radije bi da CW naruci iZombie
a sudeci po deadlinu, više se ne cini taj SPN spinoff vjerojatnim
Odgovori s citatom
Old 07.05.2014., 00:30   #1024
Quote:
noah_17 kaže: Pogledaj post
sapunjara koja pokusava biti nesto izmedu originalsa i supernaturala
E da, ovo sam zaboravio prokomentirati. Meni je to isto jedan ogroman minus i dodatno mi ubija želju da nastavim gledati. Ideja je mogla biti puno bolja i originlanija, ovako već vidim u kakvu će se sapunjaru pretvorit ovo. Nešto ala Vampirski Dnevnici samo što je tu u igri više čudovišta. Jbg, očito igraju na sigurnu kartu da privuku što više klinki koje svršavaju na ovakve stvari. Šteta, a moglo se napraviti nešto solidno.
Odgovori s citatom
Old 07.05.2014., 13:27   #1025
Arrow Hieroglyph

Quote:

The world of ancient Egypt – a time of magic, Pharaohs, gods and thieves – lives again in HIEROGLYPH, an exciting action adventure series from the mind of creator/executive
producer
Travis Beacham (“Pacific Rim,” “Clash of the Titans”).

When a dangerous scroll, The Book of Thresholds, is stolen from Egypt's most secure vault, master thief AMBROSE (Max Brown, “Beauty and the Beast,” “MI-5”) is plucked from prison to track down the perpetrator. Having spent the past five years in the darkest of pits, Ambrose quickly learns that his prison cell might be safer than the dangerous new world in which he finds himself: Atum, the empire's capital.

Ambrose must answer to Pharaoh SHAI KANAKHT (Reece Ritchie, “Prince of Persia: The Sands of Time”), a god in the flesh, a young ruler with a cool charm and a violent, frightening temper. The question for Ambrose is not whether he can trust his new boss, but whether he can trust anyone. Also stalking the halls of the palace is NEFERTARI KANAKHT (Condola Rashad, “Smash,” “Steel Magnolias”), half-sister to the Pharaoh, whose relationship with Shai's closest advisor, MAGISTER BEK, masks her own designs for power.

Finding few leads in the palace, Ambrose's investigation takes him to the doorstep of his long lost love, PESHET (Caroline Ford, “Lake Placid: The Final Chapter”), a magic-wielding adoratrice, a type of homespun priestess who uses her femininity as a portal to the gods…for the right price. Peshet was the keystone in his merry band of thieves, an impressionable youth with great knowledge of magic, a woman who never saw a lock for which she didn't have an unlocking charm. Five years later, Peshet has left her old life behind in a pious pursuit of divine contact.

Ambrose's journey leads him to old friends, such as VOCIFER (John Rhys-Davies, “The Lord of the Rings: The Fellowship of the Rings,” “Raiders of the Lost Ark”), a peddler of mystical wares and Ambrose's mentor. But he also comes face-to-face with foes both old and new, from DJET, a brutish thug-turned-crime boss of the city; to RAWSER (Antony Bunsee, “EastEnders,” “Sex and the City 2”), the Pharoah's captain of the guard, who imprisoned him five years ago; to LOTUS TENRY (Kelsey Chow, “One Tree Hill”), a palace concubine and spy for a rival kingdom.

As Ambrose unravels the mystery of the Book of Thresholds, he begins to see the extent to which sorcery has seeped into the halls of power in ancient Egypt, and how close it is to causing this great civilization's downfall.

HIEROGLYPH is produced by Chernin Entertainment in association with 20th Century Fox Television. The series is created and written by Travis Beacham. The series is executive-produced by Beacham, Peter Chernin (NEW GIRL, “Touch”), Katherine Pope (NEW GIRL, “Touch”) and Anna Fricke (“Being Human,” “Men in Trees”). Miguel Sapochnik (“Mind Games,” “Repo Men”) also serves as an executive producer and will direct the pilot.
Ove jeseni/midseason na FOX-u.
Odgovori s citatom
Old 07.05.2014., 14:07   #1026
Predviđam otkazivanje prije završetka prve sezone?!?
Odgovori s citatom
Old 07.05.2014., 16:25   #1027
Magija,misterija,lopovi i (nadam se) akcijau starom Egiptu-pretplaćujem se na to,izgleda dosta zanimljivo.FOX mi ima dosta dobre serije,imali su Fringe,sada imaju Sleepy holllow,sve u svemu solidne i kvalitetne serije pa očekujem da i ova bude na razini.
Odgovori s citatom
Old 07.05.2014., 18:31   #1028
Quote:
Travis Beacham (“Pacific Rim,” “Clash of the Titans”)
Old 07.05.2014., 20:30   #1029
https://www.forum.hr/showthread.php?t=815777

znala sam da mi je nesto poznato
Old 08.05.2014., 02:01   #1030
FOX službeno otkazao Enlisted, Surviving Jack i Dads.
Odgovori s citatom
Old 08.05.2014., 02:30   #1031
NBC obnovio Law & Order: SVU, a FOX otkazao i Rake.
Odgovori s citatom
Old 08.05.2014., 22:52   #1032
CW otkazao: Star Crossed, Carrie Diaries, Tomorrow People

CW obnovio: 100, Heart of Dixie i wait for it..

CW odobrio: The Messengers, iZombie, Jane the Virgin, The Flash

..hvala na strpljenju Beauty and the Beast obnovljen
Old 08.05.2014., 23:31   #1033

bjuti obnovili

isuseeeee, sad morem umrt od sreće
ovo je valjda najnevjerojatnije obnavljanje ikad

prepreprepre

ah, moja cat i dalje ćem ju gledat i slinit nad njom

Old 08.05.2014., 23:54   #1034
^^

Ne mogu VJEROVAT da su je obnovili

Još ostatak druge pošinuli na ljeto , evo im ga na

Sad mogu ić spavat, jooooooj Cat
Old 09.05.2014., 00:38   #1035
I ja sam , pa gledanost je očajna.
Old 09.05.2014., 01:26   #1036
Mislim, otkazat Carrie, a obnovit Beauty & beast. Niđe veze.

YAY za Dixie.
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 01:39   #1037
Ljudi, potvrđeno je da od ove serije ništa, CW je nije naručio, tako da topic zatvaram.
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 01:45   #1038
CBS naručio HOW I MET YOUR DAD.

:fejspalm:
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 02:02   #1039
How I Met Your Dad and Got Cancelled After Two Episodes Because Nobody Will Watch This Shit.
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 02:27   #1040
TTP

Jane the Virgin, CW stvarno, ali stvarnooo
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:50.