Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Za napredne korisnike

Za napredne korisnike Hardcore geeks here
Podforumi: Linux, Programiranje, Networking

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 13.12.2015., 15:53   #1
datoteke - SQL - Sharepoint - MS CRM - Cloud

Pozdrav...

početnica sam u firmi koja se bavi izradom aplikacija na MS platformama. Ovi svi pojmovi su mi vrlo nepoznati. Iako znam da ću s vremenom usvojiti cijeli tijek procesa, zanima me, nalazi li netko u ovim terminima poveznicu i može li mi pojasniti o čemu se ovdje radi. Tipa, znam što označava SQL ali ne razumijem cijeli proces.
Da vam malo priblizim svoj dojam ovih pojmova, kao da u rijeci SUSTAV razumijem sto oznacavaju slova S V i primjerice A, ali ne znam na koji nacin i prema kojim principima ih sastavljati i s kojim razlogom.
Totalni sam pocetnik u ovome tako da bi mi pomogla bilo kakva informacija ili osvrt.

Hvala puno!!
tns is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2015., 16:56   #2
Treba nam malo više podataka da bi ti zbilja mogli objasniti, potraži database developera ili nekog senior developera da ti ukratko objasne što i kako se događa.
__________________
Ne očajavamo, zato što se ne nadamo nikom. Ničemu dobrom, ničemu lošem tu ne nada se niko.
I sa tom diplomom, i sa šljakom sam se slik’o. Rintao k'o magarac, sve dok nisam rikn'o.
mr-crime is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2015., 17:21   #3
Da sam u situaciju da mogu pitati, pitala bih, znam da je sve ostalo bolje od foruma koji je zadnja opcija.Tako da ne brini i hvala na savijetu

Znam da treba vise infirmacija ali ne vjerujem da netko od vas ne zna koja je poveznica tipa izmedju SQL-a i Sharepointa . ili SQL-a i datoteke...ili SQL-a i CRM programa...
zanima me objasnjenje na razini istovjetnoj situacije i kada bi mene baba pitala da ne razumije poveznicu izmedju windowsa - notepada - e maila - interet explorera- facebooka- datoteka- excela

Hocu reci, ja nisam upoznata s njihovom povezanoscu i vjerujem da ne bi t