Film Art, cult and all that trash |
|
|
25.08.2015., 20:47
|
#2141
|
PA KAŽE : LOPOV LOPOVAAAA
Registracija: May 2015.
Postova: 130
|
Naravno da ne postoji "najbolji film" , ali meni subjektivno je to zelena milja. Nijedan film ni prije ni kasnije nije ostavio takav utisak na mene.
__________________
Bolje živit 1 minutu časno nego 100 godina kao fukara.
|
|
|
07.09.2015., 01:22
|
#2142
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2011.
Postova: 33,799
|
1.Westworld 1973
2.A Clockwork Orange 1971
3.Das Boot 1981
4.Doktor Živago 1965
5.The Deer Hunter 1978
6.The Langoliers 1995
7.Streets Of Philadelphia 1993
8.Seven 1995
9.Silence of the Lambs 1991
10.Planet of the Apes 1968
|
|
|
07.09.2015., 07:41
|
#2143
|
Čmrlj batler
Registracija: Feb 2012.
Postova: 21,414
|
Quote:
casioedifice kaže:
Naravno da ne postoji "najbolji film" , ali meni subjektivno je to zelena milja. Nijedan film ni prije ni kasnije nije ostavio takav utisak na mene.
|
I dodao bih Iskupljenje u Shawshenku kao veliki Kingov fan
__________________
odveć rano zamoren životom samo čemer osjećam
- još vlastitija
|
|
|
07.09.2015., 12:07
|
#2144
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2015.
Postova: 14
|
The Eternal Sunshine of the Spotless Mind je moj favorit.
|
|
|
07.09.2015., 12:30
|
#2145
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2013.
Postova: 2,993
|
Zikina Dinastija (Lude Godine)
Bitka na Neretvi
Hajde da se Volimo
Bruce Lee Filmovi (pravi Bruce Lee)
|
|
|
08.09.2015., 22:13
|
#2146
|
Tko ti ruž sa usana skida
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: U parkiću na Kvatriću
Postova: 6,812
|
američka pita 1, strah i prezir u las vegasu, iskupljenje u shawshenku...
iako sam nakon njih gledao i boljih filmova,
bili su gledani u trenutku kada sam bio raspoložen baš za taj tip filma,
i u tom trenutku najbolje su popunili prazninu u ekranu
|
|
|
12.09.2015., 11:21
|
#2147
|
Born to die.
Registracija: Jun 2010.
Postova: 4,578
|
Inception
Braveheart
Shawshank Redemption
Green Mile
Forrest Gump
|
|
|
13.09.2015., 18:26
|
#2148
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2015.
Postova: 118
|
Avatar James Cameronov
|
|
|
18.09.2015., 02:22
|
#2149
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2015.
Postova: 1
|
1. The Shawshank Redemption
2. House of Wax
3. Kill Bill
4. Taken
5. Incendies
6. Green Mile
|
|
|
18.09.2015., 20:03
|
#2150
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2015.
Postova: 103
|
Kao što je kolega casioedifice rekao, ne postoji "najbolji" film, sve je to subjektivno. Zadnjih 5 godina nisam pogledao neki film kojeg sam "jedva čekao", nekak je to sve danas isprazno i plitko. Ja uvijek velim, film nije dobar ako me ne rasplače, al ima dost filmova koji su mi super a nisu me rasplakali, a navesti najbolji film mi je ko kad me pitaju koga više volim, mamu ili tatu, ima ih toliko koji su mi super, neke koje mogu gledat bilo kad, neke koji mi u određenom trenutku baš pašu.
U srednjoj školi mi je Donnie Darko bio vrh, i danas mi je super, iako mi se mišljenje o njemu mjenja što sam stariji.
Trilogiju Gospodar Prstenova mogu pogledat bilo kad, neće mi nikad biti preduga ili dosadna.
Prvi Jurassic Park je jedan od najzabavnijih filmova u zadnjih 25 godina.
Kill Bill, kao i ostatak Tarantinovog opusa uvijek ostavi pravi okus kinematografije.
Tree of Life Terrencea Malicka je kao poezija, taj mi je nekako najdraži za inspiraciju i motivaciju.
Harry Potter filmovi nisu sigurno najbolji, ni kvalitetni umjetnički uradci, nisu baš ni najbolje ekranizacije knjiga, ali za njih sam sentimentalno vezan, tako da su mi oni često na repertoaru.
Listu najboljih filmova ikada je teško napravit, izabrat JEDAN nemoguče, jer ih ima toliko, ali ima onih par (desetaka) koji su mi uvijek pri ruci, koje pogledam ovisno o raspoloženju.
|
|
|
18.09.2015., 20:20
|
#2151
|
U samoizolaciji
Registracija: Aug 2014.
Lokacija: Država snobova
Postova: 3,040
|
Ajoj, svašta si nadrobio
|
|
|
18.09.2015., 21:34
|
#2152
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2015.
Postova: 401
|
Ne određuje se film po tome da li ga možeš pogledati u svako doba, nego sveukupne karakteristike (scenario, gluma, muzika, dijalozi itd.). Možda je neko već spomenuo, ali meni je najkvalitetniji film do sedamdesetih Lawrenc of Arabia, a nakon toga možda Taxi Driver.
|
|
|
19.09.2015., 00:07
|
#2153
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2015.
Postova: 103
|
Quote:
Remam kaže:
Ajoj, svašta si nadrobio
|
Jel' da?
Quote:
faaydamner kaže:
Ne određuje se film po tome da li ga možeš pogledati u svako doba, nego sveukupne karakteristike (scenario, gluma, muzika, dijalozi itd.). Možda je neko već spomenuo, ali meni je najkvalitetniji film do sedamdesetih Lawrenc of Arabia, a nakon toga možda Taxi Driver.
|
Ma naravno da ne, veliki Roger Ebert je rekao "Every great film should seem new every time you see it.", što je i istina, jer svaki put otkriješ nešto novo, kao recimo u Klubu Boraca.
Lawrence od Arabije je svakako jedan od najkvalitetnijih filmova, ali i prije njega ima izuzetno kvalitetnih filmova.
|
|
|
19.09.2015., 11:27
|
#2154
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2014.
Postova: 17,143
|
Quote:
Tom Traubert kaže:
Ma naravno da ne, veliki Roger Ebert je rekao "Every...
|
|
|
|
19.09.2015., 12:05
|
#2155
|
chargé d'affaires
Registracija: May 2012.
Postova: 9,516
|
Quote:
Tom Traubert kaže:
Harry Potter filmovi nisu sigurno najbolji, ni kvalitetni umjetnički uradci, nisu baš ni najbolje ekranizacije knjiga, ali za njih sam sentimentalno vezan, tako da su mi oni često na repertoaru.
|
Zapravo, poceli su oni jako dobro, sasvim solidne ekranizacije su imali (prva 4 filma su odlicna, zaista. Barem meni osobno.) Ali od petog filma nadalje to je postalo cisto zadovoljavanje fanova. Najprije, filmovi su postali totalno nepristupacni i dosadni (da ne kazem negledljivi) ljudima koji nikad nisu procitali knjige, i opcenito sve sto je ona prva 4 filma cinilo dobrima u trenu je nestalo. Tj nije sad to neka grozota, jednostavno drastican opad kvalitete.
__________________
daj da lutamo ulicama praznim, puni snova
|
|
|
19.09.2015., 12:32
|
#2156
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2015.
Postova: 103
|
Quote:
jobbrecht kaže:
Zapravo, poceli su oni jako dobro, sasvim solidne ekranizacije su imali (prva 4 filma su odlicna, zaista. Barem meni osobno.) Ali od petog filma nadalje to je postalo cisto zadovoljavanje fanova. Najprije, filmovi su postali totalno nepristupacni i dosadni (da ne kazem negledljivi) ljudima koji nikad nisu procitali knjige, i opcenito sve sto je ona prva 4 filma cinilo dobrima u trenu je nestalo. Tj nije sad to neka grozota, jednostavno drastican opad kvalitete.
|
Da, čak i (mi) fanovi mrze Davida Yatesa, jer je uništio filmove, meni je osobno treći dio najbolji, Alfonso Cuaron je napravio odličan posao.
|
|
|
19.09.2015., 16:50
|
#2157
|
chargé d'affaires
Registracija: May 2012.
Postova: 9,516
|
i meni
__________________
daj da lutamo ulicama praznim, puni snova
|
|
|
27.08.2016., 19:48
|
#2158
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2010.
Lokacija: Zagreb/Dubrovnik
Postova: 1,304
|
1. Godfather II
2. Star Wars V: The Empire Strikes Back
3. Inception
4. Pan's Labyrinth
5. Batman: The Dark Knight
6. Back to The Future I & II
7. Trainspotting
8. The Lord of The Rings: The Fellowship of The Ring
9. Terminator 2
10. Requiem for a Dream
__________________
"Nema više ovdje ni Grka ni Židova, ni obrezana ni neobrezana, ni barbara ni skita, ni roba ni slobodna čovjeka; tu je samo Krist—koji je sve i u svima" (Kol 3,1-17)
|
|
|
27.08.2016., 21:44
|
#2159
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Postova: 804
|
12 Angry Men
__________________
Doktrina emocijama postaje alat kojim se oblikuje mindset masa, čime se pokusava ugurati totalni izostanak racionalne analize.
Značenje riječi: REGIJA=Srbija+BiH+Crna Gora+Hrvatska
|
|
|
27.08.2016., 21:45
|
#2160
|
Neregistrirani korisnik
Registracija: Nov 2008.
Postova: 13,002
|
Isto Kumašini 1 i 2 i Ben Hur.
__________________
[URL="https://www.youtube.com/watch?v=GGUCBOGcvz0"]Game of Thrones & Thompson - Neka ni'ko ne dira u moj mali dio svemira[/URL]
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:37.
|
|
|
|