Film Art, cult and all that trash |
|
|
31.08.2009., 14:08
|
#1001
|
weird on a monday night
Registracija: Aug 2009.
Postova: 1,433
|
Je, Dom za vešanje je super. Uz to, odlični su mi i Glembajevi, a od novijih Ta divna splitska noć.
|
|
|
31.08.2009., 23:33
|
#1002
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2009.
Postova: 394
|
evo "Alien" je upravo počeo na TV-u
i opet gledam po petnaesti put
i znam da ću si i ovaj šesnaesti postaviti isto pitanje na samom kraju filma....
"Koji kurac se vračaš po tu glupu mačku!
Jebala te mačka da te jebala! "
film je odličan , jedino ovaj trn u oku me jebe svih ovih godina
|
|
|
31.08.2009., 23:53
|
#1003
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2009.
Postova: 561
|
Quote:
jebemMAME kaže:
evo "Alien" je upravo počeo na TV-u
i opet gledam po petnaesti put
i znam da ću si i ovaj šesnaesti postaviti isto pitanje na samom kraju filma....
"Koji kurac se vračaš po tu glupu mačku!
Jebala te mačka da te jebala! "
film je odličan , jedino ovaj trn u oku me jebe svih ovih godina
|
Alien
Zadnje uređivanje eowin38 : 01.09.2009. at 00:18.
|
|
|
01.09.2009., 02:04
|
#1004
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2008.
Postova: 11,051
|
Teško je reći,a i nezahvalno i nepravedno.Imao bih 30-ak naslova za navesti na 1. mjestu pa ću to rado i učiniti.
Kronološki,manje ili više :
Tajne jedne duše, Kabinet doktora Caligarija, Pohlepa, Metropolis, Oktobar, Lice s ožiljkom, Uže, Točno u podne, Legenda o Ugetsuu, Tragači, Vrtoglavica, Osuđenik na smrt je pobjegao, Pomrčina, Djevičanski izvor, Harakiri, Alphaville, 2001.:Odiseja u svemiru, Noć živih mrtvaca, Zaseda, Claireino koljeno, Dvoboj, Kum(prva 2 dijela), Stalker, Pucanj nije brisan, Lovac na ljude, Plavi baršun, Reservoir Dogs, Izgubljena cesta, Dogville, Skriveno, Paranoid Park...
|
|
|
01.09.2009., 13:45
|
#1005
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Postova: 1,229
|
Quote:
fassgodard kaže:
Teško je reći,a i nezahvalno i nepravedno.Imao bih 30-ak naslova za navesti na 1. mjestu pa ću to rado i učiniti.
Kronološki,manje ili više :
Tajne jedne duše, Kabinet doktora Caligarija, Pohlepa, Metropolis, Oktobar, Lice s ožiljkom, Uže, Točno u podne, Legenda o Ugetsuu, Tragači, Vrtoglavica, Osuđenik na smrt je pobjegao, Pomrčina, Djevičanski izvor, Harakiri, Alphaville, 2001.:Odiseja u svemiru, Noć živih mrtvaca, Zaseda, Claireino koljeno, Dvoboj, Kum(prva 2 dijela), Stalker, Pucanj nije brisan, Lovac na ljude, Plavi baršun, Reservoir Dogs, Izgubljena cesta, Dogville, Skriveno, Paranoid Park...
|
Zanimljiv izbor, nešto slično je ako se ne varam naveo i Damir Radić iz Nacionala.Kad vidim Metropolis, Vrtoglavicu, Pucanj nije brisan i Plavi baršun odmah si mi drag
|
|
|
03.09.2009., 13:08
|
#1006
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 120
|
Quote:
People Can Fly kaže:
Je, Dom za vešanje je super. Uz to, odlični su mi i Glembajevi, a od novijih Ta divna splitska noć.
|
Točno! Ta divna splitska noć mi je jedno od najvećih ugodnih filmskih iznenađenja
|
|
|
03.09.2009., 13:35
|
#1007
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2008.
Lokacija: BG
Postova: 2,035
|
Zadnje uređivanje teranova : 03.09.2009. at 13:56.
|
|
|
03.09.2009., 17:13
|
#1008
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Lokacija: Grobnik
Postova: 1,989
|
1. Schindlerova Lista
2. Vrućina (Heat)
3. Iskupljenje u Shawshanku
4. Bijeli prah (Blow)
5. Dok me moje noge nose.
Težak izbor budući da moraš odabrati samo 5 filmova, ali izdvoji bih još: Američki gangster, Zdrpi i zbriši, Kum 1 i 2, Casino, Odvjetnik zla, Dobri momci, Pakleni šund...
|
|
|
03.09.2009., 18:27
|
#1009
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2008.
Postova: 6,888
|
mislim da sam već rekao..al evo opet...Stalker
|
|
|
03.09.2009., 21:03
|
#1010
|
weird on a monday night
Registracija: Aug 2009.
Postova: 1,433
|
Quote:
Baggino kaže:
Točno! Ta divna splitska noć mi je jedno od najvećih ugodnih filmskih iznenađenja
|
Šteta što Ostojić nije uspio zadržat razinu sa Ničijim sinom, no unatoč tome smatram ga možda i najperspektivnijim hrv. filmašem.
|
|
|
03.09.2009., 21:05
|
#1011
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2005.
Postova: 7,196
|
jako je tesko odabrat bas 5 filmova ali evo neki od mojih favoraita.
1. The warriors ! ( kultan film kojeg sam pogledao vise od 100 puta , vjerovatno svak od nas i uvjek ga mogu pogledat iznova od prve do zadnje minute u jednom dahu ! )
2. Hrabro srce ! ( tko moze ponovit onaj krik u zadnjoj minuti filma, tko moze ostat ravnodušan ? Freeeeeeeedoooooom.... ! )
3. Schindlerova lista ! ( nema onog tko me se krv u zilama ne sledi dok gleda ovaj film )
4. Kum 1 & 2 ( Zar je potrbno nesto vise pisat o ovom filmu ?? )
5. Pod broj 5 ne mogu bas ništa izdvojit kad je sve u nijansama..
|
|
|
06.09.2009., 20:35
|
#1012
|
Floccus & Lente
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: Bogu iza nogu
Postova: 102
|
Forrest Gump - čak sam plakala na taj film,i kad se "oteretio" onih "metalnih štaka" i kad mu je ova umrla i kad je "vjerno" čekao svog sina na klupici
Terminal,Big Fish(hr.-Krupna riba) - vrlo zanimljiv film,sa puno radnja
i onaj francuski Daleki rođaci(1,2 i 3) smijala sam se ko luda,iako film je obična komedija
|
|
|
16.09.2009., 20:14
|
#1013
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2009.
Postova: 1
|
7 pounds!!
uvjerljivo najbolji film koji sam pogledala!
|
|
|
16.09.2009., 22:50
|
#1014
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2008.
Lokacija: Hrvatska
Postova: 32
|
Zamjena- to mi je jak odobar film
Harry Potter Princ miješane krvi...
ima ih još .
|
|
|
18.09.2009., 12:57
|
#1015
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Postova: 6,772
|
Quote:
teranova kaže:
|
Super izbor.
|
|
|
19.09.2009., 02:07
|
#1016
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2009.
Postova: 1
|
Najbojih 5 filmova:
1. Miris žene -
2. Hrabro srce
3. Lovac na jelene
4. Iskupljenje u Shawshanku
5. Kum I
Ima još masu dobrih filmova al mislim da ovih 5 ostavljaju toliko jak dojam da i nakon filma razmišljaš
|
|
|
19.09.2009., 11:32
|
#1017
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2009.
Lokacija: Zg
Postova: 376
|
Previše bi vremena izgubio tražeći pet najboljih pa sam se odlučio za jednog a taj je Taksist
|
|
|
19.09.2009., 16:15
|
#1018
|
negativka
Registracija: Oct 2007.
Lokacija: Republiq &
Postova: 5,131
|
Uff ima previše....Časni ljudi, The notebook, Titanic, Serendipity, Isijavanje, The breakfast club, The Goonies, Glup, gluplji, He's not just that into you, American pie(all), Jumper...jao nikad se ne mogu sjetiti svih koje volim Ima ih punoo
|
|
|
28.09.2009., 11:50
|
#1019
|
Only the strong survive..
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: Nigdjezemska
Postova: 35
|
clockwork orange
trainspotting
green mile
shawshank redemption
forrest gump
outsider
btw. zna li netko di bi mogla skinuti outsidera
to je slovenski film iz 1997. gledala sam ga davno
predobar je. neznam jesam li smotana il sta
al nemogu nigdje nikako nista naci
|
|
|
28.09.2009., 11:57
|
#1020
|
ne nosi cipele
Registracija: Nov 2008.
Postova: 869
|
Quote:
punkt kaže:
clockwork orange
btw. zna li netko di bi mogla skinuti outsidera
to je slovenski film iz 1997. gledala sam ga davno
predobar je. neznam jesam li smotana il sta
al nemogu nigdje nikako nista naci
|
imaš na partis.si
moraš se ragistrirat
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:51.
|
|
|
|