Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Kompjutorske igre

Kompjutorske igre Kultura igranja i ponoćnog ratovanja konzolom i tastaturom. Podforum: Konzole

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 21.04.2008., 20:06   #1
nfs prostreet -wheelie competition?

kako da na toj potonjoj igrici osposobim auto za wheelie, imam 2 auta za drag;corvette od 600ks i chargera od 749ks, probo sam chango mode, i nema posebno za wheelie, a ovi se ne dižu na zadnji a imaju dosta ks???u čemu je problem?
unaprijed hvala
Odgovori s citatom
Old 21.04.2008., 23:24   #2
Quote:
ryder on the storm kaže: Pogledaj post
kako da na toj potonjoj igrici osposobim auto za wheelie, imam 2 auta za drag;corvette od 600ks i chargera od 749ks, probo sam chango mode, i nema posebno za wheelie, a ovi se ne dižu na zadnji a imaju dosta ks???u čemu je problem?
unaprijed hvala
zna li tko???
Odgovori s citatom
Old 21.04.2008., 23:43   #3
Očito ne zna. Meni je igra bila tolko ogavna da sam ju nakon 5 minuta igranja uninstalirala i bacila dvd nekud sastrane.
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 07:08   #4
Google is your friend!!!

Evo ali si sam prevedi

From the start to the finish:
1. Get a car
2.Get stage 3 parts (The suspension is the key. With stage 3 suspension you willdo wheelie, so in normal drag race just remove the stage 3 suspension otherwise your car will go wheelie and fly and crash)
3. Soften the suspension and lower the ride as much as possible (Just pull all the bars above"ride height" to the left, and "ride height" of course, in the suspension page of tuning)
4. Shorten the gear ratios to 1/4
5. Max out the power of the engine (2nd and 3rd bars in the engine page, somethingcalled "start boost" and "end boost", forgot)
6. Then you will make 400m of wheelie everytime, easily.
This is for the PC version
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 08:20   #5
Potreban ti je auto na zadnji pogon (kod kupnje auta to vidiš)
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 08:23   #6
Quote:
TheEmpress kaže: Pogledaj post
Očito ne zna. Meni je igra bila tolko ogavna da sam ju nakon 5 minuta igranja uninstalirala i bacila dvd nekud sastrane.
I meni je na prvi pogled to bio jedan od najglupljih nastavaka nfs, ali nakon što sam malo više igrao, igra je fenomenalna, tj. do sad su mi svi nastavci nfs bili prelaki i prekratki, dok je ovaj nastavak sasvim različit, kompliciran i potrebno je puno vremena za prelazak igre
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 14:20   #7
šteta kaj nisu bolji drift napravili, prekratke su staze za njega, nema baš opakih zavoja i mogli su se više potruditi kod vrsta staza, a ne da jednu te istu igram 500 put sam kaj startam s druge strane nje...sve u svemu nije loša igra ali mogla je biti bolja...
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 17:13   #8
Quote:
BunaC kaže: Pogledaj post
Google is your friend!!!

Evo ali si sam prevedi

From the start to the finish:
1. Get a car
2.Get stage 3 parts (The suspension is the key. With stage 3 suspension you willdo wheelie, so in normal drag race just remove the stage 3 suspension otherwise your car will go wheelie and fly and crash)
3. Soften the suspension and lower the ride as much as possible (Just pull all the bars above"ride height" to the left, and "ride height" of course, in the suspension page of tuning)
4. Shorten the gear ratios to 1/4
5. Max out the power of the engine (2nd and 3rd bars in the engine page, somethingcalled "start boost" and "end boost", forgot)
6. Then you will make 400m of wheelie everytime, easily.
This is for the PC version
THANKS
Odgovori s citatom
Old 22.04.2008., 19:26   #9
Quote:
xGAME kaže: Pogledaj post
šteta kaj nisu bolji drift napravili, prekratke su staze za njega, nema baš opakih zavoja i mogli su se više potruditi kod vrsta staza, a ne da jednu te istu igram 500 put
Tu se slažem (jer drift mi je općenito najbolji dio nfs), i mislim da će uskoro izaći nfs drift ili nešt sličnoga (kolko sam pročitao na forumima)
Odgovori s citatom
Old 25.04.2008., 17:47   #10
pontiac GTO - najbolji je za wheelie
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:46.