Film Art, cult and all that trash |
|
|
26.07.2014., 12:39
|
#421
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2013.
Postova: 391
|
nefali ništa ni private Ryanu .. realnost na razini pojasa Gaze
__________________
"what we do in life, echoes in eternity"
|
|
|
05.10.2014., 21:46
|
#422
|
ljutika
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: poljem jizdi
Postova: 1,754
|
Galipolje (1981)
Kad film počinje zvucima Albinonijeva Adagia znate da se nešto gadno sprema.
Recimo divan i veseo buddy-movie koji zabavlja i nasmijava i pokazuje čisti život satipo da bi onaj udarac u želudac na kraju jače bolio. Zakon glazba, divni totali (pustinja!), gluma na mjestu, sve lepo posloženo...
Obavezno gledati!
|
|
|
10.10.2014., 12:32
|
#423
|
ljutika
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: poljem jizdi
Postova: 1,754
|
Paths of Glory (1957)
Antiratni.
Priča o propalom (i uzaludnom) napadu i o žrtvenim janjcima. Generali-karijeristi i vojnici bez iluzija. Moć, inat, ironija. Divan Kirk Douglas.
Meni omiljeni dijelovi:
1. dva vojnika razgovaraju kako bi radije poginuli (metak ili granata)
2. scena napada
3. ovaj tip
|
|
|
10.10.2014., 12:46
|
#424
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Postova: 6,772
|
He he, pa svi dobri ratni filmovi su antiratni. Nijednom normalnom reditelju nije cilj ratna propaganda.
Moji omiljeni: Das Boot, Idi i smotri, Ivanovo detstvo, Paths of glory, Johnny got his gun, All quiet on the western front, Full metal jacket...te Renoirova legendarna Velika iluzija
|
|
|
11.10.2014., 11:17
|
#425
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2014.
Postova: 151
|
The Horse Soldiers (1959), Patton (1970), Tora! Tora! Tora! (1970), Lone Survivor (2013), Enemy At The Gates (2001), Battle of Britain (1969), The Bridge On The River Kwai (1957), Battle of the Bulge (1965), The Bridge At Remagen (1969), Casualties of War (1989), Where Eagles Dare (1969), Benedict Arnold A Question of Honor (2003), The Patriot (2000), Glory (1989), Midway (1976), Red Tails (2012), Gettysburg (1993), Stalingrad (1993), Bitka na Neretvi (1969), The Devil's Brigade (1968), Gods And Generals (2002), Saving Private Ryan (1998) i za kraj još jedno u nizu remek djela, film nije tipičan ratni, ali se radnja odvija u nazi Germany, a tematika je njemački pokret otpora: Sophie Scholl - Die Letzten Tage (2005).
|
|
|
11.10.2014., 11:27
|
#426
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Postova: 6,772
|
I Dirty Dozen od Aldricha!
|
|
|
11.10.2014., 11:34
|
#427
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2014.
Postova: 151
|
ne. predosadan je. dobar početak, ali kasnije se razvodni. kelly's heroes isto nije zaslužio da bude na listi.
|
|
|
11.10.2014., 11:43
|
#428
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Postova: 6,772
|
Ja sam naravno na svojoj listi zaboravio na Cimonov Deer hunter i Coppolin Apocalypse now. Filmčine.
Platoon mi ipak nije taj rang.
|
|
|
11.10.2014., 11:47
|
#429
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2014.
Postova: 151
|
platoon je smeće. the deer hunter mi nije sjeo, a apokalipsa mi je nekako previše psiho. jedino iz tog filma što mi valja su playboy bunnies.
|
|
|
13.10.2014., 18:47
|
#430
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2006.
Postova: 4,476
|
Quote:
braveheartttttt kaže:
nefali ništa ni private Ryanu .. realnost na razini pojasa Gaze
|
Ne mozes IRL bas vidit onoliko koliko su oni u borbi pred kraj. Opceito je radnja poslje samog iskrcavanja prilicno bezvezna u odnosu na stvarni dogadjaj (umjesto ekipe Rangera tipa je izvukao jedan pop, i nije mu bas dugo trebalo).
__________________
Our imagination is stretched to the utmost, not, as in fiction, to imagine things which are not really there, but just to comprehend those things which are there.
--Richard P. Feynman
|
|
|
08.06.2016., 15:44
|
#432
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2011.
Postova: 864
|
Quote:
Dejan206 kaže:
|
Odlicna preporuka. Bas gustam u zadnje vrijeme u ratnim filmovima i ova tvoja tri prijedloga su mi pravo osvjezenje. Svaka cast
|
|
|
08.06.2016., 18:43
|
#433
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2015.
Lokacija: Zagreb
Postova: 411
|
Welkkeom tu Dongmakgol
jedan od najboljih antiratnih
|
|
|
24.01.2020., 22:10
|
#434
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2008.
Postova: 7,478
|
Kako su 2010-e završile, koji vam je najjači od velike četvorke ratnih hitova proteklog desetljeća?
Dakle, Fury, Hacksaw Ridge, Dunkirk i 1917?
Meni su Hacksaw i 1917 uvjerljivo najjači, 1917 možda malo više jer mi je Hacksaw malo dosadnjikav u početku...Fury je ok, gledljiv i korektan uradak, dobar film, ali meni ipak ne u rangu s prva dva...A Dunkirk, e to mi je takvo dosadno smeće.
|
|
|
24.01.2020., 22:16
|
#435
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2013.
Lokacija: Bodymore, Murdaland
Postova: 2,181
|
Nisam još pogledao 1917 ali između ova tri koja jesam bih izabrao Hacksaw Ridge.
|
|
|
25.01.2020., 09:39
|
#436
|
U tunelu, usred mraka...
Registracija: Nov 2007.
Postova: 18,353
|
Ubraja li se Dr. Strangelove u ratne filmove? Ako da, onda mi je to apsolutni vrh.
A da je rat doista nešto grdo... pokazat će:
Beasts of No Nation (2015)
http://www.imdb.com/title/tt1365050/
__________________
Uvijek uz dlaku!
|
|
|
25.01.2020., 11:20
|
#437
|
Unknown artist
Registracija: Aug 2007.
Lokacija: Empire Of The Sun
Postova: 14,600
|
Hacksaw,Fury pa Dunkirk,
jel ima još što značajno u prošlom desetljeću?!
|
|
|
27.01.2020., 18:56
|
#438
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2017.
Lokacija: Split
Postova: 361
|
Meni je ovajostao jako drag, možda zato što nije eksponiran a snimljen je u ex yu
Željezni Križ
Cross of Iron
Jako dobar na temu 2 svjetskog rata
|
|
|
29.01.2020., 11:16
|
#439
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 2,522
|
Unsere Mutter, unsere Vater (s prijeglasima), odnosno Generation war iz 2013.
Kakva praznina poslije. Ima full i na yt.
Poslano sa mog LG-H850 koristeći Tapatalk
__________________
26.6.2014. Oskar
Snivaj ti jer sutra ja ću doći
Jednom još da ti kažem laku noć
|
|
|
15.10.2020., 18:09
|
#440
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2019.
Postova: 4
|
apokalipsa beoj jedan
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 09:50.
|
|
|
|