Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo > Radno, socijalno i obiteljsko pravo

Radno, socijalno i obiteljsko pravo Ugovori o radu i radni odnos, mirovinsko, zdravstveno, alimentacija, brak i razvod, posvojenje, skrbništvo, roditeljska skrb i dr.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 21.10.2006., 13:13   #1
Autorski ugovor

OK, ovo je mnogo komplikovano.
Ovako, bila sam izgubila studentska prava, a radila i bila isplaćena preko autorskog ugovora. Ali, s obzirom na to da sam na jednog roditelja bila prijavljena (porezno ili wtf?), dobila sam jako mali dio poreza natrag.
U biti mi je rečeno da bih trebala izvaditi svoju pk (poreznu) karticu, a odjaviti se s roditeljske, kako bih dobila potpuni povrat poreza.
Sad ja ne znam šta da točno napravim. Odjavljena sam s rod. kartice.
Moze li osoba samoinicijativno izvaditi poreznu karticu? Ovisi li to o studentskim pravima?
Jel mi sad pametnije tj financijski isplativije imati ili nemati studentska prava?

Fakat se ne kuzim... puno hvala
flower_girl is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.10.2006., 16:03   #2
Poznavatelji poreznih regula, svih zemalja, ujedinite se
flower_girl is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2006., 15:49   #3
jednostavno izračunaš šta vam se više isplati. tvoja porezna olakšica u punom iznosu ili tvoja porezna olakšica preko roditelja obračunata sa koeficijentom
__________________
sitna duša, sitno zadovoljstvo
brzi is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2006., 16:25   #4
ak radiš preko student servisa onda nema povrata poreza...
pa ak tak gledaš više ti se isplati raditi na ugovor i onda tražiti povrat poreza
a za to pak moraš imati svoj porezni karton koji se izvadi u poreznoj upravi (da, samoinicijativno )
druga je stvar jesi li konkurentnija ak te plaćaju preko ugovora
koliko sam shvatila, "skinula" si se već s roditeljskog poreznog kartona - trebalo je ipak izračunati, kako je rekao brzi, koju se olakšicu više isplati iskoristiti, tvoju ili od roditelja...
Murron is offline