Film Art, cult and all that trash |
Pogledaj rezultate ankete: Vas najbolji/najomiljeniji animirani film ?
|
Heavy Metal (1981)
|
|
5 |
3.47% |
Cloudy With a Chance of Meatballs (2009)
|
|
0 |
0% |
Final Fantasy: The Spirits Within (2001)
|
|
4 |
2.78% |
Sleeping Beauty (1959)
|
|
5 |
3.47% |
Transformers – The Movie (1986)
|
|
4 |
2.78% |
Happy Feet (2006)
|
|
1 |
0.69% |
Fritz the Cat (1972)
|
|
5 |
3.47% |
FernGully: The Last Rainforest (1992)
|
|
0 |
0% |
Animal Farm (1954)
|
|
1 |
0.69% |
A Soldier’s Tale (1984)
|
|
1 |
0.69% |
The Lord of the Rings (1978)
|
|
7 |
4.86% |
Beavis and Butt-head Do America (1996)
|
|
3 |
2.08% |
Ghost in the Shell (1995)
|
|
8 |
5.56% |
Aladdin (1992)
|
|
8 |
5.56% |
Kirikou and the Sorceress (1998)
|
|
0 |
0% |
WALL-E (2008)
|
|
39 |
27.08% |
Up (2009)
|
|
15 |
10.42% |
The Secret of NIMH (1982)
|
|
0 |
0% |
Antz (1998) (i) A Bug's Life (1998)
|
|
4 |
2.78% |
The Lion King (1994)
|
|
31 |
21.53% |
Princess Mononoke (1997)
|
|
20 |
13.89% |
Watership Down (1978)
|
|
0 |
0% |
The Incredibles (2004)
|
|
8 |
5.56% |
Perfect Blue (1997)
|
|
0 |
0% |
Coraline (2009)
|
|
5 |
3.47% |
The Nightmare Before Christmas (1993)
|
|
13 |
9.03% |
Whisper of the Heart (1995)
|
|
1 |
0.69% |
Pinocchio (1940)
|
|
5 |
3.47% |
When the Wind Blows (1988)
|
|
1 |
0.69% |
The Jungle Book (1967)
|
|
9 |
6.25% |
The Brave Little Toaster (1987)
|
|
1 |
0.69% |
Akira (1988)
|
|
7 |
4.86% |
The Iron Giant (1999)
|
|
4 |
2.78% |
Gandahar (1988)
|
|
0 |
0% |
Dumbo (1941)
|
|
5 |
3.47% |
Grave of the Fireflies (1988)
|
|
7 |
4.86% |
Bambi (1942)
|
|
10 |
6.94% |
Robin Hood (1973)
|
|
8 |
5.56% |
South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)
|
|
6 |
4.17% |
Belleville Rendez-vouz (2003)
|
|
0 |
0% |
Yellow Submarine (1968)
|
|
0 |
0% |
Spirited Away (2001)
|
|
22 |
15.28% |
Toy Story (1995)
|
|
18 |
12.50% |
Toy Story 2 (1999)
|
|
14 |
9.72% |
Fantasia (1940)
|
|
4 |
2.78% |
The Bugs Bunny/Road Runner Movie (1979)
|
|
4 |
2.78% |
Snow White and the Seven Dwarfs (1937)
|
|
8 |
5.56% |
My Neighbour Totoro (1988)
|
|
6 |
4.17% |
Ratatouille (2007)
|
|
12 |
8.33% |
Shrek (2001)
|
|
30 |
20.83% |
Shtek 2 (2004)
|
|
27 |
18.75% |
Shrek the Third (2007)
|
|
19 |
13.19% |
Monsters, Inc. (2001)
|
|
16 |
11.11% |
Beauty and the Beast (1991)
|
|
13 |
9.03% |
neki drugi
|
|
27 |
18.75% |
|
|
25.11.2009., 12:45
|
#1
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Animirani filmovi
Zadnje uređivanje Jake Harper : 25.11.2009. at 14:13.
|
|
|
25.11.2009., 12:59
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2006.
Postova: 2,044
|
spirited away
|
|
|
25.11.2009., 13:08
|
#3
|
luđak u razvoju
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: lost in space and time!
Postova: 631
|
nema do madagascara, ipak je to najbolji mogući spoj i humora i pametne i dirljive priče, i zanimljiv je i klincima i odraslima, i ima predobre i zanimljive likove, pjesmu koja ga je obilježila(i like to move it move it, fuck yeah), i sve u svemu najbolji crtić ikada osmišljen.... i wall-e kaska drito iza njega! toliko da sam ga nakon prvog gledanja isti dan jos dva puta pogledao samo s drugom ekipom! al ima ih još pregenijalnih, crtići su zakon!
|
|
|
25.11.2009., 13:15
|
#4
|
Ovo
Registracija: Apr 2008.
Postova: 13,470
|
Wall E i Chihiro
|
|
|
25.11.2009., 13:30
|
#5
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Zadnje uređivanje Jake Harper : 25.11.2009. at 14:52.
|
|
|
25.11.2009., 13:33
|
#6
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Zadnje uređivanje Jake Harper : 25.11.2009. at 15:01.
|
|
|
25.11.2009., 13:53
|
#7
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Zadnje uređivanje Jake Harper : 25.11.2009. at 15:12.
|
|
|
25.11.2009., 14:17
|
#8
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2007.
Postova: 1,577
|
Princess Mononoke, afkorz
(dobra lista iako ima tu jos puuuuuno dobrih naslova, Steamboat Willie, What's Opera,Doc, Surogat, Kaze no Tani no Naushika...)
|
|
|
25.11.2009., 17:28
|
#9
|
...
Registracija: Feb 2009.
Lokacija: ...out there
Postova: 9,595
|
Nema Ice Age... Glas moram dati opciji za drugi naslovi.
|
|
|
25.11.2009., 20:09
|
#10
|
Korisnik u registraturi
Registracija: Jul 2004.
Lokacija: Urmsheim
Postova: 479
|
Meni osobno je Lion King najbolji animirani ikada.
Bez konkurencije.
Robin Hood-a sam odvrtio 500 puta ko klinac.
Aladin mi je u dobrom sjećanju jer sam ga gledao u kinu, a kino mi je tada bilo novo iskustvo.
Planet s Blagom nisam vidio na popisu, inače bi i taj dobio glas (najnoviji Star trek film pokrao je ovaj crtić ).
I da, moglo bi se zaključiti da volim dobru staru 2d tehniku crtanja.
Novije animirance više ne mogu uspoređivati s njima. No WALL-E bi definitivno dobio moj glas - to je jedino okruženje i likovi gdje mi 3d izgleda prirodno i predivno - da nisu na kraju ubacili onaj dio s ljudima. No prvi dio je čista perfekcija.
__________________
Draco dormiens nunquam titillandus.
|
|
|
25.11.2009., 22:58
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2009.
Postova: 29
|
Definitivno Akira
|
|
|
26.11.2009., 00:02
|
#12
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Quote:
Deckard kaže:
Nema Ice Age... Glas moram dati opciji za drugi naslovi.
|
Ne podsecaj me, jesam stavio opciju "neki drugi" ali Ice Age je morao biti na listi no eto desilo se da sam ga zaboravio.
|
|
|
26.11.2009., 00:13
|
#13
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Ja glasao za sledece animirane filmove:
The Lord of the Rings (1978)
Beavis and Butt-head Do America (1996)
Aladdin (1992)
WALL-E (2008)
Up (2009)
The Jungle Book (1967)
The Iron Giant (1999)
Robin Hood (1973)
Shrek (2001)
Monsters, Inc. (2001)
Od svih za koje sam glasao "Robin Hud-a" sam najvise puta gledao i da ne preteram ali barem 30-ak puta ako ne i vise za petama mu je "Aladin" koji sam gledao jedno 20-ak puta i kao treci "Knjiga o Dzungli".
To su sve stariji animirani filmovi pa sam ih zato puno puta gledao a od ovih novijih izdvojio bih "Fabriku Monstruma" koji sam gledao 2-3 puta zatim "VOLI" koji sam takodje gledao jedno 2-3 puta i "Srek 1" koji sam gledao 2 puta.
Pored Ledenog Doba ispustio sam i Potragu za Nemom ali na svu srecu za zaboravljene/izostavljene t je opcija "neki drugi" inace bi bio obesen od strane svih koji vole animirane filmove
|
|
|
26.11.2009., 01:55
|
#14
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Quote:
Jake Harper kaže:
Ja glasao za sledece animirane filmove:
The Lord of the Rings (1978)
Beavis and Butt-head Do America (1996)
Aladdin (1992)
WALL-E (2008)
Up (2009)
The Jungle Book (1967)
The Iron Giant (1999)
Robin Hood (1973)
Shrek (2001)
Monsters, Inc. (2001)
|
Toy Story (1995)
Toy Story 2 (1999)
I za ta dva sam, takodje, glasao
|
|
|
26.11.2009., 03:47
|
#15
|
U samoizolaciji
Registracija: Mar 2008.
Postova: 6,144
|
LOTR, Aladdin, South Park, Antz, Shrek, Final Fantasy.
|
|
|
26.11.2009., 11:03
|
#16
|
registrirani ovisnik
Registracija: Oct 2006.
Postova: 36
|
ne razumijem samo zašto su antz i bug's life stavljeni skupa?
to su dva potpuno različita animirana filma, jedina sličnost im je što su oba o mravima.
od ovih sa liste trenutno mi je najdraži up, valjda zato što sam ga nedavno pogledao pa sam još pod dojmom
od ostalih: waltz with bashir
|
|
|
26.11.2009., 11:22
|
#17
|
ne nosi cipele
Registracija: Nov 2008.
Postova: 869
|
Toy Story 1, 2, lion king, wall e
još bi glasao za ice age, flushed away, madagascar, simpsons movie da ih ima na listi
trebao si napravit bolju podjelu (samo crtani, ili samo cgi ili samo anime)
ovako imaš sve, ali ti fale najbolji naslovi
|
|
|
26.11.2009., 12:01
|
#18
|
Two And A Half Men
Registracija: May 2009.
Lokacija: Malibu, California
Postova: 455
|
Quote:
Han Solo kaže:
još bi glasao za ice age, flushed away, madagascar, simpsons movie da ih ima na listi
trebao si napravit bolju podjelu (samo crtani, ili samo cgi ili samo anime)
ovako imaš sve, ali ti fale najbolji naslovi
|
Da fale Simpsonovi, Ice Age kao i Guliver zatim Supermen ali ja sam gledao na nekoliko sajtova koji su to 50 najboljih animiranih filmova i u principu su to ti koji su na listi i jos sam ja dodao 4 od kojih su tri Srek koji po tim listama ne ulazi u top 50 kao i Up sto je zanimljivo jer Up je prilicno dobar.
Quote:
Yankee kaže:
ne razumijem samo zašto su antz i bug's life stavljeni skupa?
|
Pa zato sto su oba ta anim filma u Top 50 i zauzimaju istu poziciju valjda 40 i neko mesto i rekoh ajde ako su ih oni stavili zajedno i ja cu tako.
Mozda je greska a mozda i nije ko zna videcemo.
|
|
|
26.11.2009., 12:33
|
#19
|
Korisnik u registraturi
Registracija: Jul 2004.
Lokacija: Urmsheim
Postova: 479
|
E da, nisam glasao za Antz jer je zajedno s Bug's life koji mi je bez veze.
Ali Antz su inače odlični, zbog dobre priče i one Woodyjeve ironične note.
__________________
Draco dormiens nunquam titillandus.
|
|
|
26.11.2009., 16:14
|
#20
|
23:44
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,313
|
Glasao sam za Lord of the Rings jer sam ga kao klinac obozavao. Sjecam se da je ranih 90-ih bio jedno jutro na TV negdje u bozicno vrijeme. Tad sam ga zadnji put vidio. Fenomenalan crtic.
Btw, za anketu. Barem pola ovih crtica nisam gledao tako da ce se nac nesto ovih dana.
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:52.
|
|
|
|