Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Moda

Moda Za one koji žele biti u trendu.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 01.04.2003., 22:56   #1
Question Gdje je granica?

Ma čitam ovaj topic o onim cipelama M. blahnik (?) i ne mogu a da se ne pitam: gdje je granica između dobrog ukusa i preseravanja?

Znam da će sad krenut hajka, al' ne pitam to iz zloće... kad sam bila student, bila sam oličenje tzv. pomodarke...onda sam upoznala osobu koja nije mogla spojiti moju izvanjsku pojavnost i moj lik!

Danima, što danima, godinama, me uvjeravala da ono na šta ja polažem pažnju nije vrijedno zerice truda...nisam mu davala za pravo i to je bila česta tema naših žestokih prepirki???

No, prošlo je vrijeme...ja sam se počela pitati: nije li on u pravu? Što mi (vi) zapravo pokazuje(te)mo posjedovanjem tog i tog komada dizajnerskog nečeg? Što to govori o nama kao ljudima...Da li smo zbog toga samosvjesniji, sigurniji, nedo Bog da kažem, a kazat ću, vredniji?

Stvarno, baš me zanima kako vi (pogotovo oni koji s gađenjem pričaju o izgledu ZG špice ) gledate na to? Koji je intenzitet vaših osjećaja kad postanete vlasnici takvih vrijednih (izuzetnih) predmeta žudnje???

Hvale su vrijedna pojašnjenja tipa: ja svoj novac trošim kako ja hoću...pa to vam nitko ne može zabraniti...

Mene samo zanima: zašto baš na to?

Koji je to "added value" u vašem životu?
__________________
I still do care!
Sanjar61 is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.04.2003., 23:54   #2
Re: Gdje je granica?

Quote:
Sanjar61 kaže:
ja svoj novac trošim kako ja hoću...

Upravo to. A 50$ za cipele i nije neka lova.

Prije sam nuklearni fizicar nego pomodarka. Hodam ko klosarica uglavnom. BTW, ja imam 2 para cipela, 2 sandala, 2 tenisice i par cizmi...Tak da mi nitko ne moze srat da trosim lovu na gluposti. (Osim ako nisu gluposti dati 2000kn za knjige tu i tamo).
lahor is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.04.2003., 04:55   #3