Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Glazba

Glazba Rock around the clock
Podforumi: Play liste, Stvaranje glazbe, Zabavna glazba, Gitaristički kutak

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 21.08.2008., 01:32   #1001
Pozdravljam Mibastera i Exita i njihov glazbeni ukus a glede Lokina i njegove "obrade" Alana Jacksona a da ne spominjem Dalibora Bruna i njegovo masakriranje Vincea Gilla.... nemam riječi. Kad sam slučajno na radiju naletio na upad Jacksonove Livin ´ on love, naježio sam se, ono, ugodno izneneđenje, a kad tamo užas...ne znam za vas ali ja nisam oduševljen. Mislim da je Alan, nedajbože, mrtav, sad bi se prevrtao u grobu.
Da se malo isperu ove misli, prijedlog: Dale Watson - Girl I hope You´re having fun
Odgovori s citatom
Old 21.08.2008., 07:06   #1002
pozdrav Straight, kad sam čuo Lokina kak stenje nisam znao dal da se smijem ili da plačem. Kaže mi žena da je snimio i spot za navedenu uspješnicu, e to kad negdje dohvatim postam na YouTube kao video reply na Jacksonov spot, pa da vidimo. Ali najgore je to što se nije potrudio uopće skidat stvar, nego su samo "pjevali" na matricu. Sve u svemu - jadno.
Odgovori s citatom
Old 21.08.2008., 11:59   #1003
Sad ste mi zagolicali znatiželju, a koji komad od Vinceka je to obradil Dalibor Brun??
Kad već tako spominjete cro country, pala mi je na pamet jedna pjesma koja je čini mi se bila na Dori prije nekoliko godina, zove se Beauty, a izvodi je Emilija Kokić i neki tip čiji glas mi se baš svidio, ali nikad za njega čula nisam.
Odgovori s citatom
Old 22.08.2008., 02:04   #1004
Od Vincea je Brun obradio, tj. maznuo stvar Tryin´ to get over you. Obrada je tu prejaka riječ. Obrada je za mene kad Dwight otpjeva nešto od Elvisa ili Bucka na samo njemu svojstven način, tako da to ispadne kao neka nova stvar. Doduše to je uspjelo i Lokinu ali u negativnom smislu
Ima još stvari za koje znam. Nisam siguran da je pjesma baš od Steve Earla ali sam je čuo samo u njegovoj izvedbi, riječ je o pjesmi Devil´s right hand koju je pak uzeo Boris Novković. Ma točno se čuje da odudara od njegovih standarda i dosjetki tipa avioni, kamioni i sl. A tek ona Drvosječa da sam ja... I Mišo Kovač je tu sa svojom verzijom Seven spanish angels čini mi se. Ma samo još fali Huljić da mi zgadi sve do kraja
Odgovori s citatom
Old 22.08.2008., 02:11   #1005
Btw gdje je to Skaggs ove godine? Jel negdje bliže? E da mi je to vidjeti i čuti
Odgovori s citatom
Old 26.08.2008., 01:07   #1006
meni je baš ludilo bilo kad su Kokićka i taj Adalbert Turner- Juci(Al Turner kao neko umjetničko ime) na dori napravili tu country stvar "Ljepota". lik ima baš pravi country glas, neznan šta je posli s njin bilo. šta se tiče obrada, naši su ili glupi ili besramni jer su to tako debilne "obrade", kao da ih niko neće skužit, jadno. jedino je Miši sve oprošteno, jer je ipak on something else za sve ove naše "pjevače".
Old 26.08.2008., 10:28   #1007
Red Dirt Music gets its name from the color of soil found in Oklahoma. Although Stillwater, Oklahoma is considered to be the epicenter of Red Dirt music, some say there's a Texas Red Dirt sound as well. Old school Texans and Okies alike will swear that the two were distinctly different. The ******s, Waylon Jennings, and Willie Nelson, are associated with that distinctive Texas sound while Bob Childers is the true definition of Red Dirt music.
Some define Red Dirt music as "country music with an attitude", others say it's a state of mind as much as it is a sound - a sound that successfully closes the gap between rock and country
Although many bands got their start in Stillwater, each band has a distinctive sound said Brandon Jackson, guitar for the band No Justice. "The sound is different from each band to band to band. Some guys are more rock, some guys are more country, and there's everything in between," Jackson said. Cody Canada, front-man for the band Cross Canadian Ragweed said, ""It's country, folksy, it's bluesy, it's rock, and it's just blue collar music. It's a lot about the lyrics. It's a lot about the feeling of it. It doesn't have a label, I guess. It's everything from Merle Haggard influence to full blown Rolling Stones."
Odgovori s citatom
Old 26.08.2008., 10:34   #1008
Album Review: Jason Boland & The Stragglers - Comal County Blue

The problem with a personal record is that it can easily become esoteric–a pitfall Jason Boland & The Stragglers aren’t able to completely avoid on Comal County Blue. Boland wrote seven songs on his own and co-wrote four more. The final song not brandishing Boland’s name is the obligatory tune from the father of Red Dirt Music, Bob Childers–you’ll find at least one song by the late Childers on any respectable Stragglers album; in this instance, it happens to be a co-write with Randy Crouch and Layle Stagner on a song called “****** Band.” It’s an apt title considering the constant comparisons between Boland and Waylon Jennings.

Indeed, songs like “Down Here on Earth” and “If It Were Up To Me” are too obscure or personal to make much sense to the casual listener and the production sometimes gets in the way, but overall, it’s a solid album, although it may not make for the best introduction to The Stragglers’ music.

A few songs revolve around Boland’s addiction to alcohol and his path to sobriety a few years ago, and with that subject in mind, it’s not a stretch to consider “God Is Mad At Me,” written with Jackson Taylor, to be about alcohol as well. Boland directly references the first of the Ten Commandments and he’s afraid God is mad at him because he worships someone (presumably a woman on a superficial listen) or something, but considering the entity is left unnamed, it’s applicable to any vice. “Bottle By My Bed” is about Boland’s redemption and serves as an introduction to his testimony, closing with an invitation for him to bear witness. It’s a clever way to approach the subject without becoming overbearing and no doubt, Boland has some tales to make his story compelling.

Since the release of his last album, The Bourbon Legend, The Straggers’ trailer, with their equipment and toys they had been collecting for kids, was stolen; an unruly fan tackled drummer Brad Rice at a show, breaking his foot; and when Comal County Blue is released tomorrow, Boland will be undergoing surgery to remove a polyp from his vocal chord, rendering him unable to perform for three months. The story about the jackass tackler was good enough for a verse in “Something You Don’t See Everyday,” a song bemoaning the inability to change or prevent the unfathomable events in life and featuring biting commentary mixed with humor on the war, “Poor boys doing rich men’s evil business/They don’t realize they’re blowing up a hearse/Your holy war is too deep for me to fathom/You get seventy-two virgins/Hoss you better pray I don’t get there first.”

Boland doesn’t shy away from social commentary or religion on Comal County Blue, but it’s usually done unassumingly, and if you’re not paying attention, you’ll miss it. In the title track, he laments the unfriendliness of visitors to Comal County during the summer months, singing, “But it’s the only place made colder/Around here in the middle of June/By endless string of strangers/Brought by the summer moon.” It’s this attention to detail that makes the album a pleasure to spin more than once, with new meaning potentially waiting to be discovered on each successive listen.

The topical “Sons and Daughters of Dixie” features the most direct commentary as it praises those who suffered the ravages of Hurricane Katrina and berates those in power who did nothing in the aftermath, going so far as saying, “One thing a southern man knows how to do is to rebuild.” Whether or not recalling Reconstruction is apt in this situation is debatable, but it lets us know that Boland considers the material he’s writing on a much deeper level than a cursory listen reveals.

Jason Boland & The Stragglers are amongst the upper echelon of artists in the Red Dirt scene and considering the thought Boland puts into his songwriting, it’s a position that Comal County Blue only reinforces.

3 1/2
Odgovori s citatom
Old 26.08.2008., 14:55   #1009
Mislim da još uvijek imam kazete od Johna Denvera i Kennyja Rogersa iz sedamdesetih
Odgovori s citatom
Old 28.08.2008., 14:24   #1010
http://www.last.fm/music/The+Deraile...eed+To+Satisfy

Sweet country music!
Odgovori s citatom
Old 28.08.2008., 14:53   #1011
Meni se jako svidja Neko Case.

A bilo mi je presmijesno kad sam nedavno saznao da je prije bila u zenskom punk bandu po imenu Maow.
Odgovori s citatom
Old 28.08.2008., 15:04   #1012
The Derailers zvuče kao country verzija Beach Boysa... dašak surf Kalifornije u teksaškoj preriji! Baš dobra muzika za ljeto na izmaku.

(mogla bih pisati slogane za diskografske kuće, ide mi...)
Odgovori s citatom
Old 29.08.2008., 18:27   #1013
Quote:
jay kaže: Pogledaj post
Meni se jako svidja Neko Case.

A bilo mi je presmijesno kad sam nedavno saznao da je prije bila u zenskom punk bandu po imenu Maow.
Dobar prijedlog, Jay, malo sofisticirane ženske elegancije usred ovog "back to the barroms" topica...
Izvrsna je Neko, iako bi mogla biti i malo više country.
Odgovori s citatom
Old 31.08.2008., 00:23   #1014
Quote:
JfK kaže: Pogledaj post
Dobar prijedlog, Jay, malo sofisticirane ženske elegancije usred ovog "back to the barroms" topica...
"Back to the barrooms again" je baš dobra pjesma (ali Kern river je bolja)
Čitam ovu temu već dugo (od početka), i evo mojeg popisa/prijedloga:

Prvo dame:

Patsy Cline
Loretta Lynn
Tammy Wynette
Bonnie Owens (dobra pjevačica, nisu je baš ozbiljno shvaćali, ali je odlično pjevala, pogotovo u duetu s Haggardom: Slowly but shorely, Forever and ever, Lead me on, Just between the two of us, A house without love itd. (youtube.com )
Emmylou Harris
naravno, ima ih još

DeČki:

Merle Haggard
Merle Haggard
Merle Haggard
Merle Haggard
Merle Haggard
George Jones
Johnny Cash
Tom T. Hall
Buck Owens
Lefty Frizell
Bob Wills
Faron Young
Porter Wagoner
Hank Williams (moral je bit među prvima na popisu)
Dale Watson
Charlie Pride
Conway Twitty
Willie Nelson
Red Jenkins (švedski! honky-tonker (http://www.redjenkins.com/index.php)
itd.

Bluegrass/old time:

Flatt & Scruggs
Ricky Skaggs & Kentucky thunder
Osborne brothers
J.D.Crowe & New south
Doc & Merle Watson
Dell McCoury
Don Reno

Znam da je popis malo "staromodan", ali kad mi kolega s posla veli da sam fašist kaj se muzike tiče, onda je to valjda tak.

Svi koje sam nabrojal su više-manje spomenuti, ali nisam videl da je itko spomenul Bluegrass album band.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Rice
Glupo je reć da super sviraju, jer je to vrhunac bluegrassa.

Quote:
straight kaže: Pogledaj post
Btw gdje je to Skaggs ove godine? Jel negdje bliže? E da mi je to vidjeti i čuti
Quote:
mibaster kaže: Pogledaj post
Quote:
mibaster kaže: Pogledaj post
dobro je rekao za Randy-a - oteo se malo, makar mi je ipak žao da ga nisam išao gledati prošle godine u Gstaad, a isto je točno što kaže za Scaggsa - kojeg ću gledati ove godine.

Ray Price-a uvijek veliča i u pjesmama, dotaknule se i Georgea Jonesa, Bob Willsa, ali me čudi da nije nijednom spomenut Merle.

Što se tiče Dylana, na žalost to je ipak NEOPROSTIVO, al očito ljudi to puše pa eto.

Keep it Country
Idem na to, prošle godine je bil Randy Travis, 1995. su bili George&Tammy...Karte su plaćene, hotel rezerviran. Kad saznam tko svira sljedeće godine, nebum puno razmišljal, idem. Kad bi bil Merle...
Ako netko zna za još neke country festivale, nek samo napiše, ima ih sigurno. Čul sam da su Česi ludi za countryjem, čak su i u onom je***om komunizmu imali country koncerte.
Jesmo jadni, nama se country predstavlja u obliku pljačke tipa Duško Lokin.
To je kao da ja "obradim" "Misery and gin" od Haga, nazovem pjesmu "Tuga i vino", pjevam (loše) na matricu i slavodobitno objavim da sam napravil country pjesmu
To je uglavnom to, sorry na (pre)dugom postu, prvi je.

P.S. Duško Lokin - Ljubav je sve ROFLMFAO
Odgovori s citatom
Old 31.08.2008., 03:55   #1015
How - Deeeee! Kernriver

Kaubojski šešir do poda za tvoj popis koji potpisujem bezuvijetno (forever & always).

Nadam se da ćemo iz prve ruke od vas koji idete put Gstaad-a saznati zanimljivosti o ovogodišnjim nastupima Ricky Skaggs-a i Clint Black-a.

Real country music is here to stay.
Odgovori s citatom
Old 31.08.2008., 06:12   #1016
Quote:
JfK kaže: Pogledaj post
Ja volim sofisticiranu zensku eleganciju. A ne mora nuzno bit ni elegancija. A ni nuzno sofisticirana. "female vocalists" mi je drugi najveci tag na Last.fm-u.

A istina da je Neko svakakva, ali neke stvari su skroz country i skroz odlicne. Things That Scare Me, na primjer, meni mozda najbolja njena, meni je skroz country.

Haunted byyy... American dreams
Odgovori s citatom
Old 31.08.2008., 19:41   #1017
BAKERSFIELD, Calif.—Country crooner Merle Haggard says a spot detected on his lung is not cancerous and he will not be seeking treatment for it.
Haggard, who's currently on an East Coast and Canadian tour, told the Bakersfield Californian that doctors discovered the lung problem on May 5.

But he says blood tests have turned up nothing, the spot has not changed and that he's "not gonna do anything" about it.
Odgovori s citatom
Old 02.09.2008., 10:35   #1018
Quote:
Kernriver kaže: Pogledaj post
"Back to the barrooms again" je baš dobra pjesma (ali Kern river je bolja)
Aha…izgleda da je formula za održavanje ovog topica na životu ta da najprije treba malo "ocrniti" country da bi se javio netko u njegovu obranu…:-)

Bok, River, jako dobar nick. Izbor izvođača isto tak. Slučajno je i meni Merle No 1, i Loretta i Patsy i Flatt&Scruggs.:-)

Kad kažeš da bi bilo dobro čuti Haggarda bar jednom uživo, iskreno, s jedne strane bih ga rado vidjela, ali s druge pitanje je kakav bi to doživljaj bio sad pod stare dane, jer sigurno to više nije vokalna izvedba na nekadašnjem nivou. Razmišljala sam neki dan, zakaj na primjer, Joe Nichols ne bi napravio neki album obrada M. Haggarda, jer to bi bila uživancija za slušanje (bar meni, jer mislim da Joe prekrasno pjeva). Ili zakaj to Dale ne napravi….! Sigh. Iako na svakom koncertu ima mandatory Merle song.

A kaj, ak smijem pitat, koliko dugo slušaš country?
Ja ga već dugo volim, ali sam tek zahvaljujući ovom zgodnom društvancu ovdje otkrila kakvi se biseri u tom countryju kriju.
Ovaj vikend sam gledala Crooks & Straights u VŽ, i posramljeno moram priznat da sam u cjelovečernjem repertoaru od sat i pol prepoznala tek pet pjesama.
Kak bi Dale rek'o - you've still got a long way to go!

Zadnje uređivanje JfK : 02.09.2008. at 13:50.
Odgovori s citatom
Old 02.09.2008., 11:38   #1019
Jedna zanimljivost za danas - znate li tko je autor ove izjave:

"Country music is the most underrated music in the world. It always has the test of time, it's great, it's heartfelt, and it touches people no matter what colour they are or where they're from."

Odgovor (vjerovali ili ne) možete naći ovdje:

http://www.youtube.com/watch?v=niJYxGFRe-o
Odgovori s citatom
Old 02.09.2008., 12:14   #1020
Baciš se u slamu staviš slamu ili čačkalicu u zube i raspali po benđu.
Odgovori s citatom
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:38.