Tematski alati Opcije prikaza
Old 20.04.2013., 23:55   #621
Quote:
blues-26 kaže: Pogledaj post
krviti eto te

po tekstu pisma je skrivena poruka ženi
riznica tresa
Old 21.04.2013., 00:01   #622

Lici mi na nekoga ali ne mogu da se setim na koga.
Old 21.04.2013., 00:05   #623
Quote:
eto me kaže: Pogledaj post
riznica tresa
ovo ide u bukmarkse
Old 21.04.2013., 00:12   #624
ostavi macku u ispovjedaonici
Old 21.04.2013., 00:12   #625
Zarku je smetala sintetika od kostima iz zadatka

Govorija je kako Slavko nije fer bija prema MajiN sta ju je onako odjeba, jerbo ga je tri tjedna prala kuvala mu i to i da mu on tako nesto ne bi oprostija
You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
Old 21.04.2013., 00:40   #626
Krenulo na b92
Old 21.04.2013., 00:42   #627
MajaN, Top, Slavko i Sindi u placioni dosadni su za popizdit
You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
Old 21.04.2013., 00:45   #628
Brate, reci joj da joj je i Topic zabio noz. Ipak je obecala da ce da cuti u tom slucaju do kraja.
Old 21.04.2013., 00:46   #629
Maja govori VB da objasni Slavku da nije vise Sulejman velicanstveni, jer ce on inace biti Sulejman jos dva tjedna
Old 21.04.2013., 00:48   #630
ne da im alkohol
Old 21.04.2013., 00:48   #631
Ha ha... Maja trazi dva para crvenih gacica...
Old 21.04.2013., 00:49   #632
za nagradu imaju birat dva nečega i majaN hoće "dve litre crnog vina samo za mene da se napijem ko čovek" i vb propusti ovu priliku
Old 21.04.2013., 00:50   #633
Ne razumin zasto su sad ticice pustali
Old 21.04.2013., 00:51   #634
Quote:
eto me kaže: Pogledaj post
na tupiku sami beogradjanini seljani, di ste?!
eto mene, seljančure
Old 21.04.2013., 00:51   #635
Quote:
Oblica kaže: Pogledaj post
Ne razumin zasto su sad ticice pustali
bit će reko nešto što ne smimo čut
bolje i ornitologija nego braCki
Old 21.04.2013., 00:51   #636
Maja moli i moli za malo vina
Old 21.04.2013., 00:52   #637
Pre ce im dati travu nego alkohol.
Old 21.04.2013., 00:52   #638
Ajme sta su upilali, daj malo ostale
Old 21.04.2013., 00:53   #639
Quote:
maya.k kaže: Pogledaj post

Lici mi na nekoga ali ne mogu da se setim na koga.
na jenkija s obojene.
za ovo svatit tribala bi se kupat liti na marjanu, na obojenoj.
Old 21.04.2013., 00:54   #640
topic voli mjau ko sestru bilo je, al da se ne zaboravi
Zatvorena tema

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 18:07.