Natrag   Forum.hr > Društvo > Filozofija

Filozofija Misaone teme lišene dogme

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 08.12.2014., 21:39   #1
Sto to zbilja znamo???

Odgovarajuci na jedan od postova dosao sam na ideju da otvorim novu temu, jer mislim da ovo zasluzuje posebno mjesto.

Sto to zapravo znamo?

Kao prvo, vezano za akademsko obrazovanje. Jedva da se mogu sjetiti koncepcije veceg broja kolegija sa prethodnih godina faksa, a kamoli da bih znao pricati o njima. Pusta teorija, malo prakse i kako sutra biti strucan u necemu? Razgovarao sam sa studentima na ovu temu, isti slucaj, svi streme naprijed za diplomu, ali je jako malo onoga sto se moze prakticno primjeniti.
Da li je poanta u tome da se ponovno educiram svakog dana do kraja zivota, jer covjek uci dok je ziv?

Kad malo sagledam situaciju, isto je i za srednju skolu. Govorim o informacijama iz opceg znanja koje smo toliko puta culi, ali uvijek su kao nove. Danas u razgovoru s jednom kolegicom, spomenem knjigu Dundo Maroje. -Kaze citala, ali ne sjeca se bas. Ovo je banalan primjer, ali takvih je mnogo.

Opce znanje? Sto je to? Koliko vas zna bez "guglanja" tko je Montesquieu, koja je zena inspirirala Dante-a, koliko je trajao Stogodisnji rat?
Sve su to pitanja iz opce kulture, i postanem jako frustriran kad se ne mogu sjetiti, buduci da sam sve to presao! Kad se malo osvrnem, ona filozofska "Znam da nista ne znam" je zaista istinita.

Znanje je ono cega se sjecamo kad sve zaboravimo, ali sto to zapravo zbilja znamo?
__________________
__________________
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
JingisKan is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.12.2014., 00:20   #2
faks, srednja i obrazovanje opcenito koncipirano je na nacin šopanja informacijama bez pretjerane brige o razumijevanju - to znamo falabogu svi.