Natrag   Forum.hr > Društvo > Psihologija > Psihokauč

Psihokauč Prozac Nation

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.04.2015., 21:16   #1
Question Kronično nesretan

Pozdrav forumaši. Nastojat ću biti što kraći i sažetiji u opisu tegoba koje me muče. Nadam se da ćete mi moć predložit poneko zrnce mudrosti ili barem nekakvu pomoć.

Dakle da krenem s pričom.... U zadnje sam vrijeme primijetio da mi se često pojavljuju faze osjećaja bespomoćnosti, usamljenosti, nesreće i sl. Kako sam 20-godišnji student pomislio sam da je to normalno u mojim godinama, k tome uzevši u obzir društvene okvire kakvi danas vladaju logična je posljedica nesigurnost pojedinca.

Međutim, nikako da shvatim sebe. Po svim mjerilima uspješan sam mladi čovjek. Solidno odrađujem dosta dobar faks, toliko solidno da mi ne predstavlja gotovo nikakav stres. Uspio sam se financijski sam brinuti za sebe i ne ide mi loše na tom polju. Mali je problem kada dođemo do odnosa sa ljudima. Naime, imam puno prijatelja ali s nikim nisam naročito dobar prijatelj. U zadnje vrijeme se viđam sa mnogo žena međutim niti sa jednom ne ostvarujem značajniji kontakt, odnosno ljubavnu vezu. Također bih naglasio da sam dosta zatvorena i sramežljiva osoba, iako me ljudi tako ne doživljavaju. Partnerice sa kojima sam bio intiman mi također često govore da imam nekakvu kočnicu u glavi. Ne razumijem zašto, nisam doživio nekakvu traumu u zadnje vrijeme, obiteljski odnosi su normalni. Smatram da zapravo živim kvalitetnim životom.

Ne razumijem otkud onda te faze koje k tome postaju sve češće i gore. Ne bih rekao da se radi o depresiji ali je prilično tup osjećaj. Osjećaj da nemam vremena, da neću uspjet u nečemu i sve je gore. Rekao bih i da me ometa u normalnom odnosu s ljudima. Kome se mogu obratit kao student, kako i Gdje?
Volio bih otkriti više o sebi jer mi ponašanje nije logično, zanima me psihologija općenito i volio bih otkriti u čemu je kvaka.