Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo > Radno, socijalno i obiteljsko pravo

Radno, socijalno i obiteljsko pravo Ugovori o radu i radni odnos, mirovinsko, zdravstveno, alimentacija, brak i razvod, posvojenje, skrbništvo, roditeljska skrb i dr.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 08.07.2015., 18:27   #1
NAKNADA ŠTETE

Potpuni sam laik za pravo i pravne posupke, stoga za početak svoje situacije, odlučila sam objaviti topic na forumu kako bi se uopće informirala.

Uvodna priča počinje tako da sam prije godinu dana potpuno samostalno se odselila u drugi grad, bez ikakve financijske potpore. Upisala sam višu školu kako bi nadogradila svoje znanje, no međutim moram priznati da mi nije bilo lagano: dobila sam 3 otkaza po isteku ugovora, što je dovelo do potpunog razaranja moje ličnosti; uniženja, sloma, depresije, gubitka samopozdanja i sl.

Na posljednje radno mjesto došla sam raditi kao dentalna asistentica.
Napravila sam prvu štetu (otvorivši robu koja je bila uzeta na revers ne znajući da ju planiraju vratiti) u iznosu od 10.000kn. Iako sam htjela to podmiriti (ne znam ni sama kako, kroz godinu dana plačajući joj to u ratama, vjerujte mi uistinu sam htjela) ona je prešla preko toga.

Nakon druge učinjene štete gdje sam slučajno odkrhnula komadić na stomatološkom stolcu (koji sam također bila spremna podmiriti) ona mi je preko telefona rekla da se sa istekom mog ugovora pozdravljamo.

Istek ugovora je krajem ovog mjeseca, a ja već izmorena od cijele svoje životne situacije po prvi put ne želim biti fer i korektna, stoga otvaram bolovanje.

Bjesna me nazvala i odlučila me tužiti za naknadu štete od 12.000kn, pritom me naravno vrijeđajući.
Uistinu ne znam kako bi to podmirila jer sam bez financijskih prihoda, a isto tako nisam sigurna kako bi dokazala učinjenu prvu štetu.

Imam trenutno sto pitanja u glavi i nisam sigurna odakle bi krenula.

Vjerujem da Vas ima ovdje mnogo pametnijih.


Bit ću beskrajno zahvalna na svakoj konstruktivnoj kritici i savjetu