Natrag   Forum.hr > Društvo > Svijet oko nas > Poljoprivreda

Poljoprivreda Kako privređivati plodovima zemlje

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.12.2014., 18:30   #1
Sa faksa na selo!

Pozdrav,

trenutno sam student, ali imam silnu želju baviti se poljoprivredom. E sad, zanima me postoji li ikakva šansa da ja sa svojih 20 godina krenem u tu avanturu. Trenutno nemam gotovo nikakvih sredstava niti svoje zemljište, pa me zanima mogu li kako dobiti kredit za kupnju zemljišta i sadnica za početak rada?
Razmišljao sam o zemljištu u Lici ili Gorskom. Vremena, snage i motivacije imam na pretek, ali financija nemam, pa me muči može li se u našoj državi krenuti u nešto takvo u mojoj situaciji.
Planirao sam saditi borovnice i/ili brusnicu, te s vremenom možda i napraviti malu sušionicu. Nemaštam o velikim novcima, htio bi da si tim poslom osiguram kakav-takav život na selu.
I da, poticaje bi mogao dobiti tek malo kasnije koliko sam shvatio, pa me zanima je li dopušteno novcem od poticaja otplačivati kredit koji je prethodno podignut u svrhu kupnje zemlje/sadnica ili moram te novce direktno potrošiti na kupnju sadnica i opremu? Eto toliko za sada, ne znam sanjam li previše, ali eto, čekam vaše odgovore.
mium is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2014., 01:57   #2
Koliko znam lika i gorski kotar nisu baš idealna mijesta za uzgoj voća jer rano počinje zima i kasno nakraju proljeća završava, pa tako će ti se i vegetacija ponašati onako čudno. Ili bi se mogli cvijetovi smrznuti pa nećeš imati roda.

A što se tiće poticaja ne znam što bih ti rekao, ova država u narednih godinu dvije neće imati love ni da da penzionerima, a kamoli poljoprivrednicima jer je kriza.

Nemoj me držati za riječ to je samo moje mišljenje, možda ima tko pametniji ko će znati reći više.
SAS is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2014., 07:08   #3