|
|
28.12.2005., 05:17
|
#61
|
p. lj.
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: ae oui
Postova: 1,244
|
sitni offtopic - vi što spominjete zappu - koje su vam najdraže njegove pjesme? i s freak outa i šire
(ovaj smiley bez razloga, tj. zato što me razgaljuje. drugi offtopic, još sitniji - jel mu to noge strše lijevo, ima erekciju od smijeha, or what?)
__________________
"Nothing is always absolutely so".
|
|
|
28.12.2005., 09:12
|
#62
|
trt Milojko
Registracija: Dec 2005.
Postova: 812
|
1-LEATHERFACE-Cherry knowle
2-THE GITS (američki punk rock , ni poljski oi )-Enter: The conquering chicken
3-VKTMS-Vktms
4-THE WEIRDOS-Condor
5-SOCIAL DISTORTION-White light...
6-CADILLAC TRAMPS-It's allright
7-THE DICTATORS-DFFD
8-CHANNEL 3-After the lights go out
9-EPOXIES-Stop the future
10-ADOLESCENTS-Balboa fun zone ili CIRCLE JERKS-Group sex
U biti teško mi je reći ne bi li neki od ovih bendova i njihovih albuma bio također tamo; DANKO JONES, CANDY SNATCHERS, BASEBALL FURIES, GOTOHELLS, DEAD BOYS, DICKIES, FEEDERZ, NECROS, PANDORAS, PEGBOY, PROSTITUTES, DAMNED, PROLETARIAT, RADIO BIRDMAN, BLOOD, REAGAN YOUTH, DOCTOR BISON, REGISTRATORS, REO SPEEDEALER, RED ROCKERS, REPLACEMENTS, REZILLOS, RHYTHM PIGS, JAM, CIRCUS LUPUS, FREEZE, FORGOTTEN REBELS, RITES OF SPRING, ROCKS, ROSE TATTOO, SCREAM, REALLY RED, SSD, TOXIC REASONS, SUICIDE COMMANDOS, TESTORS, TURBO AC'S, TURBONEGRO, LEWD, YOUTH BRIGADE, GRABBERS, GREY SPIKES, ZODIAC KILLERS, FUMES, SCREAMERS, LIPSTICK KILLERS, WASPS, MANIC HISPANIC, MISFITS, MINUTEMEN, MOVING TARGETS, NAKED RAYGUN, ADVERTS, WALL OF VOODOO, X-RAY SPEX...
|
|
|
28.12.2005., 16:32
|
#63
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 3,662
|
Quote:
deep in the sun kaže:
sitni offtopic - vi što spominjete zappu - koje su vam najdraže njegove pjesme? i s freak outa i šire
|
ne znam koliko smisla ima govoriti o pjesmama kad je zappa u pitanju,jedva nabrojim najbolje njegove albume a da ih je manje od deset.
meni bi najbolji možda bio 'weasels ripped my flesh',ali cijela ta prva faza je bez greške('freak out' i 'uncle meat' naročito).
ovo poslije kako-kad i kako-što;dobar mu je onaj živi sa kapetanom,'bongo fury'
|
|
|
28.12.2005., 19:25
|
#64
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2005.
Lokacija: happy house
Postova: 122
|
redosljed se mijenja ovisno o raspoloženju, ali su to uvijek
I - david bowie - hunky dory
II - black sabbath - sabbath bloody sabbath
III - jimi hendrix - electric ladyland
IV - the cure - wish
V - the mars volta - deloused in the comatorium
VI - pj harvey - stories from the city, stories from the sea
VII - siouxie and the banshees - kaleidoscope
VIII - jeffferson airplane - surrealistic pillow
IX - nick cave - murder ballads
X - t.rex - electric warrior
(i sjetih se još mnogih, mnogih drugih, al stvari sa ovih albuma uvijek imaju v.i.p. mjesta na plejlisti...)
__________________
(super sam si danas)
|
|
|
29.12.2005., 00:45
|
#65
|
mrzi alternativu
Registracija: Jan 2004.
Postova: 424
|
Quote:
androlog kaže:
ne znam koliko smisla ima govoriti o pjesmama kad je zappa u pitanju,jedva nabrojim najbolje njegove albume a da ih je manje od deset.
meni bi najbolji možda bio 'weasels ripped my flesh',ali cijela ta prva faza je bez greške('freak out' i 'uncle meat' naročito).
ovo poslije kako-kad i kako-što;dobar mu je onaj živi sa kapetanom,'bongo fury'
|
weasels ripped my flesh?
pa to i nije album,već hrpa neobjavljenih snimaka ostalih nakon raspada Mothersa. Isto kao i Burnt Weeny Sandwich
meni najbolji(random order):
1. Roxy and elsewhere
2. Hot Rats
3. Freak Out
4. We're only in it for the money
5.One size fits all
6. Over nite sensation
7. Apostrophe
8. Grand Wazoo
hmm,zapravo dobri su svi do negdje Sheik Yerboutija,od onda slijedi pad
ah,Zappa, posebna stranica mog života
__________________
"Kakav Helmet, šta Melvins? Nema toga. Ili slušaš Slayer ili slušaš narodnjake. Nema drugog. Odluči se brate! "
|
|
|
29.12.2005., 00:56
|
#66
|
Pacijent
|
Pridodajem i "Absolutely Free". I "Jazz from Hell" kad sam raspoložen za njega.
|
|
|
29.12.2005., 03:24
|
#67
|
p. lj.
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: ae oui
Postova: 1,244
|
hvala
pitala sam za pjesme zato kaj je zappa znao stavljat pjesme sasvim iz različitih svemira na isti album (protiv čega nemam ništa, dapače), pa me zanimalo koji đir od njih - ironične, dekonstrukcijske, ili naprviosluhbitlsaste (odoka podjela ).
__________________
"Nothing is always absolutely so".
|
|
|
29.12.2005., 10:04
|
#68
|
stočar sitnog zuba
Registracija: Aug 2004.
Lokacija: 43° 09,8' N / 016° 23,8' E
Postova: 1,584
|
Robert Pete Williams-Free Again
Captain Beefheart-Lick My Decalls Off, Baby
Mississippi Fred McDowell-In London
Mississippi Fred McDowell-In London Vol. 2
Mississippi Fred McDowell-Live In New York
Talip Ozkan-The Dark Fire
Glenn Gould plays J.S. Bach-The Well-Tempered Clavier, Book 2
Joe Zawinul-Dialects
Funkadelic-One Nation Under The Groove
Miles Davis-Bitches Brew
|
|
|
29.12.2005., 10:26
|
#69
|
mrzi alternativu
Registracija: Jan 2004.
Postova: 424
|
Quote:
grandpa the du du monkey kaže:
Pridodajem i "Absolutely Free". I "Jazz from Hell" kad sam raspoložen za njega.
|
Jazz from hell?:
A šta slušaš na njemu? G-spot tornado?
Meni jedan od neslušljivih zappinih albuma,većinom zbog synclaviera.
__________________
"Kakav Helmet, šta Melvins? Nema toga. Ili slušaš Slayer ili slušaš narodnjake. Nema drugog. Odluči se brate! "
|
|
|
29.12.2005., 10:40
|
#70
|
auto-otpad
Registracija: Apr 2005.
Lokacija: Baraka Pet Be
Postova: 1,116
|
1. the modern lovers - s/t
2. the stooges - funhouse
3. the sonics - here are the sonics
4. dead moon - destination x
5. joy division - unknown pleasures
6. the ramones - s/t
7. new york dolls - s/t
8. sonic youth - sister
9. the dead boys - young, loud & snotty
10. dead moon - nervous sooner changes
11. vu & nico - s/t
12. the beatles - revolver
|
|
|
29.12.2005., 10:50
|
#71
|
Pacijent
|
Quote:
halijen kaže:
Jazz from hell?:
A šta slušaš na njemu? G-spot tornado?
Meni jedan od neslušljivih zappinih albuma,većinom zbog synclaviera.
|
Je, ta mu je hit albuma. Ne znam, meni je taj album funny, soundtrack za crtić. Kad smo kod neslušljivih Zappinih albuma onda je to definitivno "Joe's Garage" (bilo koji dio).
|
|
|
29.12.2005., 11:24
|
#72
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: Osijek
Postova: 4,722
|
hot rats je nest najbolje sto je zappa ikad napravio... iako ima toliko dobrih albuma da bi mogao i top 10 napravit...
__________________
;-)
|
|
|
29.12.2005., 13:56
|
#73
|
retaj^2
Registracija: Jul 2003.
Postova: 2,133
|
Quote:
halijen kaže:
Jazz from hell?:
Meni jedan od neslušljivih zappinih albuma,većinom zbog synclaviera.
|
Ja obozavam taj album... dapace, cak obozavam i Mats/Morgan Band (Morgan jedan od kasnijih Zappinih bubnjara) kojima je muzicka baza prakticki taj album, samo jos dosta ludje...
a za ekstremni soundtrack iz crtica su se pobrinuli Electrocution 250
|
|
|
29.12.2005., 19:57
|
#74
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 3,662
|
Quote:
grandpa the du du monkey kaže:
Kad smo kod neslušljivih Zappinih albuma onda je to definitivno "Joe's Garage" (bilo koji dio).
|
očito nisi slušao 'francesco zappa' =>sat vremena drndanja po klavičembalu
a 'joe's garage' barem ima neke skroz zabavne pop stvari,iako su neki dijelovi,istina,naporni.
|
|
|
29.12.2005., 20:00
|
#75
|
Pacijent
|
Nisam, ali nakon ovakve preporuke vjerojatno ni neću.
|
|
|
30.12.2005., 18:56
|
#76
|
sans et
Registracija: Apr 2004.
Lokacija: 27a
Postova: 795
|
Krizam sve od prije i kandidiram Empires and Dance.
|
|
|
31.12.2005., 14:56
|
#77
|
pank teoretičar
Registracija: Nov 2002.
Lokacija: dubronx
Postova: 11,713
|
Quote:
Cadillac_Tramp kaže:
1-LEATHERFACE-Cherry knowle
2-THE GITS (američki punk rock , ni poljski oi )-Enter: The conquering chicken
3-VKTMS-Vktms
4-THE WEIRDOS-Condor
5-SOCIAL DISTORTION-White light...
6-CADILLAC TRAMPS-It's allright
7-THE DICTATORS-DFFD
8-CHANNEL 3-After the lights go out
9-EPOXIES-Stop the future
10-ADOLESCENTS-Balboa fun zone ili CIRCLE JERKS-Group sex
U biti teško mi je reći ne bi li neki od ovih bendova i njihovih albuma bio također tamo; DANKO JONES, CANDY SNATCHERS, BASEBALL FURIES, GOTOHELLS, DEAD BOYS, DICKIES, FEEDERZ, NECROS, PANDORAS, PEGBOY, PROSTITUTES, DAMNED, PROLETARIAT, RADIO BIRDMAN, BLOOD, REAGAN YOUTH, DOCTOR BISON, REGISTRATORS, REO SPEEDEALER, RED ROCKERS, REPLACEMENTS, REZILLOS, RHYTHM PIGS, JAM, CIRCUS LUPUS, FREEZE, FORGOTTEN REBELS, RITES OF SPRING, ROCKS, ROSE TATTOO, SCREAM, REALLY RED, SSD, TOXIC REASONS, SUICIDE COMMANDOS, TESTORS, TURBO AC'S, TURBONEGRO, LEWD, YOUTH BRIGADE, GRABBERS, GREY SPIKES, ZODIAC KILLERS, FUMES, SCREAMERS, LIPSTICK KILLERS, WASPS, MANIC HISPANIC, MISFITS, MINUTEMEN, MOVING TARGETS, NAKED RAYGUN, ADVERTS, WALL OF VOODOO, X-RAY SPEX...
|
Velkam!
__________________
"I'm going to leave my body to medical science fiction!" - Lemmy Kilmister
|
|
|
31.12.2005., 20:13
|
#78
|
132456789
Registracija: Dec 2005.
Lokacija: Zagreb
Postova: 86
|
1. Astral Projection - Sunrise
2. Astral Projection - Sundown
3. Alien Project - Aztechno Dreams
4. Alien Project - Dance or Die
5. Alien Project - Midnight Sun
6. Infected Mushroom - BP Empire
7. Infected Mushroom - Converting Vegerarians
8. World of Goa
9. Infected Mushroom - Classical Mushroom
10. Infected Mushroom - Deeply Disturbed CDs
|
|
|
04.06.2006., 00:45
|
#79
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2006.
Lokacija: Karlovac
Postova: 8
|
Top 10 najdražih albuma:
1.Manicsi-The Holy Bible
2.Pixies-Surfer Rosa
3.Dream Syndicate-The Days of Wine & Roses
4.Television-Marquee Moon
5.Boards of Canada-The Campfire Headphase
6.Husker Du-Zen Arcade
7.Sonic Youth-Sister
8.Dinosaur Jr.-Bug
9.Belle & Sebastian-Boy with the Arab Strap
10.Radiohead-The Bends
|
|
|
04.06.2006., 00:50
|
#80
|
Like a distinguished chap
Registracija: Jun 2005.
Postova: 3,683
|
e sad ti se ta tema zove drugačije. odeš na "koji album bi svako..." i zalijepiš 10 slika.
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:23.
|
|
|
|