Natrag   Forum.hr > Društvo > Kutak za školarce i studente > Fakulteti i visoka učilišta

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 09.01.2005., 00:21   #1
PMF - Fizika

Ajd ako na ovom forumu postoji netko tko se prepoznaje u naslovu, nek mi se pliz javi na pm. Am desperate
little wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.01.2005., 03:18   #2
Svrati na

http://rasprave.fizika.org

pa ces naci vise fizicara nego ovdje...
myp is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.01.2005., 22:25   #3
Re: Studenti prve godine PMF-a (fizika)

Quote:
little wonder kaže:
Ajd ako na ovom forumu postoji netko tko se prepoznaje u naslovu, nek mi se pliz javi na pm. Am desperate
poznam ti ja jednog fizičara koji završava(ispit do diplome)
pa ak ti treba kaj ,pitaj?
 
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 01:20   #4
Hm.. a zasto tu nisi napisao sto hoces?

Evo ja sam ti student prve godine fizike,a bit cu i nagodinu ako slucajno budes nesto trebao.
__________________
And if there were a cannon strapped on his chest he would shoot his heart at it.
Goku is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 01:46   #5
Quote:
Evo ja sam ti student prve godine fizike,a bit cu i nagodinu ako slucajno budes nesto trebao.
Covjece... Kakav je ovo pesimizam!!!??? Pa jos rokovi za brucose nisu ni poceli, a ti si sebe osudio na pad godine...
myp is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 21:28   #6
Quote:
Goku kaže:
Hm.. a zasto tu nisi napisao sto hoces?

Evo ja sam ti student prve godine fizike,a bit cu i nagodinu ako slucajno budes nesto trebao.
Ajd nemoj tak razmišljati, pliz... Konkretno, zanima me gdje bi se mogao vidjeti popis svih studenata prve godine (inženjerski i profesorski smjer). Samo nemoj pitati zašto...
little wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2005., 07:28   #7
a zasto?
__________________
I'm being hunted by paleface in blue
and these cracka' spooks are haunting you too ;)
grimReaper is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2005., 07:39   #8