|
|
11.07.2016., 01:34
|
#221
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2008.
Postova: 11,051
|
1. Car Seat Headrest - Teens of Denial (uz A Moon Shaped Pool najbolji album koji sam čuo iz ove godine, a kad čujem Drunk Drivers/Killer Whales osjećam se kao kad sam čuo Summer Babe (Winter Version) kad mi je bilo 17, a od toga teško može bolje)
2. Chance the Rapper - Coloring Book (najbolji i najinovativniji hip-hop album godine)
3. Swans - The Glowing Man (manji podbačaj u odnosu na prethodna dva albuma ali još uvijek jako, jako dobro)
4. Death Grips - Bottomless Pit (luđački dobro i jednostavno - luđački)
5. Bjork - Debut (tek sam ga nedavno prvi put slušao; vrlo solidno, ali ne u rangu Homogenica, Vespertine ili Vulnicure)
|
|
|
22.08.2016., 12:07
|
#222
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Postova: 698
|
Cantoma - Just Landed
Sven Van Hees - Chameleon
Jacob Gurevitsch - Lovers In Paris
Cafe del Mar Volumen Dos
Buddha Bar VI
|
|
|
02.09.2016., 15:39
|
#223
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2016.
Postova: 5
|
Celldweller - Wish Upon A Blackstar
Mr.Bungle - California
Perfect Circle - Thirteenth step
Uncle Acid and The Deadbeats - Blood Lust
Gojira - Terra Incognita
|
|
|
03.11.2016., 13:01
|
#224
|
Pušite mi kurac
Registracija: Sep 2016.
Lokacija: U PIČKI tvoje matere
Postova: 4,861
|
__________________
Кхеил Хаавир, јеби ти левичарску мајку
|
|
|
28.11.2016., 15:24
|
#225
|
Pušite mi kurac
Registracija: Sep 2016.
Lokacija: U PIČKI tvoje matere
Postova: 4,861
|
__________________
Кхеил Хаавир, јеби ти левичарску мајку
|
|
|
28.11.2016., 21:12
|
#226
|
zeleno
Registracija: Apr 2011.
Postova: 3,694
|
Marianne Faithfull - Broken English (1979)
Nick Cave & The Bad Seeds - Skeleton Tree
Radiohead - A moon shaped pool (2016)
Nije ni top 5. Čekam još dva "nebeska" koja će se pojaviti.
|
|
|
30.11.2016., 18:58
|
#227
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2012.
Postova: 134
|
calexico - edge of the sun (2015)
tindersticks - the something rain (2012)
leonard cohen - you want it darker (2016)
madness - can t touch us now (2016)
living colour - vivid (1988)
|
|
|
10.12.2016., 14:49
|
#228
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Postova: 698
|
Deva Premal - Love Is Space
Manish Vyas - Sattva
Thievery Corporation - Jet Society
Federico Aubele - Gran Hotel Buenos Aires
Nicola Conte - Jet Sounds
|
|
|
14.12.2016., 18:29
|
#229
|
Dumbledore's Army
Registracija: Aug 2016.
Postova: 138
|
One Piece Puzzle - 13 Zlatnih Hitova (2009)
Muscle Tribe of Danger and Excellence - Eagles and Chainsaws (2013)
She Loves Pablo - Mother Of All (2009)
She Loves Pablo - Try Mandarin (2016)
Stone Temple Pilots - Core (1992)
|
|
|
14.12.2016., 22:13
|
#230
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2012.
Lokacija: In my own world
Postova: 498
|
Sufjan Stevens - Carrie and Lowell
Grimes - Art Angels
Frank Ocean - Blonde
PJ Harvey - The Hope Six Demolition Project
Lana del Rey - Honeymoon
__________________
Mysterious Skin
|
|
|
17.12.2016., 06:34
|
#231
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2007.
Postova: 1,067
|
Quote:
fassgodard kaže:
1. Car Seat Headrest - Teens of Denial (uz A Moon Shaped Pool najbolji album koji sam čuo iz ove godine, a kad čujem Drunk Drivers/Killer Whales osjećam se kao kad sam čuo Summer Babe (Winter Version) kad mi je bilo 17, a od toga teško može bolje)
2. Chance the Rapper - Coloring Book (najbolji i najinovativniji hip-hop album godine)
3. Swans - The Glowing Man (manji podbačaj u odnosu na prethodna dva albuma ali još uvijek jako, jako dobro)
4. Death Grips - Bottomless Pit (luđački dobro i jednostavno - luđački)
5. Bjork - Debut (tek sam ga nedavno prvi put slušao; vrlo solidno, ali ne u rangu Homogenica, Vespertine ili Vulnicure)
|
za sve se slažem osim chance , dosadan album za popizdit
|
|
|
18.12.2016., 14:37
|
#232
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 3,662
|
dadawah(ras michael) - peace and love
netipičan rege album - pet pjesama, svaka po deset minuta. bas i bubnjevi su dominantni, dok je gitara više u tradiciji psihodelije nego regea. jako dobro
seventy two nations
jagatara - nanban torai
jagatara su počeli krajem sedamdesetih kao punk bend i postali notorni po ekscesnim live nastupima, gdje bi frontmen na pozornici vršio malu i veliku nuždu, jeo živu kokoš i sl. kad su konačno odlučili snimiti neki materijal, ispalo je prilično dobro - punka su se srećom riješili i otišli u kul mješavinu novog vala i funka
kuninamashe
salamat i nazakat ali - classical music from pakistan
dvije rage, u hipnotičkoj interpretaciji dvojice ponajboljih vokalista khyala
raga kalavati
camper van beethoven - telephone free landslide victory
odličan autsajderski rock, u maniri zappe i beefhearta, duhovito i žanrovski eklektično, uz dodatak nekih egzotičnijih zvukova
tina
bruce springsteen - the river
jedini springsteenov album za koji zaista mogu reći da sam fan. dupli album, 20 pjesama, ali i jako širok zamah u različite žanrove američke popularne glazbe. u isto vrijeme intimistički i epski
two hearts
__________________
Ptica bi pružila čovjeku ruku da je ima, ptica tako hoda i tako stoji.
|
|
|
18.12.2016., 23:35
|
#233
|
sher-locked
Registracija: May 2008.
Postova: 13,106
|
Quote:
androlog kaže:
bruce springsteen - the river
jedini springsteenov album za koji zaista mogu reći da sam fan. dupli album, 20 pjesama, ali i jako širok zamah u različite žanrove američke popularne glazbe. u isto vrijeme intimistički i epski
two hearts
|
je. i onda staviš tu pjesmu umjesto glavne! e, ne može!
ja mislim da je ovo jedna od najljepših ljubavnih pjesama uopće, pa zato.
__________________
zlo goveđe dovijeka june
|
|
|
19.12.2016., 19:47
|
#234
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 3,662
|
stavio sam najveći hit!
__________________
Ptica bi pružila čovjeku ruku da je ima, ptica tako hoda i tako stoji.
|
|
|
19.01.2017., 21:47
|
#235
|
Pušite mi kurac
Registracija: Sep 2016.
Lokacija: U PIČKI tvoje matere
Postova: 4,861
|
__________________
Кхеил Хаавир, јеби ти левичарску мајку
|
|
|
27.01.2017., 19:46
|
#236
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Postova: 698
|
José Padilla – Souvenir
Plastyc Buddha – Throwing Stones In Placid Pools
Real Ibiza VI - Poolside Chill & Hammock House
Nicola Conte Presents Stefania Dipierro – Natural
Thievery Corporation – The Cosmic Game
|
|
|
12.03.2017., 19:49
|
#238
|
Pušite mi kurac
Registracija: Sep 2016.
Lokacija: U PIČKI tvoje matere
Postova: 4,861
|
__________________
Кхеил Хаавир, јеби ти левичарску мајку
|
|
|
08.04.2017., 22:03
|
#239
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2008.
Postova: 11,051
|
1. Mount Eerie - A Crow Looked at Me (2017)
2. Sun Kil Moon - Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood (2017)
3. Father John Misty - Pure Comedy (2017)
4. Death Grips - NO LOVE DEEP WEB (2012)
5. Meshuggah - Obzen (2005)
|
|
|
14.08.2017., 13:47
|
#240
|
Pušite mi kurac
Registracija: Sep 2016.
Lokacija: U PIČKI tvoje matere
Postova: 4,861
|
__________________
Кхеил Хаавир, јеби ти левичарску мајку
Zadnje uređivanje Veterinarius : 14.08.2017. at 14:03.
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 08:43.
|
|
|
|