Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Poduzetništvo, računovodstvo i porezi Pokrećemo poduzetništvo u Hrvatskoj - za računovođe i one koji ih trebaju

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.05.2015., 15:07   #1
Sporedna djelatnost

Pozdrav, nakon što sam prečešljao internet za svim podacima koje sam našao, trebalo bi mi još par informacija.
Dakle izvanredni sam student, i htio bih si malo srediti đeparac s intaliranjem softvera ljudima, i nekim sitnim popravcima. Ono što sam našao do sad, jest da trebam imati popunjen ovaj zahtjev i taj zahtjev trebam odnijeti u zapoljsku ulicu u Zagrebu, i oni će mi to odobriti. E sad, mene zanima što mi još od papira potrebno, s obzirom da to nisam nigdje našao. također sam našao da za ovako nešto, nije potreban knjigovođa, pa me zanima na koji način sve to radi.
Ako bi mi netko to mogao reći tko ima iskustva s tim, bio bih jako zahvalan.
Ili ako mi netko može preporučiti nekog knjigovođu s iskustvom koji će mi to malo bolje objasniti, odnosno da ja to riješim s njim (naravno ne besplatno).
S obzirom da sam nezaposlen, pretpostavljam da ću morati plaćati mirovinsko i zdravstveno, a ono što sam ja do sad našao, je da je to oko 1300kn, međutim taj podatak je iz 2011 godine, pa bi bilo dobro kad bi netko rekao dali je ta cifra još uvijek aktuelna.

Nadam se da nisam previše zakomlicirao sve ovo :-)
blade91 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2015., 15:37   #2
Quote:
blade91 kaže: Pogledaj post
S obzirom da sam nezaposlen, pretpostavljam da ću morati plaćati mirovinsko i zdravstveno, a ono što sam ja do sad našao, je da je to oko 1300kn, međutim taj podatak je iz 2011 godine, pa bi bilo dobro kad bi netko rekao dali je ta cifra još uvijek aktuelna.

Nadam se da nisam previše zakomlicirao sve ovo :-)
To je cifra, tu negdje. Moraš odlučiti hoćeš li biti paušalac ili voditi knjige i o tome ovisi visina doprinosa.