Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo

Pravo Pravna pitanja. Podforumi: Nasljeđivanje, Prekršajno i kazneno pravo, Radno, socijalno i obiteljsko pravo, Nekretnine

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 12.02.2008., 01:05   #1
Agencije za odstetu

Prijavila bih se, naime, u jednu zbog ozljede zadobivene na javnoj povrsini. Dobila bih besplatnog odvjetnika i dijelila odstetu s njim (2:3 u moju korist) u slucaju da dobijem sudski spor, a u suprotnom ne placam nista. Sve mi djeluje kao da nema tu neke cake na koju bih mogla biti prevarena. Imate li vi kakvih iskustava s tim? Nesto na sto biste me mogli upozoriti?
Hvala vam na pomoci unaprijed.
vilinska musica is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.02.2008., 15:40   #2
jako lijepo zamisljeno
Katrin is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2008., 01:16   #3
To me i brine. Mislis da je nemoguce? Ako idem u sudski spor i izgubim oni mi jamce da necu platiti sudske troskove jer sam student. Je li to stvarno tako?
vilinska musica is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2008., 01:53   #4
bas sudske troskove il troskove za odvjetnika?
dorino is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2008., 02:12   #5
Sudske troskove, kazu oni. Odvjetnik je besplatan, uzima samo proviziju od odstete.
Ali cinilo mi se da je to sa sudskim troskovima regulirano nekim zakonom, jer bih im u tom slucaju trebala donijeti neki dokaz o tome da nemam primanja (zaboravila sam koja tocno isprava) i to me oslobadja placanja.
vilinska musica is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.02.2008., 23:10   #6
Nitko ne zna nista o ovome?...
vilinska musica is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.02.2008., 16:08   #7
Ako izgubiš, morat ćeš platiti onome koga tužiš njegova odvjetnika. Od toga tenitko ne može spasiti. I da, ovih 40% njihove provizije je ko u Erin Brokovich, nitijedan odvjetnik ti nebi (smio) naplatio toliko.
Mirko_M is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.02.2008., 00:29   #8
Mirko M, hvala ti puno!!