Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Ostali oblici investiranja

Ostali oblici investiranja Ja ne radim za novac. Novac radi za mene.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 31.01.2007., 20:30   #1
rast d.o.o

rast
Minimalni ulog da se otvori račun je 5000kn, budući da sam student i nemam neka velika primanja, zanima me dali je moguće sa tako malim iznosom biti u plusu? Nije mi jasno dali je ona naknada od 140 kn društvu kroz 6mjeseci ista bez obzira dali ja kupujem i prodajem dionice svaki dan ili to napravim jednom kroz taj vremenski period? Također me zanima koji bi bio poprilice iznos s kojim bi trebao raspolagati da to ima nekakvu svrhu, a da to nebude "igranje" i bacanje novaca u vjetar
unaprijed hvala svima na pomoći

Zadnje uređivanje FakEmaN : 31.01.2007. at 23:59.
FakEmaN is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.02.2007., 16:06   #2
odustani, ta naknada od 140 kuna ti je za JEDNU prodaju ili kupnju, i to je minimalna.

5000 kuna je premala lova za hr trziste dionica.
kunjavac is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.02.2007., 16:15   #3
Bolje pogledaj Prvu generaciju www.prva-generacija.hr
Nema minimalnog uloga, minimalna naknada im je 50 kn, besplatan MOStich i zaista odličan program.
5000 kn za trgovinu nema neku svrhu, osim možda edukacijske.
__________________
Jedni grade vlade da se lakše krade, drugi biljke sade, a treći ih vade.
banderas is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.02.2007., 17:22   #4
pa i mislio sam to na početku više edukacijski da malo vidim prvo kako će ić... pa tek poslije se nešto "većim" iznosima, ak će ići, jer mi je nekako malo pasivno u fondove stavljat, volio bi se malo i sam okušat, makar i izgubio neš love


znam da je glupo pitanje-al koliko bi bio otprilike neki minimalni početni iznos da to bar ima nekog smisla? jel ima smisla nekih 15k kuna i podijelit to na 3 različite dionice (i to da probam sa Prvom generacijom što je banderas preporučio, zbog manje naknade)???
FakEmaN is offline  
Odgovori s citatom