Natrag   Forum.hr > Društvo > Psihologija > Psihokauč

Psihokauč Prozac Nation

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 30.05.2017., 21:33   #1
Nemogucnost uklapanja u okolinu

Pozdrav ljudi, trebao bih vasu pomoc jer ne znam kako izaci iz svoje situacije.
Imam 24 godine, te sam student na jednom privatnom fakultetu kojeg si sam placam. Na testu osobnosti ispalo mi je ISTJ-T. Inace vise sam old school sto se tice svega.

Ukratko, kao mali sam bio hiperaktivan te nisam mogao u miru uciti jer bi stalno razmisljao o necem drugom. Slicno je i danas(makar se cinim previse pasivan te nezainteresiran za okolinu ali u glavi mi je kaos) makar je laksa situacija pa mogu sam nauciti a u osnovnoj skoli mi je trebala pomoc oko toga (matematiku ili bilo sta sa racunanjem sam smatrao nocnom morom). Period proveden u osnovnoj skoli mi je bio najdrazi nekako jer smo svi bili isti, malo je bilo podjebavanja ali nista strasno. U srednjoj je krenula nocna mora jer se ni sa kime nisam slagao osim mozda 2-3 u razredu. I da napomenem, zensko drustvo mi je uvijek vise pasalo nekako jer sam se lakse razumio sa curama. Sa drugima sam se znao potuci cak. Na faksu sam ok s ljudima, u nekom profesionalnom ali miroljubivom i srdacnom odnosu iako mi je tesko bilo upoznati sve ljude. Oni koji me dobro znaju, govore mi da sam dobra i postena osoba prije svega (u par navrata sam naiso pa vratio skupe mobitele ljudima, volontirao sam u Slavoniji za vrijeme poplava itd da ne brojim)