Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Glazba > Stvaranje glazbe

Stvaranje glazbe Glazbena oprema, note, tablature, poduka, bendovi forumaša...

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 30.03.2008., 10:33   #1
Trgovina Hi-Fi opreme u Zagrebu

Jel imate neke preporuke? Trazim ducane koji su specijalizirani samo za to, znaci bez nekih mega-store-a i slicno. Pogotovo bez HG-Spota gdje šta god sam kupio, a kupio sam na žalost mnogo, sam pojeo govno.

Ja znam jedino za Nove Boje Zvuka u Maksimirskoj, jer mi je tu na kvartu. :P

Znate neko mjesto gdje su prodavaci obrazovani ljudi, koji se razumiju u ono šta prodaju i koji mogu educirati kupca? Relativan sam početnik u ovom i želim se prvo informirati prije kupnje.

Cilj: Pojačalo + CDP + stereo zvučnici, limit 1,000€. Znam da za samo eurića i ne može biti neki Hi-Fi ali moram od nekud početi.

Zato, recite gdje ste imali dobra iskustva u kupnji?

Pozdrav
Grand Funk is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.03.2008., 15:00   #2
Nemoj u boje zvuka.Imam debilno iskustvo sa njima u Splitu,neprofesionalni su.Imaš audio pro u Rudeškoj 14,tel;01 388 01 67,e-mail:[email protected].Iako je audio pro većinom za profesionalnu muzičku opremu.
lupus_est is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.03.2008., 18:50   #3
Quote:
Grand Funk kaže: Pogledaj post
Jel imate neke preporuke? Trazim ducane koji su specijalizirani samo za to, znaci bez nekih mega-store-a i slicno. Pogotovo bez HG-Spota gdje šta god sam kupio, a kupio sam na žalost mnogo, sam pojeo govno.

Ja znam jedino za Nove Boje Zvuka u Maksimirskoj, jer mi je tu na kvartu. :P

Znate neko mjesto gdje su prodavaci obrazovani ljudi, koji se razumiju u ono šta prodaju i koji mogu educirati kupca? Relativan sam početnik u ovom i želim se prvo informirati prije kupnje.

Cilj: Pojačalo + CDP + stereo zvučnici, limit 1,000€. Znam da za samo eurića i ne može biti neki Hi-Fi ali moram od nekud početi.

Zato, recite gdje ste imali dobra iskustva u kupnji?

Pozdrav