Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Dionice

Dionice Ne zaboravi na stop-loss

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.01.2007., 10:27   #1
Dokapitalizacija

Molio bih odgovor ( ja sam početnik sa dionicama ):


Banka je u većinskom 80% c.c.a. dioničkom vlasništvu stranaca.
Možda se ubrzo ide u dokapitalizaciju u iznosu od 80 mil. kuna, poslovanje je bolje nego prošlih godina, nominala dionice je 100 kn, a na burzi je oko 300 kn.
Da li dokapitalizacija i bolje poslovanje mogu utjecati na porast dionice i na koji način ? ( naravno radi se o preostalih 20 % dionica koje još nisu u vlasništvu stranaca )
lardo is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.01.2007., 18:29   #2
Napiši koja banka, pa će ti se lakše odgovoriti. Kod dokapitalizacije cijena ili je padala ili ostala ista primjer Podravske i Karlovačke banke. No to je bilo nedavno tako da je teško bilo što odgovoriti.
BUFFET is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.01.2007., 18:30   #3
Napiši koja banka, pa će ti se lakše odgovoriti. Kod dokapitalizacije cijena ili je padala ili ostala ista primjer Podravske i Karlovačke banke. No to je bilo nedavno tako da je teško bilo što odgovoriti.
BUFFET is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.01.2007., 18:49   #4
cena bi trebala da raste ali kod Karlovačka banka je problem kaj su Vidič, Ivaniševič i družina dokapitalizacijo platili 150 kuna po delnici a cena na trgu je bila 300
__________________
Srečno Kekec, Zlatorogov car.
Srečno Kekec, triglavski mornar.
Tvoje misli solze pijejo.
Tvoji škornji jame kopljejo
.
Primož Trubadur is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.01.2007., 22:42   #5
Ovo zavisi o uvjetima u dokapitalizaciju i uvjetima koji su stavljeni za upis dionica u dokapitalizaciji ili pravima "starih" dioničara
BUFFET is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2007., 11:17   #6
Banka je : Gospodarsko kreditna banka
lardo is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2007., 11:52   #7
http://www.mojnovac.net/forumi/showt...t=1761&page=27