Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Internet > Web development

Web development Programiranje, dizajn, hosting i sve ostalo vezano uz razvoj web siteova

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 08.02.2017., 11:57   #1
Unhappy Javascript pomoć, HITNO!

Pozdrav i poštovanje cijenjeni forumaši.

DISCLAIMER: Ovaj Thread sam postao na više podforuma u nadi da što prije pronađem dobrovoljca, pa se ovim putem na tome ispričavam.

Prije par dana uvaljen mi je zadatak da napravim web aplikaciju kviza tko želi biti milijunaš do ovog petka (10.2.). Da vas ne gnjavim puno s detaljima kako i zašto, odmah ću preći na stvar. Našao sam neki napola napravljeni već na internetu, te bih to trebao završiti/upotpuniti. E sad, to što sam našao samo po sebi funkcionira oke, osim jedne stvari: radi samo jedan od 3 đokera- 50:50. Ostala dva ne rade, niti postoji javaskript kod za njih u .js datoteci. Pošto sam ja potpuni početnik u javascriptu, mislim da to sam ne mogu napraviti do petka.

Zato molim sve dobre duše prisutne koje su vrsnog znanja u javascriptu da pomognu što je prije moguće i olakšaju tro-tonski teret na mojim leđima.

Neznam dali je po forumskim pravilima dozvoljeno linkati uploadane .rar file-ove, tako da ću ovom prilikom se ispričati u slučaju da je, ali stvarno nemam vremena čitati pravila trenutno.
https://1drv.ms/u/s!Ak_uhP6EM_xzgnv9AlAK-pH3eio0

Ovo je link od OneDrive repozitorija u kojem se nalazi web stranica sa svim datotekama kako su nabavljene s interneta. Pa ako se nađe neka dobra duša da pomogne na brzinu bio bih više nego zahvalan. Hvala puno unaprijed!