Film Art, cult and all that trash |
|
|
17.12.2011., 15:17
|
#61
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2011.
Postova: 140
|
Uh, skoro se ne ispovraćah od većine spomenutih filmova.
Prvenstveno tu mislim na većinu filmova guvernera, Stallonea, Van Dammea, Stevena Seagala itd. Ok, znam da se ukusi razlikuju, ali ljudi, molim vas, negdje postoji granica i za ukus.
Avatar ne bih stavio u ovu kategoriju.
Krenimo:
The Rock, Independence Day, Leon, Face Off, Shoot 'Em Up, Die Hard (trojka najbolja), Terminator Salvation, Batman Begins i Dark Knight (ako se ubrajaju ovdje), Crank (samo jedinica, za dvicu treba redatelju zabraniti ikad više raditi), The A-Team, The Expendables, Bourne Trillogy...ajmo reći da je to ono što mi trenutno pada na pamet.
|
|
|
17.12.2011., 22:41
|
#62
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2010.
Lokacija: Metropolis
Postova: 1,482
|
ma daj,Terminator Salvation bolji od prva dva...
ja mislim da ti sad pretjeruješ sa ukusom
|
|
|
18.12.2011., 11:38
|
#63
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2011.
Postova: 140
|
Pa nisu ni prva dva loši, ok, možda sam ih trebao navesti, ali kad uračunam glumce, njihovu izvedbu i to da nema, ako se dobro sjećam, putovanja kroz vrijeme itd..., meni je ipak Salvation malo draži.
Ali Starship Troopers, pa bilo što od Stevena Seagala, I am Legend, Universal Soldier, True Lies, Speed, Apocalipto, Miami Vice... jednostavno ne mogu prožvakati...
|
|
|
18.12.2011., 15:40
|
#64
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2010.
Lokacija: Metropolis
Postova: 1,482
|
Zašto True Lies i Speed? Šta im fali?
Ali dobro,ukusi se razlikuju.
|
|
|
18.12.2011., 15:47
|
#65
|
Okajava grijehe
Registracija: May 2007.
Lokacija: Rivijera
Postova: 6,178
|
Heat definitivno
|
|
|
19.12.2011., 09:58
|
#66
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2011.
Postova: 140
|
Quote:
c0bra kaže:
Zašto True Lies i Speed? Šta im fali?
Ali dobro,ukusi se razlikuju.
|
Ništa im ne fali, imaju i previše... previše nemogućih scena.
Speed mi je bio odličan sve dok autobusom nisu preskočili onu rupu na mostu, tada sam htio izbaciti film i vratiti ga u videoteku.
A True Lies, bolje da ni ne spominjem, od schwarzeneggera i njegove glume, pa sve do skakutanja na harrieru u zraku... bljak
|
|
|
19.12.2011., 13:21
|
#67
|
The Greatest
Registracija: Feb 2003.
Lokacija: Tuk'bahanija
Postova: 1,858
|
Terminator Salvation bolji od prva dva?
True lies loš film?
Ok, znam da se ukusi razlikuju, ali ljudi, molim vas, negdje postoji granica i za ukus.
__________________
Muza mi je rekla da sva umjetnost nastaje iz boli.
A zatim mi je velikom silinom smjestila koljeno u medjunozje.
|
|
|
21.12.2011., 13:17
|
#68
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2010.
Postova: 2,567
|
Od novijih filmova mi se svideo Street Kings sa Keanu Reevsom i Town sa Afleckom. Volim akcione filmove sa realnim scenama. Neka bude eksplozija i potjera automobilima, ali u realnim okvirima, a ne kao u Bondu, kad se u vožnji okrene pod ručnom, vozi u rikverc istom brzinom kao i protivnik i puca na njih .
|
|
|
21.12.2011., 18:11
|
#69
|
U samoizolaciji
Registracija: Nov 2009.
Postova: 1,394
|
|
|
|
21.12.2011., 19:10
|
#70
|
U samoizolaciji
Registracija: Nov 2009.
Postova: 1,394
|
Quote:
MutiraniBrancin kaže:
Uh, skoro se ne ispovraćah od većine spomenutih filmova.
Prvenstveno tu mislim na većinu filmova guvernera, Stallonea, Van Dammea, Stevena Seagala itd. Ok, znam da se ukusi razlikuju, ali ljudi, molim vas, negdje postoji granica i za ukus.
Avatar ne bih stavio u ovu kategoriju.
Krenimo:
The Rock, Independence Day, Leon, Face Off, Shoot 'Em Up, Die Hard (trojka najbolja), Terminator Salvation, Batman Begins i Dark Knight (ako se ubrajaju ovdje), Crank (samo jedinica, za dvicu treba redatelju zabraniti ikad više raditi), The A-Team, The Expendables, Bourne Trillogy...ajmo reći da je to ono što mi trenutno pada na pamet.
|
Ako je ista za povracanje to je onda The A-team...proljev od filma.
|
|
|
21.12.2011., 21:34
|
#71
|
NO GODS OR KINGS,ONLY MAN
Registracija: Feb 2006.
Lokacija: Republic CIRCUS
Postova: 3,598
|
svi oni u kojima je fizika realna,i u kojima se oružja ponašaju realno,i u kojima revolveri imaju 5,6,metaka a ne beskonačno,i u kojima auti ne eksplodiraju kao da u u spremniku imaju 20000 litara goriva,a buduči takvih filmova je malo
recimo DIVLJA HORDA pojede sve nabrojene za marendu,i kasnije nema šta za jelo,zadnji rambo je vrlo realističan,pa i prvi nije loš
__________________
SLOBODNI LJUDI SLOBODNI SAMO AKO SMIJU IMATI ORUŽJE DA BI ZAŠTITILI SVOJ ŽIVOT,
IMOVINU, SVOJE SUGRAĐANE I OBITELJI OD DRUGIH NASILNIH GRAĐANA
KAO I OD NEPOŠTENE VLASTI I DA SE OBRANE OD TIRANIJE VLADARA.
|
|
|
21.12.2011., 22:11
|
#72
|
U samoizolaciji
Registracija: Jul 2011.
Postova: 3,532
|
The Jackal(1997),Leon: The Professional (1994),Die Hard 2 (1990),Face/Off (1997)!Od starijih tipićnih akcića koji nisu spominjani - od Sly-a recimo Cobra(1986) i Cliffhanger (1993),od Arny-a Eraser (1996) i Collateral Damage (2002),V.Damme Double Impact (1991).
|
|
|
21.12.2011., 22:59
|
#73
|
Darwin Award Nominee
Registracija: Oct 2007.
Lokacija: In The Shade
Postova: 4,839
|
__________________
Were you about to call me an asshole?!
|
|
|
02.01.2012., 20:25
|
#74
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2011.
Lokacija: Zagreb
Postova: 58
|
Umri muški 1,2,3
Red Heat
Terminator 2
Chuck Norris filmovi
007: Casino Royale
Total Recall
|
|
|
03.01.2012., 22:47
|
#75
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Postova: 236
|
Predator, Mad Max(trilogija), Rambo 4, Terminator 2, Transporter...
borilacki uvijek radije pogledam, evo recimo Kickboxer 1, Bloodsport, Undisputed su mi ok filmovi, uglavnom su prepretjerani akcijski filmovi sa stalloneom, seagalom, arnijem ali se opet pogledaju ponekad
|
|
|
21.09.2012., 10:58
|
#76
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
Agent Vinod (2012)
Jutros gledao, dobar akcioni film.
Original Agent Vinod (1977) nisam gledao ali bi mogao bas da vidim kakav je obzirom da je remake dobar.
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
|
|
|
21.09.2012., 11:36
|
#77
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 305
|
Terminator 2
Umri muški 1
Rambo 3
Transporter 1
Under Siege
+ oni koji nisu čista akcija:
Nolanovi Batmani
Equilibrium
Hostage
|
|
|
21.09.2012., 16:55
|
#79
|
parlavora trikante
Registracija: Jan 2011.
Lokacija: ❤Camp Nou❤Anfield❤Stadio Juventus❤
Postova: 33,024
|
|
|
|
18.02.2013., 19:29
|
#80
|
spermic koji jede mast
Registracija: Dec 2012.
Lokacija: hemeroid planete
Postova: 899
|
Full Contact (1992),definitivno najjaci,glumci,rezija,atmosfera
Hard Boiled (1992),takoder
Total Recall (1990).
Last action hero (1993)
Terminator 2 (1991)
Aliens (1986)
__________________
kad ti zivot da led,napravi sladoled
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 18:54.
|
|
|
|