Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Književnost > Mali literarni kutić

Mali literarni kutić Vaše pjesme, priče, romani...

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.06.2013., 20:26   #1
Kratke priče(vaša vlastite) horror, erotske...itd)

Ostvarite vaš književni potencijal
napištite vašu vlastitu kratku priču
pustite maštu na volju
evo moje prve kratke priče:
antik is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.06.2013., 20:29   #2
Bio jednom jedan mladić koji je živio na Trešnjevci u Zagrebu

Stara ga je jebala u zdrav mozak čitav život

Imao je 56 godina

Jednog dana odrubio je staroj glavu
nabio ju na kolac
i izložio pred dvorištem
tako da ju svi vide
...


bio je sretan toga dana,.....
antik is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.06.2013., 13:06   #3
Tek sam početnik u pisanju ali već i ja mogu reći da je ovo zbilja loše.

Vrlo kratke priče nisu problem, dapače, mogu ostaviti jak dojam ako se urade kako treba, ali ovo je sprtljano na brzinu i ne ostavlja nikakav dojam.
enderfen is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.06.2013., 13:46   #4
Nije moja, ali me se dojmila:

"The last man on Earth sat alone in a room. There was a knock on the door..."
__________________
Adorkable.
pčelica88 is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.06.2013., 15:36   #5
Moja kratka priča br 2

Ponoć, ljubavnici
ljubav...
Ljubavnik Abah kaže svojoj Selmi:
Volim te!
cmok, pusa
antik is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.07.2013., 11:44   #6
cmok
 
Odgovori s citatom
Old 09.07.2013., 22:11   #7
Moja kratka priča br 3

Bile dvije sestre
jedna bolja od druge
vidjeh ih u gradu
sanjah kako ležim između
ko sendvić
antik is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.08.2013., 17:22   #8
<3

http://mojblog18.blog.hr/ KOMENTIRAJTEE ) HVALA :*
iva248810 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.08.2013., 23:24   #9
nije loše
antik is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.08.2013., 01:50   #10
evo jedna "reperska" (jer je i pisano za takvu stvar)

u vremena jako davna
kad nije bilo mržnje, rata