Film Art, cult and all that trash |
|
|
07.08.2012., 13:59
|
#21
|
ajgor
Registracija: Jun 2011.
Postova: 274
|
Quote:
cvjetaca kaže:
uglavnom, ima jedan kineski al isto spada u ove drametine iako je cinematography toliko nevjerojatno divan da ga ipak moram (nevoljko) preporuciti: " The Chinese Botanist's Daughters" http://www.imdb.com/title/tt0425985/ (a kraj je gadnija depra pa si pripremite maramice)
|
Ovaj je predobar.
Ne gledam puno drame, ali eto iznimke.
Jedan od najboljih je uradak F. Ozona See the Sea i, ajmo ga nazvat klasikom, od Chabrola Les biches.
__________________
ajgor
|
|
|
08.08.2012., 08:21
|
#22
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2011.
Postova: 5,225
|
Jel netko spomenuo Better Than Chocolate (1999.)? Odličan je film... glumice su totalno uvjerljive, filmić je meden i down to earth... svakako preporuka.
A možete i nabaciti seriju The L Word...
|
|
|
08.08.2012., 08:52
|
#23
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: zg
Postova: 8,325
|
Quote:
Insert/Break kaže:
|
i naravno the real L word predobra
__________________
And although my eyes were open wide
They might have just as well been closed..
|
|
|
20.09.2014., 12:38
|
#24
|
Self Made
Registracija: Aug 2012.
Postova: 4,648
|
Gledala sam ih puno, neki od dražih su mi:
The Secrets (Ha Sodot)
Chloe
I Can't Think Straight
The World Unseen
Eloise
Circumstance
In Hiding
Fucking Amal
Saving Face
El Nino Pez
A od serija: Orange Is The New Black i South Of Nowhere
__________________
The carousel never stops turning.
|
|
|
20.09.2014., 13:18
|
#25
|
nepotvrđeni izvor
Registracija: Aug 2014.
Postova: 327
|
Those who love me can take the train (1998)
Confessions (2010)
Saving Face (2004)
Tipping the Velvet (miniserija)
Water Lilies (2007)
My Summer of Love (2004)
Imagine me and you (2005)
Fingersmith (miniserija)
Fucking Amal/Show me love
Lost and Delirious (2001)
Bound (1996)
Madchen in uniform (1931!)
Ima ih još...
|
|
|
20.09.2014., 13:43
|
#26
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2013.
Postova: 1,499
|
Mulholland drive, 2001
Bitter Moon, 1992
Salon Kitty, 1976
Crash, 1996
Caligula, 1979
Eyes Wide Shut, 1999
Swimming Pool, 2003
Heavenly Creatures, 1994
Ex Drummer, 2007
Dark Habits, 1983
Pepi, Luci, Bom y otras chicas del montón, 1980
__________________
Svijet je mračan, sve je zlo i naopako, ljudi su zli, žarulje nikad ne rade, stalno pada kiša, u kutiji je glava...
|
|
|
20.09.2014., 14:34
|
#27
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Postova: 2,393
|
Preporucam film "We live together - Touchy feely" .U glavim ulogama su Alyssa Reece, Dani Daniels and Elisa.
Divan , romantican film koji pokazuje kako je ljubav nepobjediva
|
|
|
21.09.2014., 11:09
|
#28
|
let's go! why not?
Registracija: Dec 2006.
Lokacija: blato do kolena, smrde svinjci, seljaci se bodu noževima
Postova: 1,844
|
hm...
la vie d'adele (iako nije samo lezbejski, ona "the" scena je zakon)
|
|
|
21.09.2014., 23:17
|
#29
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2008.
Postova: 240
|
Elena undone.. definitivno
|
|
|
22.09.2014., 08:17
|
#30
|
Self Made
Registracija: Aug 2012.
Postova: 4,648
|
Quote:
boki084 kaže:
Elena undone.. definitivno
|
I taj je dobar.
__________________
The carousel never stops turning.
|
|
|
22.09.2014., 09:22
|
#31
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 117
|
Blue is the warmest colour, navodno jako dobar.
|
|
|
22.09.2014., 23:47
|
#32
|
rockarolla
Registracija: May 2012.
Lokacija: Severna Koreja
Postova: 3,636
|
Najbolji film koji sam do sada gledao na ovu temu je The Fox (1967) .Ne samo zbog moje omiljene glumice Sandy Dennis,već zbog kompletne radnje koja prati izuzetno dobru karakterizaciju glavnih likova.Retko dobar film,pravi dragulj.
Odmah do lisice je Desert Hearts (1985),odlična drama sa Helen Shaver, događa se tokom pedesetih godina u Nevadi.Helen igra razvedenu i pomalo rigidnu profesorku,koja otkriva svoju potisnutu seksualnost zahvaljujući jednoj lokalnoj devojci.Veoma dobar film.
Takođe, Personal Best (1982) je skoro savršen film koji otkriva neke tabue u ženskom profesionalnom sportu(konkretno atletici).Mariel Hemingway(unuka čuvenog Ernesta) je mlada trkačica na 110 m prepone koja biva zavedena od strane starije kolegenice,inače profesionalne atletičarke(bila četvrta na svetu na u pomenutoj disciplini) Patrice Donnelly.
Od novijih filmova ne treba propustiti Habitación en Roma (2010).Jedan je od najeksplicitnijih filmova koje sam pogledao,a da ne prelazi neke granice pornografije i egzibicionizma.Pre svega,romantična i dobro napisana priča o slučajnom poznanstvu jedne Španjolke i Ruskinje tokom jedne noći u Rimu.
|
|
|
23.09.2014., 15:46
|
#33
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2006.
Postova: 1,671
|
Tomboy (2011) - http://www.youtube.com/watch?v=JvfdCI4MArQ
Simpa film o ne bas tipicnom odrastanju....
__________________
Every fact of science was once damned. Every invention was considered impossible. Every discovery was a nervous shock to some orthodoxy. The entire web of culture and ‘progress,’ everything on earth that is man-made and not given to us by nature, is the concrete manifestation of man’s refusal to bow to Authority
|
|
|
23.09.2014., 21:10
|
#34
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2013.
Postova: 3,803
|
Quote:
nickherc kaže:
Blue is the warmest colour, navodno jako dobar.
|
Ne samo navodno
|
|
|
18.02.2016., 12:25
|
#35
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2016.
Lokacija: Zagreb
Postova: 9
|
Za sve koje zanima, evo lista lezbijskih filmovova sa sretnim završetkom
http://has-carol-leaked-yet.tumblr.c...y-endings-only
__________________
"Ne jamais négliger une information qu'on vous donne, même si sur le moment elle vous paraît sans importance, toutes les clefs ont leur serrure, il suffit d'attendre." ― Virginie Despentes
|
|
|
18.02.2016., 13:12
|
#36
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
Volim lezbo filmove i igrane i porno jer kud ces bolje nego pizza o pizzu, riba o ribicu, breskva o brskvicu... slasno, prste da polizes.
Habitación en Roma / Room in Rome (2010) mi je jedan od drazih/boljih novijih lezbo filmova.
Elena Anaya i Natasha Yarovenko su se fino prikacile u varnicile, bas su se fino brusile jedna o drugu. Moj Jake se digo kao zombi iz groba
Quote:
Ono kaže:
|
Sta ovo je lezbo film ? Uh, jebote cim sam vido cast digo mi se za sekund
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
|
|
|
18.02.2016., 14:51
|
#37
|
Mi ha el?
Registracija: Apr 2010.
Lokacija: Place under the sun
Postova: 5,640
|
Definitivno najbolji toga žanra, a jedan i od kvalitenije snimljenih filmova općenito, je Blue is The Warmest Color (La Vide d Adele).
Ne samo da govori o lezbijskoj ljubavi, nego tako lijepo i nijansirano govori zapravo o Adelinom životu i radi jedan presjek nečijeg života. Zaista prekrasan film koji vole i oni koji nisu gej.
Seks scena nekima nije legla baš, ali ona je meni najmanji dio tog filma i priče - iako opet bitna jer prikazuje njihovu strast.
To je jedini film te tematike koji bih preporučila ikome, bez obzira na orijetnaciju. Francuzi su se u tom filmu pokazali kao umjetnici, a ne samo kao filmmakeri.
Boys dont cry je odličan zbog neviđene glume H. Swank.
|
|
|
18.02.2016., 16:50
|
#38
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2014.
Postova: 486
|
o jbt. kako ju nisam u Spectri prepoznal
|
|
|
18.02.2016., 17:09
|
#39
|
Bretaigne Windust
Registracija: Dec 2014.
Lokacija: pod Ankinin sisaman
Postova: 1,779
|
najbolje, najljubavnije gay drame rezirali su heteroseksualci (la vie d'adele, brokeback). redatelji homoseksualci su preblizu i uvijek fulaju. no unatoc tomu preporucam 'carol'; ima mana ali je lijep, a glumice izvrsne.
__________________
force majeure
|
|
|
18.02.2016., 19:53
|
#40
|
Iksica
Registracija: Apr 2009.
Lokacija: Serenity
Postova: 18,389
|
film Mercy sa Petom Wilson i Ellen Barkin sjećam se da mi je bila hoot ova scena
https://www.youtube.com/watch?v=ZSs1oGzUMBw
film ono niš sad kvalitetno
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 17:48.
|
|
|
|