|
|
24.08.2013., 20:05
|
#62
|
Lotus Eater
Registracija: Jun 2013.
Lokacija: Vukojebina
Postova: 216
|
Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing (And Other Stories) - 2013
TesseracT - Altered State - 2013
Haken - Aquarius - 2010
Kompendium - Beneath The Waves - 2012
Storm Corrosion - Storm Corrosion - 2012
__________________
Johann Gambolputty de von Ausfern -schplenden -schlitter -crasscrenbon -fried -digger -dangle -dungle -burstein -von -knacker -thrasher -apple -banger -horowitz -ticoleensic -grander -knotty -spelltinkle -grandlich -grumblemeyer -spelterwasser -kürstlich -himbleeisen -bahnwagen -ggutenabend -bitte -eine -nürnburger -bratwustle -gerspurten -mit -zweimache -luber -hundsfut -gumberaber -shönenddanker -kalbsfleisch -mittler -raucher von Hautkopft of Ulm.
|
|
|
26.08.2013., 22:18
|
#63
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: Gotham City
Postova: 8,402
|
The Dictators - Go Girl Crazy!
http://www.youtube.com/watch?v=fOC0mDFkwUo
Prvi album proto punkera iz New Yorka, i jedan od prvih punk albuma uopće (1975), ima melodije, ima buke, ima Ramonesa, sve u svemu odlično!
The Replacements - Let It Be
http://www.youtube.com/watch?v=7gwDZ5nfEQg
Od njih mi je inače najdraži prvi album, ali i ovaj je zvijer. We're Coming Out UBIJA!
Oblivians - Desperation
http://www.youtube.com/watch?v=C875ZnwpKK8
Najbolji album 2013(zasad ), tko voli garage rock u bilo kojem obliku neka nabavlja kako god zna, ovo je dobrota!
Down - Over The Under
http://www.youtube.com/watch?v=CpobPlO6HHY
Njihov drugi najbolji album (valjda ne treba pojašnjavati koji je prvi ). Na nedavnom koncertu u Tvornici nisu odsvirali ništa s njega, a i inače ga ignoriraju uživo. Ne znam koji im je kuratz, ali ovo rastura na svaki način.
Converge - Axe To Fall
http://www.youtube.com/watch?v=7jjBinzryFY
Rasturačina i najbolje što ovaj bend ima za ponuditi ako se mene pita.
Rezervna petorka:
SNFU - And No One Else Wanted To Play
Turbonegro - Scandinavian Leather
Voivod - Dimension Hatross
The Black Keys - The Big Come Up
Sam Cooke - Live At The Harlem Square
Zadnje uređivanje Ziggy Pop : 26.08.2013. at 22:27.
|
|
|
27.08.2013., 21:33
|
#64
|
Bad Motherfucker
Registracija: Sep 2008.
Lokacija: Somewhere Far Beyond
Postova: 74
|
Stratovarius - Nemesis
Orphaned Land - All Is One
Airbourne - Black Dog Barking
Anathema - Weather Systems
Blackmore's Night - Dancer And The Moon
__________________
For life's a mistery of things your eyes can't see...
|
|
|
29.08.2013., 20:50
|
#66
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 10,855
|
Garbage: Not your kind of people
Astral projection: Another world
Fluke: Risotto
The Prodigy: Invaders must die
Morcheeba: The Antidote
Cafe del Mar vol.9
|
|
|
29.08.2013., 22:37
|
#67
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 11,422
|
David McComb - Love Of Will (1994)
Setting You Free (1994)
David McComb - 1962 - 1999 R.I.P.
|
|
|
02.09.2013., 19:12
|
#68
|
Abbath Doom Occulta
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,684
|
|
|
|
06.09.2013., 13:24
|
#69
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: Rijeka
Postova: 1,041
|
Franz Ferdinand-Right thoughts, right words, right action
Arctic Monkeys - AM
Babyshambles-Sequel to the prequel
Kodaline-In a perfect world
Miles Kane- Don't forget who you are
|
|
|
07.09.2013., 02:24
|
#70
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 11,422
|
The Editors - Weight Of Your Love (2013)
Iznenadjujuće kvalitetan i zreo album.
Oni su mi malo nestali s radara nakon onog debija od prije 4 godine, ali ovo je vrlo upečatljiv povratak u formu.
Drago mi je vidjet da bandovi poput Ride nisu zaboravljeni.
Pomislio sam da su ta vremena daleko iza nas, ali lijepo je za vidjet da to ipak nije slučaj.
|
|
|
09.09.2013., 00:34
|
#72
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2009.
Postova: 1,081
|
Tom Petty - Wildflowers 1994
Beck - Mellow Gold 1994
The Cure - Seventeen Seconds 1980
Soundgarden - Kind Animal 2012
Mark Knopfler - Privateering 2012
|
|
|
10.09.2013., 00:43
|
#73
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 11,422
|
Goldfrapp - Tales of Us (2013) (vratili se u top-formu......konačno......nakon 10 godina čekanja......)
NIN - Hesitation Marks (2013) (ovo je meni vrlo prosječno......jedva koja naznaka kvalitete pjesama kakvih je nekad bilo za bacanje)
Glasvegas - Later....When The TV Turns To Static (2013) (prilično solidno......ali ni nakon 3 albuma ne mogu se naviknut na lead vocal)
Queens of the Stone Age - ....Like Clockwork (2013) (vrlo dobro.....sa nekoliko izvrsnih stvari)
Blackfield - IV (2013) (ovo je poprilično razočaranje, nakon sjajnog Welcome to my DNA. Wilson je ovdje u drugom planu i to se dosta osjeti na kvaliteti pjesama)
Lifesigns - Lifesigns (2013) (Nick Beggs na basu u ovom prog-rock triu. Zahtjevno za slušanje za nenaviknute uši, ali isplati se dat si truda).
|
|
|
14.09.2013., 14:29
|
#75
|
Abbath Doom Occulta
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,684
|
|
|
|
21.09.2013., 22:02
|
#77
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: Gotham City
Postova: 8,402
|
|
|
|
22.09.2013., 11:50
|
#79
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2011.
Postova: 2,238
|
Immortal - Battles in the North
The Clash - s/t
Bob Dylan - John Wesley Harding
Discontrol - The Skies Turn Black
Gorgoroth - Antichrist
|
|
|
24.09.2013., 14:50
|
#80
|
Abbath Doom Occulta
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,684
|
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:33.
|
|
|
|