Natrag   Forum.hr > Društvo > Kutak za školarce i studente > Upomoć, spašavajte!

Upomoć, spašavajte! Za sve one koji su zaglavili na nekom detalju

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 10.01.2011., 23:55   #121
Quote:
Dumber kaže: Pogledaj post
Pa i je pravilno. Ni u hrvatskom nećeš reći razvoj server, nego razvojni server itd.
U tom grmu je zec, jer vecina ljudi koristi development server a to mozes vidjeti i po broju rezultata na googlu

development server 500,000
developmental server 3,300
Odgovori s citatom
Old 23.01.2011., 22:03   #122
pomoć engleski

ako netko ima volje i vremena, molio bih pomoć u vezi sa slijedećim rečenicama

puno puno hvala

REVISION OF THE TENSES 
PRESENT SIMPLE/PRESENT CONTINUOUS 
1)
This message has just arrived and the man (wait) i n case you (want) to send a reply.

2)
She always (borrow) from me and she never (remembe r) to pay back.

3)
I (think) it is a pity you don’t take more exercis e. You (get) fat.

4)
The plane that you (look) at now just (take) off f or Paris.

5)
Tom never (do) any work in the garden; he always ( work) on his car.

PAST SIMPLE/PAST CONTINUOUS 
1)
When he (awake) she (sit) by the window. She (look ) at something in the street, but when he (call) h er she (turn) and (smile).

2)
The murderer (carry) the corpse down the stairs wh en he (hear) a knock on the door.

3)
When I (look) through your books I (notice) that y ou have a copy of Murder in the Cathedral.

4)
The prisoner (escape) by climbing the wall of the  garden where he (work). He (wear) blue overalls an d black shoes.

5)
She said that the car (travel) at 40 k.p.h. when i t (begin) to skid.

FUTURE FORMS 
1)
You (be) ready in five minutes?

2)
You (sign) here, please?

3)
You (walk) there in this rain? You’ll get awfully  wet.

4)
Why do you want a candle? You (explore) the caves?

5)
If I catch some fish, you (cook) them for me?

PRESENT PERFECT/PAST SIMPLE 
1)
I (not know) that you (know) Mrs Pitt. How long yo u (know) her? > I (know) her for ten years.

2)
You (hear) his speech on the radio last night? > Y es, I ... > What you (think) of it?

3)
That is Mr Minus, who teaches me mathematics, but  he (not have) time to teach me much. I only (be) i n his class for a week.

4)
You ever (try) to give up smoking? > Yes, I (try)  last year, but then I (find) that I was getting fa t so I (start) again.

5)
You (see) today’s paper? > Yes, two convicted murd erers (escape) from the prison down the road.
Odgovori s citatom Received Infraction
Old 24.01.2011., 19:03   #123
Quote:
klokan jura kaže: Pogledaj post
ako netko ima volje i vremena, molio bih pomoć u vezi sa slijedećim rečenicama

puno puno hvala

REVISION OF THE TENSES 
PRESENT SIMPLE/PRESENT CONTINUOUS 
1)
This message has just arrived and the man (wait) i n case you (want) to send a reply.
This message has just arrived and the man is waiting in case you want to send a reply.

Dakle netko (kurir) je dostavio poruku i taj netko u ovom trenutku čeka ako primatelj želi poslati odgovor. want je jedan od glagola koji se obično ne koriste u continuous formi.

Quote:
2)
She always (borrow) from me and she never (remembe r) to pay back.
She always borrows from me and she never remembers to pay back.

Klasičan slučaj za present simple, nešto se događa stalno, redovito.

Quote:
3)
I (think) it is a pity you don’t take more exercis e. You (get) fat.
think it is a pity you don’t take more exercise. You are getting fat.

Mislim (dakle općenito, mišljenja sam, smatram); debljaš se (sad, ovih dana; ne nužno redovito/cijeli život).

Quote:
4)
The plane that you (look) at now just (take) off f or Paris.
The plane that you're looking at now is just taking off for Paris.

Sad gledaš u avion koji sad odlijeće.

Quote:
5)
Tom never (do) any work in the garden; he always ( work) on his car.
Tom never does any work in the garden; he always works on his car.

Ponovno nešto što se događa stalno, redovito.

Quote:
PAST SIMPLE/PAST CONTINUOUS 
1)
When he (awake) she (sit) by the window. She (look ) at something in the street, but when he (call) h er she (turn) and (smile).
When he awoke she was sitting by the window. She was looking at something in the street, but when he called her she turned and smiled.

On se probudio (jednom, kratko), ona je sjedila kod prozora (neko dulje vrijeme prije toga, ne znamo koliko). Gledala je van (isto neko vrijeme), no kad ju je zazvao (kratko, jednom), okrenula se i nasmiješila.

Quote:
2)
The murderer (carry) the corpse down the stairs wh en he (hear) a knock on the door.
The murderer was carrying the corpse down the stairs when he heard a knock on the door.

Klasična situacija: neka radnja se događa neko vrijeme (past continuous) pa je prekine neka druga radnja (past simple).

Quote:
3)
When I (look) through your books I (notice) that y ou have a copy of Murder in the Cathedral.
When I was looking through your books I noticed that you have a copy of Murder in the Cathedral.

Objašnjenje kao i gore.

Quote:
4)
The prisoner (escape) by climbing the wall of the  garden where he (work). He (wear) blue overalls an d black shoes.
The prisoner escaped by climbing the wall of the garden where he was working. He wore blue overalls and black shoes.

Quote:
5)
She said that the car (travel) at 40 k.p.h. when i t (begin) to skid.
She said that the car was travelling at 40 k.p.h. when it began to skid.

Quote:
FUTURE FORMS 
1)
You (be) ready in five minutes?
Will you be ready in five minutes?

Quote:
2)
You (sign) here, please?
Will you sign here, please? (ili još ljepše, Would you sign here, please?)

Quote:
3)
You (walk) there in this rain? You’ll get awfully  wet.
Are you walking there in this rain? You’ll get awfully wet.

Jab' bar rekla tako; osoba A pita osobu B je li njen plan zaista da pješači do tamo po toj kiši.

Quote:
4)
Why do you want a candle? You (explore) the caves?
Why do you want a candle? Are you going to explore the caves?

Quote:
5)
If I catch some fish, you (cook) them for me?
If I catch some fish, will you cook them for me?

Quote:
PRESENT PERFECT/PAST SIMPLE 
1)
I (not know) that you (know) Mrs Pitt. How long yo u (know) her? > I (know) her for ten years.
I didn't know that you knew Mrs Pitt. How long have you known her? I've known her for ten years.

Quote:
2)
You (hear) his speech on the radio last night? > Y es, I ... > What you (think) of it?

Did you hear his speech on the radio last night? > Yes, I heard. > What did you think of it?

Quote:
3)
That is Mr Minus, who teaches me mathematics, but  he (not have) time to teach me much. I only (be) i n his class for a week.
That is Mr Minus, who teaches me mathematics, but  he didn't have time to teach me much. I've only been in his class for a week.

Quote:
4)
You ever (try) to give up smoking? > Yes, I (try)  last year, but then I (find) that I was getting fa t so I (start) again.
Have you ever tried to give up smoking? > Yes, I tried last year, but then I found that I was getting fat so I started again.

Quote:
5)
You (see) today’s paper? > Yes, two convicted murd erers (escape) from the prison down the road.
Have you seen today’s paper? > Yes, two convicted murderers have escaped from the prison down the road.
Odgovori s citatom
Old 26.01.2011., 16:42   #124
HELP!!!

Ljudi molim vas pomozite... Trebam za sutra nać na netu kako završava priča 'The real aunt molly'...ja razumijem engleski ali nekako mi je sve nepregledno na netu pa bih molio dobru dušu da mi nađe nešto u 2-3 rečenice... MOLIM VAS...HVALA UNAPRIJED :*
Odgovori s citatom
Old 24.02.2011., 16:39   #125
Bi li mi itko znao prevesti nazive ovih dviju životinja na hrvatski?
Minke whale i wildebeest.
Odgovori s citatom
Old 24.02.2011., 23:49   #126
Quote:
nisva kaže: Pogledaj post
Bi li mi itko znao prevesti nazive ovih dviju životinja na hrvatski?
Minke whale i wildebeest.
Minke whale je Manji Usan (iz porodice usatih kitova)
wildebeest- gnu (hotentotski) (Connochaetes gnu), antilopa šupljorožac, tijela slična konjskom, glave kao u bika...
Odgovori s citatom
Old 28.04.2011., 12:52   #127
Engleski jezik(grammar)

Pozdrav svima!!!
Prvo, pitanje je malo
Mene zanima kada se u engleskom jeziku koristi "present perfect continuous"
i "present perfect simple". Ako možete malo i pojasniti.Ova moja nastavnica nema pojma,sve definicije prevodi iz neke knjižurine i veli ona present perfect continuous(prošlo sadašnje nesvršeno vrijeme)a dat će nam kontrolni odmah nakon uskrsnog raspusta.HELP
I ispričavam se ako sam promašio forum!
Odgovori s citatom
Old 23.05.2011., 21:38   #128
Razlika između P.P.S. i P.P.C.
I have writing the letter -> radnja nije završena P.P.C.
I have written the letter -> završena P.P.S.
Odgovori s citatom
Old 24.05.2011., 13:29   #129
Quote:
grešnica. kaže: Pogledaj post
Razlika između P.P.S. i P.P.C.
I have writing the letter -> radnja nije završena P.P.C.
I have written the letter -> završena P.P.S.
Ponovi tvorbu P.P.C-a
Old 06.06.2011., 11:22   #130
Red face Passive pomoc

Brzo trebam pomoc oko passiva.
Tu su zadane recenice u activu moraju se pretvoriti u passive pomagajtee xD:

1. My father locked the door.
2.She is taking the car
3.My mother cleans the room every day.
4.They reported a robbery.
5.She was playing the piano.
6.They are building a new house
7.She washes her hair every day.
8.They will buy a new car.

E sad da li to ide ovako:

1. The door was locked by my father.
2.She was taken the car.
3.The room is cleaned every day.
4.A robbery was reported.
5.The piano was played.
6.A new house was built.
7.Her hair is washed every day.
8.A new car will be bought.
Odgovori s citatom
Old 06.06.2011., 11:33   #131
2. Car is being taken by her.
5. Piano had been played by her
6. House was being built.
Ja mislim da tak ide.
Odgovori s citatom
Old 06.06.2011., 11:35   #132
Quote:
shotman kaže: Pogledaj post
2. Car is being taken by her.
Ja mislim da tak ide.
The car was being taken. ja sam krivo napiso zurio sam jedino tak moze ic mozda xD
Odgovori s citatom
Old 06.06.2011., 11:39   #133
Znam da being ide sigurno
Odgovori s citatom
Old 06.06.2011., 11:40   #134
Quote:
shotman kaže: Pogledaj post
Znam da being ide sigurno
ok
Odgovori s citatom
Old 06.06.2011., 18:56   #135
Test iz engleskog

E, ljudi ovako. Zna li netko možda gdje se mogu naći na internetu testovi iz engleskog vezani uz knjigu New Headway Intermediate - fourth edition. Probala sam sa stranicama koje pišu na knjizi, al' sumnjam da je netko toliko glup da ih stavi tamo. Profesorica stavlja isključivo njihove testove (headway) sad ne znam iz koje godine (možda su testovi vezani uz drugi udžbenik - Headway third edition) Moooolim vas ako mi ikako možete pomoć, puno biste pomogli mojoj prijateljici koju će vjerojatno poslati na popravak. Znam da bi se tebali potrudit bla, bla bla, al' stvarno profesoricin način predavanja je očajan i ništa se ne može naučit. Puno biste također pomogli i meni i ostalim "englezima" koji si ne mogu priuštiti instrukcije. Hvala.
Odgovori s citatom
Old 07.06.2011., 20:47   #136
Quote:
onl-y-ou kaže: Pogledaj post
E, ljudi ovako. Zna li netko možda gdje se mogu naći na internetu testovi iz engleskog vezani uz knjigu New Headway Intermediate - fourth edition. Probala sam sa stranicama koje pišu na knjizi, al' sumnjam da je netko toliko glup da ih stavi tamo. Profesorica stavlja isključivo njihove testove (headway) sad ne znam iz koje godine (možda su testovi vezani uz drugi udžbenik - Headway third edition) Moooolim vas ako mi ikako možete pomoć, puno biste pomogli mojoj prijateljici koju će vjerojatno poslati na popravak. Znam da bi se tebali potrudit bla, bla bla, al' stvarno profesoricin način predavanja je očajan i ništa se ne može naučit. Puno biste također pomogli i meni i ostalim "englezima" koji si ne mogu priuštiti instrukcije. Hvala.
Koja škola ?
Odgovori s citatom
Old 28.06.2011., 11:40   #137

Imam neka pitanja u vezi gramatike pa ako mi netko može pomoći.
Nisam siguran za prijevod glagola uz prilog to,npr: Windows move data to make room.Da li se ovdje "to make" prevađa kao "da napravi" ili "da se napravi"
Odgovori s citatom
Old 20.07.2011., 19:28   #138
Tečajevi engleskog?

Postoje li neki standardizirani testovi engleskog jezika za osobe koje žele ići raditi u USA? Nešto poput CEF (Common European framework for languages) za Europu?
Old 01.08.2011., 14:56   #139
može li mi netko probati ovo prevesti, mislim u principu znam što znači koja riječ, ali nisam baš najbolje shvatila smisao
i inače, ponekad umjesto Tiger piše Tyger

"Tiger, tiger, burning bright In the forests of the night, what immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
Old 18.09.2011., 21:56   #140
Zna netko dobru knjigu koja je dobra za učit samostalno poslovni engleski???
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 06:32.