Natrag   Forum.hr > Društvo > Roditelji i djeca > Školarci i adolescenti

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 28.02.2003., 12:58   #1
Profesori verbalni zlostavljači

uvijek se iznova užasnem kako nitko ne poduzima ništa protiv takvih profesora koji si uzimaju za pravo vrijeđati ljude i iskorištavati svoj autoritativni položaj da ponižavaju druge.

imala sam takve profesore i u srednjoj i u osnovnoj školi. moji starci nisu ništa oko toga poduzimali, što mi je jasno za srednju školu, jer tada se već smatraš dovoljno odraslim i slažem se da se trebaš sam znati zaštititi, iako ja nisam znala.

i sad sam na faxu i opet se ne znam zaštititi. i zato sam jako jako ljuta na sebe. znam da je malo offtopic, ali nisam znala gdje da drugdje postam. naime, na mom faxu ima jedan profesor koji se izderava na studente kada ne znaju odgovor na njegovo pitanje, šalje ih u vražju mater, izruguje im se, govori im da su glupi na više ili manje izravan način. a ne do bog da na ispitu kažete nešto casual, odnosno nešto što vas nije pitao: "kako se usuđujete sa mnom tako razgovarati, jesam li vas išta pitao...".
a ako mu se suprostavite, on se još više razbijesni i odmah vas pošalje van iz sobe, odnosno padate na ispitu.

i zato mu se nitko ne usudi suprostaviti kada on počne sa svojom bujicom uvreda. ili ne znam iz kojeg drugog razloga. ako netko od vas misli da je njegovo ponašanje opravdano, neka mi to, molim vas, objasni.

ne mogu više živjeti sa spoznajom da takav čovjek radi na faxu već negdje valjda približno 40 godina i da se cijelo vrijeme tako ponaša. kako je to moguće? zar se nitko nije žalio? zar ne postoji neka državna inspekcija koja može nešto učiniti? što da ja napravim oko toga?

pitam se nisam li previše opsjednuta sa svim time, ali ne mogu podnijeti toliku nepravdu. gadi mi se taj tip i hoću da dobije ono što zaslužuje.