Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest i povijesne teme

Povijest i povijesne teme Politička, društvena, kulturna, univerzalna povijest.
Podforumi: Vojna povijest i tehnologija, Domovinski rat

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.08.2017., 11:06   #61
Quote:
Pacifista kaže: Pogledaj post
Meni upada u oci visok postotak N J2 i E haplogrupe.
Da, kod Srba zaista ima više Neolitskih gena , a i sve skupa po ovome odudaraju od sredine u kojoj se nalaze.

Quote:
I2a Dinaric (31) - 30.7%
R1a - (19) 18.8%
E1b - (18) 17.8%
J2B - (10) 9.9%
N2 - (8) 7.9%
R1b - (5) 5%
J1 - (5) 5%
I1 - (3) 3%
J2a - (1) 1%
I2-M223 (1)
E1b+J2B+J1+J2a=33,7%

Dodamo li N kao odstupanje , to iznosi 41,6% , a treba vidjeti i koji je ovo R1b, ako je istočni onda je to skoro 50%.

Može li se ovo isto pridodati povisnim izvorima da Srba zapadno od Drine prije Turaka nije bilo? Ili je pogrešno tumačiti ovakve rezultate?
__________________
King of fools
Horovathos is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 11:32   #62
Raspored haplogrupe E podsjeća na seobe Srbalja, odnosno posrbljenih Vlaha i Arbanasa:

http://imghst.co/70/xe.png
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 12:18   #63
Ovi podatci gore navedeni, pomazu u boljem shvacanju one srpske narodne " oj turcine za nevolju kume a ti vlase silom pobratime"
Pacifista is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 12:35   #64
Quote:
MoroHr kaže: Pogledaj post
Dinaric-South i Dinaric-North su ti cluster tj. klusteri bazirani prema Y-DNA STR markerima, dok ti isti klusteri imaju specifične Y-DNA SNP haplogrupe ili mutacije. Uglavnom, ima tek koja godina da se otkrilo kako Dinaric-South klusteru odgovara SNP I-PH908 haplogrupa. Ona se u prosjeku formirala (1804 YBP) i imala TMRCA (1803 YBP) prije oko 1800 YBP (Cl 95% 2200-1500 YBP), dakle oko 2017-1803/1804 (jer YFull ne računa od 1950!)=214/213 CE.

Kao što vidiš, trenutni prosjek izračunat trenutnim uzorcima ukazuje kako se haplogrupa formirala i doživjela ekspanziju iste godine, ili ekspanziju prije što se formirala, što ukazuje kako tu nešto ne odgovara u tom izračunu i realnom stanju u društveno-povijesnom trenutku. To znači kako trenutni broj podgrana npr. glavne podgrane I-PH3310 i I-Z16983, od kojih je prva dosta starija od druge tj. radi se o razdoblju BCE, ne predstavljaju sve podgrane tj. još mnogo podgrana te haplogrupe nisu službeno otkrivene i navedene na filogenijskom stablu. To se može vidjeti po I-PH908* uzorcima (Njemačka, Italija, Turska, Srbija, Makedonija), pri čemu "*" znači zasebnu podgranu koja još nije potvrđena jer ne postoji sličan takav uzorak, znači kod YFull barem znaš da postoje još 5 podgrana uz one dvije navedene, ali računaj kako ih ima barem 10 i više, ali i kod nas na zapadnom Balkanu.

Je li zajednički predak I-PH908 živio na zapadnom Balkanu ili se ondje doselio, i otkuda, to još nitko ne zna i teško je išta zaključiti pomoću trenutnih informacija. Možda se može govoriti o nekakvim Karpatima ili cijelom brdskom podrčju povezanom s Dinaridima tj. stanovništvu koje je bilo organizirano u nomadska stočarska plemena. Takva geografska rasprostranjenost i društveno-profesionalna organizacija može relativno lako objasniti tu haplogrupu neovisno problematike o povijesno-etničkim plemenima ili narodima. Jedno je zasigurno upitno - haplogrupa ne odgovara kako bi neki željeli prikazati slavenskoj migraciji u svima dobro znanim stoljećima, jer kako zbog razdoblja formiranja i ekspanzije tako i niske zastupljenosti u područjima otkud je navodno migrirala, a da ne pričam o nedostatku trenutnih informacija tj. dokaza. To što je toliko kod nas zastupljena se može npr. objasniti pomoću founder effect i slično, samo što to opet ne objašnjava činjenicu kako se tu radi o preko 10 i više podgrana, a TMRCA I-PH908 je bio mnogo prije slavenske migracije. Ako govorimo o razdoblju od npr. sedmog stoljeća na dalje, mi realno više ne govorimo o I-PH908 već njezinim podgranama. Ukratko; Dinaric-North kluster odgovara Slavenima, ali Dinaric-South kluster ne odgovara Slavenima na isti način.
Obožavam čitati kada se netko pravi totalno glup.

I2din - south se danas nalazi u značajnom BROJU i to od južnih dijelova Bjelorusije sve do Grčke. Raspon od više od 2000 kilometara zračne linije. U ovom slučaju govorimo o broju potomaka pojedinca kod kojega se desila genetska mutacija. On je mogao živjeti samo na jednom mjestu u jedno doba. I2din - south se danas može naći gotovo iskuljučivo na područjima gdje se dominantno govori nekim slavenskim jezikom i ne nalazi se u drugim populacijama (ili ako ga ima, on se kreće na nivou statističke greške). Ono što na prvi pogled pomalo buni su niže frekvencije u Ukrajini i sjeverno od Karpata, ali to je posljedica guste naseljenosti i izmješanosti s drugim haplogrupama. Ukupan BROJ ljudi nositelja haplogrupe I2din-south je VEĆI u Ukrajini nego u BiH i to po apsolutnom broju nositelja, međutim, zapadna Hercegovina, centralna Bosna i srednja Dalmacija nisu toliko gusto naseljene i dominantna je pojeva frekvencija I2din-south u ukupnoj populaciji.
Kojih je VIŠE? 15% u Lvivu (od 728,350 stanovnika) ili u 75% u Čitluku (od 15000 stanovnika)?
I postoji zapisano da su došli sa sjevera. Nije nigdje zapisana nekakva značajnija seoba iz Hercegovine prema Karpatima (osim Bunjevaca koji su jedva prešli Dunav) i to tek nedavno.

Sve je kristalno jasno.
mozak_free is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 12:46   #65
Quote:
Horovathos kaže: Pogledaj post
Da, kod Srba zaista ima više Neolitskih gena , a i sve skupa po ovome odudaraju od sredine u kojoj se nalaze.



E1b+J2B+J1+J2a=33,7%

Dodamo li N kao odstupanje , to iznosi 41,6% , a treba vidjeti i koji je ovo R1b, ako je istočni onda je to skoro 50%.

Može li se ovo isto pridodati povisnim izvorima da Srba zapadno od Drine prije Turaka nije bilo? Ili je pogrešno tumačiti ovakve rezultate?
N nije neolitski marker.

N haplogrupa je vrlo česta kod baltičkih i ugro-finskih naroda.
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 13:15   #66
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
N nije neolitski marker.

N haplogrupa je vrlo česta kod baltičkih i ugro-finskih naroda.
Ime Uroš mi zvuči nekako mađarski...
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 13:19   #67
Quote:
Liudewitus kaže: Pogledaj post
Ime Uroš mi zvuči nekako Mađarski...
Srbi zapadno od Drine (pogotove iz Like) imaju dosta N haplogrupe, zato što su se u te krajeve dosta iseljavali Pivljani i Banjani (N) iz zapadne Crne Gore (Stara Hercegovina).
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 14:27   #68
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
N nije neolitski marker.

N haplogrupa je vrlo česta kod baltičkih i ugro-finskih naroda.
Niko nije ni reka da je, čitaaj bolje, doda san ga naknadno u zbroj , kao još jedan marker koji odstupa od okolnih naroda.
__________________
King of fools
Horovathos is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 14:33   #69
Quote:
Horovathos kaže: Pogledaj post
Niko nije ni reka da je, čitaaj bolje, doda san ga naknadno u zbroj , kao još jedan marker koji odstupa od okolnih naroda.
Od kojih okolnih naroda?

Okolni narodi su i Bugari, Rumunji, Makedonci, Albanci...
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 14:48   #70
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
Od kojih okolnih naroda?

Okolni narodi su i Bugari, Rumunji, Makedonci, Albanci...
U redu nisam bio jasan.Mislio sam na one u naslovu teme, a zadnje je bilo BiH specifično.Nvm , nebitno.
__________________
King of fools
Horovathos is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 16:39   #71
Quote:
mozak_free kaže: Pogledaj post
Obožavam čitati kada se netko pravi totalno glup.
Za razliku od tebe, ja ne volim čitati i slušati papige koje neobjektivno ponavljaju jedno te iste gluposti. Interpretiranje povijest migracije SNPa s obzirom na bias testiranih uzoraka (koji se mogu naći od Makedonije, Bjelorusije, Njemačke do Portugala) iz suvremene populacije je potpuni promašaj. Govorimo o 1 pojedincu koji je bio predak svim tim podgranama prije više od 1800 godina, mogao se nalaziti bilo gdje unutar tih tvojih navedenih 2000 kilometara, ali ne, pošto srpski forumaši pričaju kako je I-PH908 srpski SNP i prave se ludi, onda morate i vi biti hrvatofili, slavenofili i slično.
__________________
Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!
MoroHr is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 16:48   #72
Quote:
Liudewitus kaže: Pogledaj post
Da. Tituliranje nekih vladara:
Travunija i Duklja su spadale u "pomorske" zemlje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pomorje
Srbija je prvo ime oblasti: "Surbia, quae Transmontana dicitur", potom ime episkopije "Serbulia / Sorbulia", odnosno Ras. Kako se crkvena vlast preselila na Kosovo tako se očito i srpski etnonim tamo preselilo.
Suburbija, zemlja loše obuće koja je obuhvaćala slabo naseljena mjesta sjeverozapadno od bugarskog Rasa?
Te nakon što su isti oteli Bugarima, postala "Izvorje" svih Srba, iako su ovi preselili na plodnu albansku zemlju na Kosovu u kasnijim stoljećima?
Primorje nije Izvorje, tamo Srba nije bilo ni u tragovima...
__________________
__________________
MAKNITE BAN MARASOVCU
Wikiceha is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:13   #73
Quote:
Wikiceha kaže: Pogledaj post
Suburbija, zemlja loše obuće koja je obuhvaćala slabo naseljena mjesta sjeverozapadno od bugarskog Rasa?
Te nakon što su isti oteli Bugarima, postala "Izvorje" svih Srba, iako su ovi preselili na plodnu albansku zemlju na Kosovu u kasnijim stoljećima?
Primorje nije Izvorje, tamo Srba nije bilo ni u tragovima...
Zanimljivo je kako se srpski etnonim, kako je zabilježen u povijesnim izvorima, u početku nije širio, što bi bilo za očekivati s obzirom na širenje države, već premještao, prvo na Kosovo, a zatim u Vojvodinu. To pomicanje se može objasniti premještanjem sjedišta crkvene vlasti.
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:23   #74
Quote:
Liudewitus kaže: Pogledaj post
Zanimljivo je kako se srpski etnonim, kako je zabilježen u povijesnim izvorima, u početku nije širio, što bi bilo za očekivati s obzirom na širenje države, već premještao, prvo na Kosovo, a zatim u Vojvodinu. To pomicanje se može objasniti premještanjem sjedišta crkvene vlasti.
Kad je srpski etnonim premješten u Vojvodinu?
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:36   #75
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
Kad je srpski etnonim premješten u Vojvodinu?
Sa seobama Srbalja.
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:48   #76
Quote:
Liudewitus kaže: Pogledaj post
Sa seobama Srbalja.
Kako su mogli donijeti srpski etnonim u Vojvodinu u 17-om stoljeću kad su izmišljeni tek u 19-om stoljeću?
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:52   #77
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
Kako su mogli donijeti srpski etnonim u Vojvodinu u 17-om stoljeću kad su izmišljeni tek u 19-om stoljeću?
Izmišljeni u Hrvatskoj, da.
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 17:58   #78
Quote:
Liudewitus kaže: Pogledaj post
Izmišljeni u Hrvatskoj, da.
A šta su bili Srbi iz BiH i Hrvatske prije nego što su došli popovi iz Srbije i naredili im da se moraju deklarirati kao Srbi?
__________________
Pan-slavističke budalaštine će jednog dana završiti na deponiji povijesti!
Godefroy-Borna is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 18:02   #79
Quote:
Godefroy-Borna kaže: Pogledaj post
A šta su bili Srbi iz BiH i Hrvatske prije nego što su došli popovi iz Srbije i naredili im da se moraju deklarirati kao Srbi?
Šijaci.
__________________
Alles, was man Dir in der Schule beigebracht hat, ist Blödsinn. - Orson Welles
Liudewitus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2017., 18:35   #80
Quote:
Wikiceha kaže: Pogledaj post
Suburbija, zemlja loše obuće koja je obuhvaćala slabo naseljena mjesta sjeverozapadno od bugarskog Rasa?
Te nakon što su isti oteli Bugarima, postala "Izvorje" svih Srba, iako su ovi preselili na plodnu albansku zemlju na Kosovu u kasnijim stoljećima?
Primorje nije Izvorje, tamo Srba nije bilo ni u tragovima...
Bugarski Ras
Velmoza is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 09:25.