Natrag   Forum.hr > Društvo > Ženski kutak

Ženski kutak Mi smo babe. Otpor je đžabe.
Podforumi: Kokošinjac, Slikovnica

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 07.09.2017., 15:25   #21
Quote:
Batiste kaže: Pogledaj post
Mi isto sad radimo taj kružni trening po postajama i ne sviđa mi se to.
meni se taj trening uvijek cini tezi, neznam zakaj. Fora mi je u tome sto se šaltaju misicne grupe bez reda, za razliku od inace kad nam slozi trening, znas kak pa prvo vise vjezbi za ruke, pa noge, pa guza, pa aj dolje trbuh, pa ledja. A ovo mi je fun fun jer si malo dolje, malo gore, malo kettlebel, malo lopta....onak, zabavno je

@zelena truba pilates je super za osjetit sve misice na tijelu. Ovisi kako je koncipiran sat i kakva je trenerica, ali one redovno budu jako hm... pazljive u smislu da puno pozornosit posvete tome da svakoga obiđu i isprave ako se vjezba radi neispravno. Puno je sporije, manji broj vjezbi se odradi, ali moras bit ful koncentrirana na balans, na ispravno drzanje, u biti jacas taj famozni "core" i meni su redovno pilatesi znali bit puno tezi treninzi od klasične snage ono, 15 miljona sklekova/čučnjeva/bućice/girje/pizdamaterine. Ja ga apslutno svima preporucam, jer je meni dusu dao za leđa koja su mi koma od sjedenja i losih madraca i svega. Bas osjetis svaki misic na tijelu poslje i to je fenomenalno

Edit: naravno, netkome tko mora mrsavciti i iznojavati se to nije dosta, ali apsolutno jest za razgibavanje, ravnotezu, fleksibilnost i te stvari. Ja sam doma u svojoj najdrazoj dvorani srece kod najdivnijih trenerica isla 2x tjedno zumba, 2x tjedno neki workout i petkom na pilates. To mi je bas bila savrsena kombinacija, od sveha pomalo
__________________
"Yin needs a Yang,not another Yin.Yin Yang is harmony, Yin Yin is...a name for a panda"
sonja:) is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 16:01   #22
Hvala ti na detaljnom odgovoru, Sonja!

Meni pilates ne bi bio za mršavljenje, nego baš za razgibavanje.

Inače idem u teretanu i jako volim cardio vježbe, tako da par puta tjedno napravim intenzivni cardio trening, uz manje vježbi na spravama, a par puta napravim kraći cardio, tek toliko da se zagrijem, i onda navalim na sprave.

Pilates i sve drugo mogu probati bez obaveze, jer je u cijeni članarine.

Evo, sad baš gledam aktualnu ponudu i pola toga nemam pojma što je.

XCO® Ok, idem guglati, ali zna li netko iz prve ruke što je to? Osobna iskustva?

U terminu koji mi ne odgovara je nešto što se zove yogalates, miks joge i pilatesa.

Piloxing® - još jedna nepoznanica.

Ostatak je klasika - zumba, step, bootcamp i sl.
zelena truba is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 17:56   #23
Pilates i boxing? Piloxin

Sent from my SM-G903F using Tapatalk
__________________
Och om jag haft ännu en slant, Och en till chans att stanna kvar
Så finns en kille här i stan, som jag tänker på typ varje dag, Han håller mitt hjärta i förvar

romantic_ass is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 19:14   #24
Quote:
nyssaa kaže: Pogledaj post
Ne treba ti to bit problem. Ljudi u teretani te jedino mogu pohvalit jer si pocela vjezbat, nitko ti se nece rugat, bez brige.
Meni je tako bilo s boksom, nist nisam znala i malo mi je bilo neugodno. Al svi su mi izasli u susret i pomagali mi jer sam se jedina naknadno upisala pa da grupa ne trpi zbog mene. Sad udaram ko velika.

Ja sam prije radila i focus t25 ak te zanima vjezbanje doma.
Radila sam i ja, i focus i insanity. Uvijek bi odustajala negdje oko kraja prvog mjeseca

Drugi put cu poslije treninga malo s muzem zaviriti u teretanu u sklopu stadiona gdje imamo treninge, pa bih se mogla pomalo priviknuti na vjezbe.

Usput, moram vama zenskama reci da ste jako susretljive, hvala na savjetima

Sent from my SM-T530 using Tapatalk
TheStorm is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 21:49   #25
Nesto sam trenutno poslom u planinama i nakon 5 sati sna po tko zna koji dan zaredom (tjedni), zakljucila sam da cu se praviti vazna i u brdo umjesto u saunu
Nakon toga sam ponovno uskocila u 8cm cipele (inace super i udobne) jer sam ponijela samo njih i one za planinu
Malo je reci da osjecam sve.
Preskacem vecernje/nocni dio programa.
#dekica #knjiga
__________________
"Cheese is one of those things that you can like whether it's soft or hard."
Xiang Chi is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 22:03   #26
znači kolege su pobijedile i odošte vi u brda ipak?
pretplate is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 22:26   #27
Sjedi, 5 Ovo je nesto drugo, ali ista brda, slicna ekipa

Bilo je nekih (nisu Cesi) koji su se zaputili u... starkama! Ja to ne bi nikako. A i organizatori su eksplicitno napisali jedno 1001 put da ako cemo u planine, najkice nece biti dovoljne. I sta da im covjek radi
__________________
"Cheese is one of those things that you can like whether it's soft or hard."
Xiang Chi is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 22:53   #28
Quote:
romantic_ass kaže: Pogledaj post
Pilates i boxing? Piloxin

Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Da, skoro, pretraga kaže pilates, boxing i dancing u kombinaciji. Našla sam i ono drugo, ali više me zanimaju osobna iskustva, ako ih ima.

Xiang, da u starkama , riknut ću.

Kad smo već kod saune, idete u saunu?
zelena truba is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 23:38   #29
Quote:
petrunjela84 kaže: Pogledaj post
I ti na pilates?
Pilates vježbam odavno i super mi je, nisam neki plesni tip, tako da mi zumbe i slične stvari nikad nisu dolazile u obzir...

Jedno sam vrijeme mislila da za promjenu ubacim i malo tih, sad jako popularnih, kružnih treninga, no kad sam uživo pogledala malo treninga, odustala sam
Kao da sam u vojsci, not my cup of tea
Nije pilates, već yoga. Pilates sam probala davno i nije mi bio nešto jer baš ništa nisam mogla i bojala sam se lopte da ne padnem .

Mene isto trenutno ne bi dobili na dinamičniji trening, a gledam si dupe i mislim nije dobro. Razmišljala sam da možda samo radim čučnjeve doma. Razmišljat ću i dalje .
nalij pero is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 15:00   #30
Quote:
Tika kaže: Pogledaj post
Ako voliš cardio, ubaci ga nakon utega (maksimalno 30 minuta) ili 2 puta tjedno odradi samo cardio na dan kad ne dižeš utege. Uz uvjet da je trening snage dobar, da se ne bojiš velikih masa, rezultati neće izostati. Pretpostavila sam da jedeš dovoljno i kvalitetno. Najgore mi je u gymu vidjeti žene koje se boje čučnjeva k'o vrag tamjana, u rukama drže utege od 2 kg i onda nakon treninga kažu da neće ništa jesti jer se nakon 18 h ne jede. Recept za katastrofu.
dok imam volje i obaveze mi dopuštaju, jedem kvalitetno i odradim kvalitetni trening. u zadnje vrijeme mi je cilj postao ne omlohaviti i ne uprasiti se

ne bojim se težina, u smislu da ću se "nabildati" (poznanica diže max 3 kg jer se boji da će biti ko schwarzeneger nakon što dva puta podigne iole teži uteg), nego me malo strah ozljede, npr kod čučnjeva, jer ionako imam problema s leđima. ali za ostale grupe mišića, nema problema.

Quote:
Batiste kaže: Pogledaj post
Mi isto sad radimo taj kružni trening po postajama i ne sviđa mi se to.
meni su ti kružni treninzi super. jedino mi je malo žao što je više naglasak bio na cardio, a ne na snagu. malo više rada s utezima bi bilo bolje, ali to sam nadoknađivala kod kuće.
volim čokoladu is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 16:47   #31
Pozdrav svima
Htjela sam samo kratko podijeliti svoje vjezbacke dojmove s vama.
Prvo, kad vidim koliko ste manje vise, sve utrenirane, pune snage, motivacije i kapaciteta, bude mi neugodno uopce javljati se

Prije mjesec, ili nesto malo vise, kupila sam pilates loptu za vjezbanje. Prvih par puta mi je bilo prestrasno, ali u pozitivnom smislu, otkrila sam misice za koje i nisam znala da postoje, vjezbam svaki drugi dan po sat vremena uglavnom. Imam 6 vjezbi, odradim ih u tri serije, tri vjezbe na lopti, i tri na podu, sve sa utezima na gleznjevima od 3kg, ako bude dobar dan, onda stavim do 4kg.
Na kraju odradim ruke, dvije vjezbe, dvije serije, 30 ponavljanja, sa utezima od 5kg.

Problem je u tome sto volim vjezbati, uzivam u tome, ali u zadnjih mjesec, dva, vec sam nekoliko puta bila na rubu da odustanem, nebrojeno puta oplacem svaki trening, ali vjezbam vec godinama i jednostavo bi to bilo kao da odbacujem dio sebe.

Moj tip tijela je takav da bas nisam "mesnata". Mogu biti ili celulitasta ili mrsava. Misici su mi dugo godina bili nepoznat pojam. Kad sam napokon teskom mukom izgradila do neke mjere, pocela su alergije, nesnosni pms-ovi, i ja sam od pocetka proljeca do kraja ljeta na antihustaminicima, od kojih budem toliko umorna da je to strasno, a onih 10 dana pms-a, cijelo tijelo mi se raspada, imam temperaturu cijelo vrijeme i opcenito se osjecam ko da imam gripu. Od bolova u kostima, misicima, zvoncici u glavi...
Tih dana vjezbanje postane mucenje. Ali svjesna sam da bih bez treninga bilo samo jos gore.
Prije sam vjezbala dva ili tri dana za redom, pa bih jedan dan odmarala. Sad vjezbam svaki drugi dan ali sa navedenim opterecenjima i nema sanse da bih vjezbala dva dana za redom. Jedino sto nakon treninga napravim par kilometara brzog hoda.
One dane do pms-a, to je neko drugo tijelo i svjezina. Imam snage za puni trening, sa onom zdravom dozom zelje, snage, motivacije i umora koji je pozitivan, i nakon takvog treninga se osjecam odlicno.

Pazim na prehranu, pijem proteine, hormoni su mi pod kontrolom, a pms bez temperature, groznice i svih drugih popratnih nuspojava ne poznam. Oduvijek je tako.
Doduse, kad uzmem kuru nocurka, bude malo bolje kakvih dva tri mjeseca, ali uglavnom se to odnosi na psihicki dio.

Motivacija su mi ove curke ovdje, koje su pisale da se bore sa stitnjacama i svakojakim dijagnozama, a svejedno su uporne i ne odustaju. Svako malo kad mi je koma, dodem i procitam tih par postova.

Ok, sad je ovo vec preslo u ispovijedanje, a ja sam se dosla pohvaliti. Kombinacija lopte i utega mi je stvarno super, to su i vjezbe koje meni trebaju i po godinama i po gradi tijela.
Mozda sad kad malo zahladi dodem sebi i vratim se na staro, pa mi vjezbanje nece biti toliko naporno.
Ono pozitivno u svemu je to, sto sam u tih mhesec, mjesec i pola koliko treniram na ovaj nacin, cak i s tim prorijedenim treninzima napravila vise nego prije dok sam odradivala 5 treninga u tjednu.

Sory na romanu, ali sad sam trenutno u onom dijelu kad mi ide, pa sam pod pozitivnim dojmovima
avelina is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 18:28   #32
Lijep post

A tesko je drzati motivaciju za bilo sto jako dugo, a ovdje govorimo o godinama i prakticki nacinu zivota. Da je to lako, svi bi bili super u svemu i svi bi imali puno manje probema u zivotu
__________________
"Cheese is one of those things that you can like whether it's soft or hard."
Xiang Chi is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 19:39   #33
@avelina svaka cast! Pogotovo jer toliko dugo vjezbas sama, za to stvarno treba imat motivacije, ja bi uvijek krenila neku jillian ili jogu ili stogod solo u stanu alj trajalo.bi max.mjesec dana, uplaceni grupni treninzi au jedino sto me dugorocno drzi.
Zato mi je super vidit kad netko tako unatoc i zdravstvenim problemima i svemu uspije ostat ustrajan.. svaka cast

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk
__________________
"Yin needs a Yang,not another Yin.Yin Yang is harmony, Yin Yin is...a name for a panda"
sonja:) is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 19:48   #34
ne znam, meni nekako motivacija nije bed jer uopće ne razmišljam o tome jednostavno idem i to je to. jedini pad motivacije mi se desio kad mi je trening postao predosadan i to više nije bilo to. treba svakako raznovrsno, nitko valjda ne guli 15 godina po istom.

inače, lijep post, da

ajme, filing koji te spuca poslije kružnog umreš dok radiš, a kasnije lebdiš okolo. nekad mi malo fali.
isadora w. is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 19:52   #35
Ja sam počela trenirati ponovno prije 2 tjedna i lijep je osjećaj skoro crć i zatim ne moći sjesti na wc neka 3 dana
__________________
You have to be stupid. That’s what optimistic means, you know? It means stupid. An optimist is somebody who goes, “Hey, maybe something nice will happen.” Why the fuck would anything nice happen?
Afrika paprika is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 20:13   #36
Meni fali motivacije, više nego u protekle, pa recimo, tri godine. Osjećam se užasno i ne znam se nositi s time. I umjesto da se trgnem, ja se još više zakopavam.
__________________
I’m not high, it’s my personality.
hypnotic candy is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 20:31   #37
jel te nešto drugo muči ovako?
isadora w. is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 20:34   #38
Mislim da napredak nije bio kakav sam očekivala, i razočarana sam.
__________________
I’m not high, it’s my personality.
hypnotic candy is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 20:40   #39
daj malo u detalje, da stručni tim može pomoći
isadora w. is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2017., 22:50   #40
Quote:
hypnotic candy kaže: Pogledaj post
I umjesto da se trgnem, ja se još više zakopavam.


Zajedno smo u sosu, spašava me jedino posao koji je fizičkog tipa.

I upravo sam s kreveta ubacio mrvu od kolača u usta, odvratan sam

__________________
Serem vam se u čaj i mleko.
Kinder Pikachu is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:25.