Natrag   Forum.hr > Društvo > Ženski kutak

Ženski kutak Mi smo babe. Otpor je đžabe.
Podforumi: Kokošinjac, Slikovnica

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 10.09.2017., 08:57   #41


Znaš kako se nakon ove slike osjećam? Prvi poriv gađenje, a drugi da si danas moram kupiti kolača

Stvarno sam odvratna!

Ništa, prije ljeta sam bila trening pet puta tjedno, nekad dva puta dnevno ( ujutro utezi, popodne trčanje ili bicikl ). Sad se već dva tjedna sa sobom dogovaram i pregovaram oko odlaska u teretanu i na trčanje, mada sam nešto i doma brljala.
Nije samo to, preko ljeta se guštalo, hrana, alkohol, hedonizam, omililo mi se, a dobila nešto kila. Na vagu se bojim stati. I umjesto da privedem kraju te aktivnosti, ja nastavila po starome. Eto, da u dva mjeseca mogu upropastiti napredak, sve ono na čemu sam predano radila, ne mogu pojmiti. Ogledalo i ja ratujemo, svugdje vidim samo salo, i stalno sam u fazi "ja nikad neću imati instagram tijelo"
__________________
I’m not high, it’s my personality.
hypnotic candy is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 09:21   #42
Quote:
volim čokoladu kaže: Pogledaj post
ne bojim se težina, u smislu da ću se "nabildati" (poznanica diže max 3 kg jer se boji da će biti ko schwarzeneger nakon što dva puta podigne iole teži uteg), nego me malo strah ozljede, npr kod čučnjeva, jer ionako imam problema s leđima. ali za ostale grupe mišića, nema problema.
Super je kako žene misle da će se samo od dizanja utega nabildati. Da je barem dobivanje mišićne mase jednostavan posao. Znam po sebi koliko je truda potrebno, pogotovo oko prehrane, a bome i svaki trening do maksimuma. Nema preskakanja, nema zajebavanja, nema sjedenja po spravama i drkanja po mobitelu.

Što se ozljede tiče, ako pravilno izvodiš čučanj, ne može ti se dogoditi ništa loše. Ako se bojiš zbog donjeg dijela leđa, kupi pojas, ali pazi da ga pravilno koristiš. Čučanj je vježba bez koje nema napretka nogu.

Quote:
hypnotic candy kaže: Pogledaj post
Ništa, prije ljeta sam bila trening pet puta tjedno, nekad dva puta dnevno ( ujutro utezi, popodne trčanje ili bicikl ).
Ovakav tempo uglavnom dovodi do pretreniranosti zbog:
a) nedovoljnog unosa hrane
b) neadekvatnog odmora mišića

Posljedica je stagnacija u napretku.

Quote:
Sad se već dva tjedna sa sobom dogovaram i pregovaram oko odlaska u teretanu i na trčanje, mada sam nešto i doma brljala.
Nema potrebe u gym ići 5 puta tjedno i nekoliko puta tjedno raditi cardio. Napravi si (ako znaš solo) program od 2-3 odlaska u teretanu i 2 dana cardio od 30 min. To je više nego dovoljno.

Quote:
Nije samo to, preko ljeta se guštalo, hrana, alkohol, hedonizam, omililo mi se, a dobila nešto kila. Na vagu se bojim stati. I umjesto da privedem kraju te aktivnosti, ja nastavila po starome. Eto, da u dva mjeseca mogu upropastiti napredak, sve ono na čemu sam predano radila, ne mogu pojmiti. Ogledalo i ja ratujemo, svugdje vidim samo salo, i stalno sam u fazi "ja nikad neću imati instagram tijelo"
Ovo ljeto je i meni bilo kao što si opisala. S prehranom nisam baš puno fušarila osim što mi je skoro svaki međuobrok bio neki kolač, komad čokolade, keksi i sladoled, plus pila sam koktele. Znam kako se osjećaš, znam kako razmišljaš. Ono što moraš je stati na loptu i reći samoj sebi da od danas nećeš jesti sranja. Vrati se treninzima. Laganim tempom. Ne očekuj da ćeš biti izdržljiva kao i prije godišnjeg jer već nakon 2 tjedna neaktivnosti mišići gube tonus. Najgore što si možeš napraviti je dići ruke od svega i utopiti se u suzama umivenoj čokoladi.
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 09:31   #43
Quote:
Nema potrebe u gym ići 5 puta tjedno i nekoliko puta tjedno raditi cardio. Napravi si (ako znaš solo) program od 2-3 odlaska u teretanu i 2 dana cardio od 30 min. To je više nego dovoljno.
Teretana je bila dva puta tjedno, ali i doma imam utege, pa se u to znalo malo potegnuti.

Istina, prije ljeta sam osjećala kronični umor u mišićima.
Quote:
Ono što moraš je stati na loptu i reći samoj sebi da od danas nećeš jesti sranja.
Uvijek od ponedjeljka .

Hvala ti
__________________
I’m not high, it’s my personality.
hypnotic candy is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 09:43   #44
ee, ali mišići pamte. uvijek se lakše vratiti ako se prije nešto radilo, pogotovo ovako nedavno, nego ako se tek počinje.
i lakše je gubiti s kontroliranom prehranom kad zahladi, jer trošimo više energije. samo treba prestat trpat sranja, onako, dekretom.
Orak is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 10:01   #45
Quote:
hypnotic candy kaže: Pogledaj post
Teretana je bila dva puta tjedno, ali i doma imam utege, pa se u to znalo malo potegnuti.

Istina, prije ljeta sam osjećala kronični umor u mišićima.
Uvijek od ponedjeljka .

Hvala ti
Sreća pa je sutra ponedjeljak.

Previše ti je to treniranja. Radije odradi 2-3 poštena treninga s utezima i dovoljno se odmori između svakog.

Nema na čemu.

Quote:
Orak kaže: Pogledaj post
ee, ali mišići pamte. uvijek se lakše vratiti ako se prije nešto radilo, pogotovo ovako nedavno, nego ako se tek počinje.
i lakše je gubiti s kontroliranom prehranom kad zahladi, jer trošimo više energije. samo treba prestat trpat sranja, onako, dekretom.
Istina je to. Zato sam joj i rekla da nema smisla sad odustati. Svakom se dogodi da zaglibi i izgubi volju, ali treba se moći vratiti nazad, makar postepeno.
Što se treniranja preko ljeta tiče, meni je to uvijek bilo mučenje s pola snage. Kad vani zahladi je idealno. Više jedem, nije milijun stupnjeva vani i nekako sve ide jednostavnije. (možda samo jako ne volim ljeto )
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 17:05   #46
Tika, imas li six-pack?
__________________
"Malmsteen and I broke up over religious reasons. He thought he was God, and I didn’t agree. Blackmore’s God." - Joe Lynn Turner
Velo C. Raptor is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 17:43   #47
danas sam hodala 10 km po nasipu, odurno sparno je bilo. idem sad leć, taman kišica.

idem dvaput tjedno po sat i pol na jogu i još doma vježbam s utezima i onako. plus ta velika hodanja. a hodam puno i prek dana.

moram bazen opet ubaciti, prek ljeta nisam išla. vjerojatno ću i teretanu.

eto. tek toliko da se zapišem na temu.
Orak is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 18:18   #48
Otvorila sam temu! Jeeej!
Dobro, svemiru, od sutra počinjem. Dosta ležarine.
Ay Carmela is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 18:25   #49
Jučer sam ponovo počela nakon mjesec i pol neaktivnosti.

Trening smo svi odradili tako da smo se međusobno gledali kao da umiremo istovremeno komentirajući da bi nam sve to prije par mjeseci bilo puno lakše i jel može pauza. Jedva sam disala.

Nemam nikakav muskulfiber.
__________________
Ljudi su ko mačke. Daj im ladicu i pokušat će se ugurati u nju. (Tika)
bliss is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 18:27   #50
Quote:
bliss kaže: Pogledaj post
Jučer sam ponovo počela nakon mjesec i pol neaktivnosti.

Trening smo svi odradili tako da smo se međusobno gledali kao da umiremo istovremeno komentirajući da bi nam sve to prije par mjeseci bilo puno lakše i jel može pauza. Jedva sam disala.

Nemam nikakav muskulfiber.
Sutra će doći. Ako bude dolazio.
Muskulfiber, naravno.
mužjak is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 18:28   #51
Quote:
mužjak kaže: Pogledaj post
Sutra će doći. Ako bude dolazio.
Muskulfiber, naravno.
Sam nek dođe. Volim blagi muskulfiber.
__________________
Ljudi su ko mačke. Daj im ladicu i pokušat će se ugurati u nju. (Tika)
bliss is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 18:35   #52
Quote:
bliss kaže: Pogledaj post
Sam nek dođe. Volim blagi muskulfiber.


Slažem se, baš super osjećaj. Ali kad nije prečesto.
mužjak is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 20:24   #53
11 milja danas (~17.7 km). Jos 4 tjedna do polumaratona
Sljedeca 2 vikenda planiram 12 mi (~19.3 km) i 13.1 mi (~21.08 km, tj. duzina polumaratona), onaj vikend prije same utrke nesto sitno lagano, i to je to.

4 tjedna


(EDIT: Trcim 3 puta tjedno, nije samo vikendom Nedjeljom imam duzinski trening )
__________________
"Cheese is one of those things that you can like whether it's soft or hard."

Zadnje uređivanje Xiang Chi : 10.09.2017. at 20:56.
Xiang Chi is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 21:39   #54
Quote:
Velo C. Raptor kaže: Pogledaj post
Tika, imas li six-pack?
Imam, ispod sloja špeka.

Danas mi je bio dan odmora, imam groznu upalu mišića još od petka kad sam radila prsa i triceps. Sutra noge.

Ima li ovdje neka ženica koja dijeli moju averziju prema trčanju?
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 21:43   #55
Nikad FOF-a od tebe. Na rucak u susjedno selo trcanjem, a ne vlakom!
__________________
"Cheese is one of those things that you can like whether it's soft or hard."
Xiang Chi is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 21:54   #56
Uf, ja mrzim trčanje. Ali baš ono, mrzim ga. Davala sam mu šansu godinama, počinjala, mučila se, čekala da steknem kondiciju i da me šusne onaj neki osjećaj o kojem pričaju, ali ništa. Meni je to čisto mučenje.

Vježbala sam na power plateu, pilates, i to mi je pasalo. Sada namjeravam početi sa crossfitom.

Imali netko iskustva s crossfitom?
__________________
when our worlds, they fall apart, when the walls come tumbling in, though we may deserve it, it will be worth it
stacy is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 22:10   #57
Quote:
Xiang Chi kaže: Pogledaj post
Nikad FOF-a od tebe. Na rucak u susjedno selo trcanjem, a ne vlakom!
Ručak u vidu zobenih?

Quote:
stacy kaže: Pogledaj post
Uf, ja mrzim trčanje. Ali baš ono, mrzim ga. Davala sam mu šansu godinama, počinjala, mučila se, čekala da steknem kondiciju i da me šusne onaj neki osjećaj o kojem pričaju, ali ništa. Meni je to čisto mučenje.
Tako je i meni. Dosadno mi je i naporno. Nikakvog gušta, opuštanja i slično.

Quote:
Imali netko iskustva s crossfitom?
Ne volim crossfit jer većina žena radi kompleksne vježbe potpuno krivo i na taj način su sklone ozljedama, pogotovo ozljedama ramena. Nije poanta treninga napraviti što više DL u 60 s, nego valjda pravilno izvesti određen broj ponavljanja, ovisno o kilaži. Tamo se sve nešto nakrcava, ajmooo 142 čučnja, 243 skleka i 412 zgiba u 30 minuta. Not my cup of tea, meni je forma bitnija od broja ponavljanja.
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 22:16   #58


Otići ću na prvi trening koji je besplatan, pa ću vidjet.

Ja bi to onako rekreativno. Ne zanimaju me natjecanja i pumpanje mišića.

Više onak, da mi nije dosadno i da se vratim u formu
__________________
when our worlds, they fall apart, when the walls come tumbling in, though we may deserve it, it will be worth it
stacy is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 22:17   #59
ma problem s tim je kao i sa svim drugim u fitnessu- ima tona trenera koji su za k. a cf baš nije zezancija jer se zbilja možeš polomiti, pa ono, treba paziti kome se ide.
isadora w. is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.09.2017., 22:28   #60
^this. U današnje vrijeme svaka šuša se naziva trenerom. CF je zeznut, pogotovo za početnike koji su bez kondicije i bez pojma o pravilnom izvođenju vježbi. A propos pumpanja mišića, nemoj misliti da je to lako. Nije. Nećeš od majušnih utežića dobiti biceps ko planinu. Ja sam u zadnjih cca godinu dana dobila 4-5 kg mišića i to je za mene ogroman uspjeh.
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 19:13.