Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje

Zdravlje Najvažnija stvar na svijetu
Podforumi: Žensko zdravlje, Stomatologija i oralna higijena

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.07.2005., 21:59   #1
Angry Kad oko igra..??

Igra mi oko vec sedmicu dana svaki dan, desno. Toliko da me pocelo pravo nervirat. Znal neko sta moze bit uzrok, i kako se moze eventualno otklonit.. dodje mi da ga stisnem i da nedam da se mrda...
__________________
Oh my God, they killed Kenny!!!
djulbe-secer is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.07.2005., 22:51   #2
uglavnom stres, kazu, osim ako su u pitanju neki ozbiljniji problemi.
trebao bi pomoci vitamin B i magnezij ...
ja pijem sumeci magnezij al sam u zadnje vrijeme u nekim problemima pa kad mi pocne na poslu titrat ... ocu i ja
__________________
Just living is not enough, said the Butterfly. One must have sunshine, freedom, and a little flower.
KatarinaJ is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.07.2005., 23:04   #3
Re: Kad oko igra..??

Quote:
djulbe-secer kaže:
Igra mi oko vec sedmicu dana svaki dan, desno. Toliko da me pocelo pravo nervirat. Znal neko sta moze bit uzrok, i kako se moze eventualno otklonit.. dodje mi da ga stisnem i da nedam da se mrda...
ne mogu vjerovat! i meni isto! možda i koji dan duže! isto desno oko! vjerojatno kapak, jer sam čak pomišljala da je u oku, u šarenici otkazao neki živac! i mene to strašno živcira! inače imam kronični konjuktivitis, uvijek izraženiji na lijevom oku, ali lijevam kapi i u desno, pa sam čak pomislila da ga nisam iziritirala kapima!
prvi put čujem da je zbog stresa! ne nervam se baš puno zadnjih dana!
ako nađete lijek javite se!
možda je biloško oružje!
__________________
Dali vuku da ovce čuva...
Principessa is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.07.2005., 23:14   #4
Re: Re: Kad oko igra..??

Quote:
Principessa kaže:
ne mogu vjerovat! i meni isto! možda i koji dan duže! isto desno oko! vjerojatno kapak, jer sam čak pomišljala da je u oku, u šarenici otkazao neki živac! i mene to strašno živcira! inače imam kronični konjuktivitis, uvijek izraženiji na lijevom oku, ali lijevam kapi i u desno, pa sam čak pomislila da ga nisam iziritirala kapima!
prvi put čujem da je zbog stresa! ne nervam se baš puno zadnjih dana!
ako nađete lijek javite se!
možda je biloško oružje!
probaj magnezij, to sam stvarno cula vise puta od vise dosta kompetentnih ljudi
(drzim fige!)
__________________
Just living is not enough, said the Butterfly. One must have sunshine, freedom, and a little flower.
KatarinaJ is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.07.2005., 09:21   #5
Ma što vam to znači da oko igra? Mislite li na ono kad se trese kapak? Meni se već danima jako trzaju obadva kapka, ali ja znam da sam pod stresom. Magnezij znači .. probat ću.
verica is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.07.2005., 20:05   #6
ah
igra ko igra
trza se valjda misic kapka,i onaj dio koji spaja gornji i donji kapak.
ja sam cula jos da moze od propuha.
cuj magnezij?? Hmm
__________________
Oh my God, they killed Kenny!!!
djulbe-secer is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.07.2005., 07:10   #7
I meni isto, već deset dana, desno oko, tj. kapak. Možda jest biološko oružje? :-( A nije godinama, nikad tako intenzivno i tako dugo.
Prvi Vozač is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.07.2005., 07:45   #8
jedi banane..

pomanjkanje kalija uzrokuje auto-kontrakciju misica.. i puno tekucine

mozes i ona magnezij uzeti
April is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.07.2005., 07:47   #9
meni se to UVIJEK pojavi kao posljedica propuha i/ili prejako narinute klime. Jeste li mozda stalno pod nekakvom klimom?
__________________
Freedom is just another word for nothing left to lose
Povedi me!
Riješite se komaraca u stajaćoj vodi
kemik is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.07.2005., 10:56   #10
ovo je bolestan thread...sam čekam kad će i meni oko da zaigra...eto, sad ću to još i podsvjesno izazvati...
mislim da smo svi žrtve vladinog pokusa novog biološkog oružja.
Ljelja is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.07.2005., 17:56   #11
meni prestalo!



pila sam sumeci magnezij jednom dnevno ...



__________________
Just living is not enough, said the Butterfly. One must have sunshine, freedom, and a little flower.
KatarinaJ is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.07.2005., 09:44   #12
Quote:
Ljelja kaže:
ovo je bolestan thread...sam čekam kad će i meni oko da zaigra...eto, sad ću to još i podsvjesno izazvati...
mislim da smo svi žrtve vladinog pokusa novog biološkog oružja.
moram ovo pobiti. ja nisam u hrvatskoj.
znaci ipak magnezij
__________________
Oh my God, they killed Kenny!!!
djulbe-secer is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.07.2005., 15:54   #13
15 dana trajalo iritantno.

Banane ne pomažu, jedem ih svaki dan. Možda stvarno magnezij, zapravo, nije li baš nedostatak magnezija uzrokom grčenja mišića?!
A i u kapku mora da je nekakav mišičić?!
Vivianne is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.07.2005., 16:57   #14
ja sam danas počela piti magnezij. za koliko dana bi mi trebalo prestat titrat oko? javit ću vam, kad stane!
__________________
Dali vuku da ovce čuva...
Principessa is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.07.2005., 07:09   #15
ja nisam pio magnezij i još uvijek mi igra. sad kad vidim da je vama bolje, pit ću ga i ja
Prvi Vozač is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.07.2005., 15:18   #16
hm
ja nisam pila magnezij. al mi je prestalo igrat
__________________
Oh my God, they killed Kenny!!!
djulbe-secer is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.07.2005., 22:01   #17
ma prestane samo od sebe nakon nekog vremena al navodno bi magnezij trebao pripomoci ... meni je ovaj put trebalo 10tak dana ... nekad bude dosta 3
__________________
Just living is not enough, said the Butterfly. One must have sunshine, freedom, and a little flower.
KatarinaJ is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2009., 14:27   #18
Jeste li culi za ono-ako igra oko plakacete?
__________________
Lako je kad te neko ni ne zavoli tad samo tamna strana srca zaboli.Tesko je kad za nekog svog postanes zrnce soli,tesko je kad tvoj neko prestane da te voli....
Neuhvatljivaa is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.09.2009., 12:03   #19
joj, meni je tako titralo jedno sedam dana...užasno iritantno...
pitala sam u apoteci što da uzmem, i rekli mi b vitamin, jer je dobar za živce...
pila sam dvije tablete dnevno, i nakon jedno tri dana počelo se smanjivati titranje i ubrzo je skroz prestalo....
__________________
ne da mi se stavljati potpis....
dr.bitch is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 22:12.