Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje
Korisničko ime
Lozinka

Zdravlje Najvažnija stvar na svijetu
Podforumi: Žensko zdravlje, Dječje zdravlje, Stomatologija i oralna higijena

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 18.07.2006., 19:42   #1
Snooch
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2003.
Postova: 158
Cipralex - pomanjakanje seksualne želje...

Dijagnosticiran mi je anksiozni poremećaj i od svibnja ove godine svakodnevno pijem tablete Cipralex, u početku pola tablete, a nakon tjedan dana 1 tabletu na čemu sam stao. Nakon početnih nuspojava koje su trajale 2-3 dana, te nakon nekih 5-6 tjedana u kojima nije bilo gotovo nikakvih poboljšanja tj. vrlo malih, lijek je počeo djelovati i osjećam se puno bolje i produktivnije u zadnje vrijeme, lakše se koncentiram, s lakoćom obavljam stvari koje su mi prije bile teške, bolje spavam, ne zabrinjavam se oko nebitnih stvari koje su me prije opterećivale, bolje komuniciram s ljudima... Uglavnom, zamjetno pozitivno poboljšanje. Međutim, u zadnje vrijeme uopće ne osjećam seksualnu želju niti uzbuđenost, tijekom prvih par tjedana s tim nisam imao problema iako mi je seksualna želja i uzbuđenje bilo nešto manje. Sada se gotovo uopće ne mogu uzbuditi... Pitanje je: trebam li mijenjati terapiju s obzirom na to da mi u svemu ostalom sjajno funkcionira ili trebam sačekati i nastaviti piti tablete još nekoliko mjeseci i postoji li mogućnost da mi se vrati seksualna želja za vrijeme uzimanja tableta ili sam osuđen na ovakvo stanje dok ih pijem... Mrzim ovaj osjećaj aseksualnosti... Ali then again, pošto lijek savršeno dobro djeluje... To me ne zabrinjava toliko

Dakle, molim Vas da napišete svoja iskustva s Cipralexom (ili nekim sličnim antidepresivom) i vaše viđenje problema... Pozdrav i hvala svima sa inteligentnim odgovorima.
Snooch is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.07.2006., 05:47   #2
tinitrus
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2005.
Postova: 142
cipralex (es-citalopram) je poboljšana verzija Cipramila koji se koristio 20-tak godina u liječenju depresivnih stanja(panični poremećaj, anksioznost,opses.-komp.poremećaj) i to je vrlo dobar lijek. Smanjenje seksualnog nagona (libida) može nastati i u samoj depresiji ali i kod uzimanja antidepresiva. Ipak, kako se radi o vrlo dobrom lijeku iz skupine SSRI(selective serotonine reuptake inhibitor)odnosno, inhibitor ponovne pohrane serotonina koji omogućuje veću kolićinu serotonina u mozgu vrlo vjerovatno je da će ti se vremenom, nakon par mjeseci uzimanja vratiti libido. Bitno je da lijek nastaviš uzimati i nakon poboljšanja svih smetnji cca još barem 6 mjeseci. Ne brini, bit češ ti što se libida tiće na radost svih tvojih (tvoje)
tinitrus is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.07.2006., 12:40   #3
Snooch
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2003.
Postova: 158
Quote:
tinitrus kaže:
cvrlo vjerovatno je da će ti se vremenom, nakon par mjeseci uzimanja vratiti libido
Nakon par mjeseci?!

Ali hvala na odgovoru i ohrabrenju.
Snooch is offline  
Odgovori s citatom
Old 31.08.2010., 11:36   #4
cipralex123456
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2010.
Postova: 7
već 2 godine patim od anksioznog poremećaja/ paničnih poremećaja koji mi je dijagnosticiran nakon što su sve medincke pretrage bile uredne. pila sam AD- coaxil 3*1 tabletu godinu dana, zatim sam prešla na cipralex 1*1 par mjeseci nakon čega sam ostala trudna i prekinula terapiju ad-om. uz to sam išla cijelo vrijeme na psihoterapiju- suportivnu u Novoj bolnici. tijekom trudnoće sam bila blaže anksiozna sa blažim paničnim napadima, sada nakon poroda moja anksizonost je porasla. počela sam uzimati ponovno cipralex (prva 3 dana po 1, zatim 1,5), međutim nakon tabelete osjećam se 10 puta gore. peče me u prsima, zanošenje, grčevi u mišićima, glavobolja, motorička tenzija, gubitak apetita, drhtanje-tremor itd., uz to me obuzima neopisivi strah da se neću moći skrbiti za svoju djecu. uz to mi je prisutan strah od smrti. Zanima me ima li netko sličnih iskustava, savjet? jel to "normalno", kada će to prestati, kakva su iskustva s cipralexom? Hoću li ja to pobjediti, jel izlječivo, strah me od ludila?
cipralex123456 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 01.09.2010., 10:34   #5
xanas
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2007.
Postova: 450
Nemam iskustva sa cipralexom, ali imam sa seroxatom ( čini mi seda se tako zove, zaboravila sam mu točan naziv). Inače radi se o antidepresivu koji sam pila oko 6 mjeseci u jednom jako ružnom i teškom periodu mog života. Isto tako sam bila mrtva na seksulanom planu, niti želje niti interesa. Sve je bilo bolje, počela sam funkcionirati, ali po pitanju seksa nemoj me ništa pitati, što je bilo vrlo nezgodno jer donosi određene bračne probleme nakon nekog vremena.
Nakon otprilke šest mjeseci počele su vrlo čudne reakcije na lijek, nisam mogla spavati cijele noći, srce je tuklo kao ludo, postala sam pomalo živčana, pa sam najprije polako smanjivala lijek, da bi ga nakon par tjedana prestala uzimati. Sa problemima se nosim kako-tako, ali ovaj drugi plan je počeo biti bolji. Nisam neki napaljeni tip, ali barem nisam mrtva.
xanas is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2010., 19:08   #6
simica33
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2010.
Postova: 9
cipralex pijem 4godine u početku je bilo teško dok se tjelo nije naviklo ali bez njega sam bila izgubljena sad sam druga osoba osim sto se tiče seka ali s obzirom na moje stanje kako je bilo nije me briga pijte ljekove koje trebate nemojte sami prestajat na svoju ruku jer se depresija vrati sretno
simica33 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2010., 21:25   #7
metropolitan
Banned
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 1,554
Hmmm....sex i depresija ili zivot bez sexa i bez depresije? Ja biram ovo drugo
metropolitan is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.10.2010., 10:01   #8
sinesteticarka
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2010.
Postova: 1
Uzimala sam Cipralex nekih godinu i pol i onda sam na svoju ruku (nazalost) prestala. Godinu dana mi je bilo dobro, nakon cega se depresija pocela javljati u rijetkim i kratkim pa sve cescim i duzim epizodama (ali nista prestrasno, posebno u usporedbi s time kako mi je bilo prije Cipralexa). Doktorica me sada vratila na isti lijek i pijem ga vec par dana.

Kad sam ga uzimala prvi put (10mg dnevno), primijetila sam blage nuspojave u pocetku - znalo mi je biti zlo, posebno u voznji i jedno krace vrijeme bilo mi je jako tesko postici orgazam (no kad sam ga dozivjela bio je vrlo intenzivan!!). To se sve vratilo u normalu nakon par tjedana.

Zadovoljna sam djelovanjem lijeka. Prestala sam zivjeti u bezrazloznom strahu i brizi i nestali su mi napadaji panike (koji su bili slicni simptomima srcanog udara).

Sretno!!
sinesteticarka is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.07.2013., 17:33   #9
floopy
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2010.
Postova: 34
Cipralex kao i svi drugi efikasni antidepresivi radi istu stvar, barem iz mojeg iskustva. On razdvaja mentalnu od fizičke reakcije. Zato je efikasan. Npr. ako imate napad panike on je nastao zato što je neka vaša mentalna reakcija (recimo sjetili ste se da možda niste zaključali kuću) uzrokovala fizičku reakciju- počeli ste se znojiti, srce lupati, stislo vas je u trbuhu... e sad, uloga cipralexa je da razdvoji to dvoje, kad ga pijete isto vam se dogodi da zaboravite zaključati kuću ali barem vam nije zlo kada se toga sjetite nego ste smireni.
E sad, seksualna želja je isto spoj mentalne i fizičke reakcije. Zato na antidepresivima ljudi često nemaju onu "divljačku napaljenost" i duže im treba da svrše. Po meni ne treba mijenjati terapiju zbog tog problema nego odvagati dobre i loše strane i odlučiti što vam je važnije, miran i produktivan život s malo lošijim seksom ili super seks uz depresiju...
__________________
Forex trgovanje
floopy is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 19:13.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger