Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Stanovanje
Korisničko ime
Lozinka

Stanovanje Gdje i kako stanujete, i kako uopće doći do vlastita stana
Podforumi: Vrt, Sam svoj majstor, Interijeri

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 26.10.2006., 18:54   #1
g.syl
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2006.
Postova: 12
Post Plaćanje režija

Trebam pomoć i savjet oko jedne situacije.

U našoj zgradi ima nekoliko stanova koji ne plaćaju režije - one koje se direktno plaćaju u zgradi (voda, zajednička struja za lift, stubište, čistačica, blagajnik i sl.) - i to skoro dvije ili više godina, ili, pak, onih koji lažno prijavljuju broj stanara u stanovima kako bi im računi bili niži.

Pitanje je vrlo jednostavno - što se može učiniti? GSKG, koji je upravitelj zgrade, kaže da ne može intervenirati, predstavnik suvlasnika je izgubljen i kaže da niti on ne zna što da radi, a računi se gomilaju i idu na teret ostatku stanara. Radi se o zajedničkim 'uslugama' pa pojedinim stanarima nije moguće isključiti vodu, grijanje ili sl.

Hvala unaprijed!
g.syl is offline  
Old 26.10.2006., 19:03   #2
darkNess(ie)
nisam ja - it iz Tazzz
 
darkNess(ie) Avatar
 
Registracija: Jul 2006.
Lokacija: holodek 1
Postova: 1,717
Pošalji poruku preko ICQ korisniku darkNess(ie)
pa možete ih tužiti..ili slati uplatnice na adresu..staviti rok uplate.. i onda ak ne plate ode ovrha
__________________
Taz d devl
darkNess(ie) is offline  
Old 26.10.2006., 19:23   #3
g.syl
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2006.
Postova: 12
A tko može i mora podnijeti tužbu? Predstavnik suvlasnika u ime suvlasnika ili upravitelj zgrade?

I moraju li imati posebno odobrenje za to ili ne?
g.syl is offline  
Old 26.10.2006., 19:52   #4
strma
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 392
Evo da ti ja velim iz prve ruke (ja sam predstavnik suvlasnika, upravitelj je isto GSKG).
Prvo, za sve uplate koje ne idu preko računa iz pričuve, možeš im stavit soli na rep (slučaj kad se čišćenje, zajednička struja ili blagajnik plaćaju gotovinom). Zato ja pokušavam sve takve troškove prebaciti na pričuvu, pa se automatski naplaćuje i onda vrijedi drugi slučaj. Prebacivanje nije komplicirano, ali se, normalno, diže pričuva (i onda se bune vlasnici većih stanova jer oni u tom slučaju plaćaju više). I mislim da ti GSKG pokuša povećati naplatu svoje usluge, na čemu treba inzistirati da se to ne desi. Obično ljudi vele da čistačicu ne mogu plaćati preko računa, ali nije istina. Ima dosta poduzeća i obrtnika koji se bave čišćenjem, dobri su i nisu (pre)skupi. Razlika je, naravno, u porezu ali je čista situacija.
Druga je situacija kad stanari ne plaćaju pričuvu, to se rješava automatski tužbom, jednom godišnje i tužbu diže GSKG. Obično se ovrhom riješi dug, ali traje više od godinu dana. I ne treba nikakvo posebno odobrenje. Čudi me da GSKG već nije podigao tužbu, ali vjerojatno i je pa ne znate.
I još nešto, vjerojatno imate problem s naplatom vode (spominješ da se krivo prijavljuje broj članova). Broj članova u svakom kućanstvu za obračun vode (Vodovod i odvodnja) može promijeniti jedino predstavnik suvlasnika. Ja to rješavam tako da im pošaljem faks i oni mijenjaju. Pravilo (naše zgrade) je da nema promjena zbog privremenog odsustva (npr godišnji odmor i slično). Ukoliko ustanovite da ima više članova, jednostavno predstavnik prijavi pravi broj i to je to :-) Ja sam to više puta dosad napravio i nitko se nije bunio (barem ne uspješno).
Nemam dovoljno podataka, ali sve mi se čini da nema baš dobre komunikacije između predstavnika i vlasnika stanova, a i prema referentima u GSKG-u. Ako imate problema s referentima, javite se u centralu u Savsku i žalite se. Sve ove informacije je trebao predstavnik nabaviti od GSKG-a i podijeliti sa suvlasnicima zgrade (vlasnici stanova). Ako niste zadovoljni predstavnikom, mijenjajte ga (trebate potpis 51% suvlasnika u omjerima površina).
Evo, nadam se da sam pomogao :-)
__________________
Camping for Dummies
strma is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 26.10.2006., 21:01   #5
g.syl
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2006.
Postova: 12
Super, hvala ti puno!

Predstavnik suvlasnika je OK, stariji gospodin, voljan napraviti puno stvari, ali mislim da ne zna kako neke stvari treba, tj. može napraviti. Moj feeling je da nema drugih stanara koji bi bili voljni obavljati njegov posao, tako da se ne razmišlja o tome da ga netko drugi zamijeni.

Imam još par pitanja vezanih za ovo što si napisao..

U slučaju da se plaćanje čistačice, blagajnika (koji tada, brijem, nije niti potreban), predstavnika suvlasnika, zajedničke struje i vode i sl. prebacuje na GSKG i plaćanje pričuve, plaćaju li se onda bilo kakvi troškovi u gotovini? Kako ste vi to sredili?

Kako obavljate plaćanje predstavnika suvlasnika? Preko ugovora o djelu? Autorskog honorara? Ili volontiras?

Što se broja stanara tiče, nama je problem što neka plaćanja stanari rade u gotovini pa evidencija koju ima blagajnik nije ista kao i evidencija koju ima npr. Vodoopskrba i odvodnja kada šalje one plave uplatnice. Ako bi se napravilo prebacivanje svih tih plaćanja preko pričuve, onda tu ne bi bilo problema. Pametna ideja

Kada sve ovo kažem ovom našem predstavniku, ima da me oslobodi čišćenja snijega pred zgradom do idućeg proljeća!
g.syl is offline  
Old 26.10.2006., 21:30   #6
strma
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 392
Quote:
g.syl kaže:
U slučaju da se plaćanje čistačice, blagajnika (koji tada, brijem, nije niti potreban), predstavnika suvlasnika, zajedničke struje i vode i sl. prebacuje na GSKG i plaćanje pričuve, plaćaju li se onda bilo kakvi troškovi u gotovini? Kako ste vi to sredili?

Kako obavljate plaćanje predstavnika suvlasnika? Preko ugovora o djelu? Autorskog honorara? Ili volontiras?

Što se broja stanara tiče, nama je problem što neka plaćanja stanari rade u gotovini pa evidencija koju ima blagajnik nije ista kao i evidencija koju ima npr. Vodoopskrba i odvodnja kada šalje one plave uplatnice. Ako bi se napravilo prebacivanje svih tih plaćanja preko pričuve, onda tu ne bi bilo problema. Pametna ideja

Kada sve ovo kažem ovom našem predstavniku, ima da me oslobodi čišćenja snijega pred zgradom do idućeg proljeća!
Nema na čemu, rado pomognem.

Moja ideja je da se niš ne plaća gotovinom jer to komplicira stvar i blagajnik je potpuno nepotreban (mi smo mala zgrada od 13 stanova i 2 lokala). Reci mu samo da sve režije prebaci na trajni nalog preko računa pričuve zgrade. Mi još samo plaćamo zajedničku stubišnu struju (rasvjeta) ali to ću uskoro sredit. I čistimo sami, dok ne nađem firmu koja će čistit. Imamo loša iskustva s čistačicama jer neki nisu htjeli plaćat (i nemreš im niš) pa sistem pada u vodu.

Ja volontiram, a inače predstavnika plaća GSKG iz pričuve, na njegov račun (to je klasika). Volontiram dobrovoljno jer se niko, naravno, ne će prihvatit tog vrućeg krumpira, a meni je u interesu da se (skoro nova) zgrada ne zruši radi neodržavanja. Naravno da su furt najglasniji oni koji se skrivaju kad treba izabrat predstavnika Nemam vremena jer radim ko stoka cele dane, al j.. ga. Evo ti prilike da se pobrineš za zgradu

E, da, čudno mi je da predstavnika plaćate u kešu, to još nisam čul. GSKG ionak traži da se predstavnik plaća iz pričuve (meni su se čudili ko pura dreku kad sam rekel da ne ću "plaću").

Svakako izjednačite evidenciju za VIO (vodovod, plave uplatnice) i za keš (rekao sam ti kako). Tu mogu još dodati da sam pismeno obavijestio sve suvlasnike da su mi dužni prijaviti koliko osoba živi u stanu, a za one koji imaju podstanare, moraju mi ostavit podatke tko su podstanari (of kors, i koliko ih ima). Ako se ne oglase, ja procijenim (tu mi pomognu penzići koji su ko skeneri i točno znaju stanje ) i prijavim koliko mislim da ih ima.

Za odmetanje snega, s obzirom da sam te oslobodil obaveze, platiš mi kuhano vino da se ne zmrznem kad bum ga ja čistil, jer sam sebe nemrem oslobodit

Ak ti još kaj treba, sam javi a možda i drugima tu pomognemo
__________________
Camping for Dummies
strma is offline  
Old 27.10.2006., 01:31   #7
lbucar
Ozbilja foruimaš
 
lbucar Avatar
 
Registracija: Sep 2004.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,545
Vidim da Strma dobro barata tematikom i drago mi je vidjeti da ima takvih predstavnika.
Nadodao bih. Kad se predstavniku stanara plaća naknada preko računa pričuve (preko GSKG) onda se po zakonu moraju platiti i svi doprinosi (staž i mirovinsko) na primanja. To podiže neto cijenu za 103%. Puno, ali zakon je zakon.
Struja stubišta se vrlo jednostavno može plaćati iz pričuve. Ide se kod gosp. Buk.... u Savsku 1, napiše se zahtjev i vaši računi za struju stižu njima, a oni s vašeg računa uplaćuju elektri.
Kod vode je isto jednostavno. Vodovod šalje uplatnice za svaki stan pojedinačno. Naravno, ima podatke članova kućanstva (koje mu dostavi predstavnik) i zajedničku potrošnju vode podijeli pravedno na broj stanara.

Dobro je znati. Ako upravitelj vrši isplatu predstaviku, ako plaća iz pričuve zajedničku struju, ako isplaćuje bilo što redovito svaki mjesec, on za to UZIMA NAKNADU. Da, pored svoje naknade za upravljanje zgradom, dodatno sebi uzima postotak pa isplatama.
I to je sve PO ZAKONU. A u ugovoru se to skriva pod pojmom "naknada za pogonske troškove" (kao da upravlja lokomotivom, a ne zgradom).
Kod nas je za isplatu naknade predstaviku htio uzeti (oteti) 10%. Kao, to im je uobičajeno, pa ako prođe-prođe??? Od svakog bruto iznosa 10%???
Na sreću, da se s njima pregovarati pa taj postotak skinu na 5%, a vjerujem da bi išlo još niže. Nisam imao volje...a i bio sam zadovoljan s ovim rezultatom. Isto je i sa strujom.

I još informacija o neplatišama. Postoji pravna služba pri GSKG (i kod drugih upravitelja, naravno) koja radovito svake godine utuži neplatiše. I onda postupak traje i traje, pa ovrha, pa nema nikoga doma i tako redom.
Čak postoji i način da se odgodi plaćanje duga ako predstavnik potpiše za osobu koja je dužna. On time daje nekakvo jamstvo da će dug biti plaćen u obrocima. Time GSKG sebi skida s vrata sporove s dužnicima ( ko da je njih i briga za naš novac), dužnik se zadovoljno smije i nada se zastari, a "naivni" predstavnik ........možda i on ima neke koristi. Tko zna???

E baš se raspisah, nadam se da ste imali volje pročitati do kraja.
I kao što kaže Strma - "nadam se da sam pomogao :-)"
__________________
Ako već moraš napraviti korak unazad, važno je nakon toga ići barem dva naprijed.
lbucar is offline  
Old 28.10.2006., 00:04   #8
g.syl
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2006.
Postova: 12
Yes, hvala vam oboma.. ili obojici...

Sutra cu nazvati ovog naseg predstavnika da mu kazem da ima izlaza iz beznadne situacije u kojoj je nasa crveno-bijela zgradica u Novom Zagrebu.

Iako je skuplja, ovo mi se cini kao OK solucija da se pojedinci prisile da se rezije redovito placaju
g.syl is offline  
Old 12.02.2010., 12:15   #9
blagiajvar
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2009.
Postova: 3
Info

Quote:
strma kaže: Pogledaj post
Evo da ti ja velim iz prve ruke (ja sam predstavnik suvlasnika, upravitelj je isto GSKG).
Prvo, za sve uplate koje ne idu preko računa iz pričuve, možeš im stavit soli na rep (slučaj kad se čišćenje, zajednička struja ili blagajnik plaćaju gotovinom). Zato ja pokušavam sve takve troškove prebaciti na pričuvu, pa se automatski naplaćuje i onda vrijedi drugi slučaj. Prebacivanje nije komplicirano, ali se, normalno, diže pričuva (i onda se bune vlasnici većih stanova jer oni u tom slučaju plaćaju više). I mislim da ti GSKG pokuša povećati naplatu svoje usluge, na čemu treba inzistirati da se to ne desi. Obično ljudi vele da čistačicu ne mogu plaćati preko računa, ali nije istina. Ima dosta poduzeća i obrtnika koji se bave čišćenjem, dobri su i nisu (pre)skupi. Razlika je, naravno, u porezu ali je čista situacija.
Druga je situacija kad stanari ne plaćaju pričuvu, to se rješava automatski tužbom, jednom godišnje i tužbu diže GSKG. Obično se ovrhom riješi dug, ali traje više od godinu dana. I ne treba nikakvo posebno odobrenje. Čudi me da GSKG već nije podigao tužbu, ali vjerojatno i je pa ne znate.
I još nešto, vjerojatno imate problem s naplatom vode (spominješ da se krivo prijavljuje broj članova). Broj članova u svakom kućanstvu za obračun vode (Vodovod i odvodnja) može promijeniti jedino predstavnik suvlasnika. Ja to rješavam tako da im pošaljem faks i oni mijenjaju. Pravilo (naše zgrade) je da nema promjena zbog privremenog odsustva (npr godišnji odmor i slično). Ukoliko ustanovite da ima više članova, jednostavno predstavnik prijavi pravi broj i to je to :-) Ja sam to više puta dosad napravio i nitko se nije bunio (barem ne uspješno).
Nemam dovoljno podataka, ali sve mi se čini da nema baš dobre komunikacije između predstavnika i vlasnika stanova, a i prema referentima u GSKG-u. Ako imate problema s referentima, javite se u centralu u Savsku i žalite se. Sve ove informacije je trebao predstavnik nabaviti od GSKG-a i podijeliti sa suvlasnicima zgrade (vlasnici stanova). Ako niste zadovoljni predstavnikom, mijenjajte ga (trebate potpis 51% suvlasnika u omjerima površina).
Evo, nadam se da sam pomogao :-)
Vas kao predstavnika suvlasnika (a i upravitelj (GSKG) je isti) bih molio za savjet;
U stanu u Travnom smo već nekoliko godina i redovito plaćamo pričuvu od cca 190kn. Već neko vrijeme pokušavam doznati (i od predstavnice suvlasnika i od GSKG) što točno plaćam(o) sa cca 90kn obzirom da ostatak odlazi zbog veličine (56m2 stan + 8m2 logia) našeg stana. Uz sva nastojanja (sms porukama, e-mail-om, preporučeno poštom, telefonom tražim/želim da se u naš pošt. sandučić (do)stavi papir/dokument iz kojega je vidljivo/jasno što se plaća sa tih cca 90kn) za dobivanjem informacije identičan odgovor svih je da dođem u ured(e) i pogledam što me zanima. Međutim u tom vremenu ja radim/na poslu sam i ne mogu ni u kakav ured, tako da (i dalje) dajem(o) novce za ne znam(o) točno što, tako da je sasvim razumljivo što sve intenzivnije razmišljam o tome da više ne plaćam tih 90kn. Novci ne padaju s neba i ne nalazim ga na cesti. Sve ovo skupa mi jasno govori da se informacija koju tražim taji i nešto plaćam(o) a ne znam(o) točno što.
blagiajvar is offline  
Old 22.07.2011., 20:43   #10
letecha_krafnica
Registrirani korisnik
 
letecha_krafnica Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 77
Beba i struja

Pozdrav,

molila bih ako netko zna odgovor na slijedeće pitanje:
Na koji se način za plačanje režija iz pričuve određuje broj osoba?
Naime, predstavnik stanara zaračunao je i našu novorođenu bebu kao dodatnu osobu kod plaćanja struje u stubištu!! S obzirom da beba još ni ne hoda, a kamoli da se koristi svjetlom, stvarno ne vidim koji je razlog.
Također je rekao da se za plaćanje i ostalih režija (voda) beba prijavljuje kao dodatna osoba.

Na koji način se zakonski regulira određivanje broja osoba u kućanstvu?

Hvala!
__________________
...ljubek i ja....25.06.2010..
letecha_krafnica is offline  
Old 23.07.2011., 03:41   #11
ryell
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2009.
Postova: 7,043
Za vodu znam da je osoba = osoba, neovisno o tome jel ima 9 dana ili 99 godina. Nemoj samo reći da se zbog bebe ne troši više vode
Inače se za pričuvu plaća ovisno o kvadraturi a ne broju stanara, doduše možda je kod vas drugačije uređeno.
ryell is offline  
Old 23.07.2011., 19:39   #12
afra
Registrirani korisnik
 
afra Avatar
 
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,679
Quote:
strma kaže: Pogledaj post
Evo da ti ja velim iz prve ruke (ja sam predstavnik suvlasnika, upravitelj je isto GSKG).
Prvo, za sve uplate koje ne idu preko računa iz pričuve, možeš im stavit soli na rep (slučaj kad se čišćenje, zajednička struja ili blagajnik plaćaju gotovinom). Zato ja pokušavam sve takve troškove prebaciti na pričuvu, pa se automatski naplaćuje i onda vrijedi drugi slučaj. Prebacivanje nije komplicirano, ali se, normalno, diže pričuva (i onda se bune vlasnici većih stanova jer oni u tom slučaju plaćaju više).
Vidim da je tema ponovno aktualna, pa bih čisto prokomentirala ovaj dio što sam citirala.
Mi u zgradi plaćamo upravo tako, gotovinom, i naravno, imamo problema jer svako malo netko ne plati po par mjeseci i više.
Kako vidim da i čovjek koji se bavi ovom tematikom kaže, izgleda da tu nema puno pomoći.
Sustanari naravno neće pristati da se troškovi prebace preko pričuve, jer ovi s velikim stanovima bi plaćali puno više nego sad.
Trenutno je politika(u biti, otkad sam ovdje doselila do danas) da svi plaćamo isti iznos, neovisno koliku kvadraturu stana imali.
Tek sad mi je jasno kad sam pročitala ovaj stariji post od strme da je to zato jer plaćamo u gotovini, da se ide preko pričuve, svatko bi plaćao po kvadraturi(što bi meni odgovaralo jer imam manji stan, ali pošto se sustanari moraju usuglasiti oko toga, mislim da od toga nikad ništa).
afra is offline  
Old 28.07.2011., 20:56   #13
letecha_krafnica
Registrirani korisnik
 
letecha_krafnica Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 77
Quote:
ryell kaže: Pogledaj post
Za vodu znam da je osoba = osoba, neovisno o tome jel ima 9 dana ili 99 godina. Nemoj samo reći da se zbog bebe ne troši više vode
Inače se za pričuvu plaća ovisno o kvadraturi a ne broju stanara, doduše možda je kod vas drugačije uređeno.
mislim da beba ne može potrošiti puno zajedničke struje u stubištu, s obzirom da ju je tu uračunao i to je dio pričuve koju plaćamo u gotovini.
a kaj se tiče vode, ne troši se puno više jer se dijete ne tušira niti kupa u punoj kadi, a robice ima dovoljno da se ne pere svaki dan,,,više potroše babe sa psima i mačkama...
__________________
...ljubek i ja....25.06.2010..
letecha_krafnica is offline  
Old 29.07.2011., 11:49   #14
afra
Registrirani korisnik
 
afra Avatar
 
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,679
E vidiš tu si potpuno u krivu.
Prvo, beba je fizička osoba i sve fizičke osobe bi se trebale prijaviti koje žive u stanu.
Drugo, pas ne troši kao čovjek, ne tušira se ili kupa svaki dan, dva dcl vode dobije svako jutro u posudicu i to je to.
Tako da nemoj pričati nešto što nije istina.
A to što ti ne želiš plaćati za bebu jer misliš da ona malo troši vode, to je druga stvar, ali po zakonu je to fizička osoba i mora se prijaviti.
afra is offline  
Old 29.07.2011., 12:16   #15
štemajzl
BMK
 
štemajzl Avatar
 
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: Bogenšperk
Postova: 8,859
Quote:
letecha_krafnica kaže: Pogledaj post
S obzirom da beba još ni ne hoda, a kamoli da se koristi svjetlom, stvarno ne vidim koji je razlog.
Također je rekao da se za plaćanje i ostalih režija (voda) beba prijavljuje kao dodatna osoba.
Baš me zanima tvoje razmišljanje o tom pitanju (neovisno o propisima, zakonima i logici)?

Kad bi po tvojem bilo u redu bebu prijaviti za vodu, a kad za stubišnu struju?
__________________

Japan mi je tek na trećem mjestu . . .
štemajzl is offline  
Old 29.07.2011., 17:52   #16
cjepidlaka
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 510
Quote:
letecha_krafnica kaže: Pogledaj post
Pozdrav,

molila bih ako netko zna odgovor na slijedeće pitanje:
Na koji se način za plačanje režija iz pričuve određuje broj osoba?
Naime, predstavnik stanara zaračunao je i našu novorođenu bebu kao dodatnu osobu kod plaćanja struje u stubištu!! S obzirom da beba još ni ne hoda, a kamoli da se koristi svjetlom, stvarno ne vidim koji je razlog.
Također je rekao da se za plaćanje i ostalih režija (voda) beba prijavljuje kao dodatna osoba.

Na koji način se zakonski regulira određivanje broja osoba u kućanstvu?

Hvala!
Ne znam kako ti, ali ja sam zbog bebe sigurno trošila više i struje i vode

Ok, nije beba palila svjetlo, ali sam ja zbog nje, npr. probudi se po noći, palim svjetlo, što vjerovatno ne bi da nema bebe nego bi u miru spavala Doma godinu dana (i više) na porodiljnom i nije da si nisam palila komp ili tv, što inače ne bi jer bi bila na poslu.

Beba se ipak okupa tu i tamo, pa plus banalno ekstra pranje ruku svako malo, pa ipak se i vešmašina s dječjom robicom vrti nekoliko puta mjesečno.

A ni grijanje bi bilo ugašeno 9 sati dnevno da sam na poslu i vjerovatno ipak ne bi tolko kurila.

Pa ti vidi kak beba niš ne troši


edit: a pitaš za stubište... možda odeš koji put van s bebom u šetnju pa usput upališ svjetlo na stubištu

A zakonski mislim da se osoba definira kao osoba onda kad se rodi... bar je meni tak logično...
cjepidlaka is offline  
Old 29.07.2011., 18:00   #17
afra
Registrirani korisnik
 
afra Avatar
 
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,679
Ne znam da li imate prijavljenog novog člana obitelji na račune za vodu koji vam stižu doma i da li imate(a pretpostavljam da imate čim se pojavio problem) zajednički vodomjer. Ne živite pretpostavljam u etažiranoj zgradi.
Ako vas vaš predstvavnik stanara nije prijavio na vodu, tj. još jednog člana, sve što potrošite više zbog novog člana obitelji, trošak se dijeli na druge sustanare.
Navodno ima i u našoj zgradi nekih stanara koji imaju više ljudi de facto nego što su prijavili, a mi to sve fino plaćamo kroz račune za vodu recimo, jer zgrada nije etažirana.
Najpoštenije bi bilo kad bi svatko imao svoj vodomjer, pa troši/ne troši, tko te pita, plaćaš točno po potrošnji.
Ali to je pak druga priča, za to treba pristanak sustanara, kod nas se to pokušalo pokrenuti prije par godina, ali neće ljudi da plate etažiranje...
afra is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Zatvorena tema


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 03:15.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger