Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Stanovanje > Sam svoj majstor
Korisničko ime
Lozinka

Sam svoj majstor Radionica u kući

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 29.11.2013., 22:02   #11621
NMT
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2009.
Postova: 4,463
ne ima čisti put do sigurnjaka, znači ne moram instalirat drugi sigurnjak na etažni kotao (mislio sam ga stavit na mjesto gdje se spaja vanjski dovod vode za dopunjavanje sustava svježom vodom iz vodovoda pošto ionako to radim na uljarici), ali isto, na jedino slobodno mjesto - donji dio kotla tj povratni vod.
NMT is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2013., 22:08   #11622
NMT
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2009.
Postova: 4,463
Quote:
domsar kaže: Pogledaj post
Moj cijevni termostat se nije par puta upalija i mora sam ga ručno vrtiti da upali pumpu. I to tek nakon par minuta kad je temp. presla 90 stupnjeva. Pričajući sa poznanikom električarom on mi kaze da ti cjevni termostati nisu pouzdani i da je on već par u selu maknuo i spojio pumpu direktno na utičnicu. Pita sam majstora da li je to štetno za nešto drugo , a on kaže da nije. Sad sam u nedoumici. Većinom termostat dobro radi ali više nemam povjerenja u njega i teško mi je otići i ostaviti vatru a da nisam u kući. kakva su vaša iskustva
e vidiš ja sam imao suprotno iskustvo, baš s ovim majstorom kojeg spominjem u zadnjim postovima.

ja sam njemu pri dolasku pripremio pumpu za spajanje u centralno tj stavio sam kabel za utičnicu i na njega instalirao prekidač da se pumpa ručno pali i gasi kao što imam na drugoj peći uljarici, no on mi je rekao da bi bilo bolje tj da je ispravno da cijevni termostat pali pumpu jer kao nije dobro da pumpa vrti hladnu vodu jer nešto prije ode doduše ne znam što pumpa ili kotao...

uglavnom, ta pumpa na drugoj peći što se pali na prekidač meni radi bez problema već nekih 10ak godina, kao i kotao, a evo ova druga pumpa mi je upravo riknula (no dobro ako ćemo pošteno to je IMPova pumpa stara 30ak godina ali nije radila uopće skoro), nema ni mjesec dana od početka rada. popucalo plastično lopatično radno kolo što vrti vodu inače pumpa radi.

s druge strane, cijevni termostat pali ujutro pumpu po nekoliko puta, pa je ugasi, pa upali pa ugasi, kako svježa hladna voda uđe u kotao i ohladi cijev i ugasi termostat.

ista je stvar navečer kad se pumpa gasi i pali po nekoliko puta. ugasi se prvi put pa žera još malo zagrije vodu u kotlu i cijevi, termostat upali pumpu, ova povuče hladnu vodu iz cijevi u kotao, pa cijevni ugasi pumpu, pa žera opet zagrije.....za poludit.

uglavnom i ukratko nemoj instalirat cijevni termostat, dodatni trošak a zašto? za manje pouzdan i gluplji rad cijelog sustava.
NMT is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 06:48   #11623
maliodpalube
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: Sesvetski Kraljevec
Postova: 172
Uf...
Ne mogu čitati svih 400 i kusur stranica. Brzinskim preletom i googleom sam našao samo ovo (vidi sheme niže dolje):
http://www.forum.hr/showthread.php?t=171564&page=330
Dakle, ideja je postojećem grijanju na plin (kombi bojler) dodati još jedan kotao na drva, odnosno na piljevinu. Relativno jeftino sam kupio staru CTC peć na ložu. Planiram joj odsjeći dno i nasaditi ju na ložište koje bih sam napravio. Konstrukcija ložišta bi bila od običnih kvadratnih cijevi. Izvana obični pocinčani lim, iznutra sve ozidano šamot ciglama, a između cca 5 cm staklene vune. I ložište i vrata bi bili dovoljno veliki da unutra stane bačva promjera cca 500 mm, a visine cca 1 m. Sistem bi bio kao kod nekadašnjih peći na piljevinu - nabijanje piljevine u bačvu oko središnje cijevi koja se na kraju izvadi. Ta stara peć ima i bojler za sanitarnu vodu, pa bih i njega spojio i iz njega instalirao posebnu (drugu) miješalicu s tušem na kadi. Muči me nekoliko problema. Najprije... gdje god nalazim spoj dva kotla u istom sistemu grijanja, svi su u pravilu paralelni. Odnosno, na dodatnu peć se spaja topli vod iz postojećeg bojlera i hladni vod neposredno prije povratka u bojler. Na taj način se taj dodatni kotao ponaša kao još jedan radijator u dvocjevnom sistemu, samo radijator u kojemu se voda dogrijava, umjesto da predaje toplinu okolini. To je okej ako radi samo jedna ili druga peć. No, pretpostavimo situaciju da mi taj novi kotao na piljevinu nije dovoljan i da želim vodu još podgrijati postojećim bojlerom na plin. Ne bi li u tom slučaju bolje rješenje bilo serijsko spajanje na povratni vod, neposredno prije ulaska u bojler? Dakle, taj povratni vod umjesto u postojeći bojler spojim kao povratni u novi kotao na "predgrijavanje", a potom u bojler na potpuno grijanje. Radi se o tome da bačvu s piljevinom neću moći ugasiti usred gorenja, pa tako ne smijem zatvoriti sasvim taj kotao i pustiti u pogon plinsko grijanje. Serijskim bih spajanjem tako iskoristio sasvim tu toplinu iz piljevine, bez obzira što mi kao samostalna eventualno ne bi bila dovoljna u sistemu.
Sljedeći problem mi je taj bojler za sanitarnu vodu. Budući da je peć bila na ložu, imala je (vjerojatno) neku sigurnosnu automatiku koja je gasila plamenik u slučaju pregrijavanja vode u tom bojleru. Kako da ja to riješim? Postoji li opasnost da usred ciklusa gorenja piljevine, kad bačvu ne mogu izvaditi van, voda u tom bojleru zakuha? Što onda učiniti? Naravno, mogu na kadi pustiti vruću vodu i time osloboditi dolazak hladne u bojler, ali nije mi to baš neko rješenje. Je za neku hitnu izvanrednu situaciju, ali stalno buljiti u temperaturu vode u bojleru i biti spreman ispuštati pregrijanu vodu... to nije opcija. Tim više što će se ta nova kotlovnica nalaziti u prizemlju kuće, a kada i kupaonica su na katu.
Unaprijed zahvaljujem na odgovorima.
maliodpalube is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 07:34   #11624
karolinaxf
Registrirani korisnik
 
karolinaxf Avatar
 
Registracija: Nov 2004.
Lokacija: ....u kombiju koji fura prema grani
Postova: 303
Quote:
domsar kaže: Pogledaj post
Moj cijevni termostat se nije par puta upalija i mora sam ga ručno vrtiti da upali pumpu. I to tek nakon par minuta kad je temp. presla 90 stupnjeva. Pričajući sa poznanikom električarom on mi kaze da ti cjevni termostati nisu pouzdani i da je on već par u selu maknuo i spojio pumpu direktno na utičnicu. Pita sam majstora da li je to štetno za nešto drugo , a on kaže da nije. Sad sam u nedoumici. Većinom termostat dobro radi ali više nemam povjerenja u njega i teško mi je otići i ostaviti vatru a da nisam u kući. kakva su vaša iskustva
Imam isti problem kod centralnog preko kaljeve , otvoreni sustav....
događa se da 50% vremena polazni vod bude hladniji od povratnog ...tj polazni se ne zagrije ni na 40 da bi termostat na njemu upalio pumpu...
Da li je ovo radi otvorenog sustava kod kojeg se prije u kotlu stvori para jer nije pod tlakom kao zatvoreni?
Kao problem vidim i to što je pumpa stavljena na polazni vod a ne na povratni i očito ona blokira tu paru na izlazu iz kotla. Nadam se da će premještanje pumpe u proljeće na hladni vod to riješiti.
Imate li neki bolji savjet ?

Drugo pitanje - za dopunu sustava postavljen mi je ventil na kupaonski radijator, na tom radijatoru nema odzračnog ventila.
Da li je to tako po pravilima struke i smijem li ipak i na taj radijator staviti odzračni ventil?

Treće pitanje u sustavu mi stalno ima zraka, na najvišljem radijatoru svakodnevo, iza njega je još kombinirani bojler za toplu vodu i na najvišem dijelu automatski odzračni lončić. Što može biti uzrok stalnoj pojavi zraka?
karolinaxf is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 30.11.2013., 08:00   #11625
ramzay
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2010.
Postova: 3,823
Quote:
maliodpalube kaže: Pogledaj post
Uf...
Ne mogu čitati svih 400 i kusur stranica. Brzinskim preletom i googleom sam našao samo ovo (vidi sheme niže dolje):
http://www.forum.hr/showthread.php?t=171564&page=330

od svih shema ubodeš najgoru

Dakle, ideja je postojećem grijanju na plin (kombi bojler) dodati još jedan kotao na drva, odnosno na piljevinu. Relativno jeftino sam kupio staru CTC peć na ložu. Planiram joj odsjeći dno

Jesi ti siguran da je to dno suho da tu nema vode , ja nisam baš siguran

i nasaditi ju na ložište koje bih sam napravio. Konstrukcija ložišta bi bila od običnih kvadratnih cijevi. Izvana obični pocinčani lim, iznutra sve ozidano šamot ciglama, a između cca 5 cm staklene vune. I ložište i vrata bi bili dovoljno veliki da unutra stane bačva promjera cca 500 mm, a visine cca 1 m.

Šta će biti okolo te bačve ?????, cigle i staklena vuna ??? to je cc 6m2 površine na temperaturi od cca 1000 C iznutra , kroz sat dva bude se to prenjelo kroz šamot i bude 800-900 C izvana šamota, onda bu se stoplia staklena vuna ili bar sasula kad izgori ljepilo koje ju drži na okupu , i evo ti 400 C na pocinčanom limu , tp treba hladiti žestoko vodom ili zrakom
Sistem bi bio kao kod nekadašnjih peći na piljevinu - nabijanje piljevine u bačvu oko središnje cijevi koja se na kraju izvadi. Ta stara peć ima i bojler za sanitarnu vodu, pa bih i njega spojio i iz njega instalirao posebnu (drugu) miješalicu s tušem na kadi. Muči me nekoliko problema. Najprije... gdje god nalazim spoj dva kotla u istom sistemu grijanja, svi su u pravilu paralelni.

I trebaju biti paralelni , odvajaju se sa nepovratnim ventilima i pumpama , svaki kotao ima svoju pumpu i fura svoj film, a neka mala automatika pali po potrebi plinski kotao .

U varijanti serijskog spoja plinski kotao ti se ponaša ko radijator i grije dvorište , osim ako ne prekineš cirkulaciju zraka kroz njega

Odnosno, na dodatnu peć se spaja topli vod iz postojećeg bojlera i hladni vod neposredno prije povratka u bojler. Na taj način se taj dodatni kotao ponaša kao još jedan radijator u dvocjevnom sistemu, samo radijator u kojemu se voda dogrijava, umjesto da predaje toplinu okolini. To je okej ako radi samo jedna ili druga peć. No, pretpostavimo situaciju da mi taj novi kotao na piljevinu nije dovoljan i da želim vodu još podgrijati postojećim bojlerom na plin. Ne bi li u tom slučaju bolje rješenje bilo serijsko spajanje na povratni vod, neposredno prije ulaska u bojler? Dakle, taj povratni vod umjesto u postojeći bojler spojim kao povratni u novi kotao na "predgrijavanje", a potom u bojler na potpuno grijanje. Radi se o tome da bačvu s piljevinom neću moći ugasiti usred gorenja,

Ni ugasiti ni regulirati , niti ponovno naložiti , dok se sve ne ohladi

pa tako ne smijem zatvoriti sasvim taj kotao i pustiti u pogon plinsko grijanje. Serijskim bih spajanjem tako iskoristio sasvim tu toplinu iz piljevine, bez obzira što mi kao samostalna eventualno ne bi bila dovoljna u sistemu.
Sljedeći problem mi je taj bojler za sanitarnu vodu. Budući da je peć bila na ložu, imala je (vjerojatno) neku sigurnosnu automatiku koja je gasila plamenik u slučaju pregrijavanja vode u tom bojleru. Kako da ja to riješim? Postoji li opasnost da usred ciklusa gorenja piljevine, kad bačvu ne mogu izvaditi van, voda u tom bojleru zakuha?


Što onda učiniti? Naravno, mogu na kadi pustiti vruću vodu i time osloboditi dolazak hladne u bojler, ali nije mi to baš neko rješenje. Je za neku hitnu izvanrednu situaciju, ali stalno buljiti u temperaturu vode u bojleru i biti spreman ispuštati pregrijanu vodu... to nije opcija. Tim više što će se ta nova kotlovnica nalaziti u prizemlju kuće, a kada i kupaonica su na katu.
Unaprijed zahvaljujem na odgovorima.
Naravno da će zakuhati kad te nema doma i kad nema tko otvoriti pipu na kadi , zaboravi te djetinjarije i zasući rukave i zagrij stolicu i ući sve ti piše na forumu

Zadnje uređivanje ramzay : 30.11.2013. at 08:06.
ramzay is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 08:30   #11626
ramzay
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2010.
Postova: 3,823
peć

karolinaxf kaže

Imam isti problem kod centralnog preko kaljeve , otvoreni sustav....
događa se da 50% vremena polazni vod bude hladniji od povratnog ...tj polazni se ne zagrije ni na 40 da bi termostat na njemu upalio pumpu...
Da li je ovo radi otvorenog sustava kod kojeg se prije u kotlu stvori para jer nije pod tlakom kao zatvoreni?
Kao problem vidim i to što je pumpa stavljena na polazni vod a ne na povratni i očito ona blokira tu paru na izlazu iz kotla. Nadam se da će premještanje pumpe u proljeće na hladni vod to riješiti.
Imate li neki bolji savjet ?

Smanji brzinu pumpe na 1 ili još dodaj neki ventil iza pumpe da možeš smanjiti protok , kad već nemaš termostatski miš ventil na ulazu u kotao. Za probu pritegni do kraja sve ventile na radijatorima i onda vrati za jedan krug tako češ smanjiti protok vode kroz sustav i možda dobiješ temperaturu od 60 C na izlazu iz peći.

Drugo pitanje - za dopunu sustava postavljen mi je ventil na kupaonski radijator, na tom radijatoru nema odzračnog ventila.

Stavi tu odzraku

Da li je to tako po pravilima struke i smijem li ipak i na taj radijator staviti odzračni ventil?

Treće pitanje u sustavu mi stalno ima zraka, na najvišljem radijatoru svakodnevo, iza njega je još kombinirani bojler za toplu vodu i na najvišem dijelu automatski odzračni lončić. Što može biti uzrok stalnoj pojavi zraka?

Nešto je tu debelo zabrljano , ne mogu shvatiti da u otvorenom sustavu ima zraka , ako je pumpa spojena iza kotla- kaljave peći , gdi je spojena otvorena exp posuda
ramzay is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 08:43   #11627
energon
Dimnjačar,plamen serviser
 
Registracija: Feb 2011.
Lokacija: Karlovac,Duga Resa
Postova: 191
Kakve su to nebuloze o cijevnom termostatu?
Pa ako je isti neispravan jednostavno se zamijeni..nemozes njega izvadit i pumpu spojit direktno na stalni napon 220 V..pa nebus ti svaki put igral ulogu termostata i palio i gasio pumpu..wtf?a tko god je rekao da moze radit bez njega i jos k tome ocekivat da sagorijevanje u peci bude top 5 taj il se zaj...a ili nezna..
__________________
Samo dajem savjete!
energon is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 09:26   #11628
maliodpalube
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: Sesvetski Kraljevec
Postova: 172
Ja planiram paralelno spojiti i cijevni termostat i ručni prekidač za pumpu. Na taj bih način izbjegao nezgodni pali-gasi mod na početku i na kraju loženja (kad se sistem početno zagrijava i završno hladi). Zapravo, cijevni termostat bi bio osigurač, ako netko prilikom loženja zaboravi upaliti pumpu.

@ramzay
Najprije zahvaljujem na odgovorima!
1. To nije najgora shema koju sam našao - to je jedina koju sam našao.
2. Što se tiče eventualne vode na dnu kotla... vjerojatno je nema. Ali ako i ima, riješit ću to nekako. Kompletno novo ložište će ionako ići sasvim ispod cijele ove peći. Rupu na koju je bio priključen plamenik na ložu ću jednostavno zatvoriti.
3. Ima neka staklena vuna namijenjena baš za izolaciju kotlova, odnosno za velike temperature. Mislim da je crne boje i jako kompaktna (tvrda). Znaš li ti možda nešto više o tome?
Enivej... ta će moja buduća kotlovnica ionako biti u prostoriji u prizemlju kuće (trenutno špajza koja ne služi ničemu), tako da mi probijanje topline na vanjsko kućište ne igra ulogu. Budući da je špajzica mala, pretpostavljam da će u njoj biti vrlo toplo i držat ću vrata otvorena, pa nek ta toplina ide u hodnik i na stubište. Šamot će služiti za eventualno loženje i drvima.
4. Ovo s nepovratnim ventilima i dodatnom pumpom mi je jasno. Muči me samo eventualna veća hladnoća, kad mi piljevina neće biti dovoljna. Hoće li se u takvom paralelnom spoju toplinski učinak oba kotla zbrajati, ili će eventualna hladnija voda iz "piljevinke" hladiti onu koja izlazi iz plinskog bojlera? A ne smijem ju zatvoriti, jer bačva je tek na pola sagorijevanja... recimo.
5. Što se tiče ponovnog loženja piljevinke, nadam se da ni to nije problem. Ritam nam je takav da se tek oko 16:00 h dolazi doma i pali grijanje. Jedna bačva dnevno bi trebala biti sasvim dovoljno.
6. Najveći problem je ta sanitarna voda. Moguće rješanje bi bio sigurnosni termo-ventil koji bi otvarao na... recimo 90 stupnjeva i puštao vodu negdje van. Van iz kuće... Ili dodatni nezioliran spremnik (stari hidrofor) izvan peći i pumpa koja bi stalno cirkulirala iz jednog u drugi spremnik...
maliodpalube is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 10:02   #11629
NMT
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2009.
Postova: 4,463
paralelan spoj cijevnog t i prekidača je beskorisan jer će se i dalje pumpa palit po režimu termostata, jedino serijski spoj bi imao smisla. ali zapravo ne bi ni on jer je to isto kao da i nemaš termostata.
NMT is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 10:08   #11630
vitoligno
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2013.
Postova: 74
Ramzay(pune su vam poruke) onda cu uzet LTC.

Ali ne sviđa mi se pak nikakav vid prebacivanja hladnije vode iz kotla u vrh spremnika u kojoj je topla voda.A to ce LTC upravo napraviti kroz tu klapnu.Prebacit ce 60C iz kotla u spremnik di je 80C.Dali ima smisla ohladit tih 80C??!!
Tako gledano mozda je bolje ipak zadrzat tu toplinu u kotlu za brzi strat pri sljedecem lozenju.

Kod mene doma ja vidim da sve te opcije koje omogucuju povezvanje kotla sa spremnikom imaju nekakvo hlađenje spremnika.
Cini mi se da je najbolje odvojit kotao od spremnika tj izolirat tu njegovu energiju i tada imam najmanje gubljenje topline iz spremnika.

Napiso si na forumu kako radis sad kotlovnicu koja ce korisistit tu energiju iz kotla,kako je to zamisljeno.?
Mozes opisat ideju?Kako si izbjego hlađenje vode pri vrhu spremnika ,sa vodom koja ce se termosifonski prebacit iz kotla u spremnik?

Ajmo definirat sta je gore, ostavit tih 100l(60C) vode zagijane u kotlu i ceka drugo lozenje ili ih pomjesat sa vodom na vrhu spremnika koja je na 80C?

Zadnje uređivanje vitoligno : 30.11.2013. at 10:18.
vitoligno is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 10:30   #11631
istinatrue
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2013.
Postova: 194
Simulacija

http://www.youtube.com/watch?v=mrwOghMpto4

Pa ovdi ispada da ta voda pici u oba smjera il??
istinatrue is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 11:16   #11632
maliodpalube
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: Sesvetski Kraljevec
Postova: 172
Quote:
NMT kaže: Pogledaj post
paralelan spoj cijevnog t i prekidača je beskorisan jer će se i dalje pumpa palit po režimu termostata, jedino serijski spoj bi imao smisla. ali zapravo ne bi ni on jer je to isto kao da i nemaš termostata.
Vjerojatno se ne razumijemo. Paralelno znači da se faza koja dolazi prema pumpi račva na dvije. Jedna od njih bude prekinuta termostatom, a druga običnim prekidačem. Kad se naloži peć, odmah se uključi ručna sklopkica i pumpa radi. Termostat će se 2-3 puta uključiti i isključiti, pa konačno uključiti sasvim... ali to nije bitno. Kad se sistem ohladi na neku nezabrinjavajuću temperaturu, ugasi se ručna sklopka. I to je to. Termo sklopka služi samo zato da ne dođe do kuhanja u kotlu ako netko slučajno zaboravi uključiti običnu sklopku...
maliodpalube is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 11:56   #11633
sasase
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 1,817
a cemu ste se zapiknuli u nebulozu zmisljat kako iskoristit tih 100 litri vruce vode u kotlu ( osim kotla koji ima bar par sto kila samota to je nebuloza ) energija zarobljena u kotlu nije bacena ona ostaje u kotlovnici
__________________
u jednostavnosti je genijalnost al to je samo moje misljenje
sasase is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 12:17   #11634
vitoligno
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2013.
Postova: 74
100l

Quote:
sasase kaže: Pogledaj post
a cemu ste se zapiknuli u nebulozu zmisljat kako iskoristit tih 100 litri vruce vode u kotlu ( osim kotla koji ima bar par sto kila samota to je nebuloza ) energija zarobljena u kotlu nije bacena ona ostaje u kotlovnici
Kako vi predlazete spoj spremnik -kotao?
"Ladomatom"(cirkulacijono) ili mis ventilom (odvojeno)?
vitoligno is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 16:59   #11635
sasase
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 1,817
cirkulacijono odvojeno ????

laddommat radi mehanicki a mis ventil elektronski je upravljan , poso jim je isti spojanje jim je isto
__________________
u jednostavnosti je genijalnost al to je samo moje misljenje
sasase is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 17:20   #11636
vitoligno
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2013.
Postova: 74
;

Quote:
sasase kaže: Pogledaj post
cirkulacijono odvojeno ????

laddommat radi mehanicki a mis ventil elektronski je upravljan , poso jim je isti spojanje jim je isto
cirkulacijono odvojeno ????


cirkulacijono =mislim na termosifoniku koja spaja kotao sa spremnikom(npt ladomat)
odvojeno=nekakvi obican mis ventil koji kad patrona zatvori odvoji kotao od spremnika

Nije meni toliko do tih 100L,nego sigurnost(hlađenje kotla),kroz spremnik-kotao uopce ne postoji termosifonska cirkulacija,jer se radi o premaloj visinskoj razlici.
Jedino ako bi namjerno punio spremnik do pola , kako bi imao hladne vode koja ce istisnut toplu vodu iz kotla i tako hladit kotao.
Ali nisam lud izgubit pola spremnika kako bi istisnuo 100L vode iz kotla.

To je po meni skroz idiotski zamisljeno.Pa u kojoj to situaciji imamo pola spremnika sa hladnom vodom??Jedini prvi lauf.
Od kud meni ta hladna voda u spremniku navecer,koja ce pokrenuti cirkulaciju,kad sam netom prije napunio spremnik??Glupost

Jedino vodu iz kotla mogu ispraznit kroz radijatore.
Zatvorim kuglasti na spremniku i otvorim kuglasti koji otvara protok prema radijatorima(zaobiđe nepovratni koji inace blokira termosifoniku prema kuci).

Spajanje se trebalo izvrsit tako da kotao uvijek ima otvoren put prema kuci a ne prema spremniku..Ali takvo spajanje dovodi do drugih problema,bez motornih ventila to ne ide...

Zadnje uređivanje vitoligno : 30.11.2013. at 18:21.
vitoligno is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 18:15   #11637
zuhdija-bosanac
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2013.
Postova: 6
Quote:
ramzay kaže: Pogledaj post
Ja bih stavio neku glupu pumpu i VTC 512 time dobiješ stabilan izlaz od 60 C iz kotla i za početak je dovoljno , a onda bih kupio spremnik i stavio neki troputni miš ventil i alfu u krug radijatora.

alfa je predobra i prepametna i preskupa za mjesto glupe kotlovske pumpe
aha
i ja sam razmisljao u tom pravcu,ali...
kako sam poceo raditiu proizvodnj peleta,sve vise razmisljam o cm pelet setu
znaci,ad bi stavio pelet set,je li mi nuzno potreban spremnik(toliko koliko je potreba sa drvima) ili je ok pelet grijanje bez spremnika a da ubacim onda taj cetvero putni mjesajuci ventil
zuhdija-bosanac is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 18:34   #11638
g-sad
Registrirani korisnik
 
g-sad Avatar
 
Registracija: Sep 2009.
Postova: 253
Thumbs down

Već je ranije spominjano u vezi bypas-a. Zanima me da li se snjim doista dobije balans u sustavu, mislim u praksi a ne samo u teoriji. Te gdje se on postavlja i moze li se naknadno postaviti. Naime imam problem sto mi podno i radi i ne radi. Kako mu se digne tako i funkcionira. A imam i problem sto mi je u dnevnom boravku idiot od majstora stavio krug od 120 m pa tako da taj pod necu ugrijat do iduceg bozica.
A iskoristit cu priliku da savjetujem one koji planiraju postavljat podno. Neka ne ispuše kao ja i ne dozvole da mu majstor soli pamet i sl.
Kad vam spomene krug veci od 80 m lijepo ga tapsajte po ramenu do izlaznih vrata uz savjet da razmisli o prekvalifikaciji. U najmanju ruku trazit da pokaze friski mail u kojem je trazio preporuku proizvodaca. Nazalost kod nas hrvata je 95 % polumajstora.
g-sad is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 19:19   #11639
vitoligno
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2013.
Postova: 74
Drugi bozic

Quote:
g-sad kaže: Pogledaj post
Već je ranije spominjano u vezi bypas-a. Zanima me da li se snjim doista dobije balans u sustavu, mislim u praksi a ne samo u teoriji. Te gdje se on postavlja i moze li se naknadno postaviti. Naime imam problem sto mi podno i radi i ne radi. Kako mu se digne tako i funkcionira. A imam i problem sto mi je u dnevnom boravku idiot od majstora stavio krug od 120 m pa tako da taj pod necu ugrijat do iduceg bozica.
A iskoristit cu priliku da savjetujem one koji planiraju postavljat podno. Neka ne ispuše kao ja i ne dozvole da mu majstor soli pamet i sl.
Kad vam spomene krug veci od 80 m lijepo ga tapsajte po ramenu do izlaznih vrata uz savjet da razmisli o prekvalifikaciji. U najmanju ruku trazit da pokaze friski mail u kojem je trazio preporuku proizvodaca. Nazalost kod nas hrvata je 95 % polumajstora.
Odlicno ,ti si poceo sad grijat kako bi drugi bozic bilo toplo a ja sad skupljam drva kako bi isto tako drugi bozic bilo toplo.
A ovu zimu se necu ni grijat,jer neznam kamo mogu kupit drvo ispod 20% vlage,jedino da se suljam navecer i kradem tuđa drva
Jer ovo govno ne trpi "mokro"drvo.
Deklarirana snaga 40kW a daje mozda 10kW!!!!!!

Bolje bi grijo da sam naso neki sporet na smetlistu i prihefto ga na centralno,nego ovo "cudo tehnologije"

Zalim svake lipe koje sam dao za pirolizu
A o izvedbni same scheme spajanja bolje da sutim.
vitoligno is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.11.2013., 19:44   #11640
g-sad
Registrirani korisnik
 
g-sad Avatar
 
Registracija: Sep 2009.
Postova: 253
Haha. Kod mene kad vide katran na dimnjaku lagano zaobiđu krađu drva. Valjda im se ne sviđa boja fasade
Ali unatoč tome ja postignem temperaturu, nije mi hladno. Samo što mi lagano ide na onu stvar borba sa kotlovnicom pa jos kad vidim u kuci kako funkcionira. Ne znam ali ako ne mognem jednostavno rijesiti problem bit ce hebeno za neke majstore. Valjda ću ja biti prvi koji je nekom usred zime poskidao radijatore
Ne bi da ispadnem arogantan al rođeni ako neznaš onda reci. Ja inače servisiram računala i nikad me nije bilo sram reći da nešto ne znam,ali to ne znači da neću riješiti stvar. Samo sto ce mi trebati malo vise vremena,sto je normalno.
A ne kao ovi, jbte ako dnevnica nije 2000 kn neće ni radit. Ali da bar zna to radit pa i nekako.
Kako ja vidim morat cu zamoliti neke forumaše da me nauče spajat bakar i sl. Cijevi pa da i ja idem u instalatere.
hebes mi sve ako u 2 mj ne budem bolji od 90 posto nasih kvazimajstora
g-sad is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 14:36.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger