Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.05.2007., 09:35   #1
ossa_ossy
Registrirani korisnik
 
ossa_ossy Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 63
Mjerenje kompresije

Evo problem mi je sljedeci.
Imam opel corsu TD 1500 ( isuzu), 96 god.
Na čep od ulja mi baca kompresiju, na mjeraču za ulje puše i baca kapljice ulja.
Sve mi se cini da je vrijeme za polugeneralku, ali jos da vidim kompresiju.
E sada , ja bih isao izmjeriti kompresiju. Da li ima smisla osim mjerenja kompresije obaviti kompletnu dijagnostiku motora na compu, koja kosta 250 kn, odsnosno da li ta dijagnostika moze utvrditi sto je sa motorom, ili da samo ipak izmjerim kompresiju?
ossa_ossy is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 09:57   #2
ZgSash
Banned
 
Registracija: Nov 2002.
Lokacija: zagreb
Postova: 23,752
samo izmjeri kompresiju i onda na polugeneralku
ali , moras znati da na dizelu neces imati nesto dugog vijeka
ZgSash is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 10:29   #3
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,187
i ovo kaj si dosad naveo je dosta za dijagnozu: reparatura motora.

mjerenje kompresije ti neće reći da li su više potrošene karike, pa možeš raditi polugeneralku, ili cilindri pa moraš generalnu reparaturu.
taj motor je svoje dao i svaka dijagnostika je samo bacanje novaca koji će ti trebati.
polugeneralka će možda riješiti problem bacanja ulja. ali nikako nije rješenje na duže staze. ako misliš vozit taj auto još par godina, probaj stisnuti i napraviti sve. i motor i kvačilo i sve kaj ide.
ako ti je jedini izbor da bude što jeftinije a da auto poslije baciš, može i polugeneralka, makar to nosi opasnost da ćeš uskoro morati ponovo otvarati motor ili uređivati kvačilo.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 11:48   #4
ossa_ossy
Registrirani korisnik
 
ossa_ossy Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 63
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
i ovo kaj si dosad naveo je dosta za dijagnozu: reparatura motora.

ali nikako nije rješenje na duže staze. ako misliš vozit taj auto još par godina, probaj stisnuti i napraviti sve. i motor i kvačilo i sve kaj ide.
ako ti je jedini izbor da bude što jeftinije a da auto poslije baciš, može i polugeneralka, makar to nosi opasnost da ćeš uskoro morati ponovo otvarati motor ili uređivati kvačilo.

pa ovak, godisnje napravim 10-ak tkm i i htio bih jos 2 god vozit taj auto, znaci jos nekih 20 ak tkm. Nadam se da ce polugeneralkom to moci
ossa_ossy is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 05.05.2007., 12:15   #5
nenocutlas
let the music play
 
nenocutlas Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 4,166
radi generalku samo ako je limarija dobra tj rubnjaci, pragovi, pod, obrati pažnju tam na podu gdje se drže prednje vilice i zadnji ovjes, za generalku ti
je sve skuplje za taj isuzu motor, isplati se možda ak češ ga vozit 50 000km radit generalku, ili ak pali vozi ga još 1,2g pa baci to je još najbolje, kako pali kad je hladno?
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 13:02   #6
rabbit
Diesel serviser
 
rabbit Avatar
 
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: nearby
Postova: 737
ono što ti ja mogu reći je da moraš biti jako emotivno vezan za taj auto jer je za taj motor generalka vrlo skupa, i dijegnostiku nemoreš napraviti kompjuterski na tom autu jer nema smisla s obzirom da nema nikakve elektronike
rabbit is online now  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 13:41   #7
ossa_ossy
Registrirani korisnik
 
ossa_ossy Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 63
Quote:
rabbit kaže: Pogledaj post
ono što ti ja mogu reći je da moraš biti jako emotivno vezan za taj auto jer je za taj motor generalka vrlo skupa, i dijegnostiku nemoreš napraviti kompjuterski na tom autu jer nema smisla s obzirom da nema nikakve elektronike

pa ovak , napravio bih polugeneralku, a ne generalku. mijenjao bih karike, leteci, dih. kartera, gar. glave, dih. glave, zupcasti, natezac i klizac.
dobio sam predracun za navedene dijelove i kostalo bi me oko 2600 kn + ruke (1500-200kn). limarija je odlicna, cijeli auto je super ocuvan.
ossa_ossy is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 13:50   #8
nenocutlas
let the music play
 
nenocutlas Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 4,166
imaš i opciju pikse u cilindre, ako su cilindri loši, to je bilo 1000kn, raspitaj su
uostalom, kad se skine glava treba izmjerit istrošenost cilindara
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 14:12   #9
rabbit
Diesel serviser
 
rabbit Avatar
 
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: nearby
Postova: 737
Ako promjeniš samo karike a cilindri ovalni udario si govnu šamar tj bačen novac
rabbit is online now  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2007., 15:21   #10
ossa_ossy
Registrirani korisnik
 
ossa_ossy Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 63
Quote:
rabbit kaže: Pogledaj post
Ako promjeniš samo karike a cilindri ovalni udario si govnu šamar tj bačen novac
ma provjerit cemo cilindre
ossa_ossy is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 07:45   #11
Bhakti
Registrirani korisnik
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: u dobrom društvu
Postova: 1,945
samo ti lijepo izmjeri kompresiju, biti ćeš pametniji, što više informacija, pa onda donesi odluku, tako sam ja nedavno išao mjeriti, jer mi je auto trošio litru ulja tjedno već sam polako tražio drugi motor, no nakon mjerenja kompresije smo ustvrdili da je kao u novog motora, bile su u pitanju uljne karike, cilindri i klipovi kao novi. Promijenili smo set karika i leteće, sad ćemo vidjeti. Sretno
Bhakti is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 09:19   #12
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,187
Quote:
Bhakti kaže: Pogledaj post
samo ti lijepo izmjeri kompresiju, biti ćeš pametniji, što više informacija, pa onda donesi odluku, tako sam ja nedavno išao mjeriti, jer mi je auto trošio litru ulja tjedno već sam polako tražio drugi motor, no nakon mjerenja kompresije smo ustvrdili da je kao u novog motora, bile su u pitanju uljne karike, cilindri i klipovi kao novi. Promijenili smo set karika i leteće, sad ćemo vidjeti. Sretno
ako pročitaš probleme koje je opisao osa-osi, vidjet ćeš da je kod njega drugačiji problem.
kod tebe su bile potrošene uljne karike pa je veći sloj ulja ostajao na cilindrima i tu sagorijevao. kod njega kompresija probija u prostor motora, što se jedino može dogoditi ako su potrošene kompresijaske karike. a ako su one potrošene, ni uljne nisu daleko a ni cilindri nisu savršeni ni novi.
na tom motoru, mjerenje kompresije je bacanje novaca.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 09:38   #13
Bhakti
Registrirani korisnik
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: u dobrom društvu
Postova: 1,945
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
ako pročitaš probleme koje je opisao osa-osi, vidjet ćeš da je kod njega drugačiji problem.
kod tebe su bile potrošene uljne karike pa je veći sloj ulja ostajao na cilindrima i tu sagorijevao. kod njega kompresija probija u prostor motora, što se jedino može dogoditi ako su potrošene kompresijaske karike. a ako su one potrošene, ni uljne nisu daleko a ni cilindri nisu savršeni ni novi.
na tom motoru, mjerenje kompresije je bacanje novaca.
sve5, samo to puhanje koje čovjek spominje je jako širok pojam, za nekoga puše puno, za nekoga je to normalno, dijagnostika se ne radi okom i uhom već instrumentima, mjerenje kompresije košta 150-200 kuna, zanemariv trošak u cijeloj priči.
Bhakti is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 18:20   #14
ZgSash
Banned
 
Registracija: Nov 2002.
Lokacija: zagreb
Postova: 23,752
mjerenje kompresije ce ti dati sliku cilindar-po-cilindar
a naravno da ces znati na cemu si tek kad motor bude otvoren
ZgSash is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 21:02   #15
ossa_ossy
Registrirani korisnik
 
ossa_ossy Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 63
evo sutra idem mjerit kompresiju, pa cemo tocno vidjet na cilindrima kakva je.
BTW auto pali od prve, ide jako dobro, trosi 6l gradske voznje i nema plavog dima na auspuhu, niti na pocetku voznje , niti , niti kad se motor zagrije.

ja sam sasvim slucajno zamjetio da dimi na mjeracu za ulje i da ima pritisak na cepu za ulje, ali recimo u voznji auto se ponasa odlicno, evo recimo u 5 brzini ide 100 km/h pri nekih 2250 okr.

no sutra cemo vidjet rezultate kompresije, nadam se da ce biti ok
ossa_ossy is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 21:26   #16
keš
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2005.
Lokacija: Zagrabia
Postova: 396
isti problem imao i ja. cilindri kao novi. promjenjeni klipovi, karike, svi ležajevi.
sada već 1000 km iza posla i sve je super. radili sami i jako ponosni
__________________
pozdrav svima dobre volje
mrgudi me ne zanimaju
keš is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 21:31   #17
rabbit
Diesel serviser
 
rabbit Avatar
 
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: nearby
Postova: 737
Ma ako ne trosi ulje i ne dimi i dobro pali ne diraj ništa, još ako ne živiš u hladnijim krajevima tj ako ti zime nisu ledene tek onda ne diraj ništa
rabbit is online now  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2007., 22:25   #18
nenocutlas
let the music play
 
nenocutlas Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 4,166
Quote:
rabbit kaže: Pogledaj post
Ma ako ne trosi ulje i ne dimi i dobro pali ne diraj ništa, još ako ne živiš u hladnijim krajevima tj ako ti zime nisu ledene tek onda ne diraj ništa
ni ja nebi ništa dirao, a ak puše na štangicu dok radi to je normalno u nekim
granicama, i ak ne troši ulje pogotovo nemaš što dirat
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.10.2007., 09:43   #19
scipion africki
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2007.
Postova: 7
I jesi napravio polugeneralku?
scipion africki is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.08.2009., 21:56   #20
jolly_jocker
Registrirani korisnik
 
jolly_jocker Avatar
 
Registracija: Aug 2008.
Postova: 504
Mene zanima gdje u gradu Zagrebu se može kvalitetno izmjeriti kompresija motora u autu,pri kupnji polovnog npr. i zanima me da li se sa istim aparatom mjeri i za dizel motore i za benzinske....i još,koje vrijednosti pri mjerenju su zadovoljavajuće za dizel a koje za benzinski motor. Unaprijed zahvaljujem na pomoći.....
jolly_jocker is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 17:27.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger