Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 20.09.2007., 17:02   #1
BUCO18
Banned
 
Registracija: May 2007.
Postova: 53
Cool Poliester

Zanima me jeli neko od vas radio branike od poliestera, i dali ima slike kako je to radio. Vidio sam na nekom forumu prije nekih mjesec dana tip je radio prednji branik za hondu i sve je opisivao i stavljao slike, sad vise nemogu to nac a htjeo bi se malo zabavljat s tim, tako da me zanima dali je neko od vas to radio ili neko zna neki forum ili stranicu di bi mogao nac nesto o tome.
BUCO18 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2007., 19:41   #2
CottonEyeJoe
Registrirani korisnik
 
CottonEyeJoe Avatar
 
Registracija: Apr 2007.
Postova: 4,354
pa gle,ja sam se poceo baviti polako s time...smola+vlakna (vuna)...

za sada sam uspio izraditi obrve za farove,i haubu zakrpao iz unutarnje strane na dosta mjesta...

gle,citao sam za izradu branika...kazu,najbolje je imati prvo obican branik..i onda sa kitom,daskama,limom napraviti na tom braniku izgled kakav hoces...znaci,taj ce branik nakraju biti tezak preko 10 kg ako ovo upotrebljavas...

i kada imas takav branik,mazes ga sa smolom i vlaknima,i nakraju kad to odljepis,dobijes kopiju tog branika kojega si napravio...ima tu jos toga,nisam ni ja sve pohvatao..

ja cu takoder uredivati branik,to ne na taj nacin,nego cu direkt na braniku raditi sa smolom produzetke,ljepit ih i kitati...najbitnije je da ima jaaako malo kita,jer kit se lose lovi na branike..
__________________
"Čovjek se zaljubi gledajući ženu, a žena se najčešće zaljubi slušajući čovjeka."
CottonEyeJoe is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2007., 19:56   #3
nabrijani Hrčak
Registrirani korisnik
 
nabrijani Hrčak Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Postova: 69
Kakav lim i daske??? :lol 10 kg na kraju? :lol Pa branici se rade da budu lakši a ne teži... Evo Buco ja sam se raspisao i evo tebi i neznalicama malo... Čitaj:
Kao prvo moraš imati 3 stvari: 1. volja i jaki živci, 2. vrijeme, 3. lova. Ako to sve imaš onda kreni u projekat… Ja sam sebi slagao branik i još neke stvari pa sam se ufurao u film. Najprije uzmeš originalni branik i zaštitiš gas krep trakom i onda na njega nanosiš pur pjenu da dobiš izgled kak bi to na kraju trebalo izgledati, pur pjenu, brusiš i režeš… Kad si oblikovao pur pjenu onda ju zaštitiš s krep trakom i na nju staviš tanki sloj vazelina i na to samo poslažeš alu-foliju, možeš i bez folije ali ćeš kasnije teže ''izut'' gotov branik. Kupiš staklena vlakna i poliestersku smolu, imaš za kupiti kaj ima 2 ili 3 komponente... Ako ima 3 komponente onda je to smola, katalizator i ubrzivač… Ako ima 2 onda je samo smola i ubrzivač pomiješan s katalizatorom. Kad si kupio smolu i vlakna, onda vlakna izrešeš na trake, izrežeš dosta komada… Onda pomiješaš smolu s ubrzivačom ( 2 komponenta smola )... Staviš komad vlakna na kalup ( branik s pur pjenom ) i onda taj komad vlakana nasaftaš sa smolom, pritom pazeći da nema mjehurića jer će ti to kasnije popucat ako su mjehurići… I tako komad po komad dok ne napraviš po cijelom braniku cijeli jedan sloj… Stavljaj min. 2 sloja… Između slojeva ti se treba čekati, ovisi kak suši, tj stvrdava se smola… Na isti princip s vlaknima i smolom napraviš drugi sloj… Onda kad je suho izuješ s kalupa i imaš originalni branik s pur pjenom ( kalup ) i gotov novi branik… Onda taj novi branik s vlaknima moraš pokitati i šmirglati da bu glatko ko suza jer ak ne to ti se vidi kasnije… Kad si pokitao, onda sredi rubove… Kad je pokitano i pošmirglano onda na to ide špric kit koji kad je suh se šmirgla na ''fino''… Kad je on suh onda očistiš od prašine i polakiraš… I to ti je to… A sad ti vidi dali je to jednostavno delati ili ne… Ja sam ti opisao kako napraviti branik... Ako si odustao, razumijem te, a ako ćeš se hapit toga, Sretno ti bilo! Samo razmisli prije, jer ako napraviš kak spada onda je sve 5, a ako zabrljaviš onda ode i živci, vrijeme, lova, a i nemaš ni ''ovce ni novce''… Ajd…
nabrijani Hrčak is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2007., 20:00   #4
nabrijani Hrčak
Registrirani korisnik
 
nabrijani Hrčak Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Postova: 69
Cotton Eye baš me zanima kakvu si majstorliju to ti napravil... Je i ako ćeš pomoću kita spajati plastiku i vlakna, na spoju će ti to tak popucat da ćeš se čuditi... Buš videl...

Zadnje uređivanje nabrijani Hrčak : 20.09.2007. at 22:22.
nabrijani Hrčak is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 16.10.2007., 07:41   #5
CottonEyeJoe
Registrirani korisnik
 
CottonEyeJoe Avatar
 
Registracija: Apr 2007.
Postova: 4,354
Quote:
nabrijani Hrčak kaže: Pogledaj post
Cotton Eye baš me zanima kakvu si majstorliju to ti napravil... Je i ako ćeš pomoću kita spajati plastiku i vlakna, na spoju će ti to tak popucat da ćeš se čuditi... Buš videl...
jaj ti neznas čitati ili????

tko je rekao da je branik u konačnici težak 10 kg????malo si krivo zaključio stari....

ja sam rekao da branik kad napravis od kita,plastike,lima,dasaka (čega već), njega takvoga koji je težak preko 10 kg jednostavno iskopiraš sa smolom i vunom!

znaci,kad njega iskopiras,dobijes branik tezak gotovo nista (od same smole i vune)...nema nikakvih dasaka na kraju...
__________________
"Čovjek se zaljubi gledajući ženu, a žena se najčešće zaljubi slušajući čovjeka."
CottonEyeJoe is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2007., 07:52   #6
Thurgood
provincijalac
 
Thurgood Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: u provinciji
Postova: 8,727
pa reci onda - najprije radiš kalup
Thurgood is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2007., 19:25   #7
Actros1841
Registrirani korisnik
 
Actros1841 Avatar
 
Registracija: May 2007.
Postova: 5,029
Quote:
Thurgood kaže: Pogledaj post
pa reci onda - najprije radiš kalup
Bolje rečeno prije kalupa radiš skicu, crtež, ( nije bed)...
izrada kalupa ima više načina ovisno o tome što je tebi lakše oblikovat....tj tkzv.
Pozitivni kalup ( kako bi trebalo izgledat kad je gotovo)...naravno da sve treba biti obrađeno u glatko ....polirano.....onda se na to nanosi tekuči vosak....( posebna vrsta....ispolira se i onda se

njega skida tkzv. negativni kalup......provjeri izpolira i sve redom....opet se nanosi tekući vosak kao sredstvo odvajanja......i onda se ako se radi poliesterom
nanosi prvo "gelcoat" do 2mm debljine....nakon toga idu vlakna ili tkanina....da predena staklena vlakna....koja se natapaju poliesterskom smolom ( to je umjetnost za sebe jer ima mkpe ubrzivača i formula koliko toga treba dodat smoli)
i onda dovoljno slojeva laminirat da to ipak ne bude pretanko i bude dovoljno čvrsto.....na kraju dolazi boja tkzv topcoat .....inaće se neće nikad stvrdnut)

onda možeš laminirat nosaće kojima se pričvrščuje na auto.....


Jednostavnije je raditi epoxydnom smolom .....ima samo 2 komponente....omjer je najčešće 1:2.....brže je , ne treba gelcoat....i možeš raditi "mokro u mokro"...

Kalup možeš raditi recimo od tanke šperpoloće....ona se da savijat....
zatim od one zelene mase koje cvječari koriste za aranžmane......
ili ciglaste boje porofena ( kupuje se u blokovima )
treba ti i vještina "kipara" ili klesara ......da se to oblikuje u željeni oblik.....

Ako radiš od šperploče....najednostavnije ( skoro sva zaobljenja itd) je najlakše napraviti kao kostur i rebra za brod....preko toga onda stavljaš oplatu ...može i od kartona npr.....ili ima špera koja se da savijat.....

Možda ti pomogne tutorijal za gradnju broda na stranici
www.bateau.com

tmo se radi epoxydnom smolom.....koju možeš kupiti u chromosovim trgovinama.....sa tvoje potrebe ne treba ti više od 1-2 kg!
__________________
Hrvatski-truckstop od vozača za vozača! i zbog nekih "pametnjakovića" moram dodat: kopiranje dijelova ili u cijelosti teksta i slika podložno je odobrenju foruma.hr ili mene osobno!
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 13:08   #8
opel 2000gt
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2010.
Lokacija: ivanec
Postova: 5
Thumbs up

trebaš od parafina ili tj. voska napraviti kalup na njega stavljaš običnu aluminijsku foliju jer ti se poliester ne prima na vosak i potom na taj kalup stavljaš poliester
opel 2000gt is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 13:21   #9
opel 2000gt
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2010.
Lokacija: ivanec
Postova: 5
kjhuih
opel 2000gt is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 13:23   #10
CDRW
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 25,180
Brzo ćeš ban zaradit budeš li izvlačio teme stare tri godine .....
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 13:46   #11
opel 2000gt
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2010.
Lokacija: ivanec
Postova: 5
radim deset godina sa poliesterom i imam obrt za izradu spojlera
opel 2000gt is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 13:51   #12
zlatkohorvat69
Registrirani korisnik
 
zlatkohorvat69 Avatar
 
Registracija: Oct 2009.
Lokacija: Japan
Postova: 1,915
Poliester

Ta se tvar nalazi u ZG-tranvajima.

Jedan od razloga zašto ne mogu preći granicu EU!

Danas se to radi od ABS-a ili HDPE-a koji se daju reciklirat i nisu štetni po okoliš!
zlatkohorvat69 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.07.2010., 16:08   #13
CDRW
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 25,180
Quote:
opel 2000gt kaže: Pogledaj post
radim deset godina sa poliesterom i imam obrt za izradu spojlera
Ak radiš ko što trolaš po prastarim temama .... jasnija mi je "ponuda" na ST topicu.
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 14:47.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger