Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija
Korisničko ime
Lozinka

Rekreacija Trčanje, teretana, plivanje, bicikl, joga, planinarenje, oprema, ostali načini dangubljenja

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.01.2008., 21:33   #1
Redwolf
Skupljam boce
 
Redwolf Avatar
 
Registracija: Sep 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,176
Pošalji poruku preko MSN korisniku Redwolf
Kako dobit plocice?

Koji je najlaksi nacin za dobim plocice ali na prirodan nacin?
__________________
Trazim Srodnu Dusu
Redwolf is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.01.2008., 12:49   #2
Laganini
The Clash
 
Laganini Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: drugi kat
Postova: 947
Vrlo jednostavno - prehrana sa malo masti, vježbanje u teretani 4-5 puta tjedno, aerobni treninzi još 4-5 puta tjedno... Onda kad postotak tjelesnih masti spustiš na nekih 8 posto, uz razvoj muskulature, dobit ćeš pločice.
Uglavnom, to svake godine želi nekih 25 milijuna ljudi, a ostvari njih 100-tinjak

Izgleda teško? Vjeruj mi, još je teže nego što izgleda - osim ako nemaš fenomenalnu genetiku. Ali da imaš, ne bi posavio ovo pitanje...
__________________
Grčka
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.01.2008., 12:59   #3
His Airness
Postova: 0
 
His Airness Avatar
 
Registracija: Apr 2007.
Postova: 25
osim ovog gore navedenog radit različite varijacije trbušnjaka, jer se mišići relativno brzo naviknu na jednu vježbu
__________________
When I get sad, I stop being sad and be Awesome Instead. True Story.
His Airness is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.01.2008., 14:19   #4
Gooran
Registrirani korisnik
 
Gooran Avatar
 
Registracija: Apr 2005.
Postova: 385
Quote:
HIS AIRNESS kaže: Pogledaj post
osim ovog gore navedenog radit različite varijacije trbušnjaka, jer se mišići relativno brzo naviknu na jednu vježbu
Trbusnjaci tu igraju malu ulogu

Najbitnije je kombinacija anaerobnog i aerobnog treninga i naravno kvalitetna prehrana.
Gooran is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 06.01.2008., 15:25   #5
SugarPlum
e bok!
 
SugarPlum Avatar
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 994
TRBUŠNJAKE doma radit, npr?!
na dan 80 i eto.
SugarPlum is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.01.2008., 16:56   #6
His Airness
Postova: 0
 
His Airness Avatar
 
Registracija: Apr 2007.
Postova: 25
Quote:
Gooran kaže: Pogledaj post
Trbusnjaci tu igraju malu ulogu

Najbitnije je kombinacija anaerobnog i aerobnog treninga i naravno kvalitetna prehrana.

radit trbušnjake jedino može pomoći i nikako odmoći.
__________________
When I get sad, I stop being sad and be Awesome Instead. True Story.
His Airness is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.01.2008., 21:53   #7
Laganini
The Clash
 
Laganini Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: drugi kat
Postova: 947
Raditi trbušnjake je 1 % cijelog posla.
__________________
Grčka
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.01.2008., 11:16   #8
His Airness
Postova: 0
 
His Airness Avatar
 
Registracija: Apr 2007.
Postova: 25
Quote:
Laganini kaže: Pogledaj post
Raditi trbušnjake je 1 % cijelog posla.

ipak ima mrvicu veću važnost


evo sve, da ne razglabamo samo o tome...(c/p)




-Vrijeme za užinu svakodnevno iskoristite primjenjujući naš recept pa će vam trbuh ubrzo ponovno nalikovati kornjačinu oklopu

Uoči ljeta, tik prije nego što će stasiti momci morati pokazati svoje trbuščiće na jadranskim plažama, u fitness centru se poveo razgovor o trbušnim mišićima. Jedan je momak tvrdio da zna recept za snažne i dojmljive trbušne mišiće: "Svaki dan treba napraviti tisuću trbušnjaka i vježbati tako pola godine." Kakav tikvan! Klasične vježbe za trbuh, suprotno općem vjerovanju, ne tope masne naslage zbog kojih se vaši trbušni mišići ne vide. Tisuću trbušnjaka dnevno? Momci, priznajmo samima sebi, samo je jedna stvar na svijetu koju bismo, da je to uopće fizički izvedivo, radili tisuću puta dnevno. To zasigurno nisu trbušnjaci! Naravno, treba naporno i uporno vježbati ako želimo da nam trbušni mišići budu snažni i da izgledaju privlačno. To zahtijeva disciplinu, iako ne onakvu na kakvu biste u prvi mah pomislili.
Prije svega treba znati neke osnovne stvari o anatomiji. Srednji dio gornjega dijela tijela čini jednu cjelinu sastavljenu od pet dijelova: gornjih, donjih, bočnih i poprečnih mišića te mišića donjega dijela leđa. Sretna je vijest da se svi ti mišići nalaze ispod masnog tkiva - na vama je dakle, samo da ih učinite vidljivijima.
Da biste u tome uspjeli, priredili smo vam potpuni program uz pomoć kojega ćete istopiti masne naslage i izgraditi mišiće. U kombinaciji s pravilnom prehranom uspjet ćete u svom naumu iako vam se trbušni mišići koji nalikuju kornjačinu oklopu možda još uvijek čine nemogućom misijom.

ABC osnove treninga

1. KORAK Trening

Znamo, jedva čekate da istopite masne naslage i dokažete sebi da možete izgledati kao naši modeli s naslovnice. Vjerojatno se pitate zašto nam je to uopće tema upravo sada, na izmaku ljeta. Odgovor je jednostavan: zato jer je sada pravi trenutak za sljedeće i sva buduća ljeta. Program koji vam nudimo ne daje samo trenutačne rezultate, nego nudi trajno rješenje vašeg problema.

Ponajprije nekoliko riječi o treningu. Kad ćete sastavljati svoj program vježbi, slijedite ove naputke:
Između dva treninga u kojima ste radili vježbe za određene skupine mišića mora proći najmanje 48 sati kako bi se mišići odmorili i oporavili.
Jedan dan u tjednu obvezatno odvojite za potpuni odmor.
Svaki trening počnite zagrijavanjem.


Naš se program sastoji od nekoliko dijelova:

1. Trening za povećanje snage: Tri puta tjedno. Čine ga vježbe za cijelo tijelo i posebna vježba koja dodatno opterećuje noge.
2. Trening za povećanje izdržljivosti: Dane u kojima ne radite vježbe za snagu, iskoristite za plivanje, trčanje, rolanje, bicikl i hodanje. Preporučujemo intervalni trening i dva lagana treninga koja potiču rad krvožilnog sustava, primjerice brzo hodanje.
3. Vježbe za trbušne mišiće: Dva do tri puta tjedno. Radite ih prije treninga za snagu ili intervalnog treninga.

Kako početi

AKO NE VJEŽBATE REDOVITO: Prva dva tjedna usredotočite se na pravilnu prehranu. Trening neka se sastoji od lakših vježbi, primjerice od tri serije po osam do deset sklekova te tri serije od 15 do 20 čučnjeva bez utega. Između serija se odmarajte jednu minutu. Kad vam trening postane prelagan, povećajte broj sklekova, a čučnjeve radite držeći u rukama lagane bućice. Taj jednostavni trening u kombinaciji s polusatnim brzim hodom pospješit će topljenje masnih naslaga.

AKO VJEŽBATE REDOVITO: Stručnjaci se slažu da je za uspješniji trening dobro s vremena na vrijeme promijeniti vrstu vježbe, i to zbog toga da mišiće iznenadimo drukčijim načinom vježbanja. Naime, oni se naviknu na redovite vježbe pa više ne rastu. Zato razmislite o tome da svoj uobičajeni trening na neko vrijeme zamijenite našim programom. Tako ćete sigurno izgraditi mišiće i istopiti više masnih naslaga.

2. KORAK Vježbe za trbuh

Trbušni mišići isti su kao i svi drugi. Rastu dok se odmarate, a ne dok ih "mučite". Budete li ih umarali svaki dan, i to 1000 puta dnevno kao što je savjetovao mladić u fitness centru, nećete im omogućiti uspješan rast i razvoj. Razvit ćete ih budete li ih vježbali dva do tri puta tjedno u kombinaciji s vježbama prikazanim u tablici. Vježbe za trbuh radite na početku treninga jer u suprotnom postoji vjerojatnost da ih nećete napraviti dovoljno dobro.

1. Vježbe za cijeli trbuh: Postoji pet skupina trbušnih mišića. Uvijek izaberite jednu vježbu za svaku skupinu kako biste obuhvatili cijeli gornji dio tijela.
2. Kombinirajte različite vježbe: Ključ uspjeha je raznolikost. Rutinu ćete razbiti tako što ćete svaki put malo drukčije opteretiti trbuh. To je najbolji način za poticanje rasta mišića.
3. Primjenjujte kružni trening: Prva dva tjedna vježbajte po dvije serije svake vježbe za cijelo tijelo (10 do 15 ponavljanja, ovisno o vježbi). Treći i četvrti tjedan radite tri serije. Vježbajte kružno, što znači da trebate napraviti jednu seriju svake vježbe i zatim sve ponoviti. Prije sljedećeg se kruga odmarajte dvije minute.
4. Vježbajte polako: Svako ponavljanje vježbe neka traje sve dulje. Što ćete polakše vježbati, intenzitet će biti veći. A što je veći intenzitet, to će snažniji i čvršći biti trbušni mišići.
5. Pozovite djevojku ili suprugu da vam se pridruži u vježbanju (možete i obje, ali ne istodobno). Mi muškarci imamo "škembu" ili "drob", a one trbuščić, no svi bismo ga rado smanjili. Osim toga, udvoje je ljepše.

3. KORAK Prehrana

Cilj velikog broja programa mršavljenja i fitness vježbi je smanjenje potkožnog masnog tkiva na trbuhu. Osim što čvrsti trbušni mišići dobro izgledaju, imate li manje masnog tkiva, dulje ćete i zdravije živjeti, a i bit ćete samopouzdaniji. Mnoge su studije dokazale da su trbušasti ljudi među najugroženijima. Naime, najopasnije su masne naslage upravo one na trbuhu jer ugrožavaju najvažnije unutarnje organe. Nije dovoljno samo povremeno pripaziti na prehranu. Morate korjenito promijeniti životne navike i naći svoj recept pravilne prehrane. Ideju možete naći u poučnim tekstovima u našem časopisu. Imajte na umu da nije važno što nećete jesti, nego upravo suprotno - koje namirnice, u kojoj količini i kako treba kombinirati. Nemojte gladovati ili se neko vrijeme izglađivati, a odmah potom prežderavati jer to nije dobro za vaše zdravlje. Zdrava je prehrana pomalo i stvar matematike. Naime, količina energije unesene hranom ne smije biti veća od one koju potrošite u svakodnevnim aktivnostima.
__________________
When I get sad, I stop being sad and be Awesome Instead. True Story.
His Airness is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.01.2008., 11:27   #9
supher mali
Banned
 
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: na jugu $$
Postova: 4,609
ja mislim da je to almost ne moguca misija. kao sto nit onaj sto se neda uci nece se nikad naucit.

nemos konja natjerat da ide unutrag?

ima fleksiblinih ljudi i to je to.

ali ruzno gradeni i kad se na bildaju opet su li - la

a ima ih nabildanih s ćevapa trbusima koliko oces


ljudi ne zamaraj te se. m morate sredju m morate fakultet m morate radni staz ikojake tatinezelje...

ma uzivajte dok mozete

ja sam na svu srecu po genima kao daska haha

ali ima nas mrsavih s piknik stomakom? jel to genetika ili ne nabijeni trbusni tj rasireni zeludac to ce strucnjak odgovorit
__________________
smijesan je ovaj svijet. samo treba otvorit oci
supher mali is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.01.2008., 22:39   #10
Johnyzg
Registrirani korisnik
 
Registracija: Dec 2007.
Postova: 184
Cardio, prehrana i volja.....dobitna kombinacija......Pozdrav
Johnyzg is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2008., 11:02   #11
Scroll
Registrirani korisnik
 
Scroll Avatar
 
Registracija: Aug 2006.
Lokacija: 3´rd planet from Sun
Postova: 512
Prvo radi programe za nadrukat mišićnu masu na trbuhu, gornji i doljnji dio te na području bokova. A onda striktna prehrana, kardio vježbe i puno odricanja i discipline. Nema čokoladica i takvih gluposti.
Inaće, kvalitetni ,nadrukani trbušnjaci se teško dobe. (ne govorim o ravnom trbuhu sa sitnim pločicama kaj ima svako kaj bi smršavil) Em kaj su treninzi teški, em kaj treba puno, puno rada na tome. A kasnije da ih održiš je isto posebna priča.
Odi uostalom na forum.teretana.net . Tam imaš svega, od prehrane ,do treninga.
__________________
Bila je zima vrućine teške, I jahao čovjek konja pješke,
Sa sobom je vodio Crnkinju plavu, Kosa joj padala niz ćelavu glavu
Scroll is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2008., 11:30   #12
Samo da kazem nesto
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2007.
Postova: 109
Trcanje, i svakodnevni rad na stomaku!
Samo da kazem nesto is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2008., 14:43   #13
Diego
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 141
da razbijemo famu:
prvo, većina ljudi radi trbušnjake na pogrešan način. klasično podizanje nogu s klupe ili pregib na kosoj klupi uopće ne stimuliraju trbušne mišiće nego iliopsoas, mišić pregibača kukova. isti se uopće ne vidi jer nije direktno pod kožom već je ispod trbušnih mišića. možemo takve vježbe raditi do mile volje i samo će nam se struk sve više širiti.
drugo, skoro svaka vježba koju izvodimo stimulirati će trbušne mišiće jer su oni najveći stabilizatori tijela općenito. npr. čučanj će itekako ubiti trbušne mišiće bez obzira što nam to možda nije bila namjera.
treće, bez obzira što god mi činili ako nam je postotak potkožnog masnog tkiva prevelik trbušni mišići neće biti okom vidljivi.
Diego is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2008., 19:49   #14
xlopi
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2005.
Postova: 107
Ne kužim od kakvih to aerobnih treninga ja mogu dobit trbušne mišiće ? pa mislim to je smješno, samo da vidim koji je bodybuilder išao na aerobne treninge i dobio od njih trbušne mišiće.
xlopi is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2008., 19:51   #15
demetrius
Registrirani korisnik
 
demetrius Avatar
 
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: fiume
Postova: 2,633
Pošalji poruku preko Skype korisniku demetrius
Quote:
Redwolf kaže: Pogledaj post
Koji je najlaksi nacin za dobim plocice ali na prirodan nacin?

nisi jedino reko svoju startnu poziciju,znači debel sam mršav sam itd.
demetrius is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2008., 20:05   #16
Diego
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 141
Quote:
xlopi kaže: Pogledaj post
Ne kužim od kakvih to aerobnih treninga ja mogu dobit trbušne mišiće ? pa mislim to je smješno, samo da vidim koji je bodybuilder išao na aerobne treninge i dobio od njih trbušne mišiće.
baratam pojmovima poput čučanj i trbušnjak pa sam smatrao da će biti shvaćeno da u obzir dolaze samo anaerobne vježbe s opterećenjem. moja greška trebao sam to naglasiti.
Diego is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.01.2008., 07:18   #17
lambuel
tkobuel?
 
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: sve me manje ima tu
Postova: 1,113
Quote:
xlopi kaže: Pogledaj post
Ne kužim od kakvih to aerobnih treninga ja mogu dobit trbušne mišiće ? pa mislim to je smješno, samo da vidim koji je bodybuilder išao na aerobne treninge i dobio od njih trbušne mišiće.
Kako misliš "dobit trbušne mišiće"? Valjda ih već imaš, ne? Aerobni treninzi će ti pomoći da se riješiš masnog tkiva (između ostalog i) s trbuha koje ti prekriva trbušne mišiće.
lambuel is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.01.2008., 14:50   #18
Scroll
Registrirani korisnik
 
Scroll Avatar
 
Registracija: Aug 2006.
Lokacija: 3´rd planet from Sun
Postova: 512
Quote:
xlopi kaže: Pogledaj post
Ne kužim od kakvih to aerobnih treninga ja mogu dobit trbušne mišiće ? pa mislim to je smješno, samo da vidim koji je bodybuilder išao na aerobne treninge i dobio od njih trbušne mišiće.
Gle stari očito brkaš neke stvari. U bodybuildingu imaš dvije vrste načina treninga i prehrane:
1. program dobivanja na masi
2. definicija

Kroz jednu "sezonu" se uglavnom radi na ovom prvom. Dakle program vježbanja i prehrana da se dobije čim veća masivnost mišića. Ali istovremeno kad se postiže masa, na tijelu se grade i nakupine masnih stanica.
E zato bodybuilderi rade programe za definiciju (prije natjecanja i sl.). Postoje razni programi ,neki uopće ne rade aerobne treninge, već definiciju iliti tesanje postižu isključivo prehranom i impulzivnim kružnim treninzima.
Dok drugi rade aerobne treninga, skupa sa treninzima mišića i naravno prehranom.
Ali u biti je glavni cilj doći do čim nižeg BF (body fat indexa) ,a istovremeno zadržati čim više čistih mišića (lean mass) te proporcionalnost cijelog tijela.
Ak si mislil da u bodybuildingu nema aerobnih treninga (trčanja, stepera i sl.) onda si se zaj... Kaj si mislil da se njima uvijek vide pločice kroz cijelu godinu?
Nema drukanja mase, bez dobivanja masti, tj. sala.
__________________
Bila je zima vrućine teške, I jahao čovjek konja pješke,
Sa sobom je vodio Crnkinju plavu, Kosa joj padala niz ćelavu glavu
Scroll is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.01.2008., 18:20   #19
Laganini
The Clash
 
Laganini Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: drugi kat
Postova: 947
Quote:
xlopi kaže: Pogledaj post
Ne kužim od kakvih to aerobnih treninga ja mogu dobit trbušne mišiće ? pa mislim to je smješno, samo da vidim koji je bodybuilder išao na aerobne treninge i dobio od njih trbušne mišiće.
Da bi ti se vidjele 'pločice' količinu masnog tkiva ćeš morat spustit na ispod 10 %. Za to ti trebaju aerobni treninzi.
I da, bodybuilderi redovno rade aerobne treninge, u pripremi za natjecanje i svakodnevno.
__________________
Grčka
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2008., 09:41   #20
Št€v@
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2008.
Postova: 5
ploćice

ja imam ploćice al ne vježbam baš...al htio bi da te ploćice koje imam malo bolje naglasim da se ljepše vide...treniram nogomet al tu baš ne radimo vježbe za trbušne mišiće...na koji način bi ja poboljšao izgled svojih ploćica bez teretane i tabletica..??
Št€v@ is offline  
Odgovori s citatom
Advertisement
 
Advertisement
Sponsored links

Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 18:22.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger