Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.05.2008., 23:50   #1
quetin
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 97
Novi Ford Focus 1.8 TDCi 115ks

zainteresiran sam za kupovinu ovog modela focusa, ali zbog jadnih cijena goriva više ne znam dali se uopće isplati imati auto...
Zanimaju me iskustva vozača navedenog modela Ford Focusa, kolika je potrošnja grad/otvorena cesta/kombinirano...kvaliteta motora...cijena servisa...itd. i dali se uopće isplati kupovati diesel motor ili ne..
Hvala na pomoći
quetin is offline  
Old 28.05.2008., 01:01   #2
Grgica Mali
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2006.
Postova: 1,884
Pozdrav,

isplati li se danas imat auto je svakako individualna odluka, moraš prevagnut troškove koje ćeš imat s vremenom. Ali, stoji da je svakim danom sve skuplje imat auto... čudno, umjesto da napredujemo, mi nazadujemo.

A sad malo o autu.
Taj motor nije nije najnoviji krik autoindustrije (8v) tako da nećeš imat problema s gorivom. Troši oko 7-8 l kombinirane vožnje grad/ostalo. U brojkama: moment 280 Nm(300 overboost) na čemu ćeš bit vrlo zahvalan ako ti je lijeno šaltat

Grgica Mali is offline  
Old 28.05.2008., 09:11   #3
this charming man
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2007.
Postova: 119
Kompakt dizelaš koji troši 8 kombnirano? Toooooo much!
this charming man is offline  
Old 28.05.2008., 09:55   #4
dabegovic
Registrirani korisnik
 
dabegovic Avatar
 
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: pitomača
Postova: 79
ja sam kupil isti takav model prije 2mjeseca. colection oprema. i za sad sam zadovoljan, auto vuče već iz niskih okretaja i jednoostavno ga nemoraš tjerati iznad 3000okretaja. okretnog momenta ima i prveć za neke potrebe, ali mi se sviđa kaj je to motor zasnivan na starom modelu koji se je ugrađival u escorte, tj. taj motor ima 8 ventila, blok i glava motora su napravljena od sivog ljeva tak da nema bojazni dok dođe vreme za generalku. a potrošnja sad kad je u fazi razrađivanja oko 7l kombinirano, 4.8l na otvorenom, dok se razradi bit će i manja. inače su fordovi poznati da troše nekaj više nego golf, ali dojam u vožnji i udobnost naspram golfa, neusporedivo! inače dobar odabir
dabegovic is offline  
 
Old 28.05.2008., 10:40   #5
quetin
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 97
Quote:
dabegovic kaže: Pogledaj post
ja sam kupil isti takav model prije 2mjeseca. colection oprema. i za sad sam zadovoljan, auto vuče već iz niskih okretaja i jednoostavno ga nemoraš tjerati iznad 3000okretaja. okretnog momenta ima i prveć za neke potrebe, ali mi se sviđa kaj je to motor zasnivan na starom modelu koji se je ugrađival u escorte, tj. taj motor ima 8 ventila, blok i glava motora su napravljena od sivog ljeva tak da nema bojazni dok dođe vreme za generalku. a potrošnja sad kad je u fazi razrađivanja oko 7l kombinirano, 4.8l na otvorenom, dok se razradi bit će i manja. inače su fordovi poznati da troše nekaj više nego golf, ali dojam u vožnji i udobnost naspram golfa, neusporedivo! inače dobar odabir
Zanima me još u kojoj autokući najbolje kupiti Focus(tj. dali je uopće postoje razlike u cjenama među fordovim autokućama u hrvatskoj)??
Ja sam sa Raba tako da mi je Rijeka prvi izbor...nekako najbliža...
I, u kojoj osiguravateljskoj kući je najbolje uzeti kasko tj.koja je najpovoljnija?
quetin is offline  
Old 28.05.2008., 12:24   #6
Corvin
Registrirani korisnik
 
Corvin Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,731
Koliko ja znam to je stari motor koji se prodaje još jedino u sirotinjskim zamljama.
Koliko je dobar najbolje govori da se već par godina nemože kupiti u Njemačkoj ili Austriji.
To što kod nas prodaju staru kramu i još govore kako taj motor bolji od 1.6, to je druga priča.
Svakako je bolja kupnja 1.6 109 KS.
Corvin is offline  
Old 28.05.2008., 16:24   #7
fangs
celebrity
 
fangs Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: zg-ri
Postova: 90
Quote:
Corvin kaže: Pogledaj post
Koliko ja znam to je stari motor koji se prodaje još jedino u sirotinjskim zamljama.
Koliko je dobar najbolje govori da se već par godina nemože kupiti u Njemačkoj ili Austriji.
To što kod nas prodaju staru kramu i još govore kako taj motor bolji od 1.6, to je druga priča.
Svakako je bolja kupnja 1.6 109 KS.
Točno..ali je taj 1.6 TDCi otišao u nebo s cijenom..1.6 je skuplji cca 1000 € od 1.8 (a ovaj je veći i jači. to da je iz kamenog doba ljudi nit znaju nit ih zanima previše)..a ako se već ima tih 1000 € onda se doda još točno 17 € za 2.0 TDCi od 136 ks..uopće mi nije jasan taj odnos cijena http://www.ford.hr/upload/tbl_cjenic...S%20CJENIK.pdf
__________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
fangs is offline  
Old 28.05.2008., 16:48   #8
dubrava
Registrirani korisnik
 
dubrava Avatar
 
Registracija: Feb 2006.
Postova: 1,312
da, cijene su skroz cudne, pomislio da je taj 1.6 automatic pa je zato takva cijena.. al izgleda da nije, bolje onda 2,0 uzet..
__________________
Pročitaj pravila o oblikovanju potpisa link ;)
dubrava is offline  
Old 28.05.2008., 19:17   #9
dabegovic
Registrirani korisnik
 
dabegovic Avatar
 
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: pitomača
Postova: 79
da sam kaj ti 1.6 i ovaj 2.0 motor imaju 16v pa s tim i dvije bregaste osovine povezane sa remenom. a dok se on malo razvuče more doći do nesinkronog rada te dvije radilice, usisa i ispuha. pa mogu klipovi udarat u ventile i napraviti havariju u motoru. dok ovaj 1.8 ima jednu bregastu osovinu i ispušni i usisni ventili su uvjek u sinkronizaciji pa je zato bolji motor, a kolko su ovi meni rekli u salonu da taj 1.8 motor ima lanac od radilice motora do bregaste, a s time i puno točniji prenos i manja je opasnost da ti on pukne nego remen. samo ja neznam sa tim 1.6 motorom su sa 90 konja došli na 109, kolko je taj motor više opterećen nego ovaj 1.8 koji ima 115kszato sam ja uzeo ovaj 1.8 motor.
dabegovic is offline  
Old 28.05.2008., 19:51   #10
Corvin
Registrirani korisnik
 
Corvin Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,731
Molim te ne piši bedastoće. Glava ti se razvukla od vrućine pa ti je mozak podložan sranjima koje ti prodavači serviraju.
Normalno da ti moraju nekako uvaliti lošiji motor. Jasno bi mi bilo da ti kažu da se ne isplati dati toliko više para, ali da je bolji????
Činjenica je da je 1.8 lošiji od 1.6.
I nije od 90 KS nastalo 109 nego je od 109 nastala verzija sa 90.
To što je kod nas sve van zdravog razuma pa je razlika između 1.6 i 2.0 150 Kn je drugi par opanaka.
U Engleskoj je razlika oko 1100 Funti (bez poreza) dok je u deželi slično kao i kod nas.
Corvin is offline  
Old 28.05.2008., 20:12   #11
tony_zg
angel of velocity
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 502
ma taj auto trosi 10l u gradu...otvorena cesta i autoput - 6.7 min...

a motor je uzasan,to tak rokce ko golf 2 dizel...i kurca ne ide i trosi previse...i cemu kupovat dizelasa uopce kada je dizel 10kn za 2 tjedna?

uzmi 1.6 i plin...
__________________
Boze kako godine lete...
tony_zg is offline  
Old 28.05.2008., 20:14   #12
-dominic-
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2007.
Postova: 2,078
Pa ne radi se zupčasti remen od plastičnih vrećica! Nema nikakve šanse da se "razvuče", ima svoj interval izmjene i bok!
-dominic- is online now  
Old 28.05.2008., 21:36   #13
jpm
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 8,465
Malo je bucniji u nizim okretajima, ali je u visim tisi od vecine konkurenata.
Kad kazete da je to motor koji je zastario itd. onda me zanima koji se to motor ugradjuje u novi mondeo iste zapremine, ali malo pojacane snage??? Izmedju 1,6 109 KS i ovog motora prevelika je razlika u cijeni. Ne vrijedi taj psa motor toliko, a sigurno da je optereceniji od ovoga.
Ako se paz potrosnja je na otvorenoj cesti oko 5 litara, a u gradu oko 7-7,5. To je sasvim prihvatljivo za tu snagu i moment.
jpm is online now  
Old 28.05.2008., 21:39   #14
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 20,415
pa vidiš kolko zna po tome kaj je napisal.

čuj, da se rastegne remen?!?!?!
može se razlistat u konce i smaknut sa remenice, ali se rastegnut neće nikad. ili puca ili ostaje kakav je. nema rastezanja remena.
prije se lanac rastegne od mehaničke potrošnje pa počne lupat i zveketat. lošija kvaliteta lanca. dobri lanci traju jako dugo.
I wonder is offline  
Old 28.05.2008., 22:31   #15
fangs
celebrity
 
fangs Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: zg-ri
Postova: 90
Quote:
jpm kaže: Pogledaj post
Kad kazete da je to motor koji je zastario itd. onda me zanima koji se to motor ugradjuje u novi mondeo iste zapremine, ali malo pojacane snage???
Mondeo je kad je došao na tržište imao u ponudi vjerovatno taj 1.8 TDCi (malo pojačan), i dva 2.0 TDCi-a sa 130 i 140 ks (jači je išao uz najjači paket opreme)..onda su napravili krajem 2007. neke promjene u bojama, opremi, između ostalog uveden je 2.2 TDCi (175 ks), 2.0 TDCi je ostao samo sa 140 ks bezuvijetno o opremi, i očito je izbačen taj 1.8 TDCi, jer ga sad u njemačkom cjeniku nema, ali se pojavio neki 2.0 TDCi sa 115 ks za koji stvarno nemam pojma odkud..

http://www.ford.de/spg/getImage.asp?...o_2806104s.pdf


Quote:
jpm kaže:
Izmedju 1,6 109 KS i ovog motora prevelika je razlika u cijeni. Ne vrijedi taj psa motor toliko, a sigurno da je optereceniji od ovoga.
Ako se paz potrosnja je na otvorenoj cesti oko 5 litara, a u gradu oko 7-7,5. To je sasvim prihvatljivo za tu snagu i moment.
Ma mene više čudi kako je samo hebenih 17 € razlika između 1.6 i 2.0 dizla..
__________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
fangs is offline  
Old 29.05.2008., 17:18   #16
jpm
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 8,465
Sto me briga za njemacku? U hrvatskoj i nizu drugih zemalja se prodaje mondeo s 1.8 tdci motorom, s godinom proizvodnje 2008. Slucajno sam ga i vozio, ali to je u ovoj prici nebitno.
jpm is online now  
Old 25.08.2009., 14:02   #17
mtto
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2006.
Postova: 15
focus

Imam ga par mjeseci(kupljen novi), trenuto 7000km prešao. U gradi s klimom troši 5.5 - 6,5 litre, na autoputu 140km/h otprilike isto. Motor 1.8tdci je nalo bučniji od 1.6tdci, ustvari ima doblji ton roktanja samo. Inače nemam primjedbe na sam auto, jedino sto u autohrvatskoj, gdje sam ga kupio, ne dobijes ni knjizicu sa uputama za auto, a rezervni tocak također moras sam kupiti.
mtto is offline  
Old 25.08.2009., 14:40   #18
Saško
autostoper s iskustvom
 
Saško Avatar
 
Registracija: Feb 2005.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,482
Eto drago nam je da si ti dignuo staru temu ne bi li se pohvalio potrošnjom. Mogao si to i negdje drugje.
__________________
Nikad robom...
Saško is offline  
Old 25.08.2009., 14:52   #19
vicenzo
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: zagreb
Postova: 534
imaš ovdje test Focusa s 2.0 TDCi motorom

http://www2.autoportal.hr/2009032653...enu-id-68.html
vicenzo is offline  
Old 25.08.2009., 15:40   #20
JokaG
Registrirani korisnik
 
JokaG Avatar
 
Registracija: Jun 2009.
Lokacija: Požega
Postova: 263
Quote:
Saško kaže: Pogledaj post
Eto drago nam je da si ti dignuo staru temu ne bi li se pohvalio potrošnjom. Mogao si to i negdje drugje.
Ha, možda je čovjek još uvijek zainteresiran za kupovinu pa razmišlja
JokaG is offline  
 
Zatvorena tema


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 17:22.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger