Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili > Nautika
Korisničko ime
Lozinka

Nautika Hvali more, drž' se kraja.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 07.09.2008., 22:56   #1
hvar
A d m i n i s t r a t o r
 
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: daleko od sebe
Postova: 1,095
Vanbrodski motori dobri i losi

Sta se prica koji su vanbrodski motori dobri i preporucljivi?
Ili jos bolje, koje treba izbjegavat jer su se pokazali losi?
Sta je sa bolje 2-taktni ili 4-taktni?
Sta je sa potrosnjom 2-taktnih i 4-taktnih?

Kakvi su Tomosi 4, 10 i 18?
__________________
Hvali more, drž' se Hvara
hvar is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2008., 07:01   #2
pazdrkan
Dr. M
 
pazdrkan Avatar
 
Registracija: Jan 2007.
Lokacija: forum. hr
Postova: 1,153
zavisi što ti treba, čim se baviš, kakvo plovilo imaš?
tomos je majka i danas vidiš koliko se voze, jeftini dijelovi, T4 potrošnja oko 1.2 l na sat, T10 i T18 jedna te ista stvar samo se T18 vrti na malo većim okretajima i troši oko 5 - 6 l na sat, meni se odlični Tohatsu motori, nisi bučni savršeno rade, Tohatsu 9,9 4T mi troši oko 1 l na sat, brodica od 600 kg, Yamahe se znale zezat sa benzinom i kape im brzo izbljede na suncu i izgledaju koda imaju 30 godina. a stare god. dana, Đonsom i Merkuri skupi dijelovi, Evinrude isto
pazdrkan is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2008., 11:13   #3
mazgov
bannaned
 
mazgov Avatar
 
Registracija: Dec 2007.
Postova: 12,876
koliko čujem teži se k tome da svi brodski motori budu četvero taktni

isto tako dosta ljudi hvale motor Tohatsu

da ti iskreno kažem nisam tu doma pa neznam dali ima Tohatsu sa četiri takta , ali uglavnom vrti se oko te marke i četiri takta
mazgov is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2008., 20:09   #4
Elan sport
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 70
nema loših motora, svi su dobri onoliko koliko opravdavaju uloženo dobiveno, a što se dvotaktnih tiče, klasični dvotaktni prestaju se proizvoditi, (ili su već prestali) ali zato su tu dvotaktni sa direktnim ubrizgavanjem koji su jednostavniji od četverotaktnih, možda malo više troše, startniji su, ali su u cjenovnom razredu sa četverotaktnim, tako da je odluka što kupiti jako teška, najprije treba vidjeti ZAŠTO nam treba, KOLIKO ćemo ga koristiti, i KOLIKO NOVACA smo spremni odvojiti za kupovinu novog, i naravno REDOVNO ga servisirati, dakle svi su dobri....

Kao što je svojedobno izjavio Henry FORD, kad su ga upitali kao vlasnika tvornice automobila: Koji je auto najbolji?, na što je On odgovorio:
Najbolji auto je NOVI auto.

A što se tomosa tiče, jednostavno vrijeme ih je pregazilo, a i ks su mjereni na radilici, a ne kao danas na propeleru, tako da T-4 ustvari ima 2,8 ks izmjerenih na propeleru, opravdali su postojanje u svoje vrijeme, ali danas.....
Elan sport is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 08.09.2008., 20:26   #5
hvar
A d m i n i s t r a t o r
 
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: daleko od sebe
Postova: 1,095
Tomos

Quote:
Elan sport kaže: Pogledaj post
A što se tomosa tiče, jednostavno vrijeme ih je pregazilo, a i ks su mjereni na radilici, a ne kao danas na propeleru, tako da T-4 ustvari ima 2,8 ks izmjerenih na propeleru, opravdali su postojanje u svoje vrijeme, ali danas.....
Nemojmo sad po Tomosu ko po mrtvom konju. Jedan moj prijatelj tvrdi da je najveca vrlina Tomosa sta je jednostavan. Mos ga nasrid mora skroz rastavit propuhat karburator i opet vozi.
A i niska cijena rezervnih djelova je plus.
__________________
Hvali more, drž' se Hvara
hvar is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2008., 21:07   #6
Elan sport
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 70
Quote:
hvar kaže: Pogledaj post
Nemojmo sad po Tomosu ko po mrtvom konju. Jedan moj prijatelj tvrdi da je najveca vrlina Tomosa sta je jednostavan. Mos ga nasrid mora skroz rastavit propuhat karburator i opet vozi.
A i niska cijena rezervnih djelova je plus.
Nisam vrijeđao tomos, samo kažem da ga vrijeme pregazilo, i sam sam vlasnik T-4 DO sa integriranim spremnikom, koji ima preko 1000 sati panulanja, iako je na izdahu, još plovi, dva puta promjenjena osovina, nekoliko puta svijećica, i to je to
Elan sport is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.09.2008., 10:43   #7
Heho
Registrirani korisnik
 
Heho Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 660
Evo, postali smo ovegodine vlasnici Mercury-a 5kS 4 strokE. Do sada smo vozili Tomose 4 kS. Daklem, brod je drveni 4.5 m oko 900 kg.
Sa pola snage ide brže no tomos s full.
Servis na Hvau "nulti" + 20 sati+konzervacija 560 kn.
Težak je 24 kg (Tomos 4 13 kg).
Moguči problem s takozvanim impellerom koji ako ga se ne konzervira traje kratko, uz redovito održavanje vijek mu je 5 do 7 godina KATASTOFA. Zamjena istog oko 1000.0'0 kuna.
__________________
Hyundai i30, 116 kS CRDi....UKOLIKO KUPUJETE NOVO VOZILO PITAJTE OBAVEZNO ZA CIJENU SERVISA...Npr. Peugeot 107 prvi servis 1600 kuna.....
Heho is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.09.2008., 20:10   #8
glk
glk
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 254
čuvaj ti tomosa brzo će proć par godina i onda počinju ulaganja u te nove motore a cijene su velike,,,,
glk is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2008., 18:02   #9
ggogo
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 21
Bog ljudi!
Mene zanima kako mogu doći do servisnih knjiga vanbrodskih diesel motora bilo kojeg proizvođača???
Hvala amaterski.
ggogo is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2008., 18:07   #10
ggogo
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 21
Bog ljudi!
Mene zanima kako mogu doći do servisnih knjiga vanbrodskih diesel motora bilo kojeg proizvođača???
Hvala amaterski.
ggogo is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.12.2008., 20:20   #11
Farymann
Moderator
 
Farymann Avatar
 
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: blizu mora
Postova: 1,951
Quote:
hvar kaže: Pogledaj post
Sta se prica koji su vanbrodski motori dobri i preporucljivi?
Ili jos bolje, koje treba izbjegavat jer su se pokazali losi?
Sta je sa bolje 2-taktni ili 4-taktni?
Sta je sa potrosnjom 2-taktnih i 4-taktnih?

Kakvi su Tomosi 4, 10 i 18?
Nema dobrih i loših motora,ima samo dobrih i loših vlasnika motora.
Kako se motor održava i koristi tako i služi,a svaka greška na moru se skupo placa.
Farymann is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je Off
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 10:38.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger