Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Film

Film Art, cult and all that trash

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 13.10.2008., 15:03   #1
Red Cliff (2008)

http://www.imdb.com/title/tt0425637/
Povijesni kineski ep Johna Wooa, navodno jako dobar.
__________________
Nothing lasts forever, not even sex with me.
- Alan B'stard
Alan B'stard is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 12:07   #2
Na Cinestarovim stranicama piše da kod nas dolazi 13.8. 2009.
mr.c4 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 12:22   #3
Quote:
mr.c4 kaže: Pogledaj post
Na Cinestarovim stranicama piše da kod nas dolazi 13.8. 2009.
Izvrsna vijest ako je istinita
__________________
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.
Dragonrage is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 13:16   #4
Ajde da i John Woo napravi jedan pošteni film,čovjek misli da su slow motion i bijele golubice sinonim za vrhunsko umjetničko djelo a kad ono tamo-ćorak!
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 13:35   #5
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Ajde da i John Woo napravi jedan pošteni film,čovjek misli da su slow motion i bijele golubice sinonim za vrhunsko umjetničko djelo a kad ono tamo-ćorak!
O čemu ti molim te pak sad bulazniš
__________________
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.
Dragonrage is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 13:48   #6
Quote:
Dragonrage kaže: Pogledaj post
O čemu ti molim te pak sad bulazniš
Ako su "Paycheck","Hostage","Windtalkers" ili "Blackjack" nekakve velebne umotvorine,onda ti se ispričavam,imaš divan ukus.
Wooov jedini korektan film iz američke faze je "Face off" iako je i on daleko od remek-djela,"Broken Arrow" i Travolta kako pali cigaru u krupnom planu pa tako jedno deset puta-ako ti je i to dobro onda zaista nemam komentara.
Hongkonška faza je bila zaista OK:mislim da su i "Hard Boiled" i "Killer" i "Better Tomorrow" dobri filmovi ali opet ne toliko dobri koliko se o njima u superlativima pisalo.
Sve u svemu,John Woo je, što se mene tiče, jedan sasvim solidan redatelj,vješt orkestrator akcijskih scena,možda čak i mizanscenski maher ali ništa više od toga....
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 14:14   #7
Film s likovima iz Dynasty Warriorsa( ) je dostojan ako ništa drugo skidanja s neta
Mr.Bones is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 14:20   #8
Quote:
Mr.Bones kaže: Pogledaj post
Film s likovima iz Dynasty Warriorsa( ) je dostojan ako ništa drugo skidanja s neta
to je meni prvo palo na pamet kad sam gledao borbe.nisam igrao igru ali sam upoznat s njom.koliko likova iz filma se pojavljuje u igri?
dr mladjo is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 14:24   #9
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Ako su "Paycheck","Hostage","Windtalkers" ili "Blackjack" nekakve velebne umotvorine,onda ti se ispričavam,imaš divan ukus.
Wooov jedini korektan film iz američke faze je "Face off" iako je i on daleko od remek-djela,"Broken Arrow" i Travolta kako pali cigaru u krupnom planu pa tako jedno deset puta-ako ti je i to dobro onda zaista nemam komentara.
Hongkonška faza je bila zaista OK:mislim da su i "Hard Boiled" i "Killer" i "Better Tomorrow" dobri filmovi ali opet ne toliko dobri koliko se o njima u superlativima pisalo.
Sve u svemu,John Woo je, što se mene tiče, jedan sasvim solidan redatelj,vješt orkestrator akcijskih scena,možda čak i mizanscenski maher ali ništa više od toga....
A jesi se i ti isto uhvatio naslova nema šta. Ono, ajmo izdvojiti one najgore naslove pa ćemo ispasti pametni LOL

Ak ćemo o njegovoj Hollywoodskoj karijeri, onda valja izdvojiti samo dva filma koja je tamo snimio...prvi, "Hard Target" koji naravno nije nikakvo remek-djelo, ali je definitivno jedan od jačih i boljih Hollywoodskih akcijskih filmova 90-ih u kojem je Woo još donekle bio, jamo reći "neiskvaren", i snimio ga je na onaj svoj prepoznatljivi, sirovi HK način. Jedino, za razliku od njegovih HK naslova, Hard target nije imao "dušu" i likove...već samo akciju, ali akciju koja i tekako zadovoljava bilo kojeg fana blo akcije, bilo Woo-ovog stila. Drugi naslov je naravno "Face/Off" koji je zaista maestralan u pogledu žanra, stila, pa čak i glumačkih izvedbi...ne korektan, maestralan...ali opet, nedostaje mu dubina koju imaju Woo-ovi HK filmovi. "Broken Arrow" je OK i cool filmić, ali to gotovo da i nije onaj Woo kakvog znamo...OK akcija, i meni osobno izvrstan Travolta, ali to je to...
Ali ono što Woo-a čini majastorom i vrhunskim autorm je negova HK faza. Filmovi poput "Hard Boiled" i "Killer" i "Better Tomorrow" (a nadodao bih ja svakako i "Bullet in the Head", njegov vjerojtano najosobniji i najozbiljniji film iz te faze) se s pravom prozivaju remek-djelima, jer oni to i jesu. Ako si "gledao" te filmove, a ne gledo, odnsno, ako ih nisi gledoa mo očima, već i mozgom, onda si mogao primjetiti da Woo-ov vizualno poetičan stil po kojem je prepoznatljiv...korištenje slow-motiona, brze izmjene kadrova te briljantno koreografirane, stilizirane i raskošne akcijske sekvence, koje obično prati neka lagana melodramatična muzika, ne služi samo da bi prikazao pucnjavu. Njegovi filmovi promiču moral, prijateljstvo i čast, a njegove junake, iako na prvi pogled plošni dobri i loši momci naoružani dvama pištoljima, krase odlike samuraja, koji umjesto mačeva nose pištolje.


Sve u svemu, John Woo je izniman filmaš, majstor akcije bez kojeg bi današnja kinematografija bila znatno siromašnija, kao i sam akcijski žanr kakav poznajemo danas. Mnogi Američki redatelji mu se dive i naveliko ga kopiraju, a među njima se svakako nalaze Martin Scorsese i Sam Raimi, koji je jednom prilikom usporedio njegovo majstorstvo u stvaranju akcijskih sekvenci sa majstorstvom Alfreda Hitchcocka u stvaranju suspensa, zatim Robert Rodriguez, koji ga je naveliko "kopirao" u svojim filmovima kao što su "Desperado" i "From Dusk Till Dawn", te Quentin Tarantino, koji ga je jednom prilikom usporedio sa velikim likovnim umjetnikom, Michelangelom, nakon što mu je jedan producent rekao "da pretpostavlja da taj Woo za režirati akciju". I upravo je iz njegovog "Killera", te filma "City on Fire" (Lung fu fong wan, 1987) redatelja Ringo Lama, Tarantino vukao inspiraciju za svoj kultni film "Reservoir Dogs", a i Braća Wachowski su vukli inspiraciju za svoj "Matrix" iz njegovih naslova. Također on sam i njegovi filmovi su inspirirali autore videoigre "Max Payne", koji su mu nekoliko puta u toj igri odali hommage, ako izuzmemo pucnjavu iz dva pištolja u slow-motionu i još neke detalje. Jedna od težina levela te videoigre se zove "Hard Boiled", a i Woo-ovo ime se spominje u njoj jednom. Sam Woo je često znao spomenuti kako je on inspiraciju za to da njegovi junaci uvijek nose u rukama dva pištolja, izvukao posebice iz kultnog westerna "Butch Cassidy and the Sundance Kid", kada Redford i Newman na kraju filma izlete iz crkvice pucajući iz pištolja u svakoj ruci. Od oružja osobno najviše obožava Berettu 92F/FS jer je "snažno i elegantno", te zato njegovi junaci najčešće nose upravo to oružje...Fat u "Killeru", Cage u "Face/Offu" (i to dvije, zlatne) itd. No opet s druge strane, ne voli nasilje, upravo iz razloga jer je odrastao u nasilnom svijetu, te uvijek kad snima neku akcijsku scenu, sjeti se nekog događaja iz djetinjstva, te tada svog zlikovca vidi kao nekog ubojicu kojeg je vidio kao mali, te pomisli, "ajmo ga razvaliti još jače, ajmo ga ubiti sa još više metaka". Metci, upravo to su mu kritičari najviše prigovarali, naime u njegovim filmovima junaci uvijek ispucaju iz svog oružja duplo više metaka nego što stane u njega, ali nema veze, u tome i jeste čar njegovih akcijskih scena, u stilizaciji i nerealnosti.
__________________
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.
Dragonrage is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 15:06   #10
Samo ću nadodati na ovo od Dragonragea da je Woo sam jednom prilikom rekao da je slow motion počeo koristiti zato što ga je koristio i veliki Sam Peckinpah, koji mu je bio svojevrsni uzor, kao i njegova ''The Wild Bunch'' te da mu je danas općenito čudno kako ga prozivaju redateljem koji je izmislio slow motion kada je i on to počeo raditi (unaprijedivši taj efekt na nešto prepoznatljivo i nimalo loš redateljski potpis) radi odavanja počasti svojem uzoru. Bio je to odgovor na to da ga Tarantino i Rodriquez citiraju i praktički kopiraju u svojim filmovima i navode kao svojeg uzora. Šteta je samo što je u Hollywoodu upoznao kako producenti snimaju filmove, a ne redatelji te tako izgubio ono nešto svoje. ''Hard Target''... još nisam naišao na film koji bi tako dobro spojio akciju, pozerstvo (uspješno je iskoristio Van Dammea kao rijetko koji redatelj do tada) i jedinstvenu lokaciju New Orleansa te napravio komad proizvoda kojemu vrijeme nimalo ne škodi. Ako su to odlike lošeg redatelja...
Deckard is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 15:55   #11
Quote:
Dragonrage kaže: Pogledaj post
A jesi se i ti isto uhvatio naslova nema šta. Ono, ajmo izdvojiti one najgore naslove pa ćemo ispasti pametni LOL

Ak ćemo o njegovoj Hollywoodskoj karijeri, onda valja izdvojiti samo dva filma koja je tamo snimio...prvi, "Hard Target" koji naravno nije nikakvo remek-djelo, ali je definitivno jedan od jačih i boljih Hollywoodskih akcijskih filmova 90-ih u kojem je Woo još donekle bio, jamo reći "neiskvaren", i snimio ga je na onaj svoj prepoznatljivi, sirovi HK način. Jedino, za razliku od njegovih HK naslova, Hard target nije imao "dušu" i likove...već samo akciju, ali akciju koja i tekako zadovoljava bilo kojeg fana blo akcije, bilo Woo-ovog stila. Drugi naslov je naravno "Face/Off" koji je zaista maestralan u pogledu žanra, stila, pa čak i glumačkih izvedbi...ne korektan, maestralan...ali opet, nedostaje mu dubina koju imaju Woo-ovi HK filmovi. "Broken Arrow" je OK i cool filmić, ali to gotovo da i nije onaj Woo kakvog znamo...OK akcija, i meni osobno izvrstan Travolta, ali to je to...
Ali ono što Woo-a čini majastorom i vrhunskim autorm je negova HK faza. Filmovi poput "Hard Boiled" i "Killer" i "Better Tomorrow" (a nadodao bih ja svakako i "Bullet in the Head", njegov vjerojtano najosobniji i najozbiljniji film iz te faze) se s pravom prozivaju remek-djelima, jer oni to i jesu. Ako si "gledao" te filmove, a ne gledo, odnsno, ako ih nisi gledoa mo očima, već i mozgom, onda si mogao primjetiti da Woo-ov vizualno poetičan stil po kojem je prepoznatljiv...korištenje slow-motiona, brze izmjene kadrova te briljantno koreografirane, stilizirane i raskošne akcijske sekvence, koje obično prati neka lagana melodramatična muzika, ne služi samo da bi prikazao pucnjavu. Njegovi filmovi promiču moral, prijateljstvo i čast, a njegove junake, iako na prvi pogled plošni dobri i loši momci naoružani dvama pištoljima, krase odlike samuraja, koji umjesto mačeva nose pištolje.


Sve u svemu, John Woo je izniman filmaš, majstor akcije bez kojeg bi današnja kinematografija bila znatno siromašnija, kao i sam akcijski žanr kakav poznajemo danas. Mnogi Američki redatelji mu se dive i naveliko ga kopiraju, a među njima se svakako nalaze Martin Scorsese i Sam Raimi, koji je jednom prilikom usporedio njegovo majstorstvo u stvaranju akcijskih sekvenci sa majstorstvom Alfreda Hitchcocka u stvaranju suspensa, zatim Robert Rodriguez, koji ga je naveliko "kopirao" u svojim filmovima kao što su "Desperado" i "From Dusk Till Dawn", te Quentin Tarantino, koji ga je jednom prilikom usporedio sa velikim likovnim umjetnikom, Michelangelom, nakon što mu je jedan producent rekao "da pretpostavlja da taj Woo za režirati akciju". I upravo je iz njegovog "Killera", te filma "City on Fire" (Lung fu fong wan, 1987) redatelja Ringo Lama, Tarantino vukao inspiraciju za svoj kultni film "Reservoir Dogs", a i Braća Wachowski su vukli inspiraciju za svoj "Matrix" iz njegovih naslova. Također on sam i njegovi filmovi su inspirirali autore videoigre "Max Payne", koji su mu nekoliko puta u toj igri odali hommage, ako izuzmemo pucnjavu iz dva pištolja u slow-motionu i još neke detalje. Jedna od težina levela te videoigre se zove "Hard Boiled", a i Woo-ovo ime se spominje u njoj jednom. Sam Woo je često znao spomenuti kako je on inspiraciju za to da njegovi junaci uvijek nose u rukama dva pištolja, izvukao posebice iz kultnog westerna "Butch Cassidy and the Sundance Kid", kada Redford i Newman na kraju filma izlete iz crkvice pucajući iz pištolja u svakoj ruci. Od oružja osobno najviše obožava Berettu 92F/FS jer je "snažno i elegantno", te zato njegovi junaci najčešće nose upravo to oružje...Fat u "Killeru", Cage u "Face/Offu" (i to dvije, zlatne) itd. No opet s druge strane, ne voli nasilje, upravo iz razloga jer je odrastao u nasilnom svijetu, te uvijek kad snima neku akcijsku scenu, sjeti se nekog događaja iz djetinjstva, te tada svog zlikovca vidi kao nekog ubojicu kojeg je vidio kao mali, te pomisli, "ajmo ga razvaliti još jače, ajmo ga ubiti sa još više metaka". Metci, upravo to su mu kritičari najviše prigovarali, naime u njegovim filmovima junaci uvijek ispucaju iz svog oružja duplo više metaka nego što stane u njega, ali nema veze, u tome i jeste čar njegovih akcijskih scena, u stilizaciji i nerealnosti.
Slažem se s konstatacijom da bi bez Wooa današnja kinematografija bila znatno siromašnija,napisao sam da je riječ o mizanscenskom majstoru,slažem se i s tim da je majstor akcije ali da ga kopiraju Scorsese i Raimi-e tu si ga pretjerao..Upravo su neki Wooovi filmovi jeftine imitacije Peckinpaha i Scorsesea,Wooa su de facto i "izmislili" Peckinpah i Scorsese...
Pišeš o stilizacijama i nerealnosti kao o nečem inventivnom,pretpostavljam.U vrijeme dok je,recimo, Sam Raimi bio pionir stilističkih bravura sa "Evil Dead", Woo je snimao opskurne filmiće u Hong Kongu.
Woo je , kao i većina mu sunarodnjaka poput Ringa Lama, općinjen američkom kulturom i hollywoodskim klasičnim filmom.Također,kao i većini njegovih kolega, uzori su ostali nedosanjani-svatko normalan dao bi cijeli Wooov opus za samo deset minuta "Divlje horde" ili "Taksista"!
Nadalje,da ne ostane sve u negativnom tonu, slažem se dakako s tvrdnjom da je Woo neosporno silno utjecao na Tarantina i Rodrigueza, kao i na serijal Matrix.
Sve u svemu,Woo za mene i dalje ostaje,ponavljam, solidan redatelj jer mu za status velikog redatelja fali ponešto istinskog autorstva.
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 16:15   #12
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Slažem se s konstatacijom da bi bez Wooa današnja kinematografija bila znatno siromašnija,napisao sam da je riječ o mizanscenskom majstoru,slažem se i s tim da je majstor akcije ali da ga kopiraju Scorsese i Raimi-e tu si ga pretjerao.Upravo su neki Wooovi filmovi jeftine imitacije Peckinpaha i Scorsesea,Wooa su de facto i "izmislili" Peckinpah i Scorsese...
Pišeš o stilizacijama i nerealnosti kao o nečem inventivnom,pretpostavljam.U vrijeme dok je,recimo, Sam Raimi bio pionir stilističkih bravura sa "Evil Dead", Woo je snimao opskurne filmiće u Hong Kongu.
Woo je , kao i većina mu sunarodnjaka poput Ringa Lama, općinjen američkom kulturom i hollywoodskim klasičnim filmom.Također,kao i većini njegovih kolega, uzori su ostali nedosanjani-svatko normalan dao bi cijeli Wooov opus za samo deset minuta "Divlje horde" ili "Taksista"!
Nadalje,da ne ostane sve u negativnom tonu, slažem se dakako s tvrdnjom da je Woo neosporno silno utjecao na Tarantina i Rodrigueza, kao i na serijal Matrix.
Sve u svemu,Woo za mene i dalje ostaje,ponavljam, solidan redatelj jer mu za status velikog redatelja fali ponešto istinskog autorstva.
Možda sam se malo zajebo za Scorsesea, ali ne i za Raimia, koji je bio klinac koji je tek počeo snimati filmove u vrijeme dok je Woo već polako razvijao svoj stil...a i reči da je su neki Wooovi filmovi jeftine imitacije Scorsesea mi je tako bezobrano i smiješno. Malo previše podcjenjuješ Woo-a...zapravo, puno previše...jer jedan Killer nije ništa manje važan, ni u umjetničkom ni u bilo kojem drugom kontekstu od "Divlje Horde", bilo 10 min ili cijeli film...stoga, Woo je svoj san itekako dosanjao. A to da je Peckinpah bio uzor Woo-u nije nikakava novost niti tajna...i ne samo on, već i Sergio Leone te Howarda Hawksa...te posebice Francuski filmaš Jean-Pierre Melville čiji su emotivno melodramatični motivi često krasili njegove filmove, a koje Woo također često ubacuje u svoje filmove. Čovjek je zahvalujući uzorima stvorio svouj unikatan i šprepoznatljiv stil, ili ako baš hoćeš, svoj autorski potpis...tako da mu "autorstvo" definitivno ne nedostaje..

Čovjek je jednostavno fenomenalan redatelj i autor te JE snimio nekoliko remek-djela u karijeri...ali ne i u zadnjih 10-ak godina...baš kao ni Scorsese ni Raimi...
__________________
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.
Dragonrage is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:00   #13
Quote:
Dragonrage kaže: Pogledaj post
Možda sam se malo zajebo za Scorsesea, ali ne i za Raimia, koji je bio klinac koji je tek počeo snimati filmove u vrijeme dok je Woo već polako razvijao svoj stil...a i reči da je su neki Wooovi filmovi jeftine imitacije Scorsesea mi je tako bezobrano i smiješno. Malo previše podcjenjuješ Woo-a...zapravo, puno previše...jer jedan Killer nije ništa manje važan, ni u umjetničkom ni u bilo kojem drugom kontekstu od "Divlje Horde", bilo 10 min ili cijeli film...stoga, Woo je svoj san itekako dosanjao. A to da je Peckinpah bio uzor Woo-u nije nikakava novost niti tajna...i ne samo on, već i Sergio Leone te Howarda Hawksa...te posebice Francuski filmaš Jean-Pierre Melville čiji su emotivno melodramatični motivi često krasili njegove filmove, a koje Woo također često ubacuje u svoje filmove. Čovjek je zahvalujući uzorima stvorio svouj unikatan i šprepoznatljiv stil, ili ako baš hoćeš, svoj autorski potpis...tako da mu "autorstvo" definitivno ne nedostaje..

Čovjek je jednostavno fenomenalan redatelj i autor te JE snimio nekoliko remek-djela u karijeri...ali ne i u zadnjih 10-ak godina...baš kao ni Scorsese ni Raimi...
Ne mislim da sam podcijenio Wooa,ali fraza "jeftine imitacije" mi je vjerojatno bila pretjerana.
Da ne razvlačimo raspravu u nedogled,Woou bi bilo puno pametnije da je ostao u Hong Kongu gdje je zaista važio za dobrog sineasta i gdje je snimao filmove koje poštujem.Privikavanje na kalifornijsku klimu očito nije prošlo najbolje jer "Hostage" i "Paycheck" izgledaju kao da ih je potpisao Michael Bay ili bilo koji drugi hollywoodski Nepoznat Netko.Vidiš,tu je jasna granica između redateljskih besmrtnika poput Scorsesea i redateljskih smrtnika kao što je Woo-čak i Scorseseovi najslabiji filmovi, a "Avijatičar",primjerice, to sigurno jest, imaju otisak majstora koji je tako uočljiv dok,recimo, "Paycheck" izgleda poput svakog drugog nižerazrednog high-budget ljetnog hita....
I nemoj griješit dušu,"Divlja horda" je ipak "Divlja horda". "Killer" je uistinu dobar,tu nema dileme,ali nije to ta klasa...
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:03   #14
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Vidiš,tu je jasna granica između redateljskih besmrtnika poput Scorsesea i redateljskih smrtnika kao što je Woo-čak i Scorseseovi najslabiji filmovi, a "Avijatičar",primjerice, to sigurno jest, imaju otisak majstora koji je tako uočljiv dok,recimo, "Paycheck" izgleda poput svakog drugog nižerazrednog high-budget ljetnog hita....
jedno je akcijski film koji ima 2-3 poznata glumca a drugo ozbiljna oskarska drama koja ima pun ku..c poznatih glumaca.to se ne bi trebalo uspoređivat.
dr mladjo is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:10   #15
Quote:
dr mladjo kaže: Pogledaj post
jedno je akcijski film koji ima 2-3 poznata glumca a drugo ozbiljna oskarska drama koja ima pun ku..c poznatih glumaca.to se ne bi trebalo uspoređivat.
Da, ali Scorsese se ne može dovesti,ili se barem do sad nije doveo, u poziciju da režira stupidni blockbuster i da još pritom izjavljuje,citiram iz Empirea,kako mu se čini da bi to mogao biti najbolji film kojeg je napravio otkad je na privremenom radu u Hollywoodu.
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:17   #16
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Da, ali Scorsese se ne može dovesti,ili se barem do sad nije doveo, u poziciju da režira stupidni blockbuster i da još pritom izjavljuje,citiram iz Empirea,kako mu se čini da bi to mogao biti najbolji film kojeg je napravio otkad je na privremenom radu u Hollywoodu.
ah može se i sam čovjek malo zeznut (film još nisam pogledao ali kad tad ću).a sad o stupidnosti blockbustera:eto dobio je toliki buđete za gangs of new york,avijatičara(blockbuseri za drame) i opet mu filmovi nisu na kvaliteti njegovih ranijih dijelova.martin je režirao remake filma koji je bio samo 2 godin star,što znači da je slijedio negativan trend hollywooda za remekom europskih i azijskih filmova..
dr mladjo is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:35   #17
Quote:
dr mladjo kaže: Pogledaj post
ah može se i sam čovjek malo zeznut (film još nisam pogledao ali kad tad ću).a sad o stupidnosti blockbustera:eto dobio je toliki buđete za gangs of new york,avijatičara(blockbuseri za drame) i opet mu filmovi nisu na kvaliteti njegovih ranijih dijelova.martin je režirao remake filma koji je bio samo 2 godin star,što znači da je slijedio negativan trend hollywooda za remekom europskih i azijskih filmova..
Krivo si me shvatio,ne glorificiram ja Scorsesea.Mislim,jedan je od mojih osobnih favorita ali Martin je danas jedan smiješni starkelja sa oscarovskih večeri kojem je Di Caprio pomutio zdrav razum.
Jednostavno,koliko god Scorsese nisko pao a padat će još o-ho-ho,čovjek iza sebe nema filmove s Van Dammeom,nikad nije snimao s Dolphom Lundgrenom i nikad nije režirao negledljivo smeće.
Drugim riječima, pomalo mi smetaju paušalne usporedbe Wooa sa Scorseseom ili Peckinpahom,kruške i jabuke se ne mogu miješati.
Za nekih stotinjak godina u "vremensku kapsulu" će i "Taksist" i "Razjareni bik" i "Divlja horda", "Nemoguća misija 2" i "Face Off" neće sigurno!
cul-de-sac is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:50   #18
Quote:
cul-de-sac kaže: Pogledaj post
Krivo si me shvatio,ne glorificiram ja Scorsesea.Mislim,jedan je od mojih osobnih favorita ali Martin je danas jedan smiješni starkelja sa oscarovskih večeri kojem je Di Caprio pomutio zdrav razum.
to za oscarom se mogu složit.ali ne znam zašto di capria smatraju kao nečim negativnim.čovjek je imao više no dobrih uloga i filmova


Quote:
Jednostavno,koliko god Scorsese nisko pao a padat će još o-ho-ho,čovjek iza sebe nema filmove s Van Dammeom,nikad nije snimao s Dolphom Lundgrenom i nikad nije režirao negledljivo smeće.
još je gore pravit filmove koji su napravljeni samo s jednom ciljem-da se dobiju oskari..

Quote:
Drugim riječima, pomalo mi smetaju paušalne usporedbe Wooa sa Scorseseom ili Peckinpahom,kruške i jabuke se ne mogu miješati.
voče je voče :-)

Quote:
Za nekih stotinjak godina u "vremensku kapsulu" će i "Taksist" i "Razjareni bik" i "Divlja horda", "Nemoguća misija 2" i "Face Off" neće sigurno!
ni ja nisam ljubitelj MI2 ali vjeruj mi nači će se face off.akcijski znalci će ga uvijek cijenit..
dr mladjo is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 22:57   #19
Quote:
dr mladjo kaže: Pogledaj post
jedno je akcijski film koji ima 2-3 poznata glumca a drugo ozbiljna oskarska drama koja ima pun ku..c poznatih glumaca.to se ne bi trebalo uspoređivat.
Quote:
dr mladjo kaže: Pogledaj post
voče je voče :-)

Zadnje uređivanje saskvač : 24.06.2009. at 23:03.
saskvač is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2009., 23:11   #20
Quote:
saskvač kaže: Pogledaj post
pod voče sam mislio na redatelje kao zanimanje




















dr mladjo is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:27.