Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 07.11.2008., 21:35   #1
Uvesti auto ili ne???

Eto došao je dan nakon duugih godina i želim kupiti auto.. Zanima me isplati li se uvesti auto iz njemačke??? Frend mi je preporučio link zanima me ima li tko iskustva s njima?
Zebra111 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.11.2008., 23:12   #2
trenutno baš i ne. lihvarska drzava je jos uvijek na snazi
pricekaj jos 2 god do eu, onda ce se isplatit al nece ni bit potrebno jer ce i same cijene rabljenih auta kod nas se srozat za 30% minimalno
SomebodySomeone is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2008., 09:20   #3
Quote:
SomebodySomeone kaže: Pogledaj post
trenutno baš i ne. lihvarska drzava je jos uvijek na snazi
pricekaj jos 2 god do eu, onda ce se isplatit al nece ni bit potrebno jer ce i same cijene rabljenih auta kod nas se srozat za 30% minimalno
2 godine? Khm, druže Sanader - to je malo optimističan podatak. Mogao bi Zebra i ostarit čekajući.

Na temu - pa ti lijepo izračunaj da li ti se isplati ili ne. Imaš bar kalkulatora cijena po netu.
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2008., 10:02   #4
ako tko planira kupovati auto van naših granica možda ga ovo bude zanimalo: http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...venger/235924/

Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2008., 12:19   #5
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
2 godine? Khm, druže Sanader - to je malo optimističan podatak. Mogao bi Zebra i ostarit čekajući.

Na temu - pa ti lijepo izračunaj da li ti se isplati ili ne. Imaš bar kalkulatora cijena po netu.
Hm, da li da sačekam sa "uvozom" guma iz Slovenije? Kad se ujedinimo sa cijelom EU, (pa i sa Slo.) onda valjda rušimo sve granične prijelaze prema Zapadu, pa neće biti potrebe "šverati" preko grane gume od Furlana ili Lašiča
__________________
Nikad robom...
Saško is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2008., 13:48   #6
Ja sam prije 5 godina kupio rabljeni Megane u Njemačkoj. Automoblili u Njemačkoj su u pravilu bolje opremljeni i očuvaniji (barem po mojoj procjeni), a na kraju me ispalo 200-300EUR jeftinije nego neka prosječna cijena na sajmovima.

Ja sam auto našao mislim na autoscout24 ili nešto slično i čuo se sa vlasnikom. Nakon toga mi je frend iz Munchena otišao pogledati auto i i zakapario ga, a detalje oko uvoza mi je odradio jedan tip koji se inače time bavi.
Gaad is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.11.2008., 09:28   #7
ja osobno imam pravo na uvoz bez carine i poreza,samo trosarinu moram platiti..i kad sam sve izracunao,ne vrijedi toliko zahebancije..nije to vise kao prije
aspava is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.11.2008., 09:36   #8
Thumbs up Sve se manje isplati osim..

ako neko ima firmu s radnom dozvolom u npr. njemackoj onda ga tamo uzme na firmu pa uveze i reg. ovdje pa ti ga ovjde prenese na tebe.
dobricazg is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.11.2008., 16:57   #9
Quote:
aspava kaže: Pogledaj post
ja osobno imam pravo na uvoz bez carine i poreza,samo trosarinu moram platiti..i kad sam sve izracunao,ne vrijedi toliko zahebancije..nije to vise kao prije
Je vrijedno je. kad dobiš u ruke auto koji je vožen po njemačkim cestama onda je to ipak nešto drugo u odnosu na ove naše jadnike koji moraju svaki dan prelazit preko ovih naših kaldrma. Isto tako je ogromna razlika što se tiče motora jer oni tam ne piju ovaj šljam kao naši. Istina i da se to već polako mijenja i kod nas no trebaju još ipak proći godine i godine.
johny5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.11.2008., 17:30   #10
pa mislim da nije..zasto?
dali si siguran tko je vozio prije tebe auto?svi se nadamo da je neki svabo,dedica od 70 god ili neka bogomdana bakica..no sta ako dobijes auto kojeg je vozio turcin,poljak ili pak neki nas??vjerujem da ces proci puno gore..
a posto sam rabotao gore zadnjih 2 god i raspitivao se o tome,to meni nista ne vrijedi..vrijedi onom ko ce dati 10 tisuca za auto,ali meni,koji necu dati vise od 4,to nema koristi
aspava is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.11.2008., 13:55   #11
Ej ljudi, imam jedno pitanje!
Ja sam iz Novog Sada. Kod nas su porez i carina jos uvek 18% i 20%, sto znaci da ti za procenjenu vrednost automobila od npr. 10,000e drzava uzme 3,000e za nista. S tim sam se pomirio, ali me interesuje jedno:
Na www.mobile.de nasao sam automobile sa oznakom * pored cene. I video sam da se pominje MWSt od 19%. Da li to znaci da se od prikazane cene automobila vraca 19% pri izlasku iz Nemacke?
I jos nesto: imam sledecu racunicu, pa samo da mi kazete da li sam prebacio ili podbacio
1. Cena automobila = 9,044e - sa vracenim MWSt izadje 7,600e
2. Carina + PDV (na tu vrednost i za Srbiju) = 1,520e+1,368e = 2888e
3. Propratni papiri = 50e
4. Putarina kroz Austriju = 20e
5. ZOL table, odjava,.. = 230e
Ostaje jos cena za gorivo koje bih platio ako ga sam dovezem iz D do SER + regitracija ovde.
Ako imate nesto pametno da me posavetujete, hvala Vam!
PS: Ako sam promasio odgovarajucu temu, izvinjavam se, ali ovo je jedina tema o uvozu automobila na koju sam natrcao na ovom Forumu.
Milan Jovanovic is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.11.2008., 10:47   #12
Quote:
johny5 kaže: Pogledaj post
Je vrijedno je. kad dobiš u ruke auto koji je vožen po njemačkim cestama onda je to ipak nešto drugo u odnosu na ove naše jadnike koji moraju svaki dan prelazit preko ovih naših kaldrma. Isto tako je ogromna razlika što se tiče motora jer oni tam ne piju ovaj šljam kao naši. Istina i da se to već polako mijenja i kod nas no trebaju još ipak proći godine i godine.
slažem se...
Miro7 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.11.2008., 10:50   #13
I video sam da se pominje MWSt od 19%. Da li to znaci da se od prikazane cene automobila vraca 19% pri izlasku iz Nemacke?
re: UGLAVNOM... uvijek pitaj za dotični auto jer neki puta Švabo uopće ti ne želi dati to nazad, a i neki put se taj porez ne vodi od te cijene nego njegove knjigovodstvene...
1. Cena automobila = 9,044e - sa vracenim MWSt izadje 7,600e DOBAR IZRAČUN al kažem najbolje raspravi za dotični auto a dotad se drži toga
5. ZOL table, odjava,.. = 230e - mislim da su 150€ zol table na 15 dana sad
Miro7 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.11.2008., 11:57   #14
Sve je to lijepo i dobro sa traženjem auta preko oglasa na Autoscout i sličnima.
Tamo su i slikice i sve izgleda super i krasno, kad onda dođeš i vidiš auto realno onda ti dođe žao tih par stotina € za put do tamo.
Ako netko misli da tu nema "naštimavanja" kilometraže onda se gadno vara.
Masa libanonaca, palestinaca, turaka se bavi trgovinom tih auta sa autoscouta za zemlje trećeg svijeta a oni baš nisu pouzdani trgovački partneri.

Je se sjećam kad sam tražio W202 dizel, pa bio vidjet jednog u ozbiljnom mercedes salonu...sve 5 samo prodavač je bio "gađam nosom avione" i rekoh ajde idem preko službene stranice Mercedesa gdje su samo njihova vozila u njihovim salonima. Nađem 2 baš po mjeri u Mainzu ( do Mainza od mene ima 350km) jedan plavi i jedan srebrni...i dogovorim ja sa prodavačem da aute "rezervira" tj. nema prodaje dok ja ne vidim i odlučim ( to je pravilo kod MB trgovaca) i došao ja u subotu točno na termin.

Prodavača nema...samo njegova kolegica ...kaže jel to onaj plavi vani ? Upravo kolega ide s nekima na probnu vožju .....rekoh ok , sreberni? NI NEZNA GDJE STOJI IDE GA TRAŽIT!!!! Dok ona traži ja gledam neki bosanci idu s plavim ....kad ga vidio ...rekoh zaboraviiiiiiiiiii na slikama je bio 1A a real raga!!!!!!! Diskovi zahrđali, felge isto, tragovi "bodycheck" svuda okolo. Upalit su ga morali na kablove....ajde našla ona i onog srebrnog ...dođem i gledam...

Retrovizori plastika izgrebana, prednji trap u komi , vozačko sjedalo propalo i tkanina se sjaji od uporabe, 2 gume na felgi na zadnjim sjedalima, 2 u portapacku i na koncu ispadne da je cijena na stranici bila "samo za trgovce dalje" jer treba napraviti radova u vrijednosti 3000€ na prednjem trapu!!!!!! A koštal je ko i onaj koji sam gledao nedaleko svog mjesta .....popizdio sam uzeo mobitel i pred prodavačicom zvao onaj salon ....kad uleti nna da koliko za mene taj auto vrijedi.rekoh seko draga ne vrijedi NIŠTA odlučio sam i kupujem u Ahlenu kod Ostendorfa, auto kojeg je fakat vozi deda stariji od mog oca...i dogovorim s prodavaćem da mu stavi crvene probne dok dođem i da pripremi ugovor....i gas ko manijak da stignem prije nego zatvore ...

Uglavnom kupio sam ga i do danas nemam problema s njime!
__________________
W213 220d ....
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 19:30   #15
Quote:
Milan Jovanovic kaže: Pogledaj post
Ej ljudi, imam jedno pitanje!
Ja sam iz Novog Sada. Kod nas su porez i carina jos uvek 18% i 20%, sto znaci da ti za procenjenu vrednost automobila od npr. 10,000e drzava uzme 3,000e za nista. S tim sam se pomirio, ali me interesuje jedno:
Na www.mobile.de nasao sam automobile sa oznakom * pored cene. I video sam da se pominje MWSt od 19%. Da li to znaci da se od prikazane cene automobila vraca 19% pri izlasku iz Nemacke?
I jos nesto: imam sledecu racunicu, pa samo da mi kazete da li sam prebacio ili podbacio
1. Cena automobila = 9,044e - sa vracenim MWSt izadje 7,600e
2. Carina + PDV (na tu vrednost i za Srbiju) = 1,520e+1,368e = 2888e
3. Propratni papiri = 50e
4. Putarina kroz Austriju = 20e
5. ZOL table, odjava,.. = 230e
Ostaje jos cena za gorivo koje bih platio ako ga sam dovezem iz D do SER + regitracija ovde.
Ako imate nesto pametno da me posavetujete, hvala Vam!
PS: Ako sam promasio odgovarajucu temu, izvinjavam se, ali ovo je jedina tema o uvozu automobila na koju sam natrcao na ovom Forumu.
e jarane...i slovencima moraš platiti "putarinu"....očito ti već dugo vremena nisi išao na zapad :=) i da, mislim da u njemačkoj moraš uz sve ovo što si naveo izvaditi i EUR1....to su neki papiri koji dođu 150-200 eura ako se ne varam.
nikolazgb is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 19:41   #16
Quote:
nikolazgb kaže: Pogledaj post
e jarane...i slovencima moraš platiti "putarinu"....očito ti već dugo vremena nisi išao na zapad :=) i da, mislim da u njemačkoj moraš uz sve ovo što si naveo izvaditi i EUR1....to su neki papiri koji dođu 150-200 eura ako se ne varam.
zašto bi platio i Slovencima, ne kužim? pa čovjek ide na A, pa H, i u Srbiju. šta bi radio u SLO, objasni.
girling is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 19:47   #17
Quote:
aspava kaže: Pogledaj post
ja osobno imam pravo na uvoz bez carine i poreza,samo trosarinu moram platiti..i kad sam sve izracunao,ne vrijedi toliko zahebancije..nije to vise kao prije
pošto se carina već dugo ne plaća, razlog više da ne ideš po auto preko granice. osobno, mislim da se jako malo auta isplati kupovati vani...možda jedino jahresvagen ili ajntagzulasung.
girling is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 20:18   #18
Sestra mi živi u italiji (ima dvojno državljanstvo) pa sam mislio da bi mi netko mogo objasnit kako kupit auto tamo i dofurat ga simo, i šta sve moram platit. ako je prezahtjevno pitanje ignorirajte ga, pokušat ću negdje drugdje.
__________________
svi chipovi rade na bijeli dim, kad taj dim izade... chipovi vise ne rade...
zli_biker is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 22:16   #19
odradio ja

Uvoz automobila iz EU
(s time da je automobil proizveden u EU)

1. plačanja:

cijena automobila:
PDV (22%):
Trošarina do 50.000,00 kn (13%)
Homologacija:
(Naknade za homologaciju su propisane Pravilnikom o utvrđivanju visine i načina plaćanja naknada za pokriće troškova u postupku homologacije vozila i ovisi o kategoriji vozila koja se uvozi. Npr. ako uvozite osobni automobil naknada za homologaciju iznosi 500,00 kn u što je uključen i PDV. Uz ovaj trošak treba računati i na trošak upravne pristojbe (biljezi u vrijednosti od 70,00 kn i troškove za izdavanje Potvrde prizvođača od približno 330.00 kn).)

2. Papiri:

2.1. Potvrda o sukladnosti pojedinačno pregledanog vozila
Treba Zahtjev za homologaciju pojedinačnog vozila
2.2. Priložiti – POTVRDU PROIZVOĐAČA kojom se dokazuje prema kojim EEC pravilnicima ili EEC smjernicama je uvezeno vozilo udovoljavalo u trenutku proizvodnje (uredno ovjerena i potpisana) Potvrda proizvođača se mora pribaviti od generalnog zastupnika proizvođača vozila u Republici Hrvatskoj. Ako je uvoznik vozila uz vozilo dobio ''COC'' dokument (certificate of confirmity), od generalnog zastupnika nije potrebno zahtjevati Potvrdu proizvođača, nego samo ovjeru ''COC dokumenta''. ''COC'' dokument postoji samo za osobna vozila.

Svatko tko ide kupiti osobni automobil u inozemstvo pazi da vozilo nije starije od sedam godina, odnosno kada su u pitanju ostala vozila (teretna, priključna, radna i sl.) ova dobna granica nije niti bitna. Primjenom Pravilnika o homologaciji vozila, pravo pitanje za svakog potencijalnog uvoznika automobila nije: "Koliko ću star automobil kupiti?", nego: "Kupujem li homologacijski podoban automobil?". Odgovor na ovo pitanje može se dobiti samo poznavanjem VIN oznake (broja šasije) vozila. Prema VIN oznaci generalni zastupnik može dati podatke prema kojim ECE pravilnicima ili EEC smjernicama je vozilo homologirano, odnosno da li je podobno za hrvatsko tržište. Prema dosadašnjim iskustvima, sva vozila koja su bila namjenjena europskom tržištu a proizvedena su poslije 1993. ili 1994. godine odgovaraju homologacijskim zahtjevima, dok vozila koja su namjenjena američkom tržištu (mogu biti proizvedena i ove godine), ne udovoljavaju homologacijskim zahtjevima i ne mogu se uvoziti u Republiku Hrvatsku.

Svatko tko se upusti u rizik pojedinačne kupnje vozila mora računati s povečanim troškovima uvoza radi provjere homologacijske podobnosti, kao i s velikim rizikom da li će automobil biti homologacijski podoban. Najbolji put za savladavanje rizika homologacijske podobnosti je uspostava kontakta s generalnim zastupnikom još dok vozilo nije kupljeno, ali je poznata VIN oznaka vozila (broj šasije). Generalni zastupnik ima pristup bazi podataka proizvođača te će na osnovu ovog podatka moći savjetovati svakog kupca da li je vozilo homologacijski podobno ili nije. Ipak ne treba zaboraviti da su homologacijski kriteriji postavljeni tako će vozila proizvedena tek 1993. ili 1994. godine biti homologacijski podobna, a tek rijetka starija vozila će uspjeti preskočiti homologacijski prag.
__________________
svi chipovi rade na bijeli dim, kad taj dim izade... chipovi vise ne rade...
zli_biker is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.12.2008., 22:35   #20
Quote:
girling kaže: Pogledaj post
zašto bi platio i Slovencima, ne kužim? pa čovjek ide na A, pa H, i u Srbiju. šta bi radio u SLO, objasni.
pa mislio sam da ide preko hrvatske i slovenije...čim nas pita za savjet tj.pomoć... a ujedno da vidi lijepu našu
nikolazgb is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 05:13.