Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija
Korisničko ime
Lozinka

Rekreacija Trčanje, teretana, plivanje, bicikl, joga, planinarenje, oprema, ostali načini dangubljenja

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.01.2009., 16:45   #1
cure
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2008.
Postova: 41
Whey protein

Da li je dovoljno uzimati whey protein samo poslije treninga što znači 2-3 puta tjedno ili je potreno uzimati svaki dan da bi se manifestirale neke promjene na dobivanju mišićne mase,naravno uz kvalitetnu prehranu i dovoljno sna i odmora?
cure is offline  
Old 23.01.2009., 17:26   #2
Latex
Cold turkey
 
Latex Avatar
 
Registracija: Aug 2008.
Postova: 84
Dovoljno je samo poslije treninga u kombinaciji sa glukozom, maltodekstrinom ili jednostavnije corn flakes pahuljicama. Naravno pod uvjetom da je ostatak prehrane kvalitetan odnosno da unosiš dovoljno proteina iz žive hrane. Sad, vrlo je upitno što ti smatraš kvalitetnom i količinski dovoljnom prehranom. No od samog whey-a se neće manifestirati nikave posebne promjene posebno dok je frekvencija treninga 2-3 puta tjedno.
Latex is offline  
Old 23.01.2009., 21:04   #3
gw13
is numero uno
 
gw13 Avatar
 
Registracija: Jul 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 605
Quote:
Latex kaže: Pogledaj post
Dovoljno je samo poslije treninga u kombinaciji sa glukozom, maltodekstrinom ili jednostavnije corn flakes pahuljicama. Naravno pod uvjetom da je ostatak prehrane kvalitetan odnosno da unosiš dovoljno proteina iz žive hrane. Sad, vrlo je upitno što ti smatraš kvalitetnom i količinski dovoljnom prehranom. No od samog whey-a se neće manifestirati nikave posebne promjene posebno dok je frekvencija treninga 2-3 puta tjedno.
a kaj bi trebo trenirat 7 puta tjedno??

ok 2x je malo ali 3 je sasvim dovoljno
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 21:17   #4
Latex
Cold turkey
 
Latex Avatar
 
Registracija: Aug 2008.
Postova: 84
Quote:
gw13 kaže: Pogledaj post
a kaj bi trebo trenirat 7 puta tjedno??

ok 2x je malo ali 3 je sasvim dovoljno
Dovoljno za što? 3 bi bio minimum, 4-5 idealno. Pokaži mi nekoga tko trenira 2-3 puta tjedno i ima pristojnu formu, a da nije barem par godina prije toga pošteno trenirao i ja ću se javno spaliti.
Latex is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 23.01.2009., 21:26   #5
gw13
is numero uno
 
gw13 Avatar
 
Registracija: Jul 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 605
Quote:
Latex kaže: Pogledaj post
Dovoljno za što? 3 bi bio minimum, 4-5 idealno. Pokaži mi nekoga tko trenira 2-3 puta tjedno i ima pristojnu formu, a da nije barem par godina prije toga pošteno trenirao i ja ću se javno spaliti.
dovoljno za masu, a onda još malo aerobnog i dovoljno i za defku
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 21:27   #6
gw13
is numero uno
 
gw13 Avatar
 
Registracija: Jul 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 605
zapravo ne dovoljno nego savršeno za masu
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 23:12   #7
caniggia
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2008.
Postova: 396
Whey je hrana kao i svaka druga, samo što ima nešto bolje karakteristike od ostale hrane (relativno) pa se, eto, koristi u svrhe u koje se koristi. I to kao takvo moraš shvatit. Promjenu u mišićnoj masi će ti donijeti isključivo trening, dobra prehrana (različiti izvori proteina, ne samo sirutkini, suplementi ne smiju zamijeniti pravu prehranu) i pravilan odmor. Kreatin je ista kita. sastojak hrane kao i svaki drugi, opet, nešto boljih karakteristika pogodnih za ove stvari.

Al kakve se gluposti ovdje mogu čut, to je strašno
caniggia is offline  
Old 23.01.2009., 23:19   #8
Plavi Lav
Registrirani korisnik
 
Plavi Lav Avatar
 
Registracija: Feb 2008.
Lokacija: Zagreb
Postova: 439
Whey uzimaš s glukozom samo poslije treninga.
Neki ga kombiniraju ujutro sa zobenima i mlijekom(ako žele usporiti djelovanje whey-a).
To je samo jedan zamjenski obrok,ne radi čuda.
Plavi Lav is offline  
Old 23.01.2009., 23:30   #9
Karlo car
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 3
A u kojoj hrani (pravoj hrani, ne onim shakeovima i Bogzna čemu) ima whey proteina?
Karlo car is offline  
Old 23.01.2009., 23:35   #10
tvuk
Hrčak na dopingu
 
tvuk Avatar
 
Registracija: Dec 2004.
Lokacija: Zagreb
Postova: 28,534
Pošalji poruku preko Skype korisniku tvuk
Quote:
Karlo car kaže: Pogledaj post
A u kojoj hrani (pravoj hrani, ne onim shakeovima i Bogzna čemu) ima whey proteina?
Whey je engleska riječ za sirutku, a uglavnom se kao riječ upotrebljava za koncentrat bjelančevina iz dotične. Međutim sirutku ti se ne isplati piti jer sama za sebe u tekućem stanju ima jako malo bjelančevina.
__________________
Carpe diem!
I'm starting with the man in the mirror. :)
tvuk is offline  
Old 24.01.2009., 01:09   #11
2cool4school
in da house
 
2cool4school Avatar
 
Registracija: Nov 2005.
Postova: 1,454
Sirutkin protein je dodatak prehrani. Dodatak, ne glavna stvar. Dakle bitno je srediti prehranu, rezim vjezbanja i odmora, da bi suplementi u tvojem krajnjem cilju, koji je dobivanje mase, malo pripomogli i ubrzali proces. Ali, ne cine cuda. Ono sto je bitno za dobiti misicnu masu je jesti kvalitetnu hranu, paziti na unos proteina (2.5-3 grama po kilogramu mase), i uspjeh nece izostati. Whey pijes nakon treninga pomjesan sa glukozom (traubenzucker iz DMa - 11.50kn/pola kile) u omjeru 1:2 u korist glukoze, i pomjesan s vodom, radi brze apsorpcije, ne s mlijekom. Ostala hrana bogata proteinima je puretina, piletina, jaja, tunjevina, sir (posni), mlijeko.
2cool4school is offline  
Old 28.02.2011., 15:40   #12
zbogradicega
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 3
nacin koristenja lipotropic proteina,.,.,,.,.koliko mjerica u koliko dl. mlijeka..
i koliko puta dnevno,.,.,.,.treniram 5 puta sedmicno

Zadnje uređivanje zbogradicega : 28.02.2011. at 16:03.
zbogradicega is offline  
Old 28.02.2011., 15:46   #13
Dumbledore69
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2011.
Postova: 1,008
Quote:
cure kaže: Pogledaj post
Da li je dovoljno uzimati whey protein samo poslije treninga što znači 2-3 puta tjedno ili je potreno uzimati svaki dan da bi se manifestirale neke promjene na dobivanju mišićne mase,naravno uz kvalitetnu prehranu i dovoljno sna i odmora?
evo da slozim ovo sto jednostavnije

1. odlican trening + whey + loša prehrana = jakio losi rezultati (ovisi o organizmu)

2.odlican trening + odlicna prehrana = odlicni rezultati

3. odlican trening + odlicna prehrana + whey i glukoza = jos bolji rezultati i krace vrijeme oporavka

eto,tako nekako.

i da ti direktno odgovorim na pitanje, whey pij samo u PWM znaci poslje treninga, ostalo je bacanje novaca!
Dumbledore69 is offline  
Old 28.02.2011., 16:54   #14
zzo
Registrirani korisnik
 
zzo Avatar
 
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: Rijeka
Postova: 1,696
Quote:
zbogradicega kaže: Pogledaj post
nacin koristenja lipotropic proteina,.,.,,.,.koliko mjerica u koliko dl. mlijeka..
i koliko puta dnevno,.,.,.,.treniram 5 puta sedmicno
Whey ne u mlijeko nego u vodu, jednu ono mjericu stavi dovoljno ti je.
__________________
Majkemi!
zzo is offline  
Old 28.02.2011., 17:28   #15
zbogradicega
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 3
Quote:
zzo kaže: Pogledaj post
Whey ne u mlijeko nego u vodu, jednu ono mjericu stavi dovoljno ti je.
jednu mjericu na koliko dl. vode
zbogradicega is offline  
Old 28.02.2011., 18:15   #16
zzo
Registrirani korisnik
 
zzo Avatar
 
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: Rijeka
Postova: 1,696
Pa kolko možeš popit, stavi u cirka 3-5 deci, i glukozu unutra istu koju žlicu veliku.
stavi kolko oćeš vode.
__________________
Majkemi!
zzo is offline  
Old 08.03.2011., 14:42   #17
~Scarlet~
never back down
 
~Scarlet~ Avatar
 
Registracija: Sep 2009.
Lokacija: all over town
Postova: 4,795
Kupila sam "bačvu" wheya. Očito sam pretjerala, ali sad šta je tu je.
Uglavnom, ne bavim se sportom. BMI mi je ok, ali bih skinula cca 3 kg.
Ne jedem puno, ali ne jedem ni svaka tri sata jabuku ili jogurt... kak bi već trebalo.
Doručak: ugljikohidrati (tipa; dvije tanke šnite kruha, maslac, pekmez ili dukatela ili pašteta, ponekad uz to bioaktiv ili čaša mlijeka)
Ručak: svašta ali umjereno.
Večera: mislila sam shake. Jučer sam ga napravila s vodom i nisam baš oduševljena. Mislim da bi mi s mlijekom bio bolji. Da li je uputno to miksati s mlijekom?
Da li će mi pomoći takav režim da skinem te tri kile do ljeta?
Koliko dugo u kontinuitetu se smije koristiti ti shakeovi?
__________________
I`m a supergirl, and supergirls don`t cry
~Scarlet~ is offline  
Old 08.03.2011., 16:26   #18
MissyQueen
Registrirani korisnik
 
MissyQueen Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: na oblaku
Postova: 4
Thumbs down

od svega mi je najveća šaka u oko ova pašteta... pa kud baš pašteta?!?
MissyQueen is offline  
Old 08.03.2011., 17:06   #19
Tomislav B
Registrirani korisnik
 
Registracija: Dec 2006.
Postova: 5,447
Quote:
~Scarlet~ kaže: Pogledaj post
Kupila sam "bačvu" wheya. Očito sam pretjerala, ali sad šta je tu je.
Uglavnom, ne bavim se sportom. BMI mi je ok, ali bih skinula cca 3 kg.
Ne jedem puno, ali ne jedem ni svaka tri sata jabuku ili jogurt... kak bi već trebalo.
Doručak: ugljikohidrati (tipa; dvije tanke šnite kruha, maslac, pekmez ili dukatela ili pašteta, ponekad uz to bioaktiv ili čaša mlijeka)
Ručak: svašta ali umjereno.
Večera: mislila sam shake. Jučer sam ga napravila s vodom i nisam baš oduševljena. Mislim da bi mi s mlijekom bio bolji. Da li je uputno to miksati s mlijekom?
Da li će mi pomoći takav režim da skinem te tri kile do ljeta?
Koliko dugo u kontinuitetu se smije koristiti ti shakeovi?


Što će ti whey ako se ne baviš sportom?
Whey nije prah za mršavljenje, nego proteinski koncentrat, dodatak prehrani sportaša, (naglasak na dodatak prehrani).

Sportaši imaju uređenu prehranu i jedu više i sređenije nego ne- sportaši, čak i bez wheya kojega piju nakon treninga kao dodatak.

Nakon treninga, umjesto da pojede još jedan velik proteinski obrok od recimo, 10 bjelanjaka jaja, ili ogroman odrezak, sportaš popije whey, što je lakše za želudac.
Ali nakon dva sata, kad se malo "ispuše", sportaš svejedno pojede odrezak.
Tomislav B is offline  
Old 08.03.2011., 17:17   #20
~Scarlet~
never back down
 
~Scarlet~ Avatar
 
Registracija: Sep 2009.
Lokacija: all over town
Postova: 4,795
Quote:
Tomislav B kaže: Pogledaj post
Što će ti whey ako se ne baviš sportom?
Whey nije prah za mršavljenje, nego proteinski koncentrat, dodatak prehrani sportaša, (naglasak na dodatak prehrani).

Sportaši imaju uređenu prehranu i jedu više i sređenije nego ne- sportaši, čak i bez wheya kojega piju nakon treninga kao dodatak.

Nakon treninga, umjesto da pojede još jedan velik proteinski obrok od recimo, 10 bjelanjaka jaja, ili ogroman odrezak, sportaš popije whey, što je lakše za želudac.
Ali nakon dva sata, kad se malo "ispuše", sportaš svejedno pojede odrezak.
Zato što mi je lik koji mi je to prodao, rekao da je jedan shake kao zamjenski obrok, samo što unosim "hranu za mišiće, a ne sranje koje ide u špek..." tako nekako je zvučalo.
A i vidjela sam da dosta ljudi piju te shakove, a isto nisu sportaši.
__________________
I`m a supergirl, and supergirls don`t cry
~Scarlet~ is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Zatvorena tema


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 17:33.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger