Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija

Rekreacija Trčanje, teretana, plivanje, bicikl, joga, planinarenje, oprema, ostali načini dangubljenja

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.01.2009., 15:45   #1
Whey protein

Da li je dovoljno uzimati whey protein samo poslije treninga što znači 2-3 puta tjedno ili je potreno uzimati svaki dan da bi se manifestirale neke promjene na dobivanju mišićne mase,naravno uz kvalitetnu prehranu i dovoljno sna i odmora?
cure is offline  
Old 23.01.2009., 16:26   #2
Dovoljno je samo poslije treninga u kombinaciji sa glukozom, maltodekstrinom ili jednostavnije corn flakes pahuljicama. Naravno pod uvjetom da je ostatak prehrane kvalitetan odnosno da unosiš dovoljno proteina iz žive hrane. Sad, vrlo je upitno što ti smatraš kvalitetnom i količinski dovoljnom prehranom. No od samog whey-a se neće manifestirati nikave posebne promjene posebno dok je frekvencija treninga 2-3 puta tjedno.
Latex is offline  
Old 23.01.2009., 20:04   #3
Quote:
Latex kaže: Pogledaj post
Dovoljno je samo poslije treninga u kombinaciji sa glukozom, maltodekstrinom ili jednostavnije corn flakes pahuljicama. Naravno pod uvjetom da je ostatak prehrane kvalitetan odnosno da unosiš dovoljno proteina iz žive hrane. Sad, vrlo je upitno što ti smatraš kvalitetnom i količinski dovoljnom prehranom. No od samog whey-a se neće manifestirati nikave posebne promjene posebno dok je frekvencija treninga 2-3 puta tjedno.
a kaj bi trebo trenirat 7 puta tjedno??

ok 2x je malo ali 3 je sasvim dovoljno
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 20:17   #4
Quote:
gw13 kaže: Pogledaj post
a kaj bi trebo trenirat 7 puta tjedno??

ok 2x je malo ali 3 je sasvim dovoljno
Dovoljno za što? 3 bi bio minimum, 4-5 idealno. Pokaži mi nekoga tko trenira 2-3 puta tjedno i ima pristojnu formu, a da nije barem par godina prije toga pošteno trenirao i ja ću se javno spaliti.
Latex is offline  
Old 23.01.2009., 20:26   #5
Quote:
Latex kaže: Pogledaj post
Dovoljno za što? 3 bi bio minimum, 4-5 idealno. Pokaži mi nekoga tko trenira 2-3 puta tjedno i ima pristojnu formu, a da nije barem par godina prije toga pošteno trenirao i ja ću se javno spaliti.
dovoljno za masu, a onda još malo aerobnog i dovoljno i za defku
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 20:27   #6
zapravo ne dovoljno nego savršeno za masu
gw13 is offline  
Old 23.01.2009., 22:12   #7
Whey je hrana kao i svaka druga, samo što ima nešto bolje karakteristike od ostale hrane (relativno) pa se, eto, koristi u svrhe u koje se koristi. I to kao takvo moraš shvatit. Promjenu u mišićnoj masi će ti donijeti isključivo trening, dobra prehrana (različiti izvori proteina, ne samo sirutkini, suplementi ne smiju zamijeniti pravu prehranu) i pravilan odmor. Kreatin je ista kita. sastojak hrane kao i svaki drugi, opet, nešto boljih karakteristika pogodnih za ove stvari.

Al kakve se gluposti ovdje mogu čut, to je strašno
caniggia is offline  
Old 23.01.2009., 22:19   #8
Whey uzimaš s glukozom samo poslije treninga.
Neki ga kombiniraju ujutro sa zobenima i mlijekom(ako žele usporiti djelovanje whey-a).
To je samo jedan zamjenski obrok,ne radi čuda.
Plavi Lav is offline  
Old 23.01.2009., 22:30   #9
A u kojoj hrani (pravoj hrani, ne onim shakeovima i Bogzna čemu) ima whey proteina?
Karlo car is offline  
Old 23.01.2009., 22:35   #10
Quote:
Karlo car kaže: Pogledaj post
A u kojoj hrani (pravoj hrani, ne onim shakeovima i Bogzna čemu) ima whey proteina?
Whey je engleska riječ za sirutku, a uglavnom se kao riječ upotrebljava za koncentrat bjelančevina iz dotične. Međutim sirutku ti se ne isplati piti jer sama za sebe u tekućem stanju ima jako malo bjelančevina.
__________________
Carpe diem!
I'm starting with the man in the mirror. :)
tvuk is offline  
Old 24.01.2009., 00:09   #11
Sirutkin protein je dodatak prehrani. Dodatak, ne glavna stvar. Dakle bitno je srediti prehranu, rezim vjezbanja i odmora, da bi suplementi u tvojem krajnjem cilju, koji je dobivanje mase, malo pripomogli i ubrzali proces. Ali, ne cine cuda. Ono sto je bitno za dobiti misicnu masu je jesti kvalitetnu hranu, paziti na unos proteina (2.5-3 grama po kilogramu mase), i uspjeh nece izostati. Whey pijes nakon treninga pomjesan sa glukozom (traubenzucker iz DMa - 11.50kn/pola kile) u omjeru 1:2 u korist glukoze, i pomjesan s vodom, radi brze apsorpcije, ne s mlijekom. Ostala hrana bogata proteinima je puretina, piletina, jaja, tunjevina, sir (posni), mlijeko.
2cool4school is offline  
Old 28.02.2011., 14:40   #12
nacin koristenja lipotropic proteina,.,.,,.,.koliko mjerica u koliko dl. mlijeka..
i koliko puta dnevno,.,.,.,.treniram 5 puta sedmicno

Zadnje uređivanje zbogradicega : 28.02.2011. at 15:03.
zbogradicega is offline  
Old 28.02.2011., 14:46   #13
Quote:
cure kaže: Pogledaj post
Da li je dovoljno uzimati whey protein samo poslije treninga što znači 2-3 puta tjedno ili je potreno uzimati svaki dan da bi se manifestirale neke promjene na dobivanju mišićne mase,naravno uz kvalitetnu prehranu i dovoljno sna i odmora?
evo da slozim ovo sto jednostavnije

1. odlican trening + whey + loša prehrana = jakio losi rezultati (ovisi o organizmu)

2.odlican trening + odlicna prehrana = odlicni rezultati

3. odlican trening + odlicna prehrana + whey i glukoza = jos bolji rezultati i krace vrijeme oporavka

eto,tako nekako.

i da ti direktno odgovorim na pitanje, whey pij samo u PWM znaci poslje treninga, ostalo je bacanje novaca!
Dumbledore69 is offline  
Old 28.02.2011., 15:54   #14
Quote:
zbogradicega kaže: Pogledaj post
nacin koristenja lipotropic proteina,.,.,,.,.koliko mjerica u koliko dl. mlijeka..
i koliko puta dnevno,.,.,.,.treniram 5 puta sedmicno
Whey ne u mlijeko nego u vodu, jednu ono mjericu stavi dovoljno ti je.
__________________
Majkemi!
zzo is offline  
Old 28.02.2011., 16:28   #15
Quote:
zzo kaže: Pogledaj post
Whey ne u mlijeko nego u vodu, jednu ono mjericu stavi dovoljno ti je.
jednu mjericu na koliko dl. vode
zbogradicega is offline  
Old 28.02.2011., 17:15   #16
Pa kolko možeš popit, stavi u cirka 3-5 deci, i glukozu unutra istu koju žlicu veliku.
stavi kolko oćeš vode.
__________________
Majkemi!
zzo is offline  
Old 08.03.2011., 13:42   #17
Kupila sam "bačvu" wheya. Očito sam pretjerala, ali sad šta je tu je.
Uglavnom, ne bavim se sportom. BMI mi je ok, ali bih skinula cca 3 kg.
Ne jedem puno, ali ne jedem ni svaka tri sata jabuku ili jogurt... kak bi već trebalo.
Doručak: ugljikohidrati (tipa; dvije tanke šnite kruha, maslac, pekmez ili dukatela ili pašteta, ponekad uz to bioaktiv ili čaša mlijeka)
Ručak: svašta ali umjereno.
Večera: mislila sam shake. Jučer sam ga napravila s vodom i nisam baš oduševljena. Mislim da bi mi s mlijekom bio bolji. Da li je uputno to miksati s mlijekom?
Da li će mi pomoći takav režim da skinem te tri kile do ljeta?
Koliko dugo u kontinuitetu se smije koristiti ti shakeovi?
__________________
I`m a supergirl, and supergirls don`t cry
~Scarlet~ is offline  
Old 08.03.2011., 15:26   #18
Thumbs down

od svega mi je najveća šaka u oko ova pašteta... pa kud baš pašteta?!?
MissyQueen is offline  
Old 08.03.2011., 16:06   #19
Quote:
~Scarlet~ kaže: Pogledaj post
Kupila sam "bačvu" wheya. Očito sam pretjerala, ali sad šta je tu je.
Uglavnom, ne bavim se sportom. BMI mi je ok, ali bih skinula cca 3 kg.
Ne jedem puno, ali ne jedem ni svaka tri sata jabuku ili jogurt... kak bi već trebalo.
Doručak: ugljikohidrati (tipa; dvije tanke šnite kruha, maslac, pekmez ili dukatela ili pašteta, ponekad uz to bioaktiv ili čaša mlijeka)
Ručak: svašta ali umjereno.
Večera: mislila sam shake. Jučer sam ga napravila s vodom i nisam baš oduševljena. Mislim da bi mi s mlijekom bio bolji. Da li je uputno to miksati s mlijekom?
Da li će mi pomoći takav režim da skinem te tri kile do ljeta?
Koliko dugo u kontinuitetu se smije koristiti ti shakeovi?


Što će ti whey ako se ne baviš sportom?
Whey nije prah za mršavljenje, nego proteinski koncentrat, dodatak prehrani sportaša, (naglasak na dodatak prehrani).

Sportaši imaju uređenu prehranu i jedu više i sređenije nego ne- sportaši, čak i bez wheya kojega piju nakon treninga kao dodatak.

Nakon treninga, umjesto da pojede još jedan velik proteinski obrok od recimo, 10 bjelanjaka jaja, ili ogroman odrezak, sportaš popije whey, što je lakše za želudac.
Ali nakon dva sata, kad se malo "ispuše", sportaš svejedno pojede odrezak.
Tomislav B is offline  
Old 08.03.2011., 16:17   #20
Quote:
Tomislav B kaže: Pogledaj post
Što će ti whey ako se ne baviš sportom?
Whey nije prah za mršavljenje, nego proteinski koncentrat, dodatak prehrani sportaša, (naglasak na dodatak prehrani).

Sportaši imaju uređenu prehranu i jedu više i sređenije nego ne- sportaši, čak i bez wheya kojega piju nakon treninga kao dodatak.

Nakon treninga, umjesto da pojede još jedan velik proteinski obrok od recimo, 10 bjelanjaka jaja, ili ogroman odrezak, sportaš popije whey, što je lakše za želudac.
Ali nakon dva sata, kad se malo "ispuše", sportaš svejedno pojede odrezak.
Zato što mi je lik koji mi je to prodao, rekao da je jedan shake kao zamjenski obrok, samo što unosim "hranu za mišiće, a ne sranje koje ide u špek..." tako nekako je zvučalo.
A i vidjela sam da dosta ljudi piju te shakove, a isto nisu sportaši.
__________________
I`m a supergirl, and supergirls don`t cry
~Scarlet~ is offline  
Zatvorena tema


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 00:32.