Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.02.2009., 13:59   #1
Wink KIA Pride

Poznavatelji automobila, sto mislite o Kiji Pride iz 2000. kao automobilu za jednog studenta kojem bi to bio prvi auto. Ili ako netko vec posjeduje prednosti i mane istog!
fotosof is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 14:20   #2
Po meni odlican izbor. Pokazale su se kao jako dobri automobili pogotovo za prvi automobil. Nadji dobar primjerak i vozi.
__________________
we don't like things you do, and we will not remember you
babarej is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 15:02   #3
za studenta savršen autić.malo troši,skoro da se i ne kvari,svugdje te dovede.samo ga dobro pregledaj prije kupnje.pogotovo manžete na poluosovinama.ako i trebaš kakve djelove,samo nemoj ići u ovlašteni servis,već kupi u dučanu sa rezervnim djelovima,npr.JC parts- imaju 99% zamjenskih i jeftinijih djelova za korejska i japanska vozila.
__________________
Tražim posao van HR...Ing. Elektrotehnike(energetike)
octavius is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 15:35   #4
kako je već rečeno.
auto je limenka ali za osnovno od A do B i za studenta je odličan.
Sigurnost mi je na nižim granama, ali zato ide i ide ...

Sa svojih 72 ks i pokojom kilom, stv arno ide...
__________________
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
George Carlin
gogo111 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 15:38   #5
Pa kao bivši vlasnik kie pride iz 2000. nemogu te baš usrećiti odgovorom.Auto ide super,ne troši puno-to sve stoji.Naravno kad je to motor iz mazde 121.Problem je što lim ne prati kvalitetu pa prohrđavanje u mom slučaju je nastalo nakon 2 godine i to posred krova i zadnja desna vrata po sredini?Dakle ja prvi vlasnik,29 000km-počela je vlažiti getriba....Jako je meka pa po zavojima ni ne leži baš nešto-kad sam mijenjao set guma na 20tisuća zadnje su bile potrošenije nego prednje.Naravno to ovisi o stilu vožnje ali ja sam imao njene standardne 165/65/13 gume i nakon 9 tisuća od promjene guma već su zadnje bile opet višecpotrošene od prednjih(to ne mislim rubom zbog lošeg špura-već autu pri bržoj vožnji bježi zadnji kraj).Tabla automobila-dakle TABLA cijela je pukla po sredini od šajbe do mjenjača-mislim da je jasno o kojoj kvaliteti plastike pričamo.Kad je cura jednom odložila svoju torbu na pod i naslonila je uz mjenjač i most posredini-RASTOPILE su se baterije u torbi.To opisuje izolaciju mosta na koji se očito prenosi toplina auspuha direktno.Sicevi su se također raspali i rascvjetali jer su bili od skaja a ja sam imao cijelo vrijeme navlake na njima jer se inače nije moglo preživjeti ljeto-lijepljenje do bola.
Ja na tom autu vidim kao najveći problem hrđu.Lim se ponaša kao da ni nije lakiran.Da se razumijemo moj je auto bio godinu dana garažiran i nije vidio soli a onda sam ga doveo u zagreb.Trebala mu je godina dana da prohrđa-ne mislim one lagane točkice već potpuhavanje laka tako da on otpada.Ako je karoserija u redu i ne slini getriba onda razmišljaj o kupnji inače bježi...
Ma ustvari nemoj baš kupit taj auto osim ako baš nemoraš.Ja sam sjeo iz nje u 7 godina starijeg pola i preporodio se tako ja sigurno nemogu biti objektivan.E i da 2002. sa 29tisuća km sam je jedva prodao za 3000eura.
Pozz
Vwovac is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 18:51   #6
Quote:
Vwovac kaže: Pogledaj post
Pa kao bivši vlasnik kie pride iz 2000. nemogu te baš usrećiti odgovorom.Auto ide super,ne troši puno-to sve stoji.Naravno kad je to motor iz mazde 121.Problem je što lim ne prati kvalitetu pa prohrđavanje u mom slučaju je nastalo nakon 2 godine i to posred krova i zadnja desna vrata po sredini?Dakle ja prvi vlasnik,29 000km-počela je vlažiti getriba....Jako je meka pa po zavojima ni ne leži baš nešto-kad sam mijenjao set guma na 20tisuća zadnje su bile potrošenije nego prednje.Naravno to ovisi o stilu vožnje ali ja sam imao njene standardne 165/65/13 gume i nakon 9 tisuća od promjene guma već su zadnje bile opet višecpotrošene od prednjih(to ne mislim rubom zbog lošeg špura-već autu pri bržoj vožnji bježi zadnji kraj).Tabla automobila-dakle TABLA cijela je pukla po sredini od šajbe do mjenjača-mislim da je jasno o kojoj kvaliteti plastike pričamo.Kad je cura jednom odložila svoju torbu na pod i naslonila je uz mjenjač i most posredini-RASTOPILE su se baterije u torbi.To opisuje izolaciju mosta na koji se očito prenosi toplina auspuha direktno.Sicevi su se također raspali i rascvjetali jer su bili od skaja a ja sam imao cijelo vrijeme navlake na njima jer se inače nije moglo preživjeti ljeto-lijepljenje do bola.
Ja na tom autu vidim kao najveći problem hrđu.Lim se ponaša kao da ni nije lakiran.Da se razumijemo moj je auto bio godinu dana garažiran i nije vidio soli a onda sam ga doveo u zagreb.Trebala mu je godina dana da prohrđa-ne mislim one lagane točkice već potpuhavanje laka tako da on otpada.Ako je karoserija u redu i ne slini getriba onda razmišljaj o kupnji inače bježi...
Ma ustvari nemoj baš kupit taj auto osim ako baš nemoraš.Ja sam sjeo iz nje u 7 godina starijeg pola i preporodio se tako ja sigurno nemogu biti objektivan.E i da 2002. sa 29tisuća km sam je jedva prodao za 3000eura.
Pozz
Pa jebate kaj si ti sve prosel s tim autom u 29 tkm!!!!!
Dakle, sestra mi vozi taj auto vec godinu i pol. Kupila ga je s 70 tkm, auto je bil ko nov, 99g, 1,3 (mislim da samo taj i ima ili?)
Zadnji put kad sam ga vozil na regu nedavno je imal 84tkm. Jedino kaj je na autu mjenjano su kablovi od struje (mislim oko 200 kn u auto kresi i sat posla)

Istina njena je apsisala kao i velika vecina koju vidim po gradu, izgleda da im je to boljka al ovo kaj se tebi desavalo s truljenjem fakat neznam kaj bi rekel.
Ono kaj je mene ugodno iznenadilo na tom autu je kaj jebeno vuce na malim okretajima. na vecim benzincima uzbrdo druga a na kiji bez beda treca. Stvarno je ta masinica zvjer.
E da, ona ju je platila somica sto je po meni puno bolji izbor nego neki stari golf 2 il 3 koji su mnogo skuplji a vjerojatno i dosta unisteniji jer ipak ovaj auto vozi neka mirnija klijentela. he he
Mjera is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 19:05   #7
Quote:
Mjera kaže: Pogledaj post
E da, ona ju je platila somica sto je po meni puno bolji izbor nego neki stari golf 2 il 3 koji su mnogo skuplji a vjerojatno i dosta unisteniji jer ipak ovaj auto vozi neka mirnija klijentela. he he
Slazem se s tobom, samo sto ti znaci ovo "mirnija klijentela"?
fotosof is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 20:39   #8
nemogu se sjetiti kolika je garancija na lim.odi probaj reklamirati.
__________________
Tražim posao van HR...Ing. Elektrotehnike(energetike)
octavius is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 21:07   #9
Sa tim autom sam u 2 god (službeni je btw) napravio oko 25 000 km.
Službeni ko službeni tako se i vozi.
Motor ima 294 000 km Auto je 97 i uredno je održavan (redovni servisi).
Moju torturu trpi cca 15 000 km, ide ko zmaj, ali mu je držanje ceste koma, kad se mirno vozi troši malo, koliko, ne znam jer se tako ne vozim ali ono malo koliko sam ga vozio tako nije neki potrošač
Kako i znate motor je od mazde 121 a bome i cijeli izgled, sa motorom u pravilu nema problema, najveći je problem limarija koji je bar na ovoj sva trula (neki dan mi se odlomio komad lima od gepeka). Plastika je koma, sva škripi. Sicevi su neka plastika i raspali se skroz, nema ništa pretinaca osim onog kod suvozača, mjenjač koliko god nekome nezgodan bio, mjenja u sekundi (istrenirao), ali ima ko neku kuglicu koja onemogućava mjenjanje bez kuplunga
Ako je motor ok, ako mirno radi, nije trul (makar svaka druga je al pomoći nema), auto je odličan izbor bar za taj segment, djelovi jeftini a ne kvari se baš.
E sad kak ide.
1. 55 2. 90 3. 120 4. valjda do kraja nisam isprobao jer mislim da bi se raspao (koliko god izdržljiva bila ipak joj je 300 000 km na grbači, svi djelovi za mjenjanje, poluosovine koma, lamela na kraju....) 5. nema ubrzanja
Mislim da sa njom nećeš pogriješiti, stvarno me auto iznenadi iz dana u dan.
Ne pitajte zašto firma ima tu kantu to je preduga priča.....
Micek100 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 23:13   #10
Imam 98 godište, srebrnosivu, nikad pod krovom. Pragovi su već koju godinu malo žućkasti, a ostala limarija bolja je od novijih opela u istom dvorištu. Do sada su joj crkla dva akumulatora, komad auspuha i pumpa za pranje stakla. Ulje i gume mijenjam kad me uhvati grižnja savjesti, jer ne vozim puno. Nikad nikakvih ozbiljnih problema, a prodaja ne dolazi u obzir - za te novce nikad nije bilo boljeg auta. Sin student i sin školarac se kunu da je bolja od ičega novoga u autoškoli. Vuče ko luda ako treba, nema servo volan pa imaš osjećaj da zbilja upravljaš autom, a ne video-igricom. Naravno, ne treba očekivati brzinu preko 150 na sat, ali budalama je i to dvostruko previše. A prtljažnik se naprimao i 100-litarskih bojlera i svega. Ako ne boluješ od previše kompleksa, kupi. Makar mi je čudno da je netko uopće prodaje...
__________________
The truth is more important than the facts. - Frank Lloyd Wright
#GNU.Terry.Pratchett
jedan_od_dvojice is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2009., 23:59   #11
Quote:
jedan_od_dvojice kaže: Pogledaj post
Makar mi je čudno da je netko uopće prodaje...
Zašto??
fotosof is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.02.2009., 00:28   #12
btw imao to prije, ustvari mazdu 121, ak nađeš da je limarija i motor ok, uzimaj, nije neka premija al posluži, sve ovisi o ukupnom stanju auta i cijeni
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.02.2009., 00:31   #13
To je onaj mali autić?
Kijica je ok.
zokiiii is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2009., 16:52   #14
Quote:
jedan_od_dvojice kaže: Pogledaj post
Imam 98 godište, srebrnosivu, nikad pod krovom. Pragovi su već koju godinu malo žućkasti, a ostala limarija bolja je od novijih opela u istom dvorištu. Do sada su joj crkla dva akumulatora, komad auspuha i pumpa za pranje stakla. Ulje i gume mijenjam kad me uhvati grižnja savjesti, jer ne vozim puno. Nikad nikakvih ozbiljnih problema, a prodaja ne dolazi u obzir - za te novce nikad nije bilo boljeg auta. Sin student i sin školarac se kunu da je bolja od ičega novoga u autoškoli. Vuče ko luda ako treba, nema servo volan pa imaš osjećaj da zbilja upravljaš autom, a ne video-igricom. Naravno, ne treba očekivati brzinu preko 150 na sat, ali budalama je i to dvostruko previše. A prtljažnik se naprimao i 100-litarskih bojlera i svega. Ako ne boluješ od previše kompleksa, kupi. Makar mi je čudno da je netko uopće prodaje...

kak nema servo. imam iz 97 i servo je 3 put jači (čitaj auto je lakši pa zato) nego na skodi octavii pa mislim da vise osjecaja imam na pcu sa volanom koji ima force feedback. btw nije ni bitan osjecaj za cestu, ionak je gradski auto.
Inace mama ju vozi, a ja polozio pred tjedan dana pa sad i ja intenzivnije. auto ima 150 000 i jedini problem je bio ekotest. popravci jeftini, dugi hod mjenjaca inace, a i vec je dosta razlohan. auto je ono ''toci i vozi''. limarija napravljena prosle godine tak da je ko novi. ma vozi dok se ne raspadne
Hcexpo is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2009., 17:03   #15
E i da 2002. sa 29tisuća km sam je jedva prodao za 3000eura.

ima ih po oglasniku koji za to godište danas traže 2000 eura
schtakor is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2009., 17:36   #16
Deda vozi pride iz 1997. Ima nekih 10-12000km, s originalnim Kumho gumama.
Ja mu velim da stavi nove, al neće ni čuti- "pa kaj ne vidiš da su ripne još dobre?"
Inače, limarija naravno kao nova obzirom da je uredno garažiran i rijetko (al redovito) vožen.

__________________
Conspiracy of silence speaks louder than words.
w. o' boogie
pastorrr is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2009., 21:28   #17
Quote:
Hcexpo kaže: Pogledaj post
kak nema servo. imam iz 97 i servo je 3 put jači (čitaj auto je lakši pa zato) nego na skodi octavii pa mislim da vise osjecaja imam na pcu sa volanom koji ima force feedback
ma koji servo volan na kiji pride to su japanske fore s većim omjerom u letvi volana, da malo skreneš moraš više okrenut volan, debilana za vozit dok se ajde de ne privikneš
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.03.2009., 14:20   #18
A koja je cijena auta?
zokiiii is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2009., 00:56   #19
Ja sam kupio Kiu Pride prije nekih 6 mjeseci i dosad sam prezadovoljan.
2000 godište , 130.000 km prešla , srebrno siva , benzin. Potrošnjom sam zadovoljan , vozilo je prilično očuvano , nemam problema s hrđom kao što neko ranije napisa.

Inače veoma startno auto, odlično za gradsku vožnju. Zasad mi bolje ne treba a za 2000 Eura bolje sigurno ne mogu ni naći

Quote:
Nikad nikakvih ozbiljnih problema, a prodaja ne dolazi u obzir - za te novce nikad nije bilo boljeg auta.
To je to. Auto nije loše osim ako ne kupiš neku kantu.

Quote:
(to ne mislim rubom zbog lošeg špura-već autu pri bržoj vožnji bježi zadnji kraj
Ne znam šta je po tebi brža vožnja ali ja s tim nemam problema. Nove gume, kočioni sistem i sve bi moralo biti O.K.
Nećeš s njom na pistu ići valjda ?
Nighthunter is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.03.2009., 02:17   #20
Quote:
schtakor kaže: Pogledaj post
E i da 2002. sa 29tisuća km sam je jedva prodao za 3000eura.

ima ih po oglasniku koji za to godište danas traže 2000 eura
Nista cudno!Moja je 99 god,100 000 km,ovlasteni serviser mi nudi 2200 €,ali mi ne pada na pamet da je prodam ispod 3000 €,a mozda je ni onda ne bih prodavao.Prvi sam vlasnik,nikakvih problema.Auto je prosao sve i svasta,redovni servisi,ali je i cuvam koliko mogu.Nije vidjela garazu,a nigdje ni traga od ruzine,kontrolna ploca nema nikakvih zvukova,sve radi kao iz tvornice! Istina,nije neki zmaj u zavojima,ali sa 60 ce proci svaki zahtjevniji.Bolje lezi na cesti kad je natovarena.Sve u svemu ja je svakom preporucujem tko se misli voziti bez bojazni da ce ga taj stroj ostaviti na cesti.
LAV-LAV is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:35.