Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.02.2009., 21:38   #1
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Problemi sa paljenjem

Imam Berlingo 1.9D. Imam problem kod prvog paljenja u autu 'ujutro' . Ali povremeno i tokom dana pogotovo kad ostane parkiran uzbrdo . Zamjenjena su sva crijeva prije bosch pumpe i filter goriva sa pumpom za gorivo . Bilo je u redu no upozoren sam da treba zamjenit alnaser no nisam .Sad mi se događa ista stvar 'verglam' ne pali izađem van napumpam goriva jel vidim mjehuriče u crijevu prema bosch pumpi i onda upali . Pitao u citroen servisu kažu da im je to mana ali mora postojat rješenje jel ču si iščašit prst od tolkog pumpanja . jel možda rješenje samo reparirat alnaser ?
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:41   #2
T-D-R
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Postova: 30
mozda se problem trazi tamo di ne postoji...

prije nego nesto lupim, da ne ispadne glupost,

ako je dizel, koliko je kilometara presao do sada?
T-D-R is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:50   #3
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
sad če 180000 ali na motoru rađen veliki servis oko 150000 sad kolko je velik u servisu su napisali sve šta je moguče al ja se ne razumijem tolko tako da mi mogu prodavat kakve takve fore
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:53   #4
Insp. Harry Callahan
Make my day.
 
Insp. Harry Callahan Avatar
 
Registracija: Aug 2006.
Lokacija: Rijeka
Postova: 1,779
Quote:
Žare 23 kaže: Pogledaj post
sad če 180000 ali na motoru rađen veliki servis oko 150000 sad kolko je velik u servisu su napisali sve šta je moguče al ja se ne razumijem tolko tako da mi mogu prodavat kakve takve fore
Si probao staviti nepovratni ventil na cijev goriva odmah prije filtera?
__________________
Spaljivanje komunalnog otpada koji se može reciklirati ili kompostirati u spalionicama ili cementarama poguban je projekt sa energetskog, ekonomskog i zdravstvenog gledišta.
Spaljivanje otpada koji se pak ne može reciklirati ne pomaže u redizajniranju proizvoda iz kojih on nastaje, kao ni prevenciji njegova nastajanja u budućnosti.
Insp. Harry Callahan is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 14.02.2009., 21:54   #5
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,591
ima tu meštar za bosch pumpe i on će znati.

ali, ako na toj pumpi postoji nepovratni ventil, onda može biti da je neispravan pa se gorivo (pogotovo kad parkiraš na uzbrdici) vrati natrag u rezervar. nakon toga treba dugo verglati dok se navuče gorivo do pumpe.

mijenjao si vjerojatno pumpu niskog pritiska.
ako se pokaže da treba mijenjati pumpu visokog pritiska (bosch pumpu) mogu ti ponuditi skoro novu pumpu za pristojnu cijenu.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:56   #6
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,591
Quote:
Insp. Harry Callahan kaže: Pogledaj post
Si probao staviti nepovratni ventil na cijev goriva odmah prije filtera?
nije problem u filteru, nego se gorivo povuče iz bosch pumpe, isprazni se gorivo iz nje ako je nepovratni ventil loš.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:57   #7
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Jel moguče da negdje poslje pumpe uzima zrak , nisam probao s tim a gdi se to može kupit ili postoji improvizacija za to
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:58   #8
T-D-R
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Postova: 30
jesu li promijenili sve moguce grijace ??! a uz to i akumulator, alternator itd.. ak su u servisu ozbiljni i iskusni ljudi znat ce o cemu se radi.

ako nisu to mjenjali iz nekog razloga, tu je uzrok problemu, jer ajmo to tako rec 'simptomi' kod auta upucuju upravo na to. jutra su hladna, a posto je u pitanju diesel motor, on ide na naftu pa koristi grijace koji opet trose energiju iz akumulatora.

a onda kad svi radni i pokretni dijelovi motora dostignu radnu temperaturu, tada se 'lakse' pali jer nema potrebe toliko jako 'grijati', ako shvacas o cemu govorim.

po mome misljenju, moguci problem je upravo na toj relaciji grijaci-akumulator-alternator...

necu sad ulaziti u problematiku servisera koji zele 'ogulit' svoje musterije ugradnjom losih djelova, te nestrucnim rukovodjenjem samim servisom auta, iako je, ruku na srce, i to moguce, da te zele 'izvaljati' da izvuku lovu, a primjetili su da se ne razumijes bas najbolje u automobilsku mehaniku...


EDIT: sto se tice Bosh pumpe, u nju se ne kuzim, ali ako je promjenjeno sve (crijeva,pumpa,alnsler) onda ocito nije u tome problem, a sto se tice 'pumpanja' goriva, to moram priznati prvi put cujem da netko radi na autu, znam da neki ako auto nece upalit to mogu napravit upaljacem al to su 'freakovi' nebi sad o njima i njihovim metodama
T-D-R is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 21:59   #9
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Spominjao mi jedan biser neke brtve na boschu jel to moguče da je otišlo
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:04   #10
Insp. Harry Callahan
Make my day.
 
Insp. Harry Callahan Avatar
 
Registracija: Aug 2006.
Lokacija: Rijeka
Postova: 1,779
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
nije problem u filteru, nego se gorivo povuče iz bosch pumpe, isprazni se gorivo iz nje ako je nepovratni ventil loš.
Aaaa...misliš da je problem na samoj pumpi? Tj. njenom nepovratnom ventilu(nisam u biti ni znao da ga ima). Ali nepovratne ventile na cijevima goriva, naknadno ugrađene, sam vidio na masu diesela...bar onih starijih. Nije ga na odmet imati...

A ima i slučajeva kada čep rezervara kenjucka pa se stvara pritisak (vakuum) u rezervaru. I to može stvarati probleme u dotoku goriva do motora... Right?
__________________
Spaljivanje komunalnog otpada koji se može reciklirati ili kompostirati u spalionicama ili cementarama poguban je projekt sa energetskog, ekonomskog i zdravstvenog gledišta.
Spaljivanje otpada koji se pak ne može reciklirati ne pomaže u redizajniranju proizvoda iz kojih on nastaje, kao ni prevenciji njegova nastajanja u budućnosti.
Insp. Harry Callahan is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:05   #11
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Žalosno je šta obožavam aute al teško je nač majstora .Imao sam Xantiu 3.0 V6 što je stroj kad je hidraulika ispravna još sam saznao da ima neki maseratijev motor barem mi je tako rekao 'stručnjak' u Citroenu i da zbog toga 'prede' motor . Ali ode hidraulika dao 1000 Eura za popravak a ono isti ku... ! Sad ovaj Berlingo i več mi je dota jel radim dosta km godišnje i želim donekle izdržljiv auto .
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:12   #12
T-D-R
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Postova: 30
ovim postom ne zelim uvrijediti fanove francuskih vozila, ali iskustva mnogih tako govore. znam ja da Citroen i ostali imaju povijest i image kakvom se malo koja marka moze pohvaliti (a za koju bi vjerujem u kini i ubili za to) svi oni bokser dvotaktni motori, famozna 'ajkula', Peugeotove koncepcije, 205, Renault,... tehnicka rjesenja (aktivan ovjes! perfektna udobnost i slicno sve ja to cijenim) ali nekako u zadnje vrijeme mi nisu bas u formi 'ko u starim danima slave'... al ovo je offtopic tak da molim, nemojte ovaj post previse uzeti k srcu

ali ako zelis izdrzljiv auto, uzmi kakvog VW, i vjeruj, natuci ces km i km a neces imati takvih 'nerjesivih' problema. vjerova ili ne, ali ima Golfova i Passata od po milijun kilometara a samo se redovito odrzavaju, a kad nesto ode, zna se sto je problem i kvar se ukloni i teraj dalje...

ima jedan Caddy 1.9 TDI sa milsim crvenim I ili cak D i I sto znaci da ima 110 ili 130 KS auto je presao 230 000 km i radio se samo redoviti servis, od svih kvarova, kako je doticni vlasnik pricao, jedino je otiso onaj elektromotoric za brisac, ostalo je po principu sipaj i vozi, te redoviti servis i nemas muka...
a da ne pricam kako ga je znao 'terati' kaze doso iz osjeka (oko cca 35 km) za 20 min i take perverzije. dakle nije ga stedio i mazio, a auto se nije kvario.
T-D-R is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:16   #13
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Imam ponudu neku opel astru ima dosta kolometara oko 220000 pa me zanima kakva su iskustva s tim u stvari prvo da rješimo problem sa Berlingom jel bi bilo dobro stavit taj nepovratni ventil poslje filtera goriva
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:20   #14
T-D-R
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Postova: 30
sto se opela tice, nebi htio nista komentirati, samo cu reci da je moja preporuka VW.
samo cu ustvari rec da su malo 'bahati' u ovlastenim Opelovim servisima...

a sto se tice nepovratnog ventila i tog svega, ja tu pojma neam sta reci osim: rjesi se tog i uzmi nesto sto te nece daviti takvim pitanjima i time ustedjeti muke/zivaca/vremena/novaca...
T-D-R is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:23   #15
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
Meni sad treba neki karavan za zamjenu jel nisam pri parama imam furgon 01' dakle 2 zica treba mi više ziceva
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:25   #16
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,591
Quote:
T-D-R kaže: Pogledaj post
jesu li promijenili sve moguce grijace ??! a uz to i akumulator, alternator itd.. ak su u servisu ozbiljni i iskusni ljudi znat ce o cemu se radi.

ako nisu to mjenjali iz nekog razloga, tu je uzrok problemu, jer ajmo to tako rec 'simptomi' kod auta upucuju upravo na to. jutra su hladna, a posto je u pitanju diesel motor, on ide na naftu pa koristi grijace koji opet trose energiju iz akumulatora.

a onda kad svi radni i pokretni dijelovi motora dostignu radnu temperaturu, tada se 'lakse' pali jer nema potrebe toliko jako 'grijati', ako shvacas o cemu govorim.

po mome misljenju, moguci problem je upravo na toj relaciji grijaci-akumulator-alternator...

necu sad ulaziti u problematiku servisera koji zele 'ogulit' svoje musterije ugradnjom losih djelova, te nestrucnim rukovodjenjem samim servisom auta, iako je, ruku na srce, i to moguce, da te zele 'izvaljati' da izvuku lovu, a primjetili su da se ne razumijes bas najbolje u automobilsku mehaniku...


EDIT: sto se tice Bosh pumpe, u nju se ne kuzim, ali ako je promjenjeno sve (crijeva,pumpa,alnsler) onda ocito nije u tome problem, a sto se tice 'pumpanja' goriva, to moram priznati prvi put cujem da netko radi na autu, znam da neki ako auto nece upalit to mogu napravit upaljacem al to su 'freakovi' nebi sad o njima i njihovim metodama
a zašto onda teže pali na uzbrdici?
jedini razlog: bosch pumpa ostane bez goriva.

taj tip motora je još imao ručnu pumpicu za nadrukavanje pritiska. vrlo korisno kod zamjene filtera.
Quote:
Insp. Harry Callahan kaže: Pogledaj post
Aaaa...misliš da je problem na samoj pumpi? Tj. njenom nepovratnom ventilu(nisam u biti ni znao da ga ima). Ali nepovratne ventile na cijevima goriva, naknadno ugrađene, sam vidio na masu diesela...bar onih starijih. Nije ga na odmet imati...

A ima i slučajeva kada čep rezervara kenjucka pa se stvara pritisak (vakuum) u rezervaru. I to može stvarati probleme u dotoku goriva do motora... Right?
to su stavljali na stare dizele. noviji to nemaju na filterima.
teško da je do čepa. onda bi radil probleme i u vožnji.
Quote:
Žare 23 kaže: Pogledaj post
Imam ponudu neku opel astru ima dosta kolometara oko 220000 pa me zanima kakva su iskustva s tim u stvari prvo da rješimo problem sa Berlingom jel bi bilo dobro stavit taj nepovratni ventil poslje filtera goriva
ništa ti to ne koristi.
ako je nepovratni ventil gotov (opet, ako ga uopće ima) onda ti ne pomaž ništa osim novog ventila.

probaj test. sparkiraj nosom nizbrdo.
ako drugo jutro upali na prvi zub, onda ti je taj venil u komi (ili negdje drugdje gubi tlak)
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2009., 22:38   #17
Žare 23
Registrirani korisnik
 
Žare 23 Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 881
A kažem imam auto za zamjenu al nebi htio čovjeka zaje... nisam takav igrač pa barem da mu mogu reći šta je sa autom . I probao sam sa popiknutim prednjim krajem al opet neki put iz prve neki put ne . A i pumpanje nije rješenje jel zna proć gumica na pumpici pa još gore .
Žare 23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.02.2009., 12:01   #18
nitro123
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Postova: 11
Exclamation Problemi s paljenjem

Imam problema s paljenjem na svom Hyundai Santa fe-u. Ujutro, kada je temperatura ispod nule teško pali. Grijači, akumulator i filter goriva su promjenjeni. Nakon što prvi put upalim motor, poslije čitav dan pali bez ikakvih poteškoća. Jedino je problem kada auto odstoji preko noći (prvo paljenje). Motor ima 125000 km i do sada nisam imao nikakvih problema. Na testeru u Hyundai servisu nisu vidjeli ništa neobično. Molim za pomoć nekoga tko je možda imao sličan problem.
nitro123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.02.2009., 12:09   #19
ZgSash
Bad to the bone
 
ZgSash Avatar
 
Registracija: Nov 2002.
Lokacija: zagreb
Postova: 25,179
kod mene se na golfu taj problem zvao slabi akumulator
sve je satro bilo u redu , ali prvo paljenje je ipak htjelo zahebavati
kad je dobio 80 ampersku zivotinju , palio je samo tako , valjda od straha da ga ne spojim na dalekovod kao sliejdecu mjeru
ZgSash is online now  
Odgovori s citatom
Old 16.02.2009., 14:22   #20
innovator
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 17
Thumbs up

evo imam i ja jedan problem s paljenjem auta i nadam se da ćete mi uspjet pomoći nekim savjetima. Naime, radi se o golf jedinici, i palio je bez problema do recimo zadnja 2, 3 puta, kada se malo mučio ali je uspio, ali tada mu zatitrala lampica za akumulator nekih 2, 3 puta. Nisam ga bio vozio svaki dan, i kad je motor malo proradio sve je bilo u redu i kasnije je palio bez problema (tokom istog dana). I jučer probao upalit auto nakon nekih tjedan dana, i nije htio, ali jedva da je i pokušao, uopće se nije ni trudio.. da li je problem s akumulatorom, il možda altrenator neam pojma, nadam se da ćete mu tu vi pomoć prije nego idem električaru. puno hvala
innovator is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Advertisement

Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 09:07.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger