Natrag   Forum.hr > Društvo > Život u dvoje

Život u dvoje Prizori iz bračnog i izvanbračnog života.
Podforumi: Vjenčanja, Rastave

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.03.2009., 14:59   #1
Razlike u obrazovanju

Bok!

Zanima me kakva su vaša mišljenja o razlikama u obrazovanju između muža i žene? Puno je primjera gdje je žena završila fakultet a muž ima samo srednju školu, ili obrnuto - što mislite o tome, kakva su vaša iskustva?
Zapravo, najviše me zanimaju bračni parovi gdje jedan supružnik doktor medicine - s čim se bavi drugi supružnik? Kažite mi za sve primjere što ih znate.

Naime, ja sam studentica medicine a bivši momak mi je bio konobar. Dok smo bili u vezi, puno sam se puta preispitivala o toj razlici i bila ljubomorna na prijateljice čiji momci studiraju. Bili smo skupa skoro 2 i po godine ali ja ga nisam upoznala sa svojom rodbinom jer sam ga se sramila. Dok smo bili u vezi nagovarala sam ga da nešto upiše, ono - bilo šta - samo da ima neki papir, bilo kakvu diplomu, samo da mogu reć da mi je momak/muž nešto završio. Taman kad sam ga uspila nagovorit da nešto upiše, on je prekinuo vezu, i odustao je od te škole koju je upisao.

Čini mi se da je ta razlika dosta kumovala u prekidu ove veze, iako je on rekao da su posrijedi drugi razlozi. Sada mi on baš fali, i mijenjam film u svojoj glavi - sve mi se više čini da je nevažno to što si po struci već kakav si u duši.

Imam 21 godinu a bivši momak ima 23 godine. Mlada sam i nezrela, pa me zanima savjet i mišljenje malo starijih i zrelijih ljudi i zanimaju me iskustva i situacije slične mojoj.
 
Odgovori s citatom
Old 02.03.2009., 15:07   #2
Meni - papir kao takav, apsolutno nebitan.
OK, imaš više tema za razgovor, više stvari u kojima se kužite ako ste *podjednakog* obrazovanja, ali nije uvjet.
Možda bi imalo veze u slučaju da je npr. cura završila 4 razreda osnovne škole, a da je dečko doktor medicine (kad si se već toga primila).
Ali ni to ne ora značiti ništa, mogu imati krasnu vezu/brak/wtvr.