Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili > Nautika

Nautika Hvali more, drž' se kraja.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.09.2009., 14:09   #1
ELAN 19

Tehnički podaci?
Slične jedrilice?
Kobilica fiksna ili pomična?
Ponuda za prodaju?
Eto molio bi da se malo pozabavite s ovom novom temom,razmišljam o kupnji elana 19,nov sam u ovom pa cu biti zahvalan na svakoj pomoci:
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.09.2009., 11:22   #2
evo recenzija nekakva http://www.burzanautike.com/testovi/elan-19

tehn.podaci: Proizvođač: Slovenija
Godina:1980. prvi model
Dužina: 5,8
Širina: 2.5
Visina kabine: 1,50 m
Broj ležaja: 4
kobilica se može uvući

uglavnom još uvijek dobar brod za za manju obitelj...
HUNTER (CRO) is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.09.2009., 12:07   #3
hvala,vidio sam vec taj link,sta se tice kobilice mislim jel bolje da je pomicna ili da je fiksna?Ako je vec fiksirana je se mogu raditi neke preinake na njoj?Na preinake mislim ako se može malo poboljšati za vožnju u vjetar,bolju stabilnost i brzinu?Kako se krecu cijene?Koja je dužina s spojlerom(originalnim)?
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.09.2009., 22:56   #4
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
hvala,vidio sam vec taj link,sta se tice kobilice mislim jel bolje da je pomicna ili da je fiksna?Ako je vec fiksirana je se mogu raditi neke preinake na njoj?Na preinake mislim ako se može malo poboljšati za vožnju u vjetar,bolju stabilnost i brzinu?Kako se krecu cijene?Koja je dužina s spojlerom(originalnim)?

In je imati i jedrilicu !
To ti dođe slicno Gajeti,samo umjesto drvenog jarbola imaš aluminiski.

Sljedece pitanje bi moglo možda glasiti :
Razmišljam o kupnji katamarana,volim jedriti pa molim podatke ?
Farymann is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.09.2009., 01:56   #5
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
hvala,vidio sam vec taj link,sta se tice kobilice mislim jel bolje da je pomicna ili da je fiksna?Ako je vec fiksirana je se mogu raditi neke preinake na njoj?Na preinake mislim ako se može malo poboljšati za vožnju u vjetar,bolju stabilnost i brzinu?Kako se krecu cijene?Koja je dužina s spojlerom(originalnim)?
pa bolje je imat pomičnu kobilicu ako imaš plitak vez ili vađenje iz mora je također lakše,jer ju možeš vozit na prikolici...
kakve bi preinake radio,nemaš tu ništa puno mijenjat,taj elan nije zamišljen da ide brzo nego nekom krstarećom brzinom od 6-7 čvorova i to je to,eventualno koji čvor više sa jačim motorom i mirno more...

a cijene se kreću od nekih 5000€ do 10000€,ovisi o stanju i opremljenosti
HUNTER (CRO) is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.09.2009., 08:43   #6
Quote:
HUNTER (CRO) kaže: Pogledaj post
taj elan nije zamišljen da ide brzo nego nekom krstarećom brzinom od 6-7 čvorova i to je to,eventualno koji čvor više sa jačim motorom i mirno more...
ta jedrilica na jedra može ići 5 čvorova a sa motorom nategnuto do 6, veće brzine možeš samo sanjati. Kao i na svakoj jedrilici te dužine.
Gec1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.09.2009., 12:28   #7
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
hvala,vidio sam vec taj link,sta se tice kobilice mislim jel bolje da je pomicna ili da je fiksna?Ako je vec fiksirana je se mogu raditi neke preinake na njoj?Na preinake mislim ako se može malo poboljšati za vožnju u vjetar,bolju stabilnost i brzinu?Kako se krecu cijene?Koja je dužina s spojlerom(originalnim)?
Nisi dobro vidio link, tamo detaljno pise o pomicnoj kobilici. Jedrilica je idealna za svoju duzinu i namjenu pa nema smisla raditi preinake.
Poboljsao bi je za voznju u vjetar - namjeravas s njom regatavat? Jedrilica bolje ide u vjetar (bolji kut, a ne brzina) kad ima nova, regatna jedra sto je skupo i ne radi se na obiteljskim krstasima kao Elan 19.
Ako trazis malu jurilicu onda trebas gledati nesto kao Seascape18.
n634 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2009., 09:47   #8
Seascape18, strasan brod al malo pre dobar za mene i malo pre skup za moj džep.....
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2009., 09:51   #9
In je imati i jedrilicu !
To ti dođe slicno Gajeti,samo umjesto drvenog jarbola imaš aluminiski.

Sljedece pitanje bi moglo možda glasiti :
Razmišljam o kupnji katamarana,volim jedriti pa molim podatke ?


odgovor samo za tebe....gajetu trazim i trazit cu je do nenadem onu koja mi odgovara i koju mogu priuštit,elana kupujem i mislia san da nebi bilo za ludu se jos malo raspitat,al pari mi se da imam vise informacija od vas i da sam nasao jednog u puno boljem stanju nego sto mozete zamislit
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2009., 12:39   #10
a kakav bi trebao bit trailer za ovakvog elana s fiksnom kobilicom i di se to moze pogledat?
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2009., 12:45   #11
Quote:
n634 kaže: Pogledaj post
Nisi dobro vidio link, tamo detaljno pise o pomicnoj kobilici. Jedrilica je idealna za svoju duzinu i namjenu pa nema smisla raditi preinake.
Poboljsao bi je za voznju u vjetar - namjeravas s njom regatavat? Jedrilica bolje ide u vjetar (bolji kut, a ne brzina) kad ima nova, regatna jedra sto je skupo i ne radi se na obiteljskim krstasima kao Elan 19.
Ako trazis malu jurilicu onda trebas gledati nesto kao Seascape18.
znam da brzinu nemogu prominit,al mislim kad bi bilo jos balasta na kobilici,bili bilo bolje(na standarnu elan 19 kobilicu dodat jos tezine) Jel se to moze napravit i sta bi tocno dobia s tin?vidia sam da to neki ljudi rade na sličnim jedrilicama, valjda radi bolje stabilnosti i da moze vozit po jacem vitru
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2009., 18:00   #12
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
znam da brzinu nemogu prominit,al mislim kad bi bilo jos balasta na kobilici,bili bilo bolje(na standarnu elan 19 kobilicu dodat jos tezine) Jel se to moze napravit i sta bi tocno dobia s tin?vidia sam da to neki ljudi rade na sličnim jedrilicama, valjda radi bolje stabilnosti i da moze vozit po jacem vitru
Ljudi rade svakakve gluposti, dodavanjem tereta malo povećavaš stabilnost ali i stvaraš dodatni otpor tj. jedrilica ide sporije u većini slućajeva. Površina i težina kobilice je proračunata prema površini jedrilja, ako povećavaš kobilicu a ne diraš jedra nisi napravio ništa. Najbolje ostaviti onako kako je proizvođač zamislio i projektirao.
Gec1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.09.2009., 11:01   #13
pa da cita san na jednom forumu di su dodali krilca na kobilicu i cak se nije poboljsalo nista samo se poremetila stabilnost i nakon nekog vremena u nekakvoj situaciji doslo do prevrtanja,pa su onda istopili krila i stavili ga u torpedo na dno kobilice i da su onda ka nesto dobili......al slazem se i mislim da nije potrebno nista mjenajti
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.09.2009., 11:58   #14
a kakav bi trebao bit trailer za ovakvog elana s fiksnom kobilicom i di se to moze pogledat?
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2009., 20:13   #15
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
a kakav bi trebao bit trailer za ovakvog elana s fiksnom kobilicom i di se to moze pogledat?
Čemu ti treba trajler ?
Brod podigneš vanka,udariš koper i nazad u more !
Prednost Elana je uvlacna kobilica zbog transporta i dubine veza.
Sada ti želiš tu prednost pretvoriti u minus. Ako imaš dubine onda kupi brod sa fiksnom kobilicom,izbor je puno veci, a nemoj prepravljati Elana.
Farymann is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2009., 09:25   #16
jedan elan sta ga cekan za uzest ima fiksnu kobilicu,to mi je dobro a ujedno i problem,problem ce mi bit radi veza jel su mi velike razlike plime i oseke na vezu,a kako nisam stalno u splitu a iman prilicno dobar vez na hvaru,moga bi ga drzat stalno na hvaru,al bi isto volio da mi je preko zime 1.-3.miseca bude u splitu radi održavanja jer sam zaposlen u splitu,tako da bi mi bilo najbolje da dok je u splitu da ga drzim dio vremena na komercialnom vezu i dio vremena vani na traileru.....nadam se da ce mi bit jedini posao na njemu dat intonak
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.09.2009., 20:36   #17
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
jedan elan sta ga cekan za uzest ima fiksnu kobilicu,to mi je dobro a ujedno i problem,problem ce mi bit radi veza jel su mi velike razlike plime i oseke na vezu,a kako nisam stalno u splitu a iman prilicno dobar vez na hvaru,moga bi ga drzat stalno na hvaru,al bi isto volio da mi je preko zime 1.-3.miseca bude u splitu radi održavanja jer sam zaposlen u splitu,tako da bi mi bilo najbolje da dok je u splitu da ga drzim dio vremena na komercialnom vezu i dio vremena vani na traileru.....nadam se da ce mi bit jedini posao na njemu dat intonak
E tu je problem ! Da nema kolumbe,može ti ici normlni trajler,ubace se skije sa strane,pusti u more na navozu,navuce brod i izvuce vanka autom bez problema.
Kod fiksne kolumbe trajler mora imati visoke 4 ruke isto ka nosaci u marini.
Brod na trajler možeš staviti samo s dizalicom , a to poskupljuje operaciju.
Raspitaj se koliko dođe dizanje takvog broda dizalicom.
Na normalni trajler moraš dodati 4 ruke.
Ako nemaš nekoga u splitu,a kupuješ novi trajler najbolje ti je kontaktirati Torbarinu u ZG.ima i web adresu. On ti radi sve preinake.
Ja bi taj brod kupio samo ako je izuzetno povoljan,ako ne radije bi potražio s pomicnom kolumbom.
Farymann is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.09.2009., 09:35   #18
al znas kako je sređen, ima wc! ima kuhinju, ima spoiler, ima rollflok ima novi tohatsu od 8 ks fiksiran u sredini broda,onu tendu na kabini,pomocni motor,jedra u dobrom stanju,nanovo tepiciran,opituran cili prije 2 god,svaku godinu ide vanka novi intonak,redovni servisi motora,nikad oštečen....ma čudo,zato i pitan sta cu s kolumbom,moga bi ja nju stavit da opet bude pomicna i gotovo ako bude previse smetat,a trailer cu pogledat....hvala
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2009., 09:30   #19
Quote:
los macičos kaže: Pogledaj post
al znas kako je sređen, ima wc! ima kuhinju, ima spoiler, ima rollflok ima novi tohatsu od 8 ks fiksiran u sredini broda,onu tendu na kabini,pomocni motor,jedra u dobrom stanju,nanovo tepiciran,opituran cili prije 2 god,svaku godinu ide vanka novi intonak,redovni servisi motora,nikad oštečen....ma čudo,zato i pitan sta cu s kolumbom,moga bi ja nju stavit da opet bude pomicna i gotovo ako bude previse smetat,a trailer cu pogledat....hvala

Ima li krmeni spojler seriski (elan 19S) ili je neknadno ugrađivano,ili ga uopce nema ?

Sada vidi dali se više isplati prepraviti kolumbu, ili prepraviti trajler pa placati dizalicu.
Ali sto ce ti trajler ?
Digneš brod u škveru,2-3 dana popraviš šta ima i nazad u more.
Zašto ga voziti kuci ?
Farymann is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2009., 11:44   #20
Quote:
Farymann kaže: Pogledaj post
Ima li krmeni spojler seriski (elan 19S) ili je neknadno ugrađivano,ili ga uopce nema ?

Sada vidi dali se više isplati prepraviti kolumbu, ili prepraviti trajler pa placati dizalicu.
Ali sto ce ti trajler ?
Digneš brod u škveru,2-3 dana popraviš šta ima i nazad u more.
Zašto ga voziti kuci ?
nema original spoiler,neki homemade al je siri i kvalitetno napravljen,
ovaj brod se dize iz mora dirkt na važe(stalak) bez ikakve dizalice to san vidia,al neznan jel taj stalak od covika ili lucice.Nebi ga nosia doma nego bi sta na suhon vezu jeftinije je....
los macičos is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:59.